I ❤ Anime

دانلود مانگای Tokyo Ghoul:re (به انگلیسی و فارسی)

http://www.uplooder.net/img/image/97/34b63b88f9b66f97441ff03a8e604a19/-42007721.jpg

 

* دانلود مانگای فصل 1 و 2 *

Tokyo Ghoul

 

برای دانلود تمام مانگا به فارسی کلیک کنید ==» Click

در صورت کار نکردن لینک بالا از لینک های زیر استفاده کنید :

منبع :https://manhwa.ir


* دانلود مانگای فصل 3 (پارت 1 و 2) *

Tokyo Ghoul:re

برای دانلود مانگا به فارسی کلیک کنید ==» Click

 

http://www.uplooder.net/img/image/47/b31a4392a794f230754eef2c761cc247/-264082377.jpg

http://www.uplooder.net/img/image/73/eb7874101020da2b04b4d26155704718/-285617106.jpg

http://www.uplooder.net/img/image/41/fdc45dd03ec5bccff308e37802ca252f/-275007439.jpg

http://www.uplooder.net/img/image/11/8cfed583e2387dd99f59d5e7caa32c1d/1671478791.jpg

http://www.uplooder.net/img/image/74/2fd3879e9ea95a95e4fdf508fef8f287/1894343246.jpg

http://www.uplooder.net/img/image/52/718728e3066324d72f1c3ef049ec5e18/1833976267.jpg

15 دقیقه اس که در حال درخواست اطلاعاتِ |:
لینک ها درست اند
چکشون کردم
سلام میگم اینها که خام هستند و ترجمه نشدن !! پس اون بالا نوشته ادیت شده و ترجمه به فارسی چیه ؟ 
سایتی ک من ازش لینکا‌رو گرفتم نوشته بود ادیت شده است!!!!
شرمنده
گومناسای سنسه...
لینکا کوجان؟ :))
نوشتم ک ... ی بار دیگه پست رو بخون !
سلام و ممنون که رسیدگی کردید
من باز هم عذر میخوام به خاطر اشتباهی که رخ داد . حتما دنبال لینک های مطمعن میگردم 
عه وا !!
تازه دیدم :|
گرفتم ^^
^^
سلام اینم لینک دانلود تازع امشب پیداش کردم
http://digison1.mihanblog.com/post/comment/new/603/fromtype/postone/fid/148928350158c4a9adcdc25/atrty/1489283501/avrvy/0/key/15415a6210ff40fe3255df038305b907/#post_form
سلام. فوق العاده ممنون
جدا ممنون !
کنباوا سنسه ^^
من نمیتونم از آپلودبوی دانلود کنم :(((
هی میخوام ثبت نام کنم نمیشه -_-
نیازی به ثبت نام نیست
کلیک کن روی لینک بعد چپترتو انتخاب کن
بعد بزن دانلود رایگان با سراعت محدود
بعد صبر کن 30 ثانیه ی اون دایره هه تموم شه
بعد بزن روی ایجاد لینک دانلود
بعدش زیره تبلیغات ها ی کد طولانی نوشته
روش کلیک کن و دانلود کن :دی
واوووووو مرسی :)))))
دوی داشیماشته
واعی چه بک گراندی *-*
خوشم نیومد ازش :|
بی تربیوت -_- :))
متن روش دیده نمیشد
آها!
گومنه D:
خخخخخخ
بتسونی
قالبت قشنگ شده:)
مبارکه:)
انتقاد میخوام :دی
همه چیش خوبه ؟
قالبتو دوست ^^
کاوایی *-*
آریگاتو ^^
سلام خیلی خوشحالم که وبلاگت رو پیدا کردم ! به تازگی علاقه مند به انیمه شدم و قصد دارم اوتاکو شم تا اینجای کار که خیلی خوب بود وبلاگت عالیه تقریبا هر روز بهش سر میزنم مطالب فوق العادست امیدوارم همیشه موفق باشی
سلام . اگه سوالی داشتید حتما بپرسید. اگه کمکی از دستم بر بیاد انجام میدم.
ممنون که به بلاگم سر میزنید ^^
شما هم همین طور
موفق باشید ^^
یه سوال داشتم... با توجه به چیزایی که تو مانگا و انیمه دیدم ..یعنی اریما ، کانکی کشت؟ کانکی دیگه زنده نمیشه؟
فصل چند مانگایی ؟ کانکی زنده است
نسبت به گذشته هم خیلی خیلی قوی شده
اون کشته شدن کانکی ماله قبله ... کانکی کاراکتر اصلیه ... آخه کاراکتر اصلی ک نمیمیره :|
من الان دارم مانگا رو آنگوئینگ میخونم
کانکی زنده است
اخه من انیمه دیدم و اخر فصل دوم کانکی اریما کشت و رفتم مانگا دیدم هر چند هنوزم باورم نشده کانکی مردس اما تیزرهای فصل بعدی دیدم که کانکی نبود یه پسره دیگه بود حس کردم کانکی مرده! پس کانکی زندس؟ تو کدوم قسمت مانگا هست؟ من دیدم تا قسمت 143 توکیو غول مانگاش دیدم اومده و بعد اون مبارزش با اریما دیگه ندیدم بگن زندس! هووم
شما کدوم مانگا میخونی؟ هیده هم زندس نه؟
چرا همه چیزو قاطی کردی؟ مطمعنی آمون کوتارو و آریما رو با هم قاطی نکردی؟
ببین توی اخرین قسمت فصل دوم نه کانکی‌ کشته شد و نه آریما .من مانگای فصل یک و دو توکیو غول رو نخوندم اما میدونم که توی مانگای فصل دو یه جنگی بین آریما و کانکی پیش میاد که کانکی توی اون جنگ از آریما شکست میخوره اما نمیمیره . کانکی حافظه اش رو از دست میده و اسمش هم به هسه ساساکی تغیر میکنه و وارد گروه فاخته ها یا همون سی سی جی میشه. 
من دارم مانگای توکیو غول : ره رو میخونم یعنی همین مانگایی ک توی این پسته . خیر . هیده زنده نیست. هیده هم میمیره . کانکی باعث مرگ هیده میشه.
سنسه...
یه فاتحه برام میخونی؟...
با این چیزایی که توی کامنت lumi گفتی رسما مردم...
عه ! چرا ؟ دور از جون
انشالله فصل سوم توکیو غول قرار بترکونه ! مانگاش ک خیلی عالیه ... ایشالله انیمه شم قراره عالی باشه
هیده...میمیره؟
آره😐
اهان ... من اخه انیمه دیدم و جنگ اخر که کانکی میرسه و هیده میذاره زمین با اریما میجنگه گفتم که تو انیمه اریما جفت چشما کانکی کور میکنه کانکی دیگه صحنه اخر رو زمین بود انگار مرده بود از اونجا شک کردم!
هیده دوست داشتم چرا مرد T_T
نه دیگه ... توی انیمه کانکی ب آریما رسید . هیده رو میزاره زمین و انیمه تموم میشه
توی مانگا آره چشماش کور میشه اونم ب چ شیوه ی ناجوری ... 
توی مانگای فصل سه ، همینی ک من دارم میخونم هی فلش بک میزنه و هیده رو نشون میده که داره ب کانکی میگه منو بکش . 
حیف ک مانگا های فصلای قبلو نخوندم وگرنه اطلاعات بیشتری داشتم
راستی دو تا سوال
lumi‌ اسم کاراکتر انیمه ایه؟
و دومی .... شما امروز توی سایت پارک انیمه عضو شدید؟
جدی گفتم...
اینجور موقعا....زیادی...احساساتی میشم....حتی گریه میکنم...
واقعا هیده میمیره؟....کانکی هم...
نه کانکی نمیمیره اما کلا یه آدم دیگه میشه . البته دوباره بر میگرده به حالت اولش ها اما خب تغیر میکنه 
خیلی واسه دیدن فصل سه مشتاقم 😁
منم همینطور ولی....
دیگه از زندگی سیر شدم :)
چرا ؟
هیچی هیچی...
نمیخوام احساساتی بشم...
بیخیال ^^
رفیق خوبی ؟
آره...فک کنم :)
نگران نباش سنسه :))
هونتونی ؟
اخه من یه تیکه دیدم یوتی تو ادرس سایت هم لینکش گذاشتم برات بر اساس اون فکر کردم کانکی مرد و وقتی تیزر فصل 3 هم دیدم که توش کانکی نیست اما یکی شبیه کانکیه که اسمش فرق داره این فکرو کردم ...
نه لومی اسم مستعاریه که خودم انتخاب کردم تقریبا شبیه اسم چینی ها ^_^
و البته امروز بخاطر زیرنویس انیمه free همه جا زیر رو کردم و تو پارک انیمه عضو شدم اما اونجا هم ساب پیدا نکردم و اخر از تو یه کانال تلگرام گیرش اوردم خخخ
اما هیده چرا کتشتن T_T
منم دارم مانگا دانلود میکنم که بخونم چون قبل انیمه دیدن مانگا میخوندم از اول و این توکیو غول انیمه عالی بود مانگاشم حتما عالیه!
تا اسمتو توی تازه عضو شده های انیم پارک دیدم تعجب کردم !
لینک های دانلودو واست درست کردم ^^
تعجب ؟ چرا؟
اوه ممنون که لینک ها درست کردی! ^_^
هیچی همین طوری
آخه همون لحظه داشتم نظرتو تائید میکردم! خخخ
سلام مرسی که مانگاشا گذاشتی دوتا سوال دارم یکی مانگارا از چپ به راست میخونن دیگه؟ دومی انیمه niskoiرا داری خیلی تعریفاشا شنیدم
یوهارو تاکا چان 😁 خخخ فرض کن !!! اگه ب خود تاکاسوگی بگم تاکا چان نصفم میکنه ! 😬
قابلی نداشت . خیر از راست به چپه (ی لحظه چپ و راستمو قاطی کردم ! خخخخ )
نه والا ندارم!
منم منتظرم عید تموم بشه نصفت کنم راستی گینتاما را تا چند دیدی رسیدی به کامویی؟
 من میرم پشت گینتوکی قایم میشم! هنوز نه 😬
من تو شوکم واقعا چشا کانکی کور میشه درست نمیشع؟نهه؟ چرا؟
شما نظرای این پستو نخون . کاملا اسپویله
کور میشه اما کانکی غوله ... غولا هم قدرت درمان کردن خیلی سریع بدنشونو دارند . چشماش خوب میشه
توی ی نبرد با ی فاخته ی قوی به اسم آریما این اتفاق واسش میفته
اون دختر باند پیچی شده هه دختر صاحب کافی شاپه؟ و ی سوال بچه ی صاحب کافی شاپ ک گم شده بود الان کجاس:/ همون جغده دومیه؟؟؟
بله دختر صاحب کافه انتیکو هستش . اسمش اتوEtto هست 
مشکل اینجاست ک وقتی بچه ی صاحب کافه بدنیا اومد جنسیتش رو نگفتن . اما تا اینجا که اینطور ب نظر میاد که Etto یا همون جغد دوم فرزند گمشده ی صاحب کافه است
سلام ، میشه لطفا فصل اول مانگا رو هم به صورت ترجمه بزارید ، خیلی دنبالش گشتم ولی هیچ جا پیداش نکردم
ممنون
سلام . چند روز باید صبر کنید چون الان سیستم و اینترنت درست حسابی ندارم. وقتی سیستم بدستم رسید چشم حتما دنبال میگردم
میگم میتونین از اول مانگا رو بزارین اخه قسمت های اولش یه جورایی معلوم نیست چی به چیه
منظورتون مانگای فصل یک و دومه ؟ دارم‌دنبال میگردم
اره اخه وقتی قسمت اولش رو ببینی معلوم نیست هایسه کی با اکیرا اشنا می شه یا چطوری بازرس رتبه یک میشه. اگه بزارید که دیگه عالییییییییی.
اها... دارم میگردم اگه پیدا شد میزارم 
میخواید خودم بهتون بگم قبلش چ‌ اتفاقی میفته؟
بقیه ش. کی میزارین؟؟

هروقت سایت مرجعش بقیه شو بزاره
خیلیییییییییی ممنون اگه بگین که دیگه عالیه.
قسمت آخر سیزن 2 کانکی روبروی یکی از قوی ترین فاخته های سی سی جی به اسم آریما قرار گرفت
همون که موهاش سفید بود و با جغد دوم جنگید ... توی مانگا کانکی و آریما یه نبرد خیلی شدیدی با هم میکنند که کانکی شکست میخوره و آریما چشمای کانکی رو کور میکنه ... بعد از اون کانکی رو به سی سی جی میبرند و قسمتی از خاطراتش رو پاک میکنند و به اون یه هویت جدید میدند و کانکی تغیر میکنه به هسه ساساکی ... بقیه فاخته ها هم نمیتونند چیزی به کانکی در مورد گذشته کانکی بهش بگند اما هسه همه اش صدای کانکی رو از درون خودش میشنوه و به هویت خودش شک میکنه ... دیگه بقیه اش توی همین مانگاهای این پسته
سلام ببخشید هر قسمت از مانگا هر چند وقت یکبار میاد؟
مانگای هفتگیه ... هر هفته ی چپتر
پس چرا من هر وقت سر می زنم جدید نگذاشتید
من ادیتور و مترجم این مانگا نیستم ... لینکا رو از ی سایت دیگه میگیری.
امروز اون سایت و چک میکنم تا اگه چپترای جدید شو‌گذاشته باشه منم بزارم
سلام ببخشید میشه مانگای فصل اولش رو هم بذارید؟ ^ ^
(درواقع میشه مانگای فصل اول و دوم انیمه ش)
من خیلی دوس دارم مانگای فصل قبل رو هم بخونم، خیلی کامل تر و بهتر از انیمه س ولی هیچ جا پیدا نمیکنم لینکای دانلودشو
ناچارم 14 جلد مانگای فصل قبل رو بخرم بخونم کلی هم پام اب میخوره :|
جلد 10 مانگای این فصل هم چپتراش تا یه حدودی اومده ولی میگن جلد 10 از چپتر 103 تا 122 هس ک فک کنم هنوز کامل ترجمه ش نکردن چون هنوز فایلش اضافه نشده
کلا من موندم چیکار کنم الان :||
سلام. من یه مدت گشتم دنبال لینک مانگای فصل یک و دو اما چیزی پیدا نکردم. دوباره میگردم اگه پیدا کردم میزارم،
ببخشید این مانگا مال بعد انیمس؟و ببخشید آپلود بوی کد میخواد میشه کد رو بگید خیلی ممنون.
بله . اتفاقاتیه ک قرار‌ فصل‌سه بیفته
کد نمیخواد !
ببحشید نمیشه حداقل مانگاش اگر ترجمه نشده انگلیسی اون رو بذارید
باشه میگردم
سلام میشه بگید فصل سوم انیمه توکیو کیه شروع میشه،
هنوز فصل سومش نیومده و مانگاش اومده.
به احتمال زیاد امسال شاهد فصل سومش خواهیم بود البته اگه دوباره تاریخ پخش رو به تعویق نندازند.
چون قرار بود فصل سوم 2016 پخش بشه ک نشد.
لینکاتون خرابن 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
بله همه لینکا خرابند. با عرض پوزش در صورتی که میخواید از لینکا استفاده کنید تا تابستون صبر کنید تا من وقت گیر بیارم و لینکا رو تصحیح کنم.
سلام ببخشید یه سوال
این ادامش اومده یا اگر نیومده، چه زمانی میاد؟
الان مانگاش رو چپتر ۱۲۶ ... البته نمیدونم فایلای دانلودی ک توی این پستند تا کدوم چپترند ...
پخش این‌ مانگا هفتگیه
هر هفته یچپتر

خیلی ممنون بابت ترجمه ...
قسمت های جدید رو کی ترجمه میکنین؟

ترجمه از مانگا با من نیست
من ترجمه اش نکردم
هفته آینده رسیدگی‌میکنم ببینم قسمت جدید ترجمه شده یا نه
سلام میخواستم بدونم کی مشخص میشه اریما شاه تک چشم ائوگیریه؟
هیده ک غوله چطور مرد؟
:|
شاه تک چشم آئوگیری اولش اِتوئه بعدش سی سی جی اتو رو میگیره
کانکی گروه " GOAT " رو تشکیل میده و میشه شاه تک چشم ...
آریما که مُرد !
هیده ، غوله ؟!
تا اونجایی ک من اطلاع دارم هیده انسان بود و توسط کانکی کشته شد
البته خودش به کانکی گفته ک بکشدش
ببخشید یه سوال
دقیق یادم نیست ولی فکر کنم این مانگا ۱۳۵ چپتر داشته باشه.
ادامش ترجمه نمیشه؟
باید برم از سایت مرجعش اینو چک کنم . امروز تا آخر شب بهش رسیدگی میکنم.
اجی قالبت نااااااااااااااازه
فداااااااااااااات 
اجی شرمنده بازم بخاطر دیر اومدنمم:(((((
من امسال دیگه زیاد نمیتونممم بیام وب!
دلم واستون تنگ میشهه
تا الان ک تونستم میامم 

ممنون! نه عزیز این چه حرفیه !!! دشمنت شرمنده
ایشالله ک بتونی بیشتر بیای
قربانت :)
اون یکی وبت درباره اکسو دنبال شد!

مرسییییییییییییی :)
سلام. از اپلود بوی میخوام دان کنم میگه بیش از سه تا توی یه روز دان کردی با این ک سرعت کند رو انتخاب کردم.و باید ثبت نام کنی. من قبلا ثبت نام کردم ولی میخوام تو اکانتم برم نمیشه حتی اکانت جدید ساختم نشد. 
مشکل از خوده اپلود بویه؟ 
فکر نکنم مشکل از آپلود بوی باشه ... عجیبه ! تا حالا ب مشکل محدودیت دانلود روزانه از سرور آپلودبوی برنخورده بودم ... 
من تاحالا توی آپلود بوی اکانت نداشتم چون از مدیافایر استفاده میکنم واسه همین چیزی زیاد در موردش نمیدونم . نمی تونید طبق محدودیتش پیش برید؟ یعنی روزی سه تا فایل رو دان کنید؟ 
این انیمه ... محشره ... محشر 
بعله فوق العاده است

سلام،

فایل ایراد داره(jpgها نه zip)بازه نمیشه و پیغام میده در خطایی در حین باز کردن رخ داده.

لطفا رسیدگی کنید.

سلام
به احتمال زیاد مشکل از سیستم خودتونه .
من با دو تا سیستم متفاوت چک کردم و مشکلی نبود.
عکسها رو هم توی یه آپلودر فارسی آپلود کردم که مشاهده شون مشکلی نداشته باشه.
فایل های زیپی که در آپلود بوی هستند که مشکلی برای دانلود نداشتند
http://uploadboy.com/users/Ahmad9570/206177/Tokyo%20Ghoul-re
فایل های زیپی هم که در سولاید فایلز آپلود شدند مشکلی ندارن به جز اینکه + ف / ی / ل / ت / ر + اند
باید با = ف / ی / ل / ت / ر / ش/ ک/ ن/ = باز بشند.

ما برای برای ،

خواندن توکیو غولللل،

خون دل ها خورده ایم...

خون دل ها خورده ایم!

ما برای آنکه کنیم ،

باز فایل لعنتی،

خون دل ها خورده ایم،

خون دل ها خورده ایم!


شرح حال من!

:( باز هم باز نمیشه؟ من شرمنده تونم واقعا
مانگا انگیلیسی میخونید؟
اپ Manga Zone رو رو گوشیتون نصب کنید تا راحت بتونید مانگای مورد نظرتونو بخونید . 

ببخشید ادامش هنوز ترجمه نشده؟اگر ترجمه شد لطفا بزارید.
سلام نه ترجمه نشده
چشم حتما

سلام،انیمه تا کجای مانگا رو پوشش می ده؟

ممنون

سلام این مانگا میشه فصل سوم انیمه که هنوز فصل سومش ساخته نشده . 
شما اگه میخواید مانگای فصل یک و دو ی انیمه رو بخونید اینو نباید الان بخونید چون این مال فصل سه هستش
کسی نمیدونه فصِ سوم کی منتشر میشه ؟
گفتند که امسال میاد . اگه دوباره زیر حرفشون نزنند باید تا اخر امسال بیاد . حالا یا جزو انیمه های پاییزه میشه یا زمستانه
سلام...این مانگایی که گذاشتین فارسیشو فقط تا 103 داره.
میتونید قسمت ها رو از اینجا بخونید:
http://forums.animworld.net/thread101266.html
نیاز به فلفل شکن داره البته. ولی خوبیش اینه که بروزه و هر یکی دو هفته یبار مانگای جدیدو میزاره.
ممنون ازتون .... 
خواهش می کنم، مانگای توکیو تو قسمتای حدود 120 تا 130 اتفاقای قشنگی توش می افته...البته به جز 125 که مثبت 18 هست و توصیه می کنم نخونین!خودمم نخوندمش!
برای مانگای انگلیسی هم سایت mangastream.com فوق العاده است، فیلتر نیست، مانگاهارو بروز و سریع میزاره، با کیفیته و اغلب سایتای مانگا از روی اون کپی می کنن و میذارن!

خودم اگه بخوام مانگا بخونم از مانگا استریم میخونم ... قبلا از اپ mangazone استفاده میکردم که نمیدونم چرا بعده ی مدت کرش کرد .

تووووروووخدا مانگای کامل اتک ان تایتان رو بزارT_TT_TT_T
دنبالش میگردم ... اگه شد میزارم
خعععلی ممنون مانگا توکیو غول عالی بود دستت طلا عاشقتم:-*:-*o (∩ ω ∩) oo (∩ ω ∩) o
خواهش میکنم
قابلی نداشت
بقیه مانگا قرار نمیدین؟ تا قسمت 141 اومده اما تو این پست فقط تا 103 گذاشتین
بقیه اش رو باید از انیم ورلد سر فرصت دانلود کنم و اپلود
هونتونی آریگاتو!!!
^^
دوی داشیماشته
نمیشه بقیه ش و بذارید زودتر 😢
تابستون
من چپتراولو دانلود کزدم.ولی بازنمیکنه.........چجوری بازش میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روش کلیک راست کنید و extract here رو بزنید. اگر چنین گزینه ای براتون نیورد ( ک البته بعد میدونم ) باید نرم افرار winrar رو دانلود کنید
ببخشید بعد از چند بار دانلود کردن با روش محدود دیگه نمیذاره دانلود کنی چکار کنم؟
توی سایتش عضو بشید . عضویتش خیلی راحته و کلا یک دقیقه طول میکشه . بعد دوباره برای دانلود اقدام کنید.

این الان مانگای فصل سومه؟یعنی الان کانکی حافظشو از دست داده؟
بله
چرا بقیشو نمی ذاریییی تا قسمت 152 اومده هاااا!! خواهشا جون هرکی رو که دوس داری بذار اونگااااایییی
من خودم مشتاق فصل سه شم میخوام ببینم هیده توی انیمه هم زندس یا نه... توی مانگا که زندست (خواستید فک کنم قسمت 138 باید باشه) خلاصه اینکه هونتونی آریگاتو و پلییییییز بقیشو بذااااار
خیلی طول میکشه و زمان بره ... تابستون میزارم
چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶ , ۱۱:۲۳ یه دختر انیمه دوست...
سلام من تا پارت ۹ دانلود کردم تموم شد یا بازم هست ؟؟؟
بله هست. بقیه پارتا رو از سایت انیم ورلد دانلود کنید
من ندارم
هیده زندست توی اواخر مانگا خوندمممم
دوستان اسپویل نکنید
ببخشید...
چطور از انیمه ورلد دانلود کنم؟
من هرچی میرم چپتر 163 رو میاره نه 104.
چی کار کنم؟
من انیم ورلد عضو نیستم ! نحوه دانلودشو نمیدونم
سلام،

چجوری یه نفری یه سایتو میگردونید؟
عه راستی سوالم این نبود،میخواستم بپرسم پس ادامش کو؟
این لینکا تا چپتر ۱۰۳ هستن در حالی ک کل چپترا ۱۴۳ تان!؟
۱۴۳تان؟ یا من دارم اشتباه میکنمو شما کامل گذاشتین؟
سلام این وبلاگه ، وبسایت نیست ! اداره وبلاگ اسونتر از اداره ی سایته . 
برای دانلود ادامه اش باید به سایت انیم ورلد برید . لینکش توی نظرات هست
تا کدوم شماره امده من میخوام از ۱۴۴ به بعد را دانلود کنم هست
155
سلام ببخشید میشه ادامشو همینجا بزارید؟؟؟
انیم ورلد برام باز نمیشه 
اگه میشه اینجا بزارید ممنون میشم چون راحت میشه دان کرد
سلام
انیم ورلد فیلتره باید با فیلتر شکن برید
و برای دانلود باید توی انیم ورلد اکانت داشت ک من ندارم
خب نمیشه از قسمت ۱۰۳ به بعدشو برای دانلود بزارین؟؟ اخه این جوری که مثلا چپترا رو طبقه بندی کردین و گزاشتین برای دانلود خیلی راحت تره
چپترا رو من طبقه بندی نکردم ... ماله سایت دیجی سان هستش ...
من عضو انیم ورلد نیستم و نمیتونم ازش دانلود کنم ... 
سلام این مانگا تا آخرش اومده؟
بعد کانکی بالاخره توکا و بقیه رو یادش میاد و بر میگرده پیششون؟
سلام 
تا الان ک تا چپتر 160 اومده
بله یادش میاد
با سلام من الان میخواهم مانگا رو از ادامه ی انیمه دنبال کنم اما نمیدونم از کدوم چپتر باید دنبال کنم و اینکه توکیو غول چند مدل مانگا داره؟مثلا بعضی جاها مینویسم توکیو غول :بازگشت یا .....آیا فرقی با هم دارن و از کدوم باید شروع کنم
سلام ...
توکیوغول : بازگشت ، مانگای فصل سوم این انیمه هست ... 
دقیق نمیدونم چون خودم مانگای فصل دو رو نخوندم
اما باید از اخرای مانگای فصل دوم شرو کنید ، نبرد اریما و کانکی
سلام دستتون درد نکنه واسه ترجمه ♡
من شخصا زبانم قوی نیست و پدرم در میاد تا بفهمم:|
فقط ادامش دیگه ترچمه نمیشه؟؟:(
سلام . ترجمه اش با من نبوده . با تیم انیم ورلده 
من فقط پستشو گذاشتم . 
ادامه شو میتونید از مانگا ریدر های انلاین بخونید
سلام. ترجمه ی فصل های قبل رو نمی ذارین؟
منظورم قبل ازین فصل جدیده
سلام . 
من مانگا ترجمه نمیکنم ... اینا رو هم تیم انیم ورلد ترجمه کرده
سلام لینک های دانلود درست هستن؟
چون من ولوم 4 رو میزنم روش ولی به سایت دانلودش منتق نمیشه
سلام . لینک های انگلیسیش احتمالا مشکل دارن 
فارسیش براتون دانلود میشه !?
ببخشید مانگا توکیو غول فصل یک و دو رو از کجا میتونم پیدا کنم 
اگه دارینش یا سایتی میشناسین لطفا راهنماییم کنید 
خودم هم خیلی دنبالش کردم اما جایی نبوده
تا اون جایی که منتشر شده رو قرار دادیذ؟
خیر 
می شه لینکی بدید که بتونم تا اون جایی که مانگاش منتشر شدهشد رو بخونم؟
یکی از بهترین سایت هایی ک این مانگا رو به طور پی در پی ترجمه میکرد و میذاشت مانگاریدر افسون بود ک متاسفانه الان سرچ کردم و دیدم دیگه توی سرچ نمیارتش ... شاید حذف شده باشه ....
مانگای انگلیسی میخونید !?
این مانگاش چرا از اول نیست؟ من از چپتر اولش دانلود کردم ولی اونایی که تو انیمه اش بود نیست.
این مانگا ، مانگای فصل سوم هست 
توکیو غولو من انیمه شو تا جایی که اومده دیدم مانگاشو تازه کشف کردم😅😅
فصل ۱ و ۲ش مانگا نداره؟؟هرچی گشتم پیدا نکردم
داره اما فارسی نشده
http://uploadboy.com/users/lordfire2/240309/Tokyo%20Ghoul%20Manga
این لینک سری لوله چپتر یک تا 66 همون فصله یکه انیمه هست
هنوز ادامه اش  نیومده؟
مانگای فصل اول و دوم توکیو غول ک خیلی وقته تموم شده !
نمیدونم بقیه اش ترجمه شده یا نه چون من خودم انگلیسی میخونم

سلام ادامه مانگا رو نمیزارید؟!

سلام 
خیر ... لینکی برای دانلود ادامه اش ندارم
چپتر 10 کی میاد
بله ؟
چپتر 10 ؟
سلام.
چرا جلد 12 برای من نمیاد؟! به جز آپلود بوی جای دیگه ای هم هست که بشه ازش این رو دانلود کرد؟
ارور دمیج فایل می ده اما ریپیر نمیشه. بقیه تونستن جلد 12 رو باز کنن؟! بعد از دانلود به محض کلیک روش، ارور دمیج می ده.
سلام
ببخشید منظورتون از جلد 12 دقیقا کدوم لینکه ؟؟
منظورم ادامشه
اها ... ادامه اش اومده منتهی سایتی ک ترجمه اش میکرد دیگه منحل شده
یه چیز بپرسم مسخرم نمیکنید؟!

مانگا رو چه جوری می خونن؟ منظورم اینه که از چپ به راسته یا بر عکس؟
بعد یه جوریه نمی دونم اول باید حرف کیو خوند .اصن کی داره چی میگه؟
بعضی از گفته ها توی یه دایرست بعضی ها توی یه شکل مربعی بعضی هاشونم روی خود تصویر نوشته شده
همش قر و قاطیه . تصویرا روی همه . بعضی از تصویرا هم فکر شخصیت انیمس . از کجا بفهمم کدوم رو اول بخونم؟؟!
اصلا مسخره نیست برای همه اوتاکو ها پیش میاد .بعد ی مدت دیگه واست عیت اب خوردن میشه .
برو وسطای این پیج   
https://www.google.com/amp/s/m.wikihow.com/Read-Manga%3famp=1
سلام میشه لطفا لینکای دانلود رو چک کنین فصل دو دانلود نمیشه 😭😭😭😭
انگلیسیاشو میگید ?!
اونا نمیدونم چشونه
سلام ببخشید مانگاش کامل اومد 179 چپتر 16جلد
سلام بله میدونم   
تموم شده
نههههههه هیده نمی میره تو چپترای بعدی به شکل یه غول با نقاب مترسک وارد میشه که یوریه میفهمه هیده اس :)))))))
بله . هیده زنده اس
سلام ببخشید میشه بگید ادامه مانگا رو از کجا میتونم پیدا کنم
سلام میشه بگید ادامه مانگا رو از کجا میتونم پیدا کنم
سلام . من خودم مانگا شو انگلیسی دنبال کردم و لینک فارسی شو همینجا دارم
سلام مانگای فصل دوم رو از کجا بگیرم؟ میگن کلا مانگاش با انیمش فرق میکنه فصل دو دوس دارم بخونم
سلام. ب این سایت مراجعه کنید
Www.manga.blog ir
سلام 
فصل دوازده Re
خود فایل زیپش مشکل داره 
دانلود میشه ولی باز نمیشه چیکار کنم😕
سلام منظورتون جلد 12 اس ؟
سلام یه سوال. من تا چپتر ۱۷۹ که اخرشه رو خوندم. الان تموم شد یعنی؟ دیگه اصلا ادامه نداره؟
^^ پایان
سلام من تازگی وبلاگ رو درست کردم
لطفا لینکا رو اصلاح کنید
http://manga.blog.ir/1398/02/01/Tokyo-Ghole-re
ممنون
سلام . ممنون بابت اطلاع دادن :)
سلام 

میگم این تمام چپتر های این مانگای توکیو غول هستش؟ 
سلام.
خیر

ببخشید لینک کار نمی کنه نمیتونم مانگا رو دانلود کنم 

لینک برای منم دیگه کار نمیکنه و متاسفانه لینک کمکی ندارم

خیلی کار خوبی کردی

ولی انگار لینک اولی خرابه

آدرس وبلاگه عوض شد ، آدرس جدیدشم نیافتم ! :(

گفتیم توی این روزای سخت بخونیمش که خرابه

:)
بزار الان لینکای پستو برات آپدیت میکنم
اگ لینکی کار نکرد بگو لطفا ^^

آخ دمت گرم

حتما

لینکای جدید رو گذاشتم^^
دو ایتاشیماشته

ممنونم بخاطر سایت خوبتون،بذارید حدس بزنم شما یه اوتاکو، کی پاپر، اکسوال، احتمالا پاترهد هستید، درسته؟

خواهش میکنم. تشکر
اوتاکو، گیمر، کی پاپر مالتی فندوم ( EXO, BTS, NCT, Stray kids, SS501, Got7)
پاترهد، تالکین فن ...

سلام 0_0میخوایتم نطرتونو در باره اینکه به دیوار اتاقم مانگاییش کنم یا نه بدئنم...به نزرتون چهد چبز انیمه ای دبگه اضاف .نم ؟ممنون میشم بگین @_@^^

سلام
والا به سلیقه و علاقه هر شخصی بستگی داره! اگر دوست دارید آره من خودم با پوستر تزئین کردم دیوار اتاقمو

اقا من انیمشو ریختم دیدم نا فصل دو کلا رفتم تو فاز الان فصل سومشو یه قسپتشو دیدم اصن بهم ریختم الان کانکی کجاست توکا کجاست این دوتا باهم بودن چیشد الان من تو بد خلصه ای گیر کردم

اگر مانگاشو بخونید به همه سوالاتتون پاسخ داده میشه. حالا میخواید مانگاشو بخونید یا براتون توضیح بدم؟
سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۱۳:۵۴ 𝑾𝒐𝒏𝒉𝒐𝑶 ✩✩

سلام الان کل مانگا اپلود شده ؟؟

سلام بله. مانگای هر سه فصل هست
سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۱۴:۲۰ 𝑾𝒐𝒏𝒉𝒐𝑶 ✩✩

عررر مرسی :)))) ^3^

خواهش میکنم:)
دست مترجماشون درد نکنه
سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹ , ۱۴:۳۵ 𝑾𝒐𝒏𝒉𝒐𝑶 ✩✩

 دست همتون درد نکنه :))))) چه تویی که زحمت میکشی و اپلودش کردی اینجا چ اونایی ک ترجمش کردن:9 چون وقتتونو پاش گذاشتید:)

آریگاتو ^^

سلام من چندتا سوال داشتم اول اینکه در پایانه قسمت اخر فصل دوم انیمه کانکی هیده رو تو بغلش داره میبره وقتی میرسه به اریما اونو میزاره زمین بعدش انیمه تموم میشه همیشه برام سوال بوده که بعدش چه اتفاقی میوفته من تا اخر فصل چهار دیدم و هیچ توضیعی واسه اونجا نداد من وقتی داشتم نظراتو میخوندم فهمیدم بین کانکی و اریما نبرد میشه میخواستم بدونم چپتر چندو باید واسه اونجا بخونم بعد نظراتو خوندم سوال پیش اومد شما گفتی هیده رو کنکی به درخواست خودش میکشه اما تو انیمه نشون داد تاکیزاوا وقتی توسط اون غول که ترمیم بدنش خیلی زیاده و ماسکش چشم نداره کشته میشه پشت سرشون هیده تو لباس سرباز اون غول برمیگرده و هیدرو میبینه بعدش دیگه هیدرو نشون نمیده تا وقتی کع کانکی میره انتیکه و هیده رو اونجا میبینه که داره قهوه درست میکنه اونجا نشون میده که هیدو خون ریزه داره ا زخمش کشندس که این یعنی کار همون غولس یه توضیع واسه این بدید.ببخشید انقدر متنم طولانیه و درخواستم زیاده اما من خیلی خیلی ممنون میشم لطفا منت بزارید و جواب منو بدید،اریگاتوD:

حقیقتش تیکه اخر کامنتتون برای خودمم یکم گیج کننده شد شاید چون خیلی وقته از دیدن انیمه اش میگذره برام اما... بعد از اینکه کانکی به اریما میرسه و باهاش میجنگه، وارد حالت کاکوجا میشه کلی هم زخمی میشه و قدرتشو از دست میده، برای همین هیده بهش اجازه میده که بخورتش تا بتونه دوباره قدرتشو بدست بیاره. کانکی نصف صورت هیده رو میخوره و فک میکنه ک هیدت دیگه مرده هم هیده نمیمیره. بعد از اون اریما کانکی رو شکست میده و کانکی هم حافظه شو از دست میده 

میبخشید یه سوال الان همه اینا ترجمه به فارسیه؟

بله
جمعه ۳۰ آبان ۹۹ , ۲۱:۵۶ Ye bandeh khoda dinbale fasl pang toky ghoul

ی سوال داشتم نه دوتا فصل 5 انیمه توکیو غول میادش؟ سوال دوم اگر نمیادش بهم بگو میادشم بهم بگو چون صبر ندارم مانگا فصل 5 رو از کجا گیر بیارم خیلی دنبالشم ولی نمیدونم از کجا دان کن خیلی خیلی دوس دارم زودتر بیاد :/ خیلی خیلی ممنون :)

مانگای این انیمه تموم شده
خبری هم از فصل پنج نیست
مگر اینکه در آینده تصمیم گرفته بشه داستان ادامه داده بشه
شنبه ۱ آذر ۹۹ , ۱۳:۲۵ Ye bandeh khoda dinbale fasl pang toky ghoul

من دنبال فصل پنجم میدونی از کجا گیر بیارم خیلی منتظرم خاهشا زودتر جپابمو بده

مانگای این انیمه تموم شده 
این انیمه فصل پنجم نداره

ببخشید من فایل رو آپلود کردم ولی نمی دونم که باید با چه برنامه ای بازش کنم اگه کسی میدونه لطفا بگه

منظورتون دانلود هست دیگه؟ چون لازم نبود چیزی رو اپلود کنید
اینا به صورت عکس هستند، نیاز به برنامه خاصی ندارن

سلام می سه بگید چگونه این مانگا را با گوشی خواند

با گوشی باید چپتر ب چپتر دانلود کنید و به صورت عکسی بخونید

سلام

ببخشید من برای دانلود مانگا فصل 3 کلیک رو میزنم اما میره توی سایت کمیک 

سلام
از سایتشون برداشتن
احتمالا اخطاری چیزی گرفتن
لینک جدید پیدا میکنم میذارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan