I ❤ Anime

(2)تصاویر Sebastian Michaelis (انیمه Black Butler)

×پست سفارشی×

سری دوم تصاویر سباستین ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چه جذااااااااااااااببببببببببببب 

بازم بزارید

:)
اوکی

دومو اریگاتو ♡♡

 

دوی داشیماشته

وای از عکساش سیر نمیشم لعنتی

خیلییییییی کاوایییییییییییییه♡♡♡♡♡♡♡

 

یکی از دوستام عاشقشه سباس صداش میزنه!-____-

منم یه مدت مسخرش میکردم میگفتم سبوس جانت چطوره-_-

کسی اسم اصلی شو میدونه؟

نه منکه نمیدونم

البته نه این که سباس گفتن بده ها ولی خیلی با ناز میگفت اه اه -_____-

لهجه داشت بدبخت با ناز هم میگفت

شباش ژووووووووووون -_____-

منم اون موقع ها که اوتاکو نبودم بهش میگفتم سبوس تا حرص دوستم رو در بیارم

ولی الان خودم به سباس گفتن افتادم-_-

XD
سباستین از همه ش قشنگ تره ک

هعی... قسمت نشد چارتا انیمه ببینیم لاقل :(

این پسره خیلی جذابه!👍

^^نونا 
ببین انیمه های کوتاه قشنگ زیاد هست
ولی با این شرو نکن

وای خدا من بازم میخوامممممم:(

 

:| 

ببخشید 

خو خیلی جیگره♡

^^

راستی ریوردیل رو دیدی؟

منظورم در حد چن قسمت اوله

نه بابا من کلی کار ریخته رو سرم

چه ژذاب

چن سالشه؟

سن دقیقیش مشخص نیس اما بیشتر از 100 سالشه

من عاشق این انیمه و خود سپاستین هستم 

ممنون از عکسهای زیبا

خواهش میکنم
ممنون از کامنت

این چشه مگه؟!

خوشت نخواهد آمد ...

بالای 3000 سالشه

کاوایی♡

اریگاتو^-^

^^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

******* **** *** ******* **** **** *

لطفا پست اول صفحه اصلی وبلاگ رو بخونید
توهین ممنوعه.
تو وبلاگ من کسی حق نداره با توهین کردن به علایق و سلایق دیگران بهشون صدمه بزنه.
کاراکتری که شما دوست ندارید مورد علاقه خیلی های دیگه است
به نظر دیگران احترام بزارید

من واقعا معذرت میخواهم قصد توهین نداشتم من فقط نظر شخصی خودم رو گفتم ولی اگه از نظر شما بی احترامی کردم معذرت میخواهم                            درضمن من به فرد خاصی بی احترامی نکردم‌‌ و فقط گفتم من به این کاراکتر علاقه ای ندارم ولی چرا بااینکه درمورد کاراکتر های انیمه های دیگه چیز های بدتری گفته میشد اقدامی نکردید و فقط کامنت من رو حذف کردید؟

بگید کجا به کاراکتر های دیگه توهینی شده تا من رسیدگی کنم !
وقتی من پست از تصاویر یه کاراکتر میذارم ، ینی اون پست برا فن هاشه !
شما نمیتونی بری تو یه کتاب فروشی بگی چرا شاهنامه میفروشی ؟ من شاهنامه دوست ندارم... شما میری کتاب فروشی و کتابی که میخوای رو میخری. نمیری گیر بدی به بقیه کتابایی ک دوست نداری. درست میگم ؟
اگه یه کتاب رو دوست نداری نخرش ! نخونش ، اصلا سمتش نرو
اگه یه کاراکتر رو دوست نداری انیمه ای که توشه رو نبین ، اصلا سمتش نرو ! به همین راحتی
اگر دیدید از انیمه ای پست بحث و گفتوگو زدم اونجا میتونید نظرتونو در باره کاراکتر ها بگید. چه دوسشون دارید چ ندارید.

انیمه عاشقان شیطانی..... من بابت بی احترامی که مرتکب شدم معذرت میخواهم..... ولی لطفا کامنت ها رو حذف نکنید خیلی باعث شرمندگی که با یه نظر بخواهد به شما بر بخوره .....به هرحال گُمِن ناسای

هه ! باعث شرمندگی منه یا کسی که کامنتی گذاشته که محتواش نیاز به ادیت داشته ؟
به کامنتای پستی که گفتید رسیدگی میشه تا اگه نظری بدون اخطار یا ادیت درج شده باشه رو درست کنم.

سلام.....وااااااااااااااای ......سباستین ...... من عاشق موهاش ،چشماش و صداشم 😍خیلی ممنون که عکس این بشر رو گذاشتی 👋🏻واقعا ممنون بازم عکس بزار لطفاااااااااا😘

:) ^^
خواهش میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan