I ❤ Anime

تصاویر Todoroki Shouto ( انیمه Boku no Hero Academia )

تصاویر تودوروکی ^^

امیدوارم خوشتون بیاد.

کامنت یادتون نره


× کپی فقط با ذکر منبع ×















خیلی قشنگ بود ... مرسی ...
خواهش میکنم
تشکر بابت کامنت
تا اینجان خیلی جذابن تو انیمش فرق می کنه
خب مطمعنا فن آرت با خود انیمه فرق میکنه .
اما بنظرم توی انیمه هم خیلی خیلی جذابن که !
مخصوصا تودوروکی
اینا عالین عزیزم مرسی واقعنی*-*
:)
خواهش میکنم
اااا تودوروکی از مای هیرو اکادمیا⊙0⊙
از همه انیمه ها مای هیرو بهترینههههه*0*
و بعدش بازیگران شهر مکاکو*^*
:)
اون انیمه دومی رو من ندیدم
شیشمی نهمی و آخری از همه بهترن 
آریگاتو
سلام میشه اسم این انیمه رو بگید که این شخصیت توش هستش من خیلی دنبال اسم انیمشم
سلام دوست عزیز
لطفا اسم پست رو با دقت بیشتر بخون
سلام عکس ها خیلی عالی بودن. می تونی عکس های بیشتری از شخصیت های انیمه های مشهور مثل اتک اند تایتان ، وانپیس ، آبشار سرنوشت  و.... هم بزاری . ممنون میشم .
سلام. از منوی سمت راست وبلاگ دنبال گالری بگردید. عکسای بیشتر اونجا هستند

عالی بود

:) مرسی

تودوروکی طالع بینی من بود 💖💖💖💖ممنونم از این عکسا

خواهش

من چند وقت پیش  آکادمی قهرمانی من رو ۲ قسمت اولشو دیدم ، که یعنی هنوز به این شخصیت نرسید ، دیگه ادامه ندادم ، ولی نمی‌دونم چرا انقدر ازش خوشم اومده :)) هر جا عکساش باشه می‌رم نگاه می‌کنم . ممنون :) 

پیشنهاد من ...
حتتتتتتتتتما ادامه اش بدید. این انیمه واقعا یکی از بهتریناست ... 
خواهش

محشر بود

><

شوتو عشق منه جیگرررررررررررره عاشقشم آریگاتو بابت عکس ها

خواهش

خیلی قشنگه همشون رو دوس دارم و صدهزار بار هم نگاه کردم انیمیشن رو

:) 

وای ممنون بابت این همه عکس های زیباتون از تودوروکی عشق خودم

 

^^ خواهش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan