I ❤ Anime

تصاویر Nezuko Kamado ( انیمه Kimetsu no Yaiba )

  تصاویر نزوکو ^^

بعد از Poco از انیمه Poco's udon world، تنها کاراکتریه که باعث شد بگم :

کاواییییییییییییییییی ><

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین قسمت مانگاش رو خوندی؟

چقدر که از مانگاش خوشم میاد ...

نه!
مانگاشو نخوندم
فقط انیمه شو دیدم
بخونم آیا ؟

شوخی می‌کنی ... حتما ... و حتما ... فوق‌العاده هست ...

+ من اول وان پیس ... دوم برزرک و سوم اینو رو توصیه می‌کنم که مانگا بخونین اینا رو ...

+ اصلا بعضی تیکه‌ها روی انیمه اضافه شد و تغییر کرد ... البته جزئی بود :)

+ خبرهای جالبی در راه هست ...

+ البته مانگا رو که بخونی از انیمه تقریبا زده میشی ... که میاد ... چون میدونی چی میشه و اینا و تصورات خودت رو میسازی توی ذهن ...

+ ولی ارزشش رو داره ... چون مانگاش عالیه ...

وان پیس رو با اختلاف 10 چپتر آنگوئینگم (10 چپتر فاصله میندازم چون میدونم نمیتونم برا هفته بعدیش صبر کنم 😅)

اوکی پس مانگاشو امروز دانلود میکنم >< سپاس 

کاواااااااایییییییی دسسسسسسسس*^^^^^^^^^*

راستی کارت شناسایی انیمه ای خودتونو میخواید؟

تو پست ثابت این وبم درباره اش توضیح دادم^^

http://lsdamo-anime.mihanblog.com 

خوش حال میشم بیاید^^

 

 

^^
آریگاتو


حتما سر میزنم

سوگوکو کاوایی،

دست طراحش درد نکنه،

آریگاتو سنپای

><
های
دو ایتاشیماشته

کیمونوش خیلی خوبه.---. لعنتی کاواایی مخصوصا وقتی کوچولو میشه:)

ارهههههه

یو رایان

چطوری؟ 

خوش میگذره؟ 

آیین؟ خودتی؟

عاری

این آدرس جیمیله منه دیگه

آخه خیلی وقته نبودی
شک کردم
حالت چطوره ؟

فقد همین؟ 

اوکی عم

تو نگفتی! چطوری؟ 

فقط چی همین؟
خداروشکر
منم خوبم 

هیچی عاقا

خب خوبه دیگه

اوکی
این مدت نبودی چه خبر؟

قبل از قرنطینه درس میخوندم و انیمه های درحال پخشو میدیدم

حالام کتابو گذاشتم کنار ،دارم هیراگانا رو شروع میکنم

HunterxHunter میبینم هرازگاهی بایه سری انیمه های دیگه و مانهوا و اینا

فک کنم تو یه سال اخیر کلی اسکچ زده باشم.. شاید نزدیک دویست صفحه؟ 

فعلن همینا یادمه خخ

^^ بسی هم عالی

هانتر کجاشی؟

نه حق نداری اسپویل کن

بعله چشم

منظورم اینه کع اسپویلش نکن

XD

هنوز به صد نرسیدم

انیمه فوق العاده قشنگیه
بسی لذت ببر

عاره واقعن

تو چیکار میکنی؟

درس، انیمه، بازی، طراحی

خدایی؟ ؟

طراحیه چی؟؟ مانگا عارت میکشی؟ 

میسته میسته

نه مانگا عارت نه
فعلا طراحی کانسپتی
یادا یادا


واسه چه جور کارایی؟ 

فعلا واسه یادگیری خودمه
اما در نهایت game

وااااووو

سه بعدی میزنی؟؟؟

نه هنوز...
مادا مادا دازه!

چی میزنی عاقا یه گوشه اشو رونمایی کن دیعهه

نه ک تو خیلی رو نمایی میکنی!
XD

رایان... 

گلم

دلت میخاد بهت بگم"میزنمتا! " ؟؟؟

اوکی 

منم نشون میدم

هههه
*آیین وارد حالت کشتار شد*
خیلی وقت بود تهدیدم نکرده بودی XD
حالا ک فکرشو میکنم من قبلا آرتتو دیدمXD
تو پیجتXD

حالت کشتار •_•

بازم تهدیدت میکنم گل-بچه، دوس داری؟ ^^

اون که قدیمیه، مطمئنی نمیخای جدیداشو ببینی سنپااای؟ 

 

گل بچه؟ "بچه"؟ اخه کوچولو ... تو ... من چی بگم ب تو؟ 😅😂
چرا بفرست برام جدیداشو

من در ظاهر کوچولو نیستم خااب

اینجا که نمیشه

تلگرامی جایی هستی،آیدیتو بدی؟

:) تو کوچولویی


آیدی تل رو برات میفرستم

سلام :)

منم از شخصیت نزوکو خیلی خوشم‌ اومد :)) بخصوص اون قسمت‌هائیکه میومد برادرشو نجات می‌داد :) 

سلام :)
نزوکو عالیه ! 
موافقم

arigato gozaimasu!

این انیمه خیلی قشنگ بود و من همین الان قسمت ۲۶ دیدم. امیدوارم قسمتهای بعدیشم سریعتر بیاد.

فوق العاده اس این انیمه ^^  انشاءالله

اینروزا من هی میبینم بقیه از نزوکو فن ارت میزننو من بینشون تنها کسیم که انیمه رو نمیدونمو اسم نزوکوروهم همین الان فهمیدم XD

منتظرم کامل بشه و بعد ببینم...

یه لیست دارم از انیمه هایی که هرشب قبل خواب زانو میزنم جلوی تختمو دعا میکنم که بالاخره اونارو ادامه بدن... اصلا دلم نمیخواد یه انیمه دیگه به این لیست اضافه بشه XD

آه ... همه مون اون لیستو داریم! انشالله روزی به دعاهای بی پایانمون پاسخ داده خواهد شد XD
دیدن فصل یک این انیمه، خوندن مانگاش، و الان منتظر اومدن سینمایی آرک اینفینیتی ترین بودن حس خیلی خوبی داره^^
گرچه خودمم طرفدار دیدن یه انیمه بعد از تموم شدنشم اما این حسش بنظرم قشنگه.

راستی من یکی دوسالیه که خیلی انیمه ندیدم... درحد چنتا!

نمیدونم چرا انیمه های جدیدن اکثرشون {نه همشون!} به اندازه قدیمیا جذاب نیستنو گرافیکشونم هی داره لوس تر میشه و بنظرم اون سبک همیشگی و اصیل انیمه و مانگا و به شدت دارن از دست میدن...

درنتیجه افتاده بودم رو در دیدن انیمه های خیلی قدیمی!

اها!! این چم سالی که خیلی تو وب نبودمو فقط گاهی تو همون میهن بلاگ بودم تقریبا بیشترشو بیخیال نقاشی شده بودم... الان باز یساله افتادم رو دور، درنتیجه خیلی نرسیدم به اون برنامه دیدن انیمه های قدیمیم.. =___=

 

وای چقدر چیزی ک گفتی درک شده و تجربه شده اس!
به جای خیلی بدی رسیده بودم ک امیدمو از دست داده بودم رسویدا ینی تمام ارتباطی که با انیمه داشتم هفته ای دو سه قسمت ناروتو و ی جپتر مانگای وان پیس بود و بعد demon slayer اومد XD چ امید و آرزویی ک این انیمه برای من ریستور کرد ^^
خیلی دوست دارم بشینم انیمه خیلی قدیمی ببینم اما وقت نمیکنم. چند تا از خوباشو لطفا بگو وقت کردم ببینم

ولی ی فوبیایی بوجود اومده برام که بعد از تموم شدن اتک، مای هیرو آکادمیا، وان پیس، و این چند انیمه انگشت شمار قشنگی که رو به اتمامن چی قراره باقی بمونه برامون با این روندی ک انیمه ها دارن .... هععیی

بلک کلاور، لرد ال-ملوی، رایزینگ اف د شیلد هیرو، هاناکو-سان!!

از بین انیمه های جدید من اینا رو خیلی دوس داشتم!

البته از بین اینا هاناکو به شدتتتت شبیه انیمه نبود بنظرم! اون فاز انیمه هارو نداشت، ولی نمیدونم چرا اینقد دوسش داشتم!

از طرفی موسیقی بکگراندش به شدت منو جذبم کرد! {اهنگ تو هرچیزی برای من حرف اولو میزنه...!}

 سری "فِیت" خیلی بنظرم میتونست خوب باشه اگه... کاراکترای اصلیش اینقد کلیشه ای نبودن -__- مخصوص تو گرند اوردر که طبق معمول یه پسر چشمو ابرو مشکی کاملا عادیو که دختر بنظر خوشگل کیوت و مهربون uwu بدون هیچ ویژگی که اونارو خاص بکنه فقط با مهربونی تمام سعی در کمک به بقیه دارن :| ~

لرد ال-ملوی و هاناکو سان ندیدم!
هاناکو خیلی طرفدار جمع کرده من نمیدونم چرا دو دلم ببینم یا ن. 

اونکه صد البته ^^

با سری فیت نتونستم ارتباط بر قرار کنم ... فیت/زرو دو سه قسمت دیدم دراپش کردم ... :|

عاهاااا راستی!! بغیر ازونا... دورورو روهم خییلی دوس داشتم!!

اون اصن خیلی محشر بود!! :_))))

تمام شد. دان!!!

داشتم تصمیم میگرفتم فصل جدید هایکیو ببینم یا دورورو
دیگ اگ رسویدا میگه دورورو ینی دورورو ><

حالا انیمه های قدیمی که برنامه ریخت بودم بیبنم...

اول از همه trinty blood بود!

طبق سلیقه من ومپایریه، و یه چیز خیلی مهم... درسته که داستان خودش ربطی نداره ولی برای من مهمه.. اندینگش بود ^^

اندینگش مال یکی از خواننده های تاپ فیوریتمه!!

آتسوشی ساکورای! :_))) 3>

 

Vampire Princess Miyu

berserk

Sailor Moon

Inuyasha

City Hunter

Battle Angel Alita

JoJo's Bizarre Adventure

Haikara-San

glass mask

High School! Kimengumi

Fushigi Yûgi

Shaman King

Boys Over Flowers

Kekkaishi

Maison Ikkoku

اینا یسری از چیزایی بودن که الان یادم اومد... بازم هست XD

اینارو حالا یا دیدمشون، یا تو لیستن که ببینم، یا هنوز لینک بعضیاشونو جز تو یوتیوب پیدا نکردم که ببینم XD

trinity blood به لیست اضافه شد^^
واااااااااااااااو
سوگوُی!!!
خیلی خیلی ممنون رسویدا چان^^

درمورد دورورو... یه چیز باحال برام اتفاق افتاد!

قبل دیدنش یه اهنگ ژاپنی پیدا کرد که به شدتتت عاشقش شدمو کلی احساسات مختلف بهم میداد...

فرداش عکسای دورورو رو تو تک انیمه دیدمو بخاطر سبک خاص گرافیکش دانلودش کردمو قسمت اولو که دیدم... مکنتالب همون اهنگه اندینگش بووود!!

ینی نگا کن... دورورو خیلی فاز جالبی داشت واقعا عاشقش شدم! خیلی احساسات مختلفیو میدادو امیدو تو اووج غمو بدبختی خیلی خوب نشون داده بود، اون محبتو و... خلاصه خیلی چیزارو!

و من تمام اینارو روز قبلش ازون اهنگه گرفته بودم! یه همچین داستانی تو ذهنم بودو بعد دیدم دوروروهم کاملا مث همونه!

الان اهنگه رو اپلود میکنم برات میفرستم...

وای چه احساس و اتفاق هم رنگ و قشنگی!!!
سوباراشی ><
انیمه شو همین امشب دان میکنم
اوکی دیگ باید بپرسم ... مکنتالب ینی چی :|
مررررررسیییییییییییی

عا یه سوالی!

مودائو رو دیدی؟؟ mo dao zu shi

من عاشق اینم هستم!! البته انیمه و مانهواشو گذاشتم برا وقتی که کامل شدن! مث بلک کلاورو کیمتسو XD فقط تا یه جاهایی دیدم.

ولی لایواکشنشو که دیدم به شدت عاشقش شدم... :_)))

درمورد لایو اکشنش... بازم عاشق اهنگاش شدم ولی خودش واقعا یکی از بهترین سریالای چینی بود که دیدم!

اینا همه تو لیستم هستن!
چون منم همونطور ک گفتم ی مدت انیمه ندیدم الان دارم خودمو آپدیت میکنم.
الان ببینمش یا بزارم برا وقتی تموم شد؟
XD

سریال چینی تا حالا ندیدم!
کی درما چرا اما چینی ن ... اما علاقه مندم ببینم

درمورد فیت، من بیشتر بخاطر کاراکتر گیلگمش خواستم ببینمش!!

که کلا همون یدونه کاراکترش+انیکیدو برام جذاب بودن، درنتیجه منم گرند اوردرو از قسمتای 4 یا 5 ول کردم ^^ ~

بطور کلی از تمدن بابل خیلی خوشم میاد!

اوهوم منم نتونستم ادامه اش بدم!
جدی؟ چرا؟

مکنتالب... درحقیقت معنی خاصی نداره، برای وقتی که مثلا بخوام هیجان زدگیو نشون بدم چرتو پرت پشت سرهم تایپ میکنم که نتیجه میشه مث ججمحنخمنتا!! XD

آها! آخه دوبار ازش استفاده کردی فکر کردم اصطلاحیه ک نمیدونم^^
الان ک به کیبورد نیگا میکنم میبینم ک به طرز مکنتالبی کلیداشون کنار همن! XD
دوسش دارم ! با اجازه منم ازش استفاده میکنم

منکه همیشه میذارم اخرسر ببینم چون نمیتونم صب کنم برا پارت بعدی و وقتی یه هفته صب میکنم براش یادم میره برم ببینمو درنهایت اینم یادم میره که تا کجا دیدم، درنتیجه یهو میبینی انیمه رو با اینکه عاششقم دیگه ول کردم!!

اره حسش درک میشه!
برای همین انیمه هایی طولانی ای مثل وان پیس رو من میذارم حداقل سی قسمتشون بیاد بعد ببینم.

اره کنار همن XD

من ازینور میکشم انگشتمو میبرم اونور!!!

^^
خوشمان آمد

عکس های اینوسکه رو نمیذاری؟؟

پستای سفارشی رو بالای وبلاگ تو سربرگ سفارشات بگید لطفا
چشم میذارم عکساشو

جییییییییییــــــــــــــــــــــغ استااااااااااااد

استاااااااااااد ی انیمه ی خفـــــــــــــــــن

Dr.stone

استاااااااااااااااااااااااااااد خیلیییییییییییییییییییی خفنه ها

من ب شخصه خفنش شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پیشنهود میکونوم بیبینین استاد!!!!1

استاد؟

این انیمه تو لیست دانلودم هست

هی لاو انیمه دارلینگو دیدی؟

لاو؟

نه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan