I ❤ Anime

ترجمه + دانلود آهنگ How close you are (انیمه Ajin)

×پست درخواستی×

 برای خواندن معنی و دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

نام آهنگ : How close you are (ENDING)

هنرمند : Mamoru Miyano

دانلود آهنگ ==» Click

 

If I could have one wish granted,

اگه میتونستم به یک آرزو برسم
I’d like to always stay,

آرزو میکنم میتونستم تا ابد  
Close to your heart.

نزدیک به قلب تو باقی بمونم.
No matter the darkness,

تاریکیش مهم نیست

I’ve been searching,

من دنبال اون
For that one and only,
Light.

نور یکی و یدونه میگشتم
As I look up to the stars,

با اینکه از هم فاصله زیادی داریم

Though we’re so far apart,

همینطور که سرمو بالا میبرم و به ستاره ها نگاه میکنم
I know we’re looking up at the same starry sky!

میدونم که هر دو داریم به یک آسمان نگاه میکنیم
In the sky within my heart,

در آسمان قلب من
Your smile,

لبخندت

And warmth,

و گرمایت
Are about to come falling down.

در حال سقوط اند
Heal me!

درمانم کن.
Until I went away and,

تا وقتی که از تو دور و

Faced the lonely days,

با روزهای تنهایی روبرو نشده بودم
I thought I’d understood,

فکر میکردم که
What it meant to love someone…

معنای عاشق کسی بودن را میفهمیدم
Feeling everything that,

تمام چیزهایی که

Was right in front of me –

جلویم بود را احساس میکردم
Losing the things that are most precious to me,

با از دست دادن چیزهایی که بیش از بقیه برایم با ارزشند
I’ll realize what real love is.

عشق واقعی را درک خواهم کرد
I’ll tell you now,

اکنون به تو میگویم

Just how close you are.

که چقدر نزدیک هستی
Let me know that you’re all right –

از حال خود به من خبر بده
Just keep smiling,

با وجود تمام دردهایی که
Despite those pains,

هرگز درمان نخواهند شد

That will never heal…

به لبخند زدن ادامه بده
Being so close to your heart,

وقتی اینقدر به قلبت نزدیکم
I can feel you;

میتوانم تو را احساس کنم
That alone,

تنها همین

Is my light.

نور من است. (امید)
I see you!

من تو را میبینم.
Until I went away and,

تا وقتی که دور نشده و
Faced the lonely days,

با روزهای تنهایی روبرو نشده بودم

Somehow I wasn’t even able to say,

حتی قادر نبودم بگویم
“I want to see you”…

" میخواهم تو را ببینم"
Feeling everything that,

تمام چیزهایی که جلویم بود را
Was right in front of me –

حس میکردم.

 Losing the things that are most precious to me,

با از دست دادن چیزهایی که بیش از بقیه برایم با ارزشند
I’ll realize what real love is.

عشق واقعی را درک خواهم کرد
I’ll tell you now,

اکنون به تو میگویم

Just how close you are.

که چقدر به من نزدیک هستی
What on Earth,

چطور تونستم
Did I manage to leave you with?

تو رو ترک کنم؟
If I could go back to that day…

اگر به آن روز برگردم...
Searching for you in the sky,

در آسمان به دنبال تو میگردم.

It’s like you’re right beside me;

انگار تو دقیقا کنار منی
I was so gone…

این من بودم که اینقدر دور شدم
Now I’ll hold on!

اکنون دیگر رهایت نمیکنم!
So I can see you again…

تا بتوانم دوباره تو را ببینم...

So we can smile together…

تا بتوانیم دوباره با هم لبخند بزنیم.
I want to communicate all these feelings,

میخواهم تمام این احساسات را منتقل کنم
Pleading my wishes to the stars.

آرزوهایم را از ستاره ها میخواهم
I had to go away and,

من باید دور میشدم و

Faced the lonely days;

با روزهای تنهایی روبرو میشدم
Now I can tell you,

اکنون میتوانم به تو
The true meaning of love.

معنای واقعی عشق را بگویم


No matter if we’re apart,

مهم نیست اگر از هم دوریم

Or journeying different paths,

یا مسیر متفاوتی را طی میکنم
I’ll walk on, believing,

من به این مسیر ادامه میدهم و باور دارم
‘Cause you and I are connected.

زیرا تو و من بهم متصلیم
I’ll tell you now,

اکنون به تو میگویم

Just how close you are.

که چقدر نزدیک هستی.

 

انیمش که خیلی متفاوت و خوب بود آهنگشم عالیه 

ممنون از ترجمه

هااای~
ممنون از کامنت><

مرسی بابت ترجمه ^_^

انیمه رو ندیدم اما آهنگش عالی بود 3:

مرسی بابت کامنت^^

با اجازتون این مطلب رو با ذکر منبع کپی کردم^^

:) دوزو

Hey

هم صاف وقتی کامنت دادی که گوشیم خاموش شد و چون بهش وصل بودم نت پرید.
بله بله کامنت میاد و توی هرزنامه نمیره

شنبه ۳۱ خرداد ۹۹ , ۲۱:۲۵ ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

سلام یه پست در مورد چندتا بازی گذاشتم اگه دوس داشتین بیاین ببینین :)

سلام
هااااای 

سلام رایانا 

خوبی عزیزم ?

آرامم! 
سلامممممم
خوبم :)
تو چطوری؟

منم خوبم رفیق :)

دلم برات خیلی تنگ شده بود 💗

خداروشکر ک خوبی:)
منم همینطور ... چخبر؟

خبر ...

هیچی دیگه فعلا صبوری میکنیم و سازگاری ، زندگیست دیگر ...

کاری جز اینم نمیشه کرد والا ...

از بقیه چ خبرا؟

اهمم...

راستش منم خیلی خبری ازشون ندارم

یاسمن و مهتا  که چند وقته نیستن اصن !

یاسین رو خبر ندارم

آیین و دنا هم تو وبلاگشون هستن 

فاصله افتاد بینمون... در ارتباط نیستم ...

 

 

من با یاسی نونا در ارتباطم :) 
آیین خیلی وقته خبر ندارم ...
 یاسینم میدونم ک هست! استوری هاشو تو اینستا میبینم
اره خب راهمون جدا شد

حالش خوبه یاسی ? وقتی نیست نگرانش میشم 

 

آره ... فقط امیدوارم حالشون خوب باشه 

 

آره :) حالش خوبه

اوهوم

الان تو مغزم لایتو دازایو رینو ساراهیکو کیریو و کلا بروبچ مامورو دارن باهم همخوانی میکنن://
دچار اختلالات عصبی شدم._.!

اوه چ فشار زیادی وارد شد! o_O
دایجوبو دس کا؟~
XD

ریییییییییییییییییی چااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

کوروووووووووووووووووووووووووووووو چاااااااان
برگشتی؟
اوکایرییییییییییییییییییی

هاااااای ، تاااااداااایما کایریماشتاااااا ریییی چاااااااااااااان

واتاشی وا آناتانو کوتو وا آیتااااکاتایوووو QWQ

آآآآآ ، گنکی دسکاااااااا؟

 

(وی تمام تلاشش را می کند با وجود یک سال وقفه در انیمه دیدن ، اوتاکو لَنگوئِج خود را حفظ کند )

 

آآآآآ چقدر هیجانزدم نمیدونم چی بگممممم چقدر خوشحالم میتونم دوباره باهات صحبت کنمممممم ری چانم

اوکایریییی >< اوکایری کورو چان^^
واتاشی مو آیتاکاتا ~~~

تلاش زیبایی بود XD
واتاشی مو دس^^ خیلی وقته نبودی!
چ خبر؟

وااییی بیا بغلت کنم >0<

 

هیهیهیهی XD

اوهوم ، مشغول امتحانات نهایی بودم و چقدرم سخت بودن :"(

دمو دمو ، بلاخره فارغ التحصیل شدم!!! دیگه آزادم آآآآ  XD

البته نه ، مرحله بعد کنکورِ و تا اون رو ندم همچنان اسیرم = =

روز به روزم انیمه ها دارن اپدیت میشن و من همینطور حرص اینو میخورم که میرسم ببینمشون ؟ :"|

دیدییییی آخرین سیزن اتکم داره میاد؟؟؟ واااااااااااااای  > <

دیگه تو پوست و استخونم نمی گنجم XD

 

خودت چه خبر ری چان؟ چه می کنی؟ *w*

Huuuuggggg meeee

اوه اوه! خداروشکر که تموم شدن... ینی بدترین بخش دبیرستان همینه :(
کنکور هم میدی تموم میشه. چه کنکوری میدی راستی؟
میرسی! نگران مبااااشXD
واییی گفتی و کردی کبابم ... سیزن خیلی استرس آوری خواهد بود XD

هممم ناثینگ ماچ!
الان دو ساعت وقت گذاشتم میخواستم قالب جدید بزارم با تم وان پیس اینقدر قشششنگ شد بعد با موبایل چک کردم دیدم قالبه قابلیت آدم وار بودن رو اندروید رو نداره همههههه چیش بهم میریزه :|
بعله:|

*بغل کردنت* آه چقدرم کِیف میده! XD

البته الان لیوای ساما با ماسک پارچه ای مخصوصش میوفته به جونمون مخصوصا تو این دوران همش یادش میوفتم که انقدر وسواسیت پاکیزگی داره!

( ری چااااان! حسابی مراثب خودت باش! >< )

 

دقیقا! کفر آدم درمیاد = =

تجربی!!! بعدا باید منو با کارد از رو زمین جمع کنی XD

هااااااااااااای XD

من سیزن قبلشو مانگاشو خونده بودم ، ولی برای سیزن آخری اصلا طرفش نرفتم که مزش از بین نره. ببینم آخر ایسایاما موفق میشه ما رو بکشه یا نه XD

 

اوووووووه نهههههه! چقدر حیف شد آخه :"((((

نمیتونی با یه سبک قالب دیگه درستش کنی؟

یکی از عذاب آور ترین و البته شیرین ترین پارت های و ب نویسی قالبشه :"| درست کردنش خیلی حال میده ولی همزمان دین آدم درمیاره.

XD تصور چیزی که در مورد لیوای گفتی نابودم کرد XD
( تو هم همینطور کورو چان^^ )

آخ! آخ آخ آخ... آنووو کورو چان... گانباتهههههههه
( میخواستم بیشتر روحیه بدم اما تعداد شرکت کننده های کنکور تجربی امسال رو که دیدم... :| فقط... گانباته کوداسای نکو چان^^)

چقققققققققققققققققدر این مانگا به من استرس وارد کرد خداااااااااااااااا
یه ملت رو زده روحی روانی نابود کرده ایسایاما XD

دیگه حسش پرید XD
بعضی وقتا حسش هست ساعت ها بشینی با یه قالب ور بری اما بعضی وقتا مثل الان دیگه نمیشه ...

کنیچیوا سنپای (سنپای گفتم چون احتمالا بزرگ تری من 15 ام تو چندسالته؟) 
رپر ژاپنی خوب می شناسی؟ ببخشید خیلی سوال می کنم چون بالاخره یه بلاگ خوب پیدا کردم که هم مطالبش عالیه هم ادمینش حوصله جواب دادن داره. راستی یه مطلب گذاشتی درباره ی اصطلاحات، تورو خدا اون بخش که نوشتی شما میگید جاستین بیبر رو پاک کن به جای جاستین اسم یکی دیگه رو بذار حالم از جاستین به می خوره. 
یه سوال دیگه: توموواچی؟ (اگه اشتباه نکنم میشه دوست بشیم، اگه اشتباه گفتم تقصیر انیمه ی "yuor name" عه :dddddd)

کنیچیوا ^^ آره من بزرگترم اما حتما نیاز نیست بگی سنپای. راحت باش
اگه اطلاعات درباره موسیقی ژاپنی میخوای این وبلاگ رو پیشنهاد میکنم.
utanadiaries.blog.ir/
عالیه !
جزوی از متن اصلیه! متن اورژینالش میگه جاستین.
اینجا همه بعد از یه مدت دوست میشن^^

باشه سنپای دیگه بهت نمیگم سنپای
عه سپای، بازم گفتم سنپای!! :))))
خودم که نگرفتم چی شد

XD

یه چی میگم مسخره نکنید ://
من از انیمه های بچه گونه هم خوشم میاد ://

مثلا مولانگ خیلی باحاله :)))) خیلیم گوگولیو با نمکه :)))))

از ورزشی ها هم خوشم میاد. مثل days 

چرا مسخره؟
این هم یک استایله.
منم از انیمه های ورزشی مثل Kuroko no basuke یا Haikyuu خیییییلی خوشم میاد

کنیچیوا، داش رایان بلاگر شدم :)) 

 

کنیچیوا
واو... خوش اومدی به بیان><

Hello My dear friend

خببببب خب خب خب!

بگو ببینم غیر این وب، وب دیگه ای داری هانی؟

آنیونگ چینگویا ><
آرگه~ تو اینستا مپرسیدی خب 😅 من 10 قرن یبار سر میزنم اینجا رو چون میدونم اگ بیام خیلی درگیر میشم
هممم
به غیر از این 
وب اکسومه، داریش؟ http://exo-l1.blog.ir/
ی وب دیگه هم دارم ک خیلی سرنمیزنم بهش... هیچ وقت نتونستم ی وب برای روزانه نویسی یا وب خودمونی بزنم و نگهش دارم :/
http://skulljokes.blog.ir/

تعهلخقبنرحثیقخبمنرلفه وایی... ایییین...

بیا بغلت کنممم! اینو یجایی شنیده بودمو نمیدونستم مال چیهه

هولی شت... نمیدونی چقد دنبالش گشتمم :_)))

ای جان><
بغل بغل ^^
خب پس خوشحالم پیداش کردی رسویدا چان :)

آها راستیی!

یسری گفتی بهت یسری بند راک معرفی کنم...

 {اینمدت نه وقت داشتم نه حوصله بخاطر همین بود که کلا باز وبو ول کردمم! ولی الان ای گس... یکم بهترم؟ سووو هیر وی گو اگین!}

خب خب... بیا بگمم!

نگاه کن.. من به شدت عاشق آهنگای HIM ام!

یسری از بندای راک هستن که من کلا خیلی دوسشون دارم.

HIM, linkin park, lord of the lost, myrath, ghost, opeth, korn, muse...

همم... جدیدا بیشتر همینا رو گوش دادم بخاطر همین بقیشون تو ذهنم نیس...

بعد چیزه، یمدتیه که به شدت سبک اهنگایی که گوش میدم فرق کرده

ای مین من هنوزم میگم که راکو متال ایز د بستت!!

ولی سبکای دیگه هم نفوذشون تو پلی لیستم خیییلی بیشتر شده و درحال حاضر بیشتر اهنگای قفلیم ازونام... XD

فقط فکرشو بکن... یه ادم چقد میتونه یهویی عوض شههه

ای کنت بیلیو ایتتتت

قدذتهبنریمزس

عاری اتفاقا منتظر بودم!
( خودمم یه مدت نبودم رسویدا... الانم... هنوز قصد پست گذاشتن ندارم بات... آی ام بک!)
Him رو از وب افشین سان باهاش آشنا شدم یکی دو سال پیش ک پستش رو گذاشت و واقعا عالی بود!
لینکین پارک که اصلا... برا من اصل کاریه! myrath رو هم شنیدم اما بقیه برام جدید بودن!
ممناااااااااااااااانم رسویدا ^^

آره خوندم اون پستتو ک گفتی سبکای دیگه نفوذ کردن ب پلی لیستت و ببین!  به نظر من تغیر بدی نیست
داشتن سبک های متفاوت موسیقی توی پلی برای من واقعا لایف سیور بوده
مثلا منی که ی پلی لیست از مورد علاقه هام از متالیکا دارم، یه پلی لیست از مورد علاقه های کی پاپ هم دارم!
دو تا سبک کااااااااااااملا متفاوت اما در عین حال برای من، ضروری!
ایتس اوکی ^^ تیک ایت ایزی

یوو

وبتون خیلی عالیه 👍

مطمئنا یکی از بهترین هاست 

عاشقش شدم 

از این به بعد هر روز میام 

راستی سنپای اینجا چند تا نویسنده داره ؟

یوهارو><
ممنونم.... راستش خیلی وقته فعالیت نداشتم توش
اما کم کم دوباره شروع میکنم
فقط خودمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan