I ❤ Anime

(2) تصاویر سیاه و سفید انیمه ای / Black & White Anime Pictures

×پست سفارشی×

سری دوم تصاویر سیاه و سفید انیمه ای ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ممنون

خواهش

I like most of them,

Nice!

Senpai!!!!do u know anything about League of legends?

^^
your welcome
its a game ... but i never played it

oh boyyyyyyyyyyyyyyy

خیلی خفن بودن ^_^

راستی من تو وبلاگ دومیم هم لینکت کردم ~_*

:)
مرسی ک سر زدی
تشکرات فراوان ^^

کار خوبی کردی... دارم به بازیش معتاد میشم..... تاسکته..

XD کنکووریییییییی
بشین درستو بخون !
خودم نمیتونم دل از کرایسیس بکنم ..

وواای خوشگل بودن

^^

اویا اویا!

رایان سان یوهااااروووو!

میبینم بلاخره یه آپی کردییییی XD

آپ دوست داشتنی بود! گلچین عکسا رو دوست داشتم *^*)\

 

آریگاتو کوروچان

ببین حالا من کم پیدا ام تو نمیگی رایان نگران میشه بزار یه خبری از خودم بدم ؟
XD

ولی مرسی که هنوز سر میزنی

زیبان

عکسای سیاه سفید یه حس جالبی دارن

یپ><

Happy Otako day 😍😍😍

^w^

آریگاتو آرام :)

دختری یا پسر

چطور و چ ربطی داره؟

اسمت رایانه؟؟؟؟

داری باهام شوخی میکنی دیگه....

 

 

 

من مررررررررررررررررررررررررررررررگ این اسمم((((://///

اوکی .....

خیلی قشنگ بودن 

ممنون

خواهش میکنم
ممنون بابت کامنت

عالی رایان

تشکر

دمت گرم 

^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan