I ❤ Anime

ترجمه + دانلود آهنگ Unravel (انیمه Tokyo Ghoul)

https://www.uplooder.net/img/image/3/c7608102d25f9a7e7cc54d54ee4f0761/artworks-000084797854-8wramf-t500x500.jpg
 
برای خواندن معنی و دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

نام آهنگ : Unravel (OPENING)

هنرمند : TK

دانلود آهنگ ==» Click

در صورتی که لینک دانلود کار نکرد، این لینک را امتحان کنید ==» Click  



به روماجی

oshiete oshiete yo sono shikumi wo boku no naka ni dare ga iru no?
kowareta kowareta yo kono sekai de kimi ga warau nanimo miezu ni

kowareta boku nante sa iki wo tomete
hodokenai mou hodokenai yo shinjitsu sae freeze
kowaseru kowasenai kurueru kuruenai
anata wo mitsukete yureta

yuganda sekai ni dan dan boku wa sukitootte mienaku natte
mitsukenaide boku no koto wo mitsumenaide
dareka ga egaita sekai no naka de anata wo kizutsuketaku wa nai yo
oboeteite boku no koto wo azayaka na mama

mugen ni hirogaru kodoku ga karamaru mujaki ni waratta kioku ga sasatte
ugokenai ugokenai ugokenai ugokenai ugokenai ugokenai yo
unravelling the world

kawatte shimatta kaerarenakatta
futatsu ga karamaru futari ga horobiru
kowaseru kowasenai kurueru kuruenai
anata wo kegasenai yo yureta

yuganda sekai ni dan dan boku wa sukitootte mienaku natte
mitsukenaide boku no koto wo mitsumenaide
dareka ga shikunda kodoku na wana ni mirai ga hodokete shimau mae ni
omoidashite boku no koto wo azayaka na mama

wasurenaide wasurenaide wasurenaide wasurenaide

kawatte shimatta koto ni paralyze
kaerarenai koto darake no paradise
oboeteite boku no koto wo

oshiete oshiete boku no naka ni dare ga iru no?


ترجمه ی فارسی/انگلیسی
 

Tell me, oh tell me, the way it works. Who is that inside of me?

بهم بگو،  بگو چجوری کار میکند. دقیقا کی درون منه؟
I'm broken, so broken - amidst this world. Yet you laugh, blind to everything.

من در این دنیا شکسته ام ، بسیار شکسته اما تو کورکورانه میخندی ، بی آنکه چیزی ببینی

I’m so damaged, I hold my breath,

 من بسیار آسیب دیده ام. نفسم را حبس میکنم
Not even the truth no not even the truth can be unraveled now. (Freeze)

نه حتی حقیقت. نه . نه حتی حقیقت میتواند اکنون پشت پرده باقی بماند(یخ بزن)

Breakable; unbreakable Shakable; unshakable

قابل شکستن، غیر قابل شکستن ، قابل لرزش ، غیر قابل لرزش
when I found you it shook me

وقتی یافتمت متعجب گشتم

In this shaken, twisted world, I gradually become transparent, unable to be seen.

در این دنیای متزلزل در هم تنیده رفته رفته محو میشوم. غیر قابل مشاهده
Don’t look for me, don’t look at me

دنبالم مگرد. نگاهم مکن
I merely don't want to hurt you, inside a world, that came out of someone's imagination.

من نمیخواهم به تو صدمه بزنم. درون دنیایی که از تخیلات فرد دیگری بیرون آمده است
Remember who I am, my full vivid self

مرا به یاد بیاور تمام وجود سرزنده ام را

Infinitely spreading, solitude wraps around me

تنهایی ای که تا بی نهایت گسترده شده است مرا در آغوش میگیرد

Memories of times I laughed innocently comes to mind,

خاطرات دورانی که من معصومانه خندیدم به ذهنم میایند
And I can't move, can't move, can't move, can't move, can't move, I cannot move!

و نمیتوانم تکان بخورم، نمیتوانم تکان بخورم، نمیتوانم تکان بخورم، نمیتوانم تکان بخورم، نمیتوانم تکان بخورم. نه نمیتوانم تکان بخورم.
Unraveling the world

پرده برداشتن از جهان

I've completely changed; I couldn't change back.

من کاملا تغیر کردم. آنقدر که نمیتوانم دوباره بازگردم.
As the two twines around one another, the both of us will perish away.

مانند دو دوقلو در کنار یک دیگر، هر دوی ما هلاک خواهیم شد
Breakable; unbreakable Shakable; unshakable

قابل شکستن، غیر قابل شکستن ، قابل لرزش ، غیر قابل لرزش
I  won’t defile you!

من تو را آلوده نخواهم کرد!

In this shaken, twisted world, I gradually become transparent, unable to be seen.

در این دنیای متزلزل در هم تنیده رفته رفته محو میشوم. غیر قابل مشاهده
Don’t look for me, don’t look at me

دنبالم مگرد. نگاهم مکن

Before the future comes completely undone

قبل از آنکه آینده کاملا نابود شود

Caught in a pit of solitude somebody set for me

گرفتار در تله ای از تنهایی که کسی برای من آن را گذاشته

Think back on who I am

دوباره فکر کن که من که هستم

My full vivid self

تمام وجود سرزنده ام

don't forget me, don't forget me, don't forget me, don't forget me!

فراموشم مکن، فراموشم مکن، فراموشم مکن، فراموشم مکن.

The change over me has me paralyzed

تغیراتم مرا فلج کرده اند

In an immutable object paradise  

در یک شیء بهشت تغیر ناپذیر

Remember who I am,

مرا به یاد بیاور

Tell me, tell me

به من بگو، به من بگو

Is there someone inside of me?

آیا کسی در درون من است؟

بسیار عااااااااالی^_^
آریگاتو:)
دوی داشیماشته ^_^
یالله داداش....
خیلی خوب بود...
تازه پی بردم که میتونی چقدر با حوصله باشی
بفرما تو دم در بده :دی
چرا واسه ترجمه ؟
اره دیگه...
من چرا به تو نرفتم....
کاملا ادم بی خوصله ایم...
بی خوصله نه داداش :دی
بی حوصله :دی
این انیمه را داریش؟
بعله. عاااااااااااااااالیه . اگه تونستی حتما ببین. گرچه من خریت کردم و حواسم نبود فصل یکشو پاک کردم. اما فصل دومشو هنوز دارم ولی هر دو رو دیدم.
عالیییییی
ممنون^_^
ماکه ه کاری میکنم فاز این انیه رو درک نمیکنیم..
فقط انیمه عاشقانه عشقه...
البته خبووباید این یکی رو هم ببینم
فقط اکشن و ترسناک :دی

درود خواهرم :)

فصل دوشو دیدی؟:)

اگه دیدی یه اسپویل مختصر واس من بکن حال ندارم ببینم :)

آره فصل دوم شو دیدم ... جدا اسپول میخوای ؟
خیلی قشنگ بود هااااا
ببین کانکی رفت به آئوگیری ملحق شد
اینا هی راه میفتادند توی شهر بقیه غول ها رو هم جمع میکردند آدم هم میخوردند .
بعد تصمیم گرفتند که برند به زندان غول های و همه غول های رو آزاد کنند.
اون یارو بود که توی سیزن یک مُرد ... همون ک موهاش سفید بود و شبیه دیوونه ها بود... دخترش اومد توی سازمان CCG
بعد شد همکار آمون کوتارو ... کانکی ی سری  قدرت جدید در خودش کشف کرد ... که فوق العاده قوی میشد...
یادته توی سیزن یک در مورد یه غولی به اسم جغد حرف میزدند ؟ جغد همون پیرمرد توی کافه آنتیکو بود ..
یه جنگ وحشتناکی بین انسان ها علیه تمام گروه های غول های در گرفت ... از جمله گروه های غول ها ک توی جنگشون بودند : سگ های سیاه ، میمون های شیطانی ، آئوگیری و جغد ها (به این علت میگم جغد ها چون دو تا جغد وجود داره) آخراش کانکی و آمون باهم جنگیدند ... (آمون در آخر ناپدید شد) کانکی هم به طرز وحشتانکی زخمی شد. اون دوستش که موهاش طلایی بود اومد نجاتش داد اما اونم زخمی شد. توی ایپیزود آخر هم کانکی همون دوستش که زخمی بود رو روی دستاش گرفت و وقتی که جنگ تموم شده بود شروع کرد از بین همه شون رد شدن. بعد همون آهنگه توی همین پست ترجمه ش کردم پخش شد . بعد که دیگه رسید به ی منطقه باز که پر از برف شده بود دوستش رو گذاشت زمین . بعد یکی از اون فاخته قوی ها اومد جلوش واستاد . تا میخواستند جنگو شروع کنند دیگه تموم شد .
توی سیزن 3 مانگا هم ک کانکی حافظه شو از دست میده و میزه جزو فاخته ها میشه البته هنوز سیزن 3 نیومده
عاااااااالییییییییی جدا خیلی عالی بود
قابلی نداشت 
ممنون ک نظردادید😊
کانکی پسر مدیر کافه نیست اون دختر باند پیچی شده دختر مدیره
خب اونو که میدونم اما ... پس پدر کانکی کیه !؟
احتمالا نمیخواید بگید ک آریما پدرشه ؟!؟!؟!؟!؟!؟!
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۰۸ 💖 miss fatemeh 💖
عالیییییییییییییییییییییی ^^
آریگاتو رایان کون ^^
دوی داشیماشته فاطمه چان ^^
خیلی خوب بود آریگاتو (*_*)
دوی داشیماشته ...
واییییی عالیهههههههه خیلی دنبالش گشتمممم ممنون ازتون خیلی خیلی خیلی ممنونمممم
خواهش میکنم^^
خوشحالم ک خوشتون اومد 😊
چه باحال معنی اهنگشو نمیدونستم
^^
انیمه ی عالیه خیلی قشنگه عاشقشم راستی به سوال فصل ۳ کی میاد دارم دیوونه میشم

فکرکنم ی بار اینو پرسیدید
وای من خیلی دنبالش میگشتم ممنون ^_^
اسم خواننده اش چیه؟
وای نمی تونم واسه فصل 3 صبر کنم...
نوشته بود اذر ماه سال 96 میاد😓
راستی کانکی کون بعد اینکه هیده رو تحویل میده بلایی سرش نمیارن،هیده زنده اس؟
راستی اون جغد دومیه زندس؟


اسم خواننده اشtoru kitajima
منم همین طور .... خیلی منتظرشم
خب اگه مانگای فصل سه رو خونده باشید متوجه میشید ک کانکی کلا تبدیل ب ی ادم دیگه میشه
جغد دوم زنده است اما طبق مانگا توی فصل سه باید بمیره
ممنونممم
واقعا صداش محشره
نه خیلی جلوی خودمو گرفتم ک مانگاش رو نخونم😓
خدا کنه ایشیدا اخرش رو بد تموم نکنه.
چرا !!!
مانگاش خعلی هیجانیه هااا ... من که دارم با مانگاش زندگی میکنم :دی
تا اینجا ک عالی پیش رفته 
ایشالله بد تموم نمیشه
آاخه میخوام هیجانش رو نگه دارم تا سال دیگه یباره با فصل 3 سکته بزنم!
وقتی مانگای انیمه رو میخونم خود انیمه برام تکراری میشه..
خدا کنه آمیین😊
ممنون از وبلاگ خوبت🌹
خب مانگاش ی چیزایی داره ک انیمه نداره
خواهش میکنم^^
ببین فصل 3 اش کی میاددددددد دارم نابود میشمممممم
فصل سه اش قرار بود 2016بیاد اما چون مانگاش کم بود نیومد. انشالله 2017 باید بیاد دیگه
چه کسی اهنگ توکیو غول را خونده است؟؟؟؟؟

اسم خواننده اش  Toru Kitajimaهستش ک به اسم TK میشناسندش
کانکی پسر مدیر نبود که! مدیر پدر جغد بود. واسه همین قسمت آخر دوتا جغد بودن. دوست کانکی هم که مرد
اره . کانکی پسر مدیر نبود من اشتباه کردم 
 کونیچیوا 😁اریگاتو 
من دنبال نوع تلفظش بودم یاهمون به روناجی 
خیلی ممنونم😘
یو . دوی داشیماشته^^
قابلی نداشت
سال نو مبارک اوتاکو سان😊💐
من نتونستم بر خودم غلبه کنم دارم مانگاش رو میخونم ولی اصلا نمی فهمم چی به چیه؟مال گذشته اس؟ چپترای اولشم میتونی بهم توضییح بدی؟!😓
سال نو شما هم مبارک باشه^^
کدوم مانگاشو داری میخونی؟ 
مانگای فصل یک یا دو یا سه؟ اسم مانگاشو بهم بگو
غول توکیو:بازگشت تازه چپترای اولم نمی دونم چیه😓کی به کیه!!
چرا ...؟ مگه چیش برات گنگه؟
منم با اینکه مانگای فصل یک و دو رو نخوندم اما داستانش سریع اومد دستم
جلوترک بری متوجه میشی
سلام☺
من نمیدونم که شمایی که صاحب وبلاگ هستی کی هستی... ولی کارت حرف ندارهههههههههههههه. ... 💞💞💞💞👏👏👏👏
من دیوونه ی این انیمه م (عاشق کانکی ).. واقعا آرییییگااااااتوووووو گزایماس. ... واقعااااا ممنووووووون. .. حرف ندااااااشتتتت 
کنیچیوا
خیلی ممنون . نظر لطفتونه 
قابلی نداشت
محشر بود!
بله ... فوق العاده اس
مگه از این ائمه بهترم هست ....
آره خداوکیلی انیمه شاهکاریه
سلام 
ممنون بابت ترجمه و گذاشتن خود آهنگ
⚘⚘⚘
میخواستم ببینم فصل سوم پس کی میاد😐😐😐 
۴ ماهه که منتظرم😐😐😐
بعد یک سوال شما خودت وقتی میتونی 
ترجمه کنی میشه ببینی انیمه یوری روی یخ کی میاد البته دو فصل بعدیش🤗🤗
ممنون که توجه کردی

سلام
خواهش میکنم . قابل شما رو نداشت ...
راستش فصل سه توکیو غول قرار بود زمستون پارسال بیاد اما چون خوراک مانگاش کم بود به تاخیر انداختنش اما خبر دادند که احتمال اینکه فصل سوم تا آخر امسال بیاد خیلی زیاده ...
برای یوری روی یخ هم الان سرچ کردم
اکتبر امسال میاد ! اکتبر امسال از وسط های مهر شروع میشه تا نیمه های آبان

ممنون بابت نظری که دادید. اگه باز هم سوالی بود خوشحال میشم که بپرسید :)
سلام وب سایتتون واقعا عالیه راستی پدر کانکی همون هوجی هست که تو اخرش باهاش مقبله میشه و تموم میکنه فیلم
سلام و تشکر بابت نظرتون . کسی که کانکی در آخر باهاش‌ روبرو شد( اگ منظورتونو درست فهمیده باشم همونی رو میگید ک توی ی زمین برفی بزرگ اخر سیزن دو باهاش روبرو شد ) اسمش هوجی نیست. آریما اسمشه. 
‌اسمش Kishou Arima هست . نه پدرش نیست . قوی ترین فاخته در سازمان سی سی جیه . 
❤❤Aliiiiiii❤❤
مرسی
این هم یه ترجمه دیگه

به من بگو ، به من بگو ، این چجورشه ؟
چه کسی درون منه ؟

من شکسته شدم ،  در دل این دنیا شکسته شدم
ولی تو بدون توجه به هیچکدوشون داری میخندی

من که به هر حال شکسته شدم
پس نفسم رو نگه میدارم
حتی حقیقت هم قادر به رهایی نیست ، حتی حقیقت
خشکش میزنه

نمی تونم بشکنم ، می شکنم
دارم دیونه میشم ، نمیتونم عقلم رو از دست بدم
پیدات کردم
در این دنیای خراب شده و شکننده وایستادم
خالی ام و دیده نمیشم
خواهش میکنم پیدام نکن ... نگاهم نکن

در این دنیای دیونه که کسی دیگه تصورش کرده
فقط نمیخوام آسیبی بهت برسونم
پس لطفا منو به خاطرت بسپار

نفس سرحال و سرزنده من

در تنهایی گرفتار شده که همینطور بیشتر میشه
توسط خاطرات لبخندهای مظلومانه گزیده شده
نمی تونم حرکت کنم ، نمی تونم رها شم
نمیتونم حرکت کنم ، نمی تونم رها شم
نمی تونم حرکت کنم ، نمیتونم حرکت کنم
دنیا رو نابود میکنه !

من کاملا عوض شدم ، نتونستم برگردم
اون زوج همدیگه رو در آغوش کشیدن و به هلاکت رسیدن
نمیتونم بشکنم ، می شکنم ، دارم دیونه میشم ، نمی تونم عقلمو از دست بدم
بهت بی حرمتی نمیکنم

در این دنیای خراب شده و شکننده وایستادم
خالی ام و دیده نمیشم
خواهش میکنم پیدام نکن...نگاهم نکن

قبلا از اینکه دنیا نابود بشه گرفتار تنهایی بی انتهایی شدم
یکی آزادم کنه
به یاد بیار چه کسی هستم

نفس سرحال و سرزنده ام

فراموشم نکن ، فراموشم نکن
فراموشم نکن ، فراموشم نکن

تغییر کردنم منو فلج کرده
در جهانی که تغییر پذیر نیست
پس لطفا منو با خاطرت بسپار


بهم بگو ، بهم بگو
چه کسی درون منه ؟
کاملا معلومه متن انگلیسی ای که ایشون برای ترجمه استفاده کردند و متن ترجمه ای که من برای ترجمه استفاده کردم فرق میکنه !

بله این آهنگ چند جور ترجمه به انگلیسی داره

http://www.lyrical-nonsense.com/lyrics/tk-from-ling-tosite-sigure/unravel/
خب من لیریکس های انیمه ایمو یا از ویکیا هاشون میگیرم یا
 animelyrics.com 
سلام مرسی واقعا عالییی بود.....فقط یه سوال فصل دو قسمت یازده چه بلایی سر اون مدیره میاد اون آخراش
توی انیمه فقط نشون داد که " اتو " مدیر کافه رو بلعید ... من مانگاش رو خوندم ... اگه بگم بهتون اسپول میشه  میخواید بدونید؟
نه نبلعید آخر آخر بعد از اون آهنگه اون مدیر رو تف میکنه بیرون و به شکل انسانیش بر میگرده (اِتو)

بعله میدونم .  اون تیکه رو دیدم ... 
توی مانگاش هم اینطوری بود؟
میشه بگید
من مانگای فصل دوم رو نخوندم ...
مانگای توکیوغول:ره رو خوندم که توی اون ، رئیس کافه زنده نیست
اووووووف آدم دیوونه میشه
راستش من میخواستم بخونم مانگای فصل دو رو ولی از شانس بدم نشد

چرا ؟
میخواستم توی کامپیوتر دانلود کنم از شانس گندم فیلتر بود...توی کامپیوترم فیلتر شکن ندارم.....
توی گوشی هم.....فیلتر شکن دارم اما حافظه گوشیم پره😧😧😧
اوپسسسسس ... حیف شد 
میخواستم توی کامپیوتر دانلود کنم از شانس گندم فیلتر بود...توی کامپیوترم فیلتر شکن ندارم.....
توی گوشی هم.....فیلتر شکن دارم اما حافظه گوشیم پره😧😧😧
تو دختری یا پسر
دختر 
یک سوال ترجمه اینو خودت بلد بودی یا از جایی برداشتی 
انگلیسیشو از سایت انیمه لیریکس برداشتم و ب فارسی ترجمه اش کردم . ترجمه اش ماله خودمه
عه من فک کردم پسری
خیلی ها اولش فکر میکنند پسرم
اهان منم منظورم از ترجمه انگلیسی بود ;^) براوو 
آریگاتو رینکا چان
من در مورد توکیوغول اطلاعات پیدا کردم ....... 

من احساس میکنم کورو و شیرو یک ارتباط خاصی با کانکی داشته باشن چونکه کاگونه هاشون شبیح کاگونه ی کانکی بود البته مثل کانکی تک چشم بودن این یک حدث ....... 

حدث دومم اینه که ایاتو به خاطر محافظت از توکا بود که وارد اوگیری شد چونکه تو ی فصل دوم قسمت اخر وقتی تو کا نزدیک بود اتیش بیفته روش کاگونه ایاتو بود که نجاتش داد و کانکی هم حدث زده بود که ایاتو بخاطر محافظت از کسی عضو اوگیری شده ....... 
همون پزشکی که روی کانکی آزمایش کرد و بدن ریزه رو به بدن کانکی پیوند زد و کانکی رو غول کرد ، روی شیرو و کورو هم آزمایش انجام میده
اگه مانگای فصل سوم رو بخونی نشون میده که کلا هر کس که این پزشکه روش آزمایش میکنه همینطوری میشه
واسه مورد دوم هم ک خب معلوم بود آیاتو واسه خواهرش داره اینکارو میکنه ...
خیلی دوست دارم بدونم مدیر و اتو چه اتفاقی براشون افتاد
🙁🙁
اوهوم ... منم
اووووووف ای کاش میتونستم مانگاشو بخونم......من خیلی بد شانسم
منم دنبال مانگای فصل دومش هستم
که اینطور ای بابااااا اطلاعاتم بدرد نخور بود
:/ من اینو نگفتم . شما برداشت خودتونو داشتید و منم اطلاعاتی که از مانگا داشتم
وای خیلی عالی بود یعنی قشنگ تراز این انیمه وجود داره واقعا کانکی پادشاه 
بله انیمه فوق العاده ایه .... 
وای خیلی عالی بود یعنی قشنگ تراز این انیمه وجود داره واقعا کانکی پادشاه 
خیلی قشنگ بود
راستی بدت نمیاد یا اذیت نمیشی من هرروز پیام میدم
میخای یه روز در میان پیام بدم
راحت باش
خوشحالم ک خوشتون اومده . 
ی بلاگر از خداشه وبش بازدید داشته باشه !
آهنگ خفنیه!
اوایل وقتی توی انیمه میشنیدمش میگفتم این یارو با این صداش چرا خواننده شده؟! اما معنی و ریتمشو دوست داشتم و بعدا از خود خواننده هه هم خوشم اومد:D
منم اولین بار ک گوشش دادم گفتم چرا صدای خواننده اش اینطوریه ؟
با خودم گفتم از اهنگش خوشم نمیاد اما ب خودم اومدم و دیدم معتادش شدم و حفظش کردم و هر وقت ک گوشش میدم باهاش بلند بلند میخونم
کیتاجیما تورو فوق العاده است . اهنگ اپنینگ انیمه 91 روز رو هم خونده ! اونم شاهکاره
او ووااو تو وبلاگت واقعا محشره
سپاس
:) مرگ بر من واجب است
عه ! چرا ؟!!!
من عاشق این انیمه ام
تازه فصل یکشو تموم کردم
دنبال آهنگ تیزرش بودم که یهو با سایت شما آشناشدم
همین الان متوجه شدم نویسندش خودتی رایان
خخخخ خیلی جالبه
تو هم این انیمه رو دوست داری؟
باورم نمیشه

من اوتاکو ام ! انیمه دوست ندارم عاششششق انیمه ام !
توکیو غول هم ک کلا انیمه محشر و فوق العاده معروفیه بین ما اوتاکو ها
من اول فک میکردم پسر مو بنفشه گی عه
نظرات و خوندم و دقیقا منم اول از اهنگ تیزرش خوشم نمیومد و بعد یهو عاشق اهنگ تیزرش شدم 
طوری که الان دنبال اهنگ و متنش بودم
اهنگ اوپنینگش رو T.K خونده ... خواننده مورد علاقه ژاپنیم 
یونیک ترین صدا رو بین خواننده های ژاپنی داره ... فوق العاده اس
mp3 اش رو هم میزارین؟
گذاشتم ک !
سلام :)
ممنون. مطلب عالی بود. واقعا خیلی به دردم خورد ^^
میخواستم بدونم که شما, ممکنه ترجمه اهنگ های Owari no Seraph رو بذارین یا نه؟ مثلا ScaPEGoat  یا Insanity love؟ 

ترجمه شونو گذاشتم قبلا...
از منو سمت راست وبلاگ ک نوشته موضوعات روی موزیک های انیمه ای کلیک کنید
بله ببخشید ندیدم. 
فقط ممکنه ترجمه insanity love رو هم بذارید؟ لینک لیریکسش هم اینه 

خواهش میکنم. الان نمیتونم 
وقتشو ندارم چون وسط امتحانای ترم یکم
سلام خسته نباشید 
میخاستم بدونم از کجا میشه یه سایت خوب برایه مانگا فارسی پیدا کنمکه اکسر مانگاهای معروفو فارسی کرده باشه
سلام ... سپاس
https://afson.pw/manga/
http://manga.animpark.net/
من اینا رو میشناسم
انکی رایان میشه بگی این گروه اسمش چیه خلی ازش خوشم میاد اریگاتو 
گروه نیست ... اسم خواننده اش رو هم kitajima toru هست ک ب اسم هنری TK شناخته میشه
منظورم این گروه که میخونه خیلی دنبالشم 
خواننده شو فقط میشناسم
اریگاتو 
دوی داشیماشته
کونی چیوا

کنیچیوا
دمت گرم خیلی اهنگرو دوس داشتم
آهنگ تیتراژ پایانی psyco_pass دارید؟
خواهش 
نه اما اگه بخواید میتونم براتون بزارم
کونیچیوا 
خیلی ممنون از شما اوتاکو عزیز 
آهنگ و متن انیمه Kuzu no Honkai ( Scum´s Wish) رو هم اگه بزارید خیییییییییلی ممنون میشم
کنباوا
اوپنینگ میخواید یا اندینگ !?
یکی از بهترین اوپنینگایی که شنیدم.اشکم رو در آورد.
آریگاتو.
منم ممنونم بابت کامنت
حقیقتا بهترین و با معنا ترین اهنگ ژاپنی که تا حالا شنیدم این آهنگ از همه لحاظ عااااللیه 
لطفا از این خواننده آهنگ های بیشتری هم بزارید (اونگای شیماس)
یکی دیگه از آهنگاش هم توی سایت هست
از منوی سمت راست روی SOUNDTRACK کلیک کن
آهنگ SIGNAL  از انیمه 91DAYS
وتی این آهنگ عالیه چند وقت پیش‌هم حوس‌ این رو کردم ولی اصلا فکر نکردم برم اهنگشو دان کنم رفتم اون قسمت اخر فصل یک رو نگاه میکردم موقع مبارزه با یاموری که عجب هم قسمتی بود امروز هم بعد قسمت ۶ فصل سه که یکدفه این آهنگ‌رو دوباره گذاشتن دیگه گفتم هر جور‌شده باید اینو دان کنم ممنون از آهنگ
راستی بالا تر خوندم نوشته بودین تو فصل دو اون اتو مپیر رو توف میکنه بیرون=-O پس چرا من ندیدم اونجاشو
معروف ترین اهنگ بین اوتاکو هاست .... قابلی نداشت    
اخر یکی از اپیزود های فصل دومه ... همون اپیزود هایی ک مبارزه غول دوم ینی همون اتو رو با اریما نشون داد
عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی:)))))
^^
مرسی
عاااااااااااااااااشقشممممممممممممممممم
^^
ورژن انگلیسیشو شنیدی؟ اونم فوق العادس
عاره ورژن انگلیسی و کلا کاور های زیاد ازش شنیدم 
😂😂بخدا فقط داشتم دنبال یه وب میگشتم ۴گیگ نت موندم رو انیمه و سریال دانلود کنم...
چقدر تمِ اینجا آشناس😂😂
اها بعله :/ خانوم بعد دو سال فهمید بنده وب انیمه ای دارم !
 ㅋㅋㅋ
نت ک اضاف میاری انیمه دانلود نکن ... انیمه بخوای خودم بهت میدم
امون ناپدید شد؟ یا مرد؟ راستی من خیلی اکیرا رو دوس دارم راستی اون موقع که اکیرا رفت ببینه امون کجا رفته وقتی که داشت با کانکی میجنگید اکیرا فقط اسلحه امون رو دید خودش نبود و بعداکیرا یاد خاطرات خودش و امون افتاد خیلی دیوننننه ام کرده این سوال  و بعد الان که فصل سه اومده قسمت هشتش نیست و چرا کم توکا رو نشون میده من خیلی دوسش دارم و هم با شخصیتای جدیدش دارم اذیت میشم
توصیه میکنم مانگاشو حتما بخونید . در مورد آمون و آکیرا توی مانگا توضیح داده شده ک البته باید توی انیمه هم نشونش بدن ... 
من کلا با فصل جدید مشکل دارم ... !
اما مانگای توکیو غول رو ک بخونی عاشقش میشی !

میشه خواهش کنم آهنگ فصل ۲ و ۳ رو هم اگه ممکنه ترجمه کنین لطفا؟
رفت توی لیست سفارشام اما یه ماه باید صبر کنید چون الان توی امتحاناتم
خیلی خوب بود توصیه میکنم انیمه اش رو هم ببینید اونم قشنگه
:)
بله انیمه خیلی قشنگی هم داره
عالی بود این اهنگ خیلی دوسش دارم خصوصا اون نسخه ای که اخر فصل2  با پیانو میزدن 
جزو محشر ترین اهنگایی ک تا حالا شنیدم
دوست دارم آهنگشو یعنی میشه گفت فوق العادس ولی به نظر من آهنگ one more time one more chance تو انیمه 5 سانتیمتر بر ثانیه بهتر بود :)
(کلا آهنگای انیمه مستر پیس ان)
هممم اره اون اهنگم خیلی دوست دارم اما unravel ی چیز دیگه اس
مانگا فصل 3 رو فارسی از کجا بگیرم؟؟ 
تو وبلاگم هست ...
از منوی سمت راست وبلاگ توکیو غول رو پیدا کنید و روش کلیک کنید
میشه متن و ترجمه ی اندینگ انیمه ی free رو هم بزاریییین؟؟

سلام
کدوم فصل ؟
عالییی

لطفا فصل 3 رو با زیرنویس چسبیده بذارین
تشکر
فارسی یا انگلیسی ؟
نسخه ساف ساب توی وبم موجوده
چند قسمت رو پیدا با زیرنویس پیدا نکرده بودم ک پیدا کردم

ممنون بابت پیگیری ^_^
خواهش میکنم
خوشحال میشم اگر باز هم کمکی بود بتونم انجام بدم
بسیار زیبا بود همچنین آفرین به تو ای دوست من اکه با صبر و حوصله تونستی شعر این آهنگ زیبارا ترجمه کنی آفرین و با امید دیدن دیگر کارهای شما
خواهش میکنم
ممنون از کامنت 
یه دنیا ممنون
خواهش میکنم
 اندینگ فصل اولش
چیکارش کنم ?!
سلام 
عالی بود خیلی دنبالش گشتم
اگه میشه اوپنینگ های اتک ان تایتان هم با معنی بذارین
ممنون
سلام
حتما اگه وقت کنم
واااااای !
یه عالمه بار مرسی*—*
الان تاریخ دهم تیر نود و هفته 
سیزن سه توکیو غولم اومده
بهترین انیمه ایه که تا حالا دیدم

واااااای !
یه عالمه بار مرسی*—*
الان تاریخ دهم تیر نود و هفته 
سیزن سه توکیو غولم اومده
بهترین انیمه ایه که تا حالا دیدم

خواهش میکنم   
بله اومده

سلام 
ممنون که زحمت کشیدید اگه میشه اوپنینگ های اتک ان تایتان رو هم با معنی بذارید
سلام 
ب لیستم اضافه شد
اگر وقت داشتم حتما
سلام
ممنون عالی بود من انیمه رو دیدم مانگا فصل دو رو هم خوندم  اما متوحه نشدم تو مانگا اخر فصل دو کانکی هیده رو خورد؟؟
و راستی اگه میشه اوپنینگ های اتک ان تایتان رو هم با معنی قرار دهید
والا اونچیزی ک من هم شنیدم این بود ک کانکی هیده رو میخوره اما الان زنده اس
سلام
ممنون عالی بود من انیمه رو دیدم مانگا فصل دو رو هم خوندم  اما متوحه نشدم تو مانگا اخر فصل دو کانکی هیده رو خورد؟؟
و راستی اگه میشه اوپنینگ های اتک ان تایتان رو هم با معنی قرار دهید
جمعه ۱۵ تیر ۹۷ , ۱۱:۳۹ محمد حسین بیرگانی نیا
سلام 
ممنون که این اهنگ بسیار زیبا رو قرار دادید
اگه میشه اوپنینگ های اتک ان تایتان رو هم با معنی قرار دهید. راستی کسایی که مانگا توکیو غول رو خوندن میگم اخرش کانکی هیده رو خورد اخه با انیمه فرق داشت
باتشکر
سلام خواهش میکنم
باشه رفت توی لیستم   . 
منکه مانگای فصل دو رو نخوندم اما منم شنیدم ک کانکی هیده رو میخوره
میشه ترجمه و متن اندینگ فصل اول انیمه فری رو بزارید؟
باشه رفت توی لیستم
معلومه عشق انیمه این واسم جالبه که خیلی پیگیر نظرات دیگرانی هستی افرین راستس خیلی ممنون از اهنگ انیمه بای

پیگیر بودن تنها کاریه ک میتونم در برابر لطف دوستانی که برام نظر میذارند بکنم 
خواهش میکنم
خداحافظ
سلام رایان جان من این آهنگ توکیوغل رو که گزاشتی میتونی ان یکیش هم که تو آخرای قسمت آخر فصل دو بود روبزاری همونجا که کانکی هیدره تو دستش داره و راه میره
ممنون میشم برام بزاری یالینک دانلودش بهم بدی من اون مدلش رو بیشتر دوست دارم اگه نداشتی هم ایردی نداره 
ممنون سینا.
سلام .
اممم بزار بگردم تو سایتا اگه پیدا کردم که اوکی
میشه اهنگی که tk برای اخرین تریلر فصل چهارم رو خونده هم بزارید

واو ...
عاشق جزئیاتم ینی ...
اممم ... میشه لینک تریلر رو بهم بدید ؟
سلام 
واقعا ممنون من خیلی دنبال این اهنگ میگشتم بعد از ۵ ماه بلاخره تو سایت شما پیداش کردم . واقعا ممنون ایشاالله هرچی از خدا میخوای بهت بده.😗🖤💋 
سلام لطف دارید. :)

فصلل 4رو تازه تموم کردم الان انیمھ دیگری رو دارم میبینم

اریگاتو گزایماس

دیگری عالیه ...
ممنون بابت کامنت
چقدر سخته خوندنش ای کاش یه خواننده ایرانی بخونتش
!!!
نانی ?
سلام.. عاااااااااااالی بود مرسی😍😘💜🏵^^
سلام 
خواش میکنم
ممنون بابت کامنت
فصل آخرو دیدم دارم دیوونه میشم،توذوخدا یه سریال مثل توکیو غول بگین،اصلا دوست نداشتم تموم بشه،بهتریییییییین سریالی بود که دیدم،فصل۵نمیسازن؟ادامه نداره؟
نه دیگه مانگاشم حتی تموم شد ... انیمه ای مثل توکیوغول وجود نداره 
اما انیمه حمله به تایتان و آجین رو پیشنهاد میکنم
سلام ، انیمه خوب سراغ داری البته به جز تکیو غول چون همشو دیدم
سلام
چ ژانری ؟
سلام
ببخشید مانگای توکیو غول رو از کجا میشه پیدا کرد؟!
توی وبم هست یکم گشت بزنی پیداش میکنی
عااالیه این 😍
مرسی بابت ترجمه
خواهش میکنم فاطمه :)
وای پسر داره با روح و روانم بازی میکنه من حتی یک آلبوم از تمام  عکس 

هاش درست کردم  ولی بازم انیمه اش دیونه کننده است من عاشق کانکی ام

تا حالا توی عمرم انیمه به این قشنگی ندیده بودم . انیمه ای عاشقانه طنز

ترسناک خشن اکشن و...) ولی فکر نکنم اتک ان تایتان به پاش برسه چون
من تمام قسمت هاشو  دیدم . راستی اگه شد حتما فصل 5 را درست کنید.

مانگاش تموم شده فکر نکنم لایت ناولی در ادامه هم داشته باشه در نتیجه فصل 5 نداره
خیلی قشنگه من که قبلا انیمه نگاه نمی کنم الان عاشق انیمه شدم خیلی توکیوهیولاباحاله
:)
پیشنهاد میکنم انیمه Attack on Titan رو هم ببینید
وایییییی.عالی بود. خیلی خیلی خیلی خیلی و خیلی عالی بود. از عالی هم عال تر بود.😊
خوشحالم خوشتون اومد. ممنون بابت کامنت
عالی بود 😃 😃 😃 😃 😃
تشکر
مرسی بابت ترجمه خوبتون
میخواستم بدونم شما از فصل چهارم خبری ندارید یا اینکه مانگای فصل چهار هنوز نیومده؟! 
سلام. این انیمه و مانگاش خیلی وقته تموم شده فصل چهار هم اومده
این اهنگ دیوانه کنندس من،انیمش رو ۴ بار دیدم ولی هنوزم برام جدیده 
اهنگ future future رو بزارید با معنی البته فکر کنم اسمش رو غلت نوشتم
سلام . بلهخیلی آهنگ اعتیاد آوریه ... مال همین انیمه اس ؟
ببخشید کجا میتونم تمام مانگا هاشو فارسی دانلود کنم؟
کل نت رو گشتم نبود 
کامنت قبلیتون رو دیدم . میگردم براتون حتما
واقعا دمت گرم 
خیلی دنبال این آهنگ و معنیش گشتم
مث خود انیمه فوق العاده بود
من الان 4 قسمت پایانی فصل 4 هستم و داستان واقعا پیچیده شده ولی از اینکه کانکی و توکا به هم رسیدن خیلی خوش حالم
ولی به نظرم بهترین فصلش همون فصل 2 بود
ممنون بابت آهنگ و معنیش
فصل دو واقعا عالی بود
اگه داستانش براتون گنگ هست ف.ق العاده توصیه میکنم مانگاشو بخونید
خواهش میکنم. ممنون برای کامنت
اصلن من دیوونه این انیمم !!
با اینکه 5 بار دیدمش بازم دوس دارم ببینم !! :\
همه فصلاش ( 1،2،34 ) عالین !!!!
آریگاتو :)
:) تشکر بابت کامنت
دوی داشیماشته

عاااالللللللللییییییییییییییییییی.

سوگوی

تشکر :)

سلام انیمه تو سبک های توکیو غول معرفی کنید 

نیست ! تکه این انیمه
اما Ajin هم یکم از نظر داستانی مثل توکیو غوله ک خب خیلی ها با گرافیکش نمیسازن

من هر چهار فصلشو دیدم  بهترین انیمه ای هست که تاحااا دیدم

واو
کسی که طرفدار هر چهار فصل توکیو غول باشه کم پیدا میشه

چجوری دان میشع⁦☹️⁩

 

بزنید رو CLICK که جلوی دانلود اهنگه ، و بعد دریافت

مرسییییی

خواهش میشه ^^

Arigato gosaimas

Doi dashimashte ^^

داداش تشکر ولی بعضی جاهارو ناقص ترجمه کردی

خوشحال میشم نظرتونو در مورد جایی که ناقص هست رو بشنوم

سلام خسته نباشید ممنونم از سایت خوب تون

می خواستم سریال دوبله فارسی TOKYO GHOUL

دانلود کنم متسفانه فقط فصل 4 روم هست میشه لینک بدیت لطفان اگه نیاز به هزینه داره من پرداخت می کنه شماره کارت بدین من واقعان نیاز دارم عاشق این سریال بی نظیرم یه اشتباهی کردم پاک شد از هارد سیستمم امدم دوباره دانلود کنم که اصلان لینک ابی رنگ با کیفیت 1080 FULL HD

 

 

دوبله فارسی ؟
همممم ... اوکی میگردم اگه بود میزارم .

بسیار آهنگ زیبای است

:)

سلام 

خسته نباشی ☺️

عاشق این آهنگ شدم

یه آهنگ تواین سبک رو لطفا بهم معرفی

بامعنی

و عاشقانه هم نباشه

ممنون 

سلام ... فقط TK آهنگای این استایلی میخونه ...
آهنگای TK رو گوش کن

عالیه عاشق این اهنگه شدم

TK آهنگاش معرکه اس

عالی بود حرف نداره من از فصل اول تا اخر دیدم دستت درد نکنه😘😊

خواهش میشه:)

سلااااام.اول از همه ممنونم از اینکه این آهنگ زیبارو قرار دادی.معنیش یه مقدار با متن ژاپنی ای که تو خود انیمه میگه فرق میکنه ولی بازم ممنون.آریگاتو😊.دوم اینکه من وقتی این آهنگو گوش میکنم احساس عجیبی بهم دست میده. توی دلم خالی میشه و تپش قلبم سریع میشه که من دوستای اوتاکوم به این حس میگم حس خلا.البته علاوه بر این آهنگ،آهنگ دیگه ای هم هست که همین حسو در من به وجود میاره و من اسمشو میگم تا یا در سایت قرار گرفته بشه ویا خودتون گوش کنید

این آهنگ که اسمشو نمیدونم یه آهنگی از کد گیاسه که لحظه فداکاری لولوش پخش میشه و بسیار آرامش بخشه،پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید

علاوه بر این 2 آهنگ چند تای دیگه هستن که من شخصا خیلی بهشون علاقه دارم

آهنگ crossing field از هنر شمشیر زنی و آهنگ های گروه nightcore که شاهکارن 

و در آخر میشه لطفا آهنگ glassy sky که ظاهرا برای نسخه انگلیسی توکیو غول منتشر شده رو هم در سایت قرار بدید؟

glassy sky رو با ترجمه میخواید ؟

عاشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششقققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

><

عالی 👌🏻

:)
خوشحالم خوشتون اومد

اریگاتو

دوی داشیماشته

thank you for everything

You're welcome

اول خیلی ممنون برای ترجمه خوبتون و دوم چرا انقدر با احساسات همیشگیه من یکیه این اهنگ 

خواهش میکنم
😊

من بسیار این آهنگ دوست دارم.

البته پس از آهنگ تیتراژ نیمه اول death note

><

اریما پدر کانکیه؟؟؟

نه

قسمت اخر فصل اول اینقد عالیییی بود محشر بود محشرررررر.

بعد یه دفعه هیجانی شد کلا من دلم لرزییید

بعد اونجاهایی که فصل دوم میدونستم الان کانکی ظاهر میشه همچین دل پیچه میگرفتمممم. ضربان قلبم میرفت بالا...

نفسم سنگین میشد.. ولی خیلییییی برای فصلای سوم و چهارمش ناراحتم اصن نمیدونم چرا اینجوری شد واقعا. مانگاشو هم میخوام بخونم ولی نه همش از اون بعد از فصل دوم ولی نمیدونم چپتر چند میشه. میشه لطفا بگی فعلا تا چپتر چند اومده و چپتر چند میشه از بعد از فصل دوم؟! و یه سایت، چنل تلگرامی پیج اینستایی چیزی برای دانلود مانگا معرفی کنی؟ ممنون میشن

سلام 
دانلود مانگای این انیمه با توضیحاتش ک از کجا بخونید توی وبلاگم هست. سمت راست وبلاگ یه جا نوشته مطالب پر بحث تر. پست ششمش دانلود مانگاست.
سایت https://manhwa.ir/ رو پیشنهاد میکنم

عالی بود من عاشق اهنگشم انیمهش هم عالی بود ممنون که گذاشتی 🙏

خواهش میکنم. ممنون بابت کامنت

میشه آهنگو دانلود کرد

؟
منظورتون اینه نمیتونید دانلودش کنید؟

آریگاتو رایان چان

دو ایتاشیماشته

خیلی ممنون واقعا اهنگ خیلی قشنگیه

خواهش میکنم.
تشکر بابت کامنت

 ⁦😘 Arigato gozaimas oneh/oni chan 

دو ایتاشیماشته

اسم خواننده ش چیه؟؟؟؟؟

Toru Kitajima

من عاشق این انیمه هستم ولی خب یکی درمیون میبی نمش میشه بگی آنتیکو که سوخت اخرش چی شد لطفا راستی معنی باحالی داشت اهنگشم عالیست ممنون میشم بعد راستی عزیزم من کلهم از چیزای ترسناک خوشم میاد چند تا انیمه دیگه معرفی کن حالشو ببریم اگه میشه ممنون ومیشه یه خلاصه کلی از انیمه توکیو غول بدی ممنون میشم وراستی واقعا عالی بود

معرفی انیمه توکیو غول توی وبلاگ هست. میتونید از منوی سمت راست وبلاگ برای پیدا کردن پست ها با موضوع توکیو غول استفاده کنید.
برای معرفی انیمه، بالای وبلاگ سربرگ انیمه چی ببینم هست. به اونجا مراجعه کنید.

سلام واقعا عالی بود من عاشق انیمه های ترسناکم نبرد با تایتان ها هم خوبه ولی توکیو غول چسز دیگس راستی من۱۳ سالمه برای همین تک وتوک میدیدم می یه توضیحی بدی و راستی اوتاکو یعنی چه ممنون

سلام. برای خوندن معنای کلمه اوتاکو، بالای وبلاگ سربرگی به اسم اصطلاحاتی که یه اوتاکو باید بدونه هست. به اونجا مراجعه کنید.

من الان دارم فصل ۳ توکیو غول انیمه دوبله را می بینم داستانش جالبه وراستیشما یک اوتاکو هستید منم الان هستم تازه کارم یه چند تا چیز یادم میدید ممنون میشم وراستی هر اوتاکو باید اسم مستعار داشته باشه ببخشید مظاهمم یانه ممنونم بابت مهربونیتون

دوبله :| هممم ... انشالله انگلیسی دیگه؟
بالای وبلاگ سربرگ اصطلاحات اوتاکو هست اون رو مطالعه کنید و اگر سوالی داشتید همونجا ازم بپرسید
نه! کی گفته هر اوتاکویی باید اسم مستعار داشته باشه؟
مظاهم (مزاحم) نیستید ^^
خواهش

سلام ببخشید خوشحالم اگه اسم مستعار داشته باشم عیبی نداره یعنی یونو قشنگه داستان فصل ۳ توکیو غول را می دانید واقعا جالبه منم الان اوتاکو هستم با تشکر نه فارسی 

سلام. پیشنهاد میکنم انیمه فارسی دوبله شده نبینید. لذت انیمه توی ژاپنی بودنشه البته خوددانید!
داستان فصل سوم ینی همه اتفاقای توشو بگم؟ نمیخواید انیمه شو ببینید؟ اسپویل میشه ها

عالیییییییییییییییییییییییییییییی

تشکر

کنیچیوا  

اون خط اولش رو که دیدم نوشتی "  oh tell me, the way it works " یاد زیر نویس انیمش افتادم که نوشته بود "  oh tell me, the way this world works" که یعنی بهم بگ این دنیا چجوری کار میکنه (که البته شما اشتباه هم ننوشتی و در کل،آریگاتو گزایماشتا از سایت خوبتون) سوالی که ذهنمو مشغول کرد اینه که شما ژاپنی بلدی( در حد زبان سوم ) ؟ برای یادگیری، زبان آسونی هست یا نه؟

چون یکی از دوستام که از من اوتاکویی تر هست عاشق فرهنگ ژاپن شده و میخواد ژاپنی یاد بگیره(سنش هم 17 سال هست و یجورایی تقصیر منه که اوتاکو شده، ای کاش بهش نوراگامی رو معرفی نمیکردم از زندگی افتاده، برا همین میخام کمکش کنم) حالا نظر شما راجع به زبان ژاپنی چی هست؟ ارزشش رو داره چند سال وقت بزاره چون من میگم یا یاد نگیره یا ناقص یاد نگیره.

 

کنیچیوا^^
من ژاپنی رو سلف استادی کردم ک البته قراره بزودی براش کلاس هم برم تا مدرکشو بگیرم به علت مسائل شخصی. نظر شخصی من! ژاپنی یکی از زیبا ترین زبان های دنیاست و یادگیریش، اگر با علاقه باشه راحته. اگر دوستتون میخوان برای علاقه خودشون ژاپنی یادبگیرن، که اوکی. اگر تصمیم جدی تحصیل یا زندگی در ژاپن یا تحصیل در رشته های ژاپنی در ایران رو دارن، که خب براشون ضروریه! اما اگر فقط بخاطر دیدن چند تا انیمه ... اممم چجور بگم ک ب کسی بر نخوره ؟ واقعا قصد توهین ندارم اما اگر به قول خودمون توی جو انیمه ای گیر کردن، که در اون حدی که یه اوتاکو نیاز باشه ژاپنی بدونه با دیدن خود انیمه ها و نصب یه نرم افزار آموزش ژاپنی برطرف میشه. اما در کل، یادگیری یک زبان جدید، اگر اجباری و با عجله و فقط برای مدرک نباشه، فعالیتیه که باعث بالا رفتن فرهنگ و دانش اجتماعی خود آدم میشه! چه فعالیتی بهتر از این؟
من با حرفتون موافقم! یادنگرفتن یک زبان، مخصوصا زبانی که هزینه کلاساش اینقدر بالاست، از نیمه و وسط راه ول کردن بهتره.

mmnon kheili donbale in ahang gashtam Arigato =)

 

خواهش میکنم
تشکر بابت کامنت

سلام
ماشاالله چقدر نظر دادن .
خیلی ممنون (اریگاتو)
توکیو غول یکی از بهترین انیمه هایی بود که تا به حال دیده بودم و همینطور جزو یکی از بدترین انیمه ها بود از نظر پایان . یعنی اینطور بگم اگه فصل 1 و 2 رو ببینین عاشقش میشین و من بهتون پیشنهاد میکنم که همینطور رو اوج باشین و اصلا سراغ فصل 3 و 4 نرین چون پشیمون میشین .

سلام
نظر منم همینه! فصل یک و دوی این انیمه عالی بود اما 3 نه .

سلام به نظر منم فصل 1و2 عالی بود  بهترین قسمتش فصل 1 قسمت 12 بود. و به نظر من ی کوچولو  فصل 4 از فصل 3 بهتر بود.

سلام^^ بله کاملا موافقم

همینطور گوگل کردم ترجمه شما رو خوندم، خوب بود مترجم‌سان...واقعا ای کاش میشد یادم بره و می‌تونستم از اول تجربه کنم دیدنش رو 

گرچه انیمه تو دو فصل آخر و فصل سوم مخصوصا افت می‌کنه و مانگاش رو خوندم ولی عالی بود...

آریگاتو!
کاش میشد خوندن مانگاش رو دوباره برای بار اول تجربه کرد

بهترین انیمیشن 

حتما نگاه کنید 

همش دوبله اومده 

جزو بهترین "انیمه" هاست
همه شو دیدم
بنظرم زبان اصلیش قشنگ تره

من ۴ فصل انیمه رو دیدم فصل ۱ و ۲ خوب بود فصل ۳ خیلی بد بود اما فصل ۴ چیز خاصی نداشت فقط میخواستن ۱۲ قسمت رو با هرچی پر کنن.ولی به نظرم آخرش خیلی بد تموم شد و اینکه از بقیه شخصیت ها چیزی نشون نداد مثل آمون و آکیرا که بهم رسیدن یا نه و خیلی از سوال هارو جواب ندادن مثلا کی صورت هیده رو اونجوری کرد و چرا ؟ 

:| صورت هیده رو خود کانکی اون طوری کرده بود. 
مانگا رو بخونید تا به جواب سوالاتون برسید.

تو مانگا توضیح داده دربارش ؟ ولی انیمه رو باید طوری پایان بدن که به خیلی از سوال ها جواب داده بشه .

بله باید اونطور پایان میدادن.
طرفداراش هم به همین علت شاکین

من همه رو نگاه کردم عالی بود

:)

می گم انیمه می تونی معرفی کنی عاشقانه دبیرستانی باشه؟

سه چهار تا دیدم

توکیو غول هم عالی بود 

اگه یه انیه نزدی توکیو غول داری ممنون می شم اسمشو بگی

عاشقانه مدرسه ای :
Ao haru ride
Kaichou wa Maid-sama!
kamisama hajimemashita

پدر کانکی معلوم کنن باحال میشه دخترشون خیلی قوی هیچکسذحریفش نمیشه منتظره فصل پنجشم

آنو.... نمیخوام تو ذوقتون بزنم اما مانگاش تموم شده. احتمال بودن ادامه براش خیلی خیلی کمه

توکیو غول واقعا عالیه هرچی بگم بازم کمه من که عاشق این فیلم شدم دیگه شما رو نمیدونم 

ببخشید من یه سوال داشتم که اگر جوابشو نشنوم دیوونه میشم میخواستم بدونم که توکیو غول فقط چهار فصل داره و دیگه فصل پنجم یا ششم یا... دیگه نداره 

یه سوال دیگه هم دارم توکیو غول منفی چند سال نباید ببینند من الان دوازده سالمه و این انیمه جذاب رو دیدم

 

سلام
شدیدا پیشنهاد میکنم این انیمه رو اگر سن زیر 15 دارید نبینید.
سه فصل داره که فصل سوم دو پارت دوازده قسمتی داره.
مانگای این انیمه تموم شده و فصل جدیدی نخواهد داشت.

من عاشق این انیمه هستم 

تاحالا 5 بار دیدمش ولی ازش سیر نمیشم   

><

توکیو غول به درد چند ساله ها میخوره

ترسناکه

حداقل 15-16
 خشن و ترسناکه

می گم من ۱۲ سالمه و توکیو غول رو فصل ۴ رو کامل دیدم اما قسمت ۷ اون سانسور شده می خواستم ببینم بدون سانسور داره یا نه؟

در ضمن اگه انیمه در ژانر حرام یا اچی دارید بگید.

دوست عزیز این انیمه برای سن شما چندان توصیه نمیشه.

ممنون بخاطر اهنگ زیباتون من این انیمه رو کامل دیدم خیلی قشنگه میخوام بدونم انیمههای دیگه هم هستن که تو همین مایه ها باشن

خواهش میکنم. صفحه اول وبلاگ یه پست با عنوان 8 انیمه شبیه توکیو غول هست. اون رو چک کنید

شما می گین توصیه نمی شه

اما متاسفانه باید بگم گیرش آوردم و ترجیه من انیمه های اچی هست

همون طور که تو توضیحات اوتاکویی تون گفتید خیلی اسمش شنیده می شه

و این ژانر بیشتر از همه منو جذب کرد

هرچند که اصلا هنتای دوست ندارم

آریگاتو برای وبلاگ خوبتون

اوکی

آریگاتو کوزایماس

آهنگ خیلی باحالیه خواهرم

واقعا باید ازت تشکر کرد...

دوایتاشیماشته ^^

نمیشه گفت اوتاکوعم اما خیلی از توکیو غول خوشم اومد

ترجمه موزیک عالیه و واقعا ازت بخاطر اینک دو سه ساله جواب نظراتو میدی ممنونم

تو یکی از نظرات خوندم که ژاپنی بلدی و داری مدرک میری...چن سالته؟اکادمی یا کلاس خاصی رفتی؟اگ میشه نظرتو درباره یادگیری ژاپنی بگو

شرمنده انقد سوال میپرسم

 

انیمه جذابیه واقعا. خواهش میکنم^^
خودم یادگرفتم و بعد از بسته آموزشی و اپ استفاده کردم.
مدرک رو برای ادامه تحصیل باید بگیرم که میشه چند سال دیگه
اگر علاقه داشته باشی واقعا زیباترین زبان دنیاست^^

عالی بود

تشکر بابت کامنت ><

سلام و عرض خسته نباشید 
بسیار عالی بود ولی ی سوال دارم 
من توی سایت های دیگه که خوندم گفته بودن احتمال داره که فصل5 توکیو غول در 2021 یا 2022 بیاد

سلام. تشکر همچنین شما هم ^^
والا خود ایشیدا سنسه که مانگاکای توکیوغول هست گفته داستان تمومه. این سایتا از کجا این شایعات رو میگن نمیدونم!

مرسیییی خیلی دنبالش گشتم😍😍😍

میشه اوپنینگ و اندینگای کیمیاگر تمام فلزی روام بذاری؟ 

خواهش میکنم^^
وقت بشه حتما

هر وقت این آهنگو میشنوم گریه میکنممممم 

چرا تویکو غول تموم شد اخخهههههه😭

:( هععییی


شما واقعا زحمت میکشید....

راستش تمام نظرات و اینا رو خوندم واقعا فقط برای اینکه جواب یه پیام و بدید زحمت میکشید و خود ترجمه هم سخته...

امیدوارم موفق باشید

آریگاتو کازایماس

متشکرم^^
ممنون بابت کامنت
همچین برای شما هم آرزوی موفقیت دارم

دوایتاشیماشته

اریگاتو ^_^

من با این انیمه زندگی کردم...

دو ایتاشیماشته :)
عالی

اریگاتو😊😊👌👌👊🙏🙏👦

دوایتاشیماشته ^^

اریگتو گزایمس

دو ایتاشیماشته

خواستم بگم این شخصیت توکیو غول خیلی منو یاد خودم می ندازه باحاله شاید گیجتون کنه ولی کمی فکر کنید می فهمید و اینکه زیباس واقعا و اینکه عالیه و اینکه جالبه واینکه فصل 5 میگن قراره بیاد به احتمال زیاد 2022 البته راجب بچشه اینبار

گیج کننده که نبود برای من. اما خب یکی از بهترین سیر تکامل رو کانکی داشت و اینو مدیون استاد ایشیدا هستیم.

مانگا تموم شده. حقیقتا من نمیدونم شایعه فصل 5 از روی چه اساسی داره میاد

فصل سومش رو یکی برای من توضیح بده من نمیفهممش

تازه شم فصل سومش خیلیییییی لوسه

مانگاش رو بخونید حتما
جمعه ۲۴ مرداد ۹۹ , ۱۵:۱۳ ĘÐ.ω.Ł.Ŋ.ℓɨ.ẞみ.Ķ.Ⓛ.∂

خیلی زیبا و در عین حال دردناک بود😭😭😭😭💔💔💔💔

هعیییی
اره

سلام واقعااااااا" عالیه ازتون خیلی ممنونم😍❤

سلامم
خواهش میشه
ممنون بابت کامنت ^^

استاد ، این همون آهنگ هشت بعدیه؟

نه این هشت بعدیش نیست

واقعا این انیمه خیلی خوب بود نظرم درباره انیمه تغیر کرد

:) داستان این انیمه فوق العاده اس
من عاشق انیمه ی توکیو غولم و اینکه اصلا ترسناک نیستش حداقل برای من بعدشم اینکه من ۱۲ سالمه هم اتک رو میبینم هم اینکه توکیو غول دیدم دیگریرم دارم میبینم شاید بعدش شیکی رو ببینم ولی خداوکیلی کجاش ترسناکه بگین منم برم ببینمش من دوبار کامل دیدم انیمری و اصلانم نترسیدم چرا باید ترسناک باشه وقتی که فقط اکشنه ؟؟وگرنه که باید بگیم اتکم ترسناکه دیگه درصورتی که فقط هیجانی هستن
تمام این انیمه ها رده بنده سنی دارن نه به علت اینکه بیننده به محض دیدن میترسه. خشونت روی آدم تاثیر بر قوه ناخود آگاه تاثیر می زاره. هیچ عجله ای برای دیدن انیمه هایی ک هنوز به سن مناسب برای دیدنشون نرسیدید نیست. این انیمه ها محو ک نمیشن! اگر شخص در سن نامناسب ببینتشون، آسیب روحی ای بهش وارد میشه ک ب مرور خودشو نشون میده. 

ببخشید واقعا انیمه جالبی بود اما میخواستم بدونم فصل پنجم داره و اینکه اهنگ انیمه شیطان کش هم امکانش هست بزارین

خیر فصل پنج نداره
حتما

ببخشید چطوری میتونم دانش کنم؟ 

توی پست نوشتم دانلود اهنگ .... کلیک
اونجایی ک ب انگلیسی نوشتم کلیک، کلیک کنید

خیلییییی خوبببب بودددد

نعطمطهطمهمهیحسععیححسیحعیخسخ

وووییی من همه فصلاشو کامل دیدممم خیلییی کانکییی کراشههه

خیلییییی خوبببب بودددد

نعطمطهطمهمهیحسععیححسیحعیخسخ

وووییی من همه فصلاشو کامل دیدممم خیلییی کانکییی کراشههه

><
تشکر بابت کامنت

یعنی من به معنای واقعی کلمه عاشق این انیمم.

اولش که میخواستم ببینم 5 دقیقه اول رو که دیدم گفتم بیخیال فکر کنم خیلی چرت باشه ولی 5دقیقه بعدیو دیدن همان و تا آخرش رفتن همان

😁داستان جذابی داره

فصل 3 اوده..البته خیلی عجیبه ادم کف می کنه ورق یهو بر میگرده..ولی راستش..اهنگ رو اصلا پیدا نمی کردم ممنون

عه چرا پس!
اهنگ ک همون اول پسته! نوشتم دانلود اهنگ کلیک
روی کلیک میزنید و براتون صفحه دریافت باز میشه دیگه

سلام ادمین جان

یه سوال

از کجا میتونم فصول ۳و۴ رو بدون سانسور دانلود کنم؟

همه جا یا تا ۲ هست یا ۳ سانسوره ، ۴ هم هیچ جا نیست...

بگی ممنون میشم.

سلام
انیمه لیست

داداش دمت گرم سلطان کارت درست 💗💗💗💗💞💞💞

سپاس^^

اسم خوانندشم کاش میزاشتی

بالای پست رو چک کنید
نام هنرمند تی کی

عالیییییی دستت درد نکنه

خواهش
تشکر بابت کامنت
وای خدا هایکو رو عکسش رو. گذاشتی. لعنتی من ادامش رو پیدا نکردم. فقط تا اونجا دیدم که به تیم ملی دعوت میشه و بعدش رو پیدا نکردم.
انیمه توکیو غول رو ببینید. فوق العادست. جنگ انسانها در برابر غولها یا بهتره بگم جنگ غولها در برابر غولها😜
سایت انیمه لیست داره :)

خیلی خوب بود عاشق این انیمه ام هرکی گفته بد بخور توی سرش °^°

واقعا قشنگه خاطراتم زنده شد :)))))))) 

دست همه سازنده های این انیمه گرم و همینطور دوبله گر های این انیمه :))) ❤

واقعا انیمه عالی بود. 
مخصوصا از لحاظ داستان ><

خدایی خیلی خوب بود زحمت کشیدی.

دستت در نکنه💚

اریگاتو💘

بهدنظرت کِی فصل ۵ میاد؟

ممنونم
بنظرم... هیچ وقت
اگ تصمیمی گرفته بشه که مانگا ادامه پیدا کنه احتمالا انیمه رو ادامه بدن، اما الان ک مانگا تموم شده انیمه رو ادامه ندن بهتره

سلام ببخشید شما ا کجا این زیر نوی های روماجی و فارسی رو مسارید میشه راهمایی کنید ؟ممنون میشم.

سلام
روماجی تو نت هست
فاریسشو ترجمه میکنم خودم

فقط سوبارو ♥️♥️♥️♥️

من  عاشق توکیو غولم انیمه ای که با زندگی عوضش نمیکنم😊🥰

انیمه خیلی فوق العاده ایه و من عاشق داستان و اهنگشم ولی نمیدونم چرا قسمت اول رو اینقد ضعیف شروع کردن وگرنه من پارسال برای اولین بار ۵ دقیقه شو دیدم گفتم چرته بابا بعد ۳ ماه پیش گفتم ببینم و اینطور شد که ... 😁

یه چیز دیگه شما چه انیمه هایی که شبیه این انیمه باشه رو پیشنهاد میدید؟

اینکه اول یه انیمه بتونه بیننده رو جذب کنه واقعا هنر میخواد. و البته بسی به سلیقه شخصی افراد هم بستگی داره
مثل ی آهنگ
30 ثانیه اول یه آهنگ ممکنه برای ی شخصی کافی باشه تا اون شخص خوشش بیاد، اما برای شخص دیگه ای نه
ی پست اتفاقا در جواب سوالتون هست تو وبلاگ، صفحه اول

واو من با توکیو غول اوتاکو شدم و همینطور خفنه 

یا خدا...
با توکیو غول!
نایس~

آریگاتــــــــ☆ـــــــو  گزایــــماس *^*♡

دو ایـــــ☆ تاشیماشـــــ☆ته ^^

عاشق این انیمه ام فصل ۱ و ۲ش یکم فضای افسرده داشت ولی درکل عالی بود ولی ای کاش فصل ۵ داشت خیلی خوب میشد.

این سومین یا چهارمین انمیه م بود و به نظرم خیلی عالی بود ولی فصل ۱ قمست ۱۱ و ۱۲ ش به خصوص ۱۲ خیلی خشن و بد بود بجز تیکه مبارزه کانکی با جیسون. آهنگه هم خیلی خوب روش سینک شده بود.

راستی خیلی ممنون به خاطر آهنگ عالی بود عالی.

داستان این انیمه جزو بهترین استوری لاینای انیمه ای بود که من دیده بودم.
^^
خواهش

عالی عاشق آهنشم🥺❤هم آرامش میده هم خفنه اصلا محشره ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤انیمشنم ک حرف نداره تو ۱ هفته همشو دیدم معتادش شدم👌👌👌

آهنگا TK محشرن^^

به شدت قشنگه

تنکس خیلی دنبال این بودم ببینم معنی این اهنگه چی میشه :)

خواهش ^^

اریگاتووو😀

خیلی دنبالش بودم 😆

دوایتاشیماشته><

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan