I ❤ Anime

8 انیمه شبیه Tokyo Ghoul که باید دید!

 

قبل از خوندن این پست به دو نکته توجه کنید :

1. این پست شامل اسپول از توکیو غول و اتک آن تایتان و چندین انیمه دیگه است. نه از پایان انیمه بلکه از داستان و سیر تکامل انیمه.

2. تمام انیمه هایی که در پست زیر ازشون نامی برده شده میزان قابل توجه از خشونت دارند. قبل از انتخاب هر کدوم برای دیدن مطمعن باشید که سلامت روحی و جسمی مورد نیاز رو دارید. اگر ندارید، چیز زیادی از دست ندادید، بیاید پیش خودم کلی انیمه باحال دیگه بهتون معرفی کنم :) سلامت فکر و روح و روانتون مهم تره

 

دوستان و یا بازدید کننده های عزیر. اوتاکوها، تازه اوتاکوها و یا غیر اوتاکوها. امروز اومدم جواب یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که تا حالا توی وبلاگم ازم پرسیده شده رو خیلی اجمالی بهتون بدم و برم. مطمعنا همه تون با انیمه توکیو غول آشنایی دارید. مهم نیست اوتاکوی باسابقه باشید یا تازه شروع به انیمه دیدن کرده باشید. توکیو غول انیمه ایه که اسم خودشو همه جا و برای همه جا انداخته و شناخته شده است، حتی اگه کسی هستید که تا عمرش اسم این انیمه رو نشنیده احتمال اینکه با رفرنس، عکس و یا آهنگی از این انیمه در فضای مجازی برخورد کرده باشید خیلی زیاده و اگرم هیچ آشنایی ای با این انیمه معروف ندارید، عیبی نداره چون قراره در ادامه همین پست یک خلاصه کوتاه ازش گفته بشه.

اخیرا شاید متوجه شده باشید که اسم یه سری انیمه ها بیشتر از بقیه سر زبونا میخرچه. انیمه هایی که در مدت کوتاهی فندوم هایی عظیمی تشکیل دادند و محبوبیت زیادی پیدا کردند و حتی یه جورایی جایگذین بعضی از انیمه هایی شاخ قدیمی شدن. درست فهمیدید، منظورم حمله به غول و توکیو غول هست. قبلا اگر وبلاگی میخواست از تگی با سرچ و جذب مخاطب بالا استفاده کنه پناه به عاشقان شیطانی یا خادم سیاه می برد. اما الان، توکیو غول و اتک آن تایتان. اما علت چیه؟ طراحی؟ داستان پردازی؟ اوپنینگای خفن و یا پلات توئیست های فک انداز؟ خب میشه گفت همه اینها اما مهم ترین ویژگی این انیمه ها، داستان اونهاست. آیا تا حالا متوجه شباهت های زیاد داستان این دو انیمه شدید؟ بزارید یه خلاصه ساده از انیمه ... بگم.

کاراکتر اصلی یا همون قهرمان داستان، در دنیایی زندگی میکنه که موجوداتی به نام غول یا تایتان درونش هستند و از انسان ها تغذیه می کنند. نیروهای ویژه ای آموزش دیدند که با این موجودات بجنگند و گرچه فکر میکنند که همه چیز رو درباره این موجودات میدونند، گاهی بعضیهاشون از بقیه قوی ترند و به اصطلاح باس به حساب میاند. این کاراکتر به طرز غیرمنتظره ای وارد جنگ بین غول و انسان میشه، بدون اینکه حتی روحشم خبر داشته باشه که خودش هم بزودی قرار تبدیل به یکی از همون موجودات بشه! البته نه کامل... فقط نیمه یا به اصطلاح یک هایبرید نیمه انسان / نیمه غول یا تایتان.

 

خب! آیا تا اینجا تونستید تشخیص بدید کدوم انیمه منظورم بود؟ اتک یا توکیو؟ کاراکتر داستانی که قرار خودش تبدیل به دشمن بشه همون ارن بود که قدرت تایتان شدن رو بدست آورد یا کانکی که با یه آزمایش تبدیل به نیمه غول یا به اصطلاح همون غول تک چشم شد؟ اون نیروهای ویژه آموزش دیده همون گروه شناسایی اتکند یا فاخته های توکیو غول؟ می بینید؟ داستان های این دو انیمه از لحاظ استخون بندی یکی اند! فقط جزئیاتی تغیر کرده که در ادامه به این جزئیات هم میپردازیم. تعجب نکنید اگه بهتون بگم فقط این دو انیمه نیستند که داستان مشابه دارند. اگر از این سیر داستانی خوشتون میاد، مطالب زیر برای شماست :)

لذت ببرید ><

 

انیمه توکیو غول | Tokyo Ghoul

ژانر:  اکشن، ترسناک، فانتزی تاریک

تعداد فصل: سه فصل

وضعیت: پایان یافته

خلاصه داستان: موجوداتی جدید به نام غول خود را به بالای زنجیره غذایی رسانده اند و از انسانها تغذیه میکنند. آنها می توانند به راحتی کنار انسان ها زندگی کنند و طعمه های خود را انتخاب کنند. نیروهای ویژه ای به نام CCG آموزش دیده اند که با این موجودات مبارزه کنند. داستان از جایی شروع میشود که پسری به نام کانکی کِن، با یکی از این غولها روبرو میشود و زندگی او برای همیشه تغیر میکند.

 

1 . حمله به غول | Attack on Titan

ژانر: اکشن، دنیای پس از آخرالزمان، فانتزی تاریک

تعداد فصل:  چهار فصل

وضعیت: فصل 4 در حال پخش

خلاصه داستان: اینبار انسان ها اند که برای خود قفسی از جنس دیوارهای بلند سنگی ساخته اند تا از آنها در برابر موجوداتی به نام تایتان، که فقط از انسان تغذیه میکنند، مراقبت کنند. مدتهاست کسی بیرون از آن دیوارها نرفته و انسانها، حس آزادی واقعی را فراموش کرده اند. تنها گروهی از سربازان ویژه که با نام گروه شناسایی شناخته میشوند اجازه بیرون رفتن از دیوارها و انجام عملیات دارند. اما آیا این دیوارها میتوانند تا ابد تایتان ها رو بیرون نگه دارند؟

 

2 .انگل |-the maxim  -Parasite

ژانر:  ترسناک، علمی تخیلی

تعداد فصل: یک فصل

وضعیت: پایان یافته

خلاصه داستان: موجوداتی انگلی شروع به حمله و تصرف بدن انسانها میکنند. این موجودات کرم شکل، توسط بینی یا گوش، خود را به مغر انسان رسانده و با از کار انداختن آن، بدن شخص را تحت فرمان گرفته و از آن برای حمله و بلعیدن دیگر انسان ها استفاده میکنند. تا اینکه یکی از این انگلها، هنگام ورود به مغز دانش آموز دبیرستانی ای به نام شینیچی ایزومی، اشتباها بلعیده میشود و به جای مغز، دست راستش را تصرف میکند. این اتفاق باعث شکل گیری ناهنجاری ای پیچیده ای بین این انگل و میزبان انسانش میشود.

 

3 . آجین | Ajin

ژانر: ترسناک، ماوراطبیعی، فانتزی تاریک

تعداد فصل: دو فصل

وضعیت: کنسل شده و نامشخص. هنوز خبر قطعی برای وجود فصل 3 نیومده.

خلاصه داستان: در میان انسان ها، تعداد کمی داری قابلیت خاصی هستند. این قابلیت به آنها اجازه بازسازی و درمان فوق العاده سریع جراحات را میدهد. اما این قابلیت باید توسط حادثه ای چون مرگ یا جراحت وخیم فعال شود. به این انسانها آجین گفته میشود. آجین ها توانایی تولید موجوداتی به نام ارواح سیاه را دارند که برای جنگیدن و یا دفاع از خود استفاده میکنند. دولت قول مراقبت از آجین هارا به مردم داده است در حالی که از آنها برای آزمایشات نظامی غیر انسانی استفاده میکند. این اتفاق باعث جنبشی توسط آجین ها علیه دولت میشود.

 

4 . جنگیر آبی | Ao no Exorcist

ژانر: ماجراجویی، فانتزی تاریک

تعداد فصل: دو فصل

وضعیت: هنوز خبر قطعی برای وجود فصل 3 نیومده.

خلاصه داستان: دنیای انسانها، تنها قلمرو موجودات در جهان نیست. دنیای دیگری مخصوص اهریمنان وجود دارد که توسط Satan فرماندهی میشود. اهریمنان اجازه ورود به دنیای انسان ها را ندارند مگر اینکه انسانی را تسخیر کنند. به همین خاطر، افرادی به نام جنگیر وجود دارند که برای نابودی این اهریمنان تعلیم دیده اند. گروه جنگیران که بیش از 2000 سال قدمت دارد، زیر گروه هایی زیادی در سراسر دنیا دارد که به طور مخفیانه توسط واتیکان رهبری میشوند. Satan که تصمیم آمدن به دنیای انسانها را گرفته نیاز به بدنی برای تسخیر دارد اما یک انسان عادی توانایی تحمل قدرت شیطانی او را ندارد. تنها کسی که از خون او باشد میتواند تبدیل به بدنی تسخیر پذیر برای او بشود.

 

5 . کابانری از دژ آهنی | Kabaneri of the Iron Fortress

ژانر: ماجرایی، آخرالزمانی

تعداد فصل: یک فصل

وضعیت:    هنوز خبری از ساخت فصل دوم براش نیومده

خلاصه داستان: در حین انقلاب صنعتی، ویروسی پخش میشود که با آلوده کردن انسان ها، آنها را تبدیل به Kabane میکند. این موجودات که مانند زامبی ها undead هستند، فقط وقتی نابود میشوند که یا سر آنها جدا و یا قلبشان که با لایه ای از آهن پوشیده شده است نابود شود.

 

6 . اسرفیل پایانی | Seraph of the end

ژانر: ماجراجویی، فانتزی تاریک، علمی تخیلی

تعداد فصل: دو فصل

وضعیت: به علت خارج شدن داستان انیمه از سیر داستان مانگا، انیمه فعلا کنسل شده است.

خلاصه داستان: در سال 2012، همانطور که پیشگویی شده بود دنیا توسط ویروسی ساخته شده توسط بشر، نابود شد. تنها افراد زیر 13 سال در برابر این ویروس مصونیت دارند که آنها نیز توسط خوناشام ها به پایگاه های زیرزمینی شان برده شدند تا از خون آنها تغذیه شود. در این بین دو پسر با نام های میکائلا و یوئیچیرو که هر دو قبلا در یتیم خانه ای به نام هیاکویا زندگی میکردند، تصمیم دارند به همراه بقیه دوستانشان از پایگاه خوناشام ها فرار کنند اما همه چیز آنطور که فکر میکردند پیش نمی رود.

 

7 . کلیمُر | Claymore

ژانر: ماجرایی، فانتزی تاریک

تعداد فصل: یک فصل

وضعیت: پایان یافته

خلاصه داستان: موجوداتی به نام Yoma که توانایی تغیر شکل را دارند در میان انسان های یک جزیره زندگی میکنند و از آنها تغذیه می کنند. در این بین گروهی به نام "سازمان" تشکیل یافته و موجوداتی نیمه انسان، نیمه Yoma میسازد که توانایی جنگیدن با Yoma ها را دارند. این نیروهای ویژه با نام Claymore شناخته میشوند.

 

8. خدا خوار | God eater

ژانر: اکشن، علمی تخیلی

تعداد فصل: یک فصل

وضعیت: هنوز خبری از ساخت فصل دوم براش نیومده

خلاصه داستان: در سال 2071، دنیا با ظهور موجوداتی به نام Aragami (خدایان دروغین) پایان یافته و وارد مرحله از نبرد برای ادامه حیات شده است. در این بین سازمانی به نام Fenrir به انسانها کمک میکند که از خود در برابر این موجودات محافظت کنند. گروهی ویژه به نام God eaters توسط سلاح های مخصوصی به نام God arcs با این موجودات مبارزه و برای نجات بشریت تلاش می کنند.

پس 8 کو؟

لیستت عالیه من 5 و 7و 9(که فکر کنم همون 8ئه) رو ندیدم

از بینشون کدوم پیشنهادی تره؟

ای خدا ... نتیجه میگیریم با سر درد پست ننویسیم :| گمناسای... درستش کردم
 نظر شخصی من روی 5ئه با اینکه کامل ندیدمش!
نمیدونم چه کاری پیش اومد سه قسمت دیدم دیگه ندیدم ...! اما قشنگ بود

چارتاشو دیدم، پاراسایت هم تو لیستم 2 ساله داره خاک میخوره...

5، رفت تو لیستم.

6 یه نمه داستانش بچگونه به نظر میرسه...

7 هم رفت تو لیست،

8... No comment

 

8 رو چون داستانش به لاین توکیو میخوره گذاشتم تو لیست
وگرنه خودم بعد قسمت اول دراپش کردم

لیست خوبیه ... بیشترش رو ندیدم ... به ajin علاقمند شدم ... ولی خب کنسل شده هست که ... :|

کنسل شده هست اما دیدنش ضرری نداره!
من خودم خوشم اومد ازش
حیف ک کنسل شد اما بنظرم از دستش ندید

درود بر شما

بسیار پست خوبیه...

من هنوز جوجه اوتاکو هستم شاید سوالم بیمعنی باشه.

ولی مطمینید توکیو غول پایان یافته؟ آخه آخر فصل ۳ یه جوری تموم شد که انگار ادامه داره.

درود دوست عزیز.
بله این انیمه پایان یافته است. مانگاش هم تموم شده. میدونید که فصل سه دوقسمته دیگه؟ ینی دو تا فصل 12 قسمتیه که روی هم میشه 24 قسمت

ری چاااااان > <)\

یوهارو واتاشی نو تومویااااا ><

گنکی دسکا؟؟؟

آیتاکاتایووو ری چان><... چقدر خوشحال شدم کامنتتو دیدم

خوبی؟ با خونه موندن چه میکنی؟ XD

 

+پستت خیلی فوق العاده بود . از انیمه هایی که گفته بودی فقط کلیمر رو ندیده بودم :"(

ولی با تعریفای گرمت دلم برای دیدن بقیه هم تنگ شد باید برگردم اونا هم ریواچ کنم.البته فعلا کنکور مسیر دیدنمو سد کرده :"(

ولی یاداوری خیلی خوبی بود. آریگاتوووو QwQ

 

 

 

 

 

کوروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
رفیق کجاییییییییییییی !؟؟؟؟؟؟
چقدر دلم برات تنگ شده کامی سامااااااااااااا
واتاشی وا گنکی >< آریگاتو
کیمی وا ؟
با خونه موندن هم کاره خاصی نمیکنم. همونطور که قبل بود الانم هست.
قبل و بعد قرنطینه من چندان فرقی نداره XD

آریگاتوووووووو. واو سوگوی
^^ کنکور رو ک دادی بعدش ریواچ کن.
دو ایتاشیماشته
خوشحالم کردی با کامنتت. آریگاتو

همه جا هستم ~

و هیچ جا نیستم؟~ XD

خودمم نمیدونم تو بیا پیدام کن XD

 

خوشحالم خوبی ، منم خوبم *^*

دقیقاااا ما اوتاکوها برامون فرقی نمیکنه ، تازه الانم که حسابی زمان داریم XD

 

اره دقیقا X3

دومو دومو ... منم خوشحال شدم باهات حرف زدم بعد مدتی ;-;

واو ! این الان آرایه پارادوکس داشت XD

خداروشکر که خوبی.
های هااای~

^^ یک دفعی ها، غیب نشو! خبر بده، بعد غیب شو
XD

موهاهاها XD

آریگاتو *^*

 

اوه ، باشه ، از این به بعد میگم XD

نه آخه من واقعا وبلاگو یهو فراموش میکنم ، (الان دقیقا یاد ایمیلامون افتادم که اونا هم به لطف من قطع شدن 😂)

 

نه آخه ببین ، هر دفه میام بهت میگم"ری چاااان اومدم بلاگت لنگر بندازم"

یهو میشه برهوت و خودمم نمیدونم چطور میشم از این خارایی که ویراژ میرن تو صحرا 😂~

 

تازه من هر دفه هم کلی برنامه میریزم باهم گپ بزنیم حسابی

باز یادم میره =| آلزایمر؟ الزایمررررررر!

خنده شیطانی چرا میزنی 😬 هه هه
بعله بعله، ایفای نقش سرومپ داشتیم ک شما یهو وسطش غیبت زد :|
ایمیلم فکر کنم اخریشو من فرستادم اما جوابی دریافت نکردم :|
کورو، اگه پسر بودم این فکرو میکردم ک نمیخوای باهام حرف بزنی اما از اونجایی ک دخترم و بسی دوستت دارم همچنان پافشاری کرده و ولت نمیکنم XD
کنکور ک تموم شد قششششنگ اوتاکووار لنگر میندازیم در وبلاگ هم XD

بخاطر شرارت هام XD

 

اوه ایفای نقشو نگو که یادش میوفتم چقدر ناراحت میشم که چرا ادامه ندادممممم ، رییییییی تو یبار دیگه هم باید با من ایفای نقش بری X|

اونگااااااااااااااااای X|

 

*سوت زنان به افق مینگرد* خب اخه من به ایمیلم زیاد سر نمیزنم و ایمیلمم یمدت گم کرده بودم مثلا؟ (مثلا!!!!!)

قصدی نبووووود هااااا ، میدونی که من از قصد نکردم همچین ، گوووومنه ری چان *بغض*

 

یکم از شنیدن این جمله ، شوکه گشتم و گونه هایم گلگون شده و نیشخندی از سر ذوق زده ، و کلمه "هونتونی هونتووو؟ ماااجی دسکا؟" به زبان آورده و به معنای واقعی آهنگ "از شادی پر گیرم برسم به فلک" ... مردم کلن QwQ

چقدر اورشی هستم که این را میشنوم ری چانم ,موچیرون ، واتاشی وا آناتانو کوتو وا دااااااااااایسکییییییی دایووووو ری چااااان QwQ

منم تو را رها نمیکنم ، هیچگاه ، فقط یهویی غیب میشوم :"|

اما دگر نه! دگر هرگز! رهایت نخواهم کرد QAQ

 

 

اوهووووم! و چقدر من دلم برای این احساس اوتاکویی تنگ شده > <

 

+فکر کنم الان طوماری شد :"|

مرا بابت هیجانات بی پایانم عفو کن...میرم بقیه شادی هامو فریاد بزنم~ QwQ

کورو! من از خدامه ایفا بزاریم ... بعد کنکورت هر وقت بگی من پایه ام. عذر خواهی نمیخواد. دایجووووبو ><
مثلا :/ میدونم از قصد نبوده چرا بغض میکنی حالا 😅
های هونتو دس! ماجی ماجی... شینو نایو :|
آریگاتو کوروچان ^^ 
مدت طولانی خواستی غیب شی خبر بده ک بنده نگران نشم
><
هیجانات بی پایانت را همینجا تخلیه کن، بسی هم عالی XD منکه از دیدن کامنتای طولانی ذوق میکنم ... وقتی از طرف کورو هم باشه ک چ بهتر

ایول XD خیلی خیلی مشتاق اون روزم ، فقط ایفا رو خودت انتخاب کن دیگه ، یا همون سرومپ رو ادامه بدیم X3 یا بانگو XD

 

های های دیگه اشک نمی ریزم X3

*برگشتن روح به بدن* یوهاهاها ~ من نامیرامممم XD

هاااییی ری چان *3* از این به بعد میگم.  پس تو هم شینپای شینایده *^*

 

جدا؟ واو! چقدر خوووب پس XD

بنده هم از خوشنودی شما ، خوشنود میگردم 3":

 

 

بانگو ! بانگو !
هآااااای~ آریگاتو
><

خوب پس بانگوووو انتخاب شدXD

منم فعلا محو میشم ری جان ~ اما دوباره میام.

 

واو مشتاقانه منتظر اینم که یه ایفای درجه یک بعد مدتها برم...وای وای XD

های هاییییی ~
منتظرت میمونم کورو :) 

واقعا عاشق سایتتونم

آریگاتو

ممنونم لطف دارید

مانگا Attack on titan تموم شده؟

تا اونجایی ک من میدونم خیر. مانگا هنوز آنگوئینگه

کنیجیوا ببخشید میدونین فصل 4 اتک میاد؟

کنیچیوا
به احتمال زیاد پاییز امسال

من فقط یه چیزی بگم و بعد برم ...XD

حتما حتما حتما owari no seraph مانگاش رو از چپتر اول بخونید !

انیمه‌اش رو حتی نبینید هم مهم نیست ...خیلی از داستان خارجه و طراحیش ضعیفه و به شدت انیماتوراش فاز فن گرلی برداشتند موقع ساختنش :))))

مانگاش خیلی خیلی بهتره ! 

3:

^^
مانگای kimetsu  رو آنگوئینگ کنم میرم سراغش
اتفاقا مانگای سرافمو خیلی وقته گرفتم آماده گذاشتمش XD

خب متنت اشکال داشت ولی خوب بدو

محض اطلاعتون انیمه توکیو غول فصل چهارش توی ایران دوبله شده

سه فصل هم همون زیر نویسه

اطلاعات اشتباه ندید

فصل چهار خییلی وقتهن اومده

ثانیا که الانم منتظر فصل 5 توکیو غول هستیم

راجع به اتک هم که غول ها اصلا نیاز به تغذیه ندارند و هدفشون از خوردن انسان ها ، نابودی بشریت هستش

راجع به انیمه غارتگر (plunderer) یه توضیحی بدهید که داستانی جالب و کمی عاشقانه داره ...

سلام
اولا
توکیو غول سه فصل داره.
tokyo ghoul
tokyo ghoul root a
tokyo ghoul : re
فصل سوم در دو پارت پخش شد که هر کدوم 12 قسمتن.
لطفا پارت دوم فصل سه رو فصل چهار نگید.
منبع من ویکیپدیا و خود سایت توکیو غول هست.
ثانیا
مانگای این انیمه خیلی وقته پایان یافته. علتی برای ساخت فصل 5 نیست وقتی داستان با پتانسیل کامل توی مانگا به تصور کشیده شده.

تغذیه از انسان= نابودی انسان ... شما جایی دیدید من بگم تغذیه کردن هدفشونه؟
سفارش انیمه اگر دارید تو پخش سفارشات بیان کنید.

خیلی خوب بود ولی به (نظر) من کابانری از دژ اهنی داستان خوبی داشت تازه تریلر فصل دومش هم امده امیدوارم زود ساخته بشه

><
من خبر نداشتم تریلر جدید اومده!
امیدوارم ساخته بشه

اسرافیل پایانی ک میکاعلا و یوعیچیرو   داخلش نقش اصلی هستن

عالیههه من دیدمش  منتظر فصل سه هستم  ک انگار کنسل شده   یعنی بگم تبینینش ضزرر کردین خیلی قشنگه حیف ک فصل سومش کنسل شده 😭

جزو انیمه های قشنگی هست که دیدم.
مانگاش رو بخونید.

سلام و خسته نباشید از شما بخاطر این لیست تشکر میکنم میخواستم اگر بشه انیمه هایی دقیقا مثل attack on Titan  و Tokyo ghoul معرفی کنید مرسی ...

سلام. تشکر. خواهش میکنم.
ژانرهای این مدلی رو مطمعنا نمیان دقییییییقا مثل هم بسازن اونم وقتی نمونه هاشون که همون توکیو غول و اتک هستن اینقدر موفق بودن و طرفدارا رو به خودشون جلب کردن. شما فکرشو بکنید انیمه ای بخواید بزنید که دقیقا مثل اتک باشه! اولا زدن انیمه تکراری چه فایده ای داره دوما اون انیمه مطمعنا با اتک مقایسه میشه مگراینکه یه ایده نو توش باشه!

یه سری انیمه ها با ژانرهای کلیشه ای هستن که دقیقا مثل همن! از استوری لاین گرفته تا حتی بعضی وقتا طراحی کاراکتر ها
اما انیمه هایی که این ژانر رو دارن نه

میدونم هر انیمه منحصر به فرد هست مثل انگشتان دست ولی میخواستم بدونم پیشنهاد ویژه شما برای انیمه های شبیه توکیو غول و اتک آن  تایتان چیه ؟

با تشکر فراوان ...

انیمه هایی که میشناختم توی همین لیستن! اگ چیز دیگه ای بود مینوشتم اما خب اگر انیمه ای ببینم که توی این دسته جای بگیره به پست اضافه اش میکنم

ووایی انیمه ao no exoricst خیلی قشنگگگ بود

عاشق مفیستو شدم ♡~♡

انیمه دژ اهنی ام خیلی سوگوی بود 

^^
منم به مفیستو چون سیوش هیروشی کامیا بود خیلی جذب شدم
:)

سلام

لیست عالی هستش ولی حیف همون به جز 2&7رو ۲ بار دیدم

اریگاتو 

سلام
تشکر بابت کامنت
اگر بازم انیمه ای دیدم که این ژانری بود اضافه اش میکنم

سلام من فقت 8 و و 7 و 6 رو ندیدم به نظرت کدوم بهتره؟

6 و 8 خیلی بهم نزدیکن...
من خودم به شخصه 6 رو دوست دارم

سلام. آقا تازه با بلاگت آشنا شدم (نیم ساعته) :d ولی خیلی چیزای باحالی داره. یه سوال دارم. سایت خاصی می شناسی برای یاد گیری ژاپنی. بعد اصطلاحاتی که به کار می بری مثل اوریگاتو معنیشون چیه؟

سلام :) به وبلاگ من خوش اومدی
امیدوارم لذت ببری از مطالب
سایت نه اما برنامه های مختلفی برای موبایل هستن که ژاپنی یاد بدن. مثل Drops یا Du0lingo
آریگاتو یعنی ممنونم
هر چقدر انیمه ببینید با این اصطلاحات بیشتر آشنا میشید

من همه رو دیدم خیلی خوبن به خصوص توکیوغول وشخصیت جالبش کانکی سان ولی اگه یکی دیگه رو هم اضافه کنید عالی میشه اونم دفترچه مرگ هستش والبته اریگاتو

یه لیست میخوام آماده کنم برا انیمه های روانشناختی، دث نوت رو برا اون مینویسم :)

خیلیی زیبا بودن؛)

به شخصه بیشترشون رو دیده بودم

فقط اینکه اتک ان تایتان ۴ فصله

فصل چهار قسمت اول منتشر شده و درحال پخشه:)

توکیو و اتک اتفاقاتی شبیه به هم داشتن ولی با توجه به مانگا بعضی از اتفاقات به طور اتفاقی یا عمدیش معلوم نیس ولی توی مانگا نبوده و اضافه کردن:)

:)
وقتی پستو گذاشته بودم هنوز فصل 4 اتک نیومده بود. ممنون ک گفتید. اصلاح شد
اتفاقاتی از اتک... یا توکیو؟

سلام من میخواستم ببینم اتک ان تایتان سانسور شده است یه اگه نه چیزی داره که نیاز به سانسور باشه؟

سلام
اتک خشونت بالایی داره، چیزی جز این ن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan