I ❤ Anime

معرفی + دانلود 3 و OVA های انیمه Attack on Titan (به همراه زیر نویس فارسی)

https://www.uplooder.net/img/image/63/b7ae813ba7c29e4b9d5ceb9fb76a1fa9/shingeki-no-kyojin-cover-by-broso-by-broso93-d6gnths.png

 

انیمه Attack on Titan (اتک آن تایتان یا حمله ب غول) یک انیمه بسیار زیبا با ژانر آخرالزمان و فانتزی سیاه هست که تاکنون یک فصل 25 قسمتی به همراه 5 تا OVA (قسمت ویژه) و یک فصل 12 قسمتی ، دو تا فیلم با بازیگر های واقعی و چندین بازی داشته. فصل سوم این انیمه هم اکنون در حال پخش هفتگی قرار دارد . این انیمه ، انیمه ای حماسی و غرق گشته در داستان شجاعت، قدرت و گاهی حماقت است! قهرمان و کاراکتر اصلی این انیمه که پسری با چشمانی سبز و موهایی سیاه، روحیه ای به سختی فولاد و نفرتی پایان ناپذیر از غول ها به نام Eren Yeager به همراه Mikasa Ackerman به ارتش محافظان دیوار های سه گانه میپوندند. از صد ها سال پیش هنگامی که غول ها برای اولین بار روی زمین پدیدار گشتند انسان ها سه دیوار بسیار بزرگ برای محافظت از نسل بشر ساختند. دیوار بیرونی به اسم ماریا ، دیوار وسطی به اسم رُز و دیوار داخلی به اسم سینا . این دیوار های بلند که مانند سپرهایی آهنین از شهر ها و کودکان و مردمانی بیگناه محافظت میکنند آیا میتوانند تا ابد بدون نفوذ باقی بمانند؟ چه اتفاقی میفتند وقتی که غول ها به درون دیوار ها نفوذ کرده و شروع به خوردن و کشتن مردم میکنند؟ چه رازی در وجود ارن یاگر نهفته است؟ آیا انسان ها میتوانند غول ها را کنترل کرده و یا حتی تبدیل به غول بشوند یا در آخر توسط آنها کشته و خورده خواهند شد؟ پیروزی از آن که خواهد بود؟

 

این انیمه زیبا دوباره از همون انیمه هایی مثله D.Gray-Men یا Angel Beats هستش که گفتم از دیدنش پشیمون نخواهید شد ^^

 

حتما ببینیدش . اگه هنوزم علاقه مند نشدید که ببینیدش بزارید دو تا نکته هم بهتون بگم

 

1 - سازنده هاش همون سازنده های انیمه دفترچه مرگ اند [Death Note]

 

2 -آهنگ سازش همون کسی بوده که آهنگای انیمه آخرین اسرافیل رو ساخته [Seraph of the End]

 

دانلود فصل سوم :

قسمت 01 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 

قسمت 02 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

قسمت 03 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 04 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 05 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 06 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 07 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 08 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 09 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 10 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 11 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 12 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 13 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 14 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 15 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 16 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 17 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 18 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 قسمت 19 : کیفیت 720 265x || زیرنویس فارسی

 

منبع : https://www.downloadha.com

 

 

دانلود OVA ها :

Attack on Titan : No regrets
Shingeki no Kyojin : Kui Naki Sentaku

حمله به غول : بدون پشیمانی

توجه کنید فایل ها Hardsub انگلیسی دارند.

قسمت 01 : کیفیت 720 ||زیرنویس

 

قسمت 02 : کیفیت 480 ||زیرنویس

 

× کپی فقط با ذکر منبع ×

 

 


 

Attack on Titan : Lost Girls
Shingeki no Kyojin: Lost Girls

حمله به غول : دختران گمشده

فعلا فقط قسمت اول برای دانلود قرار گرفته

قسمت 01 : کیفیت 720 ||زیرنویس

 

قسمت 02 : کیفیت 720 ||زیرنویس

قسمت 03 : کیفیت 720 ||زیرنویس

 

× کپی فقط با ذکر منبع ×
× منبع : https://www.gepsite.eu  ×
 

 

Attack on Titano : OVA

تک قسمتی ها


دقت کنید کیفیت ها پایین هستند. فقط با همین کیفیت پیدا کردم .

اگر کسی لینک جایگزین داره حتما لطف کنه بهم بگه

قسمت 01 "Ilse's Notebook: Memoirs of a Recon Corps Member" : کیفیت 360 || زیرنویس

 

قسمت 02 "The Sudden Visitor: The Torturous Curse of Youth": کیفیت 360 || زیرنویس

قسمت 03 "Distress": کیفیت 360 || زیرنویس

 

× کپی فقط با ذکر منبع  ×
× منبع زیرنویس OVA ها : https://download.ir ×
خب....
باید برم یه نگاهی بهش بندازم.....
افرین بچه...کارت خوبه
حتما برو ...
بچه هم خودتی :@
ببین من یه چیز دیگه هم دارم که به همه میگم...
اونو میخوای یا اینو؟
ها نفهمیدم ینی چی؟
(پروفمو چک کن)
من به خاطر چشای این پسرم که شده می بینم
تو چشما رو ول کن.
کلا انیمه شو ببینی عاشقش میشی :دی
چطوری استین خور😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😜😜😜😜😜😜
دااااااااااااماااااااااااارههههههه
باکا چیبی سوکهههههههههههههههههههه :@
وایییی دادا استین خور...
این انیمه معرکست....
یهو وسط قسمت هشتش نتم پرید ..داشتم دیوونه میشدممم...
پسر دمت گرم چه انیمه ی محشری رو معرفی کردی...
ایول ایول
این پستت معرکه بود
واتاشی وا آستین خور جاناییییییی :@
در معرکه بودنش ک شکی نیست :دی
خواهش میکنم
خوشحالم ک نشستی دیدی و برای اولین بار به حرف برادر بزرگترت گوش دادی :دی
از رایان به راحان :
داداش ایپیزود 8 رو دیدی؟
اگه دان نکردی دان کن و ببین ک خییییییییییییییییلی مهمه
از اون ایپیزود های فک اندازه ...
فک انداز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فک انداز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من صدای یا ابوالفضلم رفته بود بالا.....
مامانم از خواب پرید..
تماما اربده میزدم
اصلا یه وضعی شده بود خونمون

نقل قول :
خوشحالم ک نشستی دیدی و برای اولین بار به حرف برادر بزرگترت گوش دادی :دی

دادا به حرف شخص شخیص لرد لاس گوش دادم....یهو هوس کردم ببینم..
نه جدی تو باعث شدی..
ممنان

اربده نه عربده :دی
خخخخخخخخخ
مردم آزاری نکن :دی
دوی داشیماشته ^_^
رفیق این فیلم هم داره....
از روش فیلم هم ساختند...
عالیههه
من فقط یه پارتش رو دیدم ..ولی خیلی باحال بود
برادر پست رو با دقت نخوندی ها....من ک نوشته بودم :|
من قسمت دومشو دارم
فیلم دومش (بال های آزادی) خیلی قشنگه
تازه قمست سومشو هم دارند میسازند
والا من اصلا نخوندم...
من عکسشو دیدم ..خوشم اومد گفتم برم به نگاهی بندازم...
البته یکم از داستانش و خوندم ها....
دادا من که تا اینجا قاطی کردم عملا....
چرا ارن بدبخت رو این یارو لیوا هه زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اونم اینهمه..
اونم تو دادگاه..
اونم جلو دوستاش....
ولی لامصب عجب ضرب دستی داره.. دی

وایییییییییییییییییییییییی از خشونت لیوای خییییییییییلی خوشم میاد
صداگذاریشم همونیه ک صدای یاتو رو توی انیمه نوراگامی در اورده
حالا میفهمی چرا زد...میخواستند به دستش بیارند
نقل قول...
دو تا فیلم با بازیگر های واقعی و چندین بازی داشته

اعتراف میکنم اصلا این یه تیکه رو ندیدم ..
من فقط عکس و قداری از داستان رو به صورت کاملا خلاصه خوندم...


خیلی ممنون داداش :|
قابل شما رو نداشت...
ارن میکاسا رو دوست نداره؟؟؟
اخه تو مانگاش صحنه های جذاب دارد..
کاربران عزیز یه موقع منحرف نشین..
تو چقدر معتاد مانگایی هاااااا ... !
فکر نکنم
بیشتر مثل خواهر برادر اند

حتما می بینم
حتما حتما ببین
شکر خوردند...😠😠😠😠😤
یعنی چی‌مثل خوار برادرند؟؟؟؟؟
خب وقتی میکاسا بچه بود اومد تو خونواده ی ارن اینا دیگه :دی
نه خیر..کلی دعا کردم به هم برسند تا همینجا..
الکی که نیست..

:| بیکار
به برادر بزرگتر رفتیم دیگه :دی
:|
عالیه من که عاشقشم ^__^
راستی نمیدونید فصل دومش کی میاد ؟
اگه اشتباه نکنم پائیز 2017
رایان دادا..
من سر قسمت ۲۲ اشکم در اومده بود...
لامصب..من داشتم جای لیوای نابود میشدم..
با اینکه ضایع بود اصلا حالش خوب نیست..
یه وضعی داشتم اصلا ناگفتنی..
از لیوای خوشت اومده هااااا :دی
الان نیشت باز بود داشتی نظر رو تایید میکردی..
کاملا مشخصه....
ببند نیشو دی
هویییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
چرا عکس پرنس ناکتیسو واسه خودت گذاشتی؟
باااااااااااااااااااااااااااااکاااااااااااااااااا
کوروشتیارووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

اوخ اوخ..
باور کن صدات تو گوشم پیچید.....
یه دلیل عالی دارم براش...
دلم خواست...دی
و اون وقت دلیلش ؟
دلیل چی؟
ها ؟ :|
ها؟؟؟!!!!!!!
رفیق...
برادر...
اخه...
خدا الان مانیتور رو خورد میکنم تو سرم.....
یعنی.....
میخوای ...
نه هیچی....
داری در مورد چی حرف میزنی؟
حال ندارم برم نظر قبلی ها رو چک کنم
تنبل بی حال.....
بیخیال...
یکم دیگه ادامه بدی قاطی میکنم
خب منکه قاطی کردم :دی
آنو... سنسه ^^
میشه اون 5تا ova و اون دوتا فیلمشو بذاری !؟ :|
چشم . وقتی نشستم پایه‌لپ تاپ حتما
😐 بهم نگو عین اسکلا تازه تمومش کردی( البته توهین به کسی نباشه فقط این منگله دوستانی که هنوز ندیدن خیلی هم گلن)
نوچ ... اصن هنوز تمومش نکردم 😹 اسکل هم خودتی با بزرگترت درست صحبت کن :دی
واییی من عاشق این انیمه هستممم ممنون گذاشتیش ... خدایاا ... خداکنه اپریل بیاد فصله سه ش ... خیلی خیلی خیلی منتظرم
واقعا انیمه ارزشمندیه .... خداکنه
انیمه خیلی خفنیه :/
ولی من دی گری من رو بیشتر دوسدارم :/
دی گری من فوق العاده اس ... من هر دوتاشونو خیلی دوست دارم
انیمه خیلی قشنگیه
فصل سومش کی میاد؟

هنوز معلوم نیست احتمالا 2018
این انیمه فوق العادس هرکی اینو نبینه نصف عمرش بر فنا و اگه توکیو غولو نبینه نصفه دیگش ینی کلا مرده

دستت درد نکنه اینقد زحمت میشی:-*
این انیمه فوق العادس هرکی اینو نبینه نصف عمرش بر فنا و اگه توکیو غولو نبینه نصفه دیگش ینی کلا مرده

دستت درد نکنه اینقد زحمت میشی:-*
خخخخ ... اره موافقم این انیمه ها فوق العاده ان
خواهش میکنم
توووووورررااااا بخدا مانگا فصل سه شو بذاااارررررT_TT_TT_TT_TT_TT_TT_TT_TT_TT_TT_TT_TT_TT_TT_TT_T
ندارم مانگاشو . 
الان هم سرم شلوغه درسامه . مانگا ها رو توی تابستون میذارم
باشه O:-)
امیدوارم همه رو بالای ۱۸بگیری
:)
انشالله
به هرحال دنبال مانگای میگردم و اگه بدستم رسید ، در اولین فرصت اینجا میزارمش
فصل سومش میگن تابستون میاد ^^
من شنیدم 2018 میاد ... اما نمیدونستم تابستون... مرسی اطلاع دادی
سلام اون پنج تا ova و اون دوفیلم بابازیگرواقعیشم میذارین که دان کنیم؟
ازآهنگ تیتراژپایانی فصل اولشم خیلی خوشم اومد،اگه زحمتی نیس اونم بذاربن
سلام باشه
سلام ادمین جون
انیمه ی پایان جهان رودیدین؟چجوریه؟ارزش دیدن داره؟
سلام بعله دیدمش. این انیمه طرفدار زیاد داره . داستانش هم برای من جالب بود. بنظر من ارزش دیدن داره 
واقعا سازندش همون سازنده دث نوته؟! الکی نیست اینقدر این انیمه خوب از آب دراومده
YES YES
ببخشید میشه قسمت های ova رو کامل برای دانلود بزارین و زیرنویس هاش
 
خیلی ممنون
سلام باشه
قسمت های OVA رو بعد از فصل یک ببینیم دیگه ؟
بله
چرا ادامه lost girls رو برای دانلود نذاشتین ؟؟؟ میزارین اصلا ؟ اگه نه منبعی هست که معرفی کنین از اونجا بشه دانلود کرد ؟
ادامه lost girls فعلا جایی نیست
تو ویکی ک لیست OVA ها رو نوشته دو قسمت به اسم good bye wall sina و یه قسمت mikasa chapter وجود داره . اونا چین ؟؟
سلام
من ویکی رو الان چک کردم اما چیزی پیدا نکردم
میشه آدرس لینک اون صفحه از ویکی رو بدید?
این لینکشه http://attackontitan.wikia.com/wiki/Category:OVA ولی گویا این سه قسمت همون لاست گرلز هستن ؟؟🤔
اره همون لاست گرلزه ...
قسمت دومش هم اومده
گذاشتم
دمت گرم تا جایی که من گشتم تنها جایی که lost girls رو داشت شما بودین.
فدایی داری داداش.
و البته انیمه لیست
خواهش میکنم
قابلی نداشت
مرسی بابت کامنت
دقیقا یه ماه دیگه همین روز فصل 3 میاد 
بی صبرانه منتظرم :)
بعله شرو شد 
سیزن 3 اومد :)
Yes
بلاخره فصل سومش شروع به پخش کرد
بله
سلام خسته نباشید .
lost girl قسمت سوم و زیرنویس های هر سه قسمتش به علاوه زیر نویس قسمت دوم no regrets  چرا برا من لینک نیست ؟ نمیتونم دانلود کنم
):
لطفا راهنمایی کنید
سلام . 
نوشته هایی ک سیاه هستند لینک ندارند
قسمت سوم هنوز نیوده . 

خیلی ممنون.

یه سوال: همه ی فایلا زیرنویس انگلیسی هاردکد دارن؟

خواهش میکنم . 

نه فکر نکنم . فکر کنم سیزن یک و دو سافت ساب انگلیسی اند
سلام ممنون از سایتتون بیزحمت لینک ova attack on titan lost girl پارت سوم رو قرار بدید زیر نویس انگلیسی هم باشه بازم ممنون میشم فارسیش گیر نمیاد 
سلام ، تشکر میکنم 
دوست عزیز ، اومدن قسمت های این انیمه یکم طول میکشه ، قسمت سوم اصلا هنوز نیومده  .
وقتی بیاد حتما براتون قرارش میدم
سلام
چه عجب دوباره برگشتین D:
لینک دانلود فصل سه رو نمیزارین؟الان دو قسمت اومده فردا هم قسمت سوم میاد
سلام . برنگشتم فقط اومدم جواب کامنتا رو بدم خیلی وقت بود که کامنتا رو جواب نداده بودم رو هم جمع شده بودن . نه فعلا که وقتشو ندارم 
سایت دیگه ای نیست که بشه دان کرد زیرنویسشو مبارزه

زیرنویس چیرو میخوای ؟
قسمت 4 اومد 
الان اضافه اش میکنم
درود

ولی حیف که فصل 3 اتک مثل اینکه قراره بیشتر روی داستان تمرکز کنه نه اکشن فقط قسمت 2 خیلی خفن بود :دی ولی چیزی از شاهکار بودنش کم نمیشه

من فقط قسمت اول رو دیدم و بقیه شو نمیبینم چون برام اسپویل شده . 
و یه پیشنهاد
 زیرنویسو از انیمه لیست بزاری به نظر من بهتره 
من هم این زیر نویس و هم اونو دیدم از زیرنویس انیمه لیست بیشتر خوشم اومد چون این زیرنویس به ژاندارمری میگه پلیس واسه همین یکم ناجور :دی

حالا زیادم فرق نمیکنه اما باشه عوضش میکنم
عه
تا قسمت چند اسپویل کردن
^^
سلام جایی سراغ نداری انیمه نوراگامی رو دانلود کنم چون هر جا میگردم یا لینکا خرابن یا سایت فیلتره یا کیفیت 480 یا فصل اولش رایگانه فصل دومش پولی
سلام . بفرمایید
http://www.takanime.host/?s=Noragami
ممنون اما سایت تک انیمه لینکای سرور اولش خرابه 
عه راس میگی ! اصلا یادم نبود
گمناسای
سایت انیمه لیست ادرسش رو جدید کرد ممنون میرم از اونجا دانلود میکنم
خب خداروشکر
سلام رایان جان خوبی چه عجب از قسمت 5 به بعد داره فصل سوم قشنگ تر میشه راستی ببین  جوری خلاصه ی قسمت 6 توی قسمت چنج نشون داد بابای ارن میاد پیش ارن درسته ای اتقاق؟
سلام   
من انیمه شو دنبال نمیکنم
فقط لینکشو میذارم
*این متن حاوی اسپویل است*










بله بابای ارن توسط خود ارن خورده شد 😂 بی صبرانه منتظر قسمت هفت ام
سلام
با کیفیت ۴۸۰ هم بذار
زیرنویس های فصل یک هم ۴۰۴ میزنه
زیرنویسشو درست میکنم اما 480 توی وبم کمتر میذارم واسه همین شاید نزارمش
چرا قسمت ۱۸ فصل ۱ اینجوریه؟؟؟؟ لعنتی حجمم تموم شد چهاربدر دانلودش کردم!
از یه جایی صدای انیمه قطع میشه بعدشم خودش هنگ میکنه
از انیمه لیست بگیر
اپیزود بعدیش کی میاد؟
نمیدونم چند شنبه ها میاد
خودم دنبالش نمیکنم
هر دوشنبه قسمت جدید میاد

مرسی بابت اطلاع رسانی
خیییلی ممنوووون
خواهش میکنم
سلام "یه سوال دارم "قسمت های OVA رو باید چه زمانی ببینم ؟کلا چه فرقی با بقیه قسمت ها دارن و اینکه چند قسمته این OVA ها ؟یه کم گیج شدم 
سلام ... OVA ها قسمت هاس اضافه یا مخصوص انیمه ها هستند. بعضی هاشون ایپیزودیک هستند ینی داستانشون همینطوری در کنار انیمه است و اگه نبینید چیزی کم نشده ازتون اما بعضی ها داستان انیمه رو کامل میکنند و یا کلا یه آرک برای انیمه هستند. توصیه میکنم OVA های اتک رو بعد از تموم کردن فصل 2 ببینید
دادا دستت درد نکنه........خیلی دنبال ova این انیمه گشتم..
thanks a lot..
خواهش میکنم
سلام فصل اول و دوم دانلود نمیشه لطفا لینکها را اصلاح بفرمایید با سپاس.
سلام اصلاح شدند
سلااام رایانم خوبی رفیق ؟ مرسی عزیزم ، حتمنی میبینمشون سر فرصت ، موفق باشی عزیزم ، فایتیییییییییینگ ^^
سلام آرام  ! ممنون خوبم تو چطوری؟
اوکیی
تو هم فایتینگ
تو که خوبی منم خوبم عزیزدلم ^_^
:)
سلام. ممنون بابت معرفی و وقتی که برای این انیمه و نوشتن این پست گذاشتید. خواستم بگم که من الآن lost girls رو دانلود کردم. هم اینکه کیفیتش 720 نیست (رزلوشنش 720x404 ـه) هم اینکه یه دوبله ی روسی عجیب داره که یه نفر به جای همه ی شخصیتا حرف میزنه. خیلی اعصاب خورد کنه :D
سلام واقعا !!!!؟ کدوم قسمت ؟ قسمت 1 و 2 رو دوباره چک کردم ... ژاپنی بود

سلام وبتون عالیهههههههههههههههههههههه

لینک شدید^^

:)

دمتتتتتتتتتتتتت گررررررررممممممممممممم با پستتت!

من با این انیمه اوتاکو شدم یادش بخیر چه عر ها نمیزدم(به افق خیره میماند)

دست و پنجولت طلا خسته هم نباشی!

آریاگاتوووووووووووووو

خواهش میکنم
تشکر بابت کامنت

انیمه‌اش از فیلمش قشنگ‌تر بود :-|

همیشه همینطوره!
این ی قانونه نانوشته اس

سلام واقعا عالی بود خیلی ممنون

سلام
خواهش میکنم تشکر بابت کامنت

میگم من این انیمرو تا آخر دیده بود ولی این قسمتارو تاحالا ندیدم؟؟؟؟

این دختران گم شده و اینا چیه دگ؟:/

این قسمت لیوای و الیزابت؟؟

ی جوری شدم:|

اینا OVA ان...
قسمت های اضافی و داستان هایی که یا فلش بکن یا یه داستان فرعی رو توضیح میدن. پیشنهاد میکنم ببینیدشون.
با کیفیت بالاترشون اینجا هست
https://anime-list6.pw/search?type=anime&s=attack+on+titan

راستی ادمین جان چقد تو جذابی دلبر

خدایی حوصله داری وب زدی جواب همه کامنتا رو هم میدی:/

من ی مدت زدم خسته شدم دیلیت زدم

بت میخوره 16 -17 باشی؟

مایه هم داره برات؟یا از رو علاقست؟!

هممم... تشکر ... !
از وبلاگ نویسی بیشتر از بقیه فضای مجازی خوشم میاد.
از روی علاقه است :)

اوکی چ علاقه کیوتی داری نازم:)

میگم اینستا یا تلگرام پیج نداری ازین چیز باحالا بزاری بیایم دنبالت کنیم؟

خ خوشم اومده ازت داداش -_-

خیر :) فقط وبلاگ

اسمم پسرونه است. خودم دخترم :)

سلام 😜

ببخشید ترتیب شونو نگفتید؟! 

ترتیب چی؟

عع؟ چ جالب دلبرم :)

و چ حیف ک اکانت دیگه ای نداری:(

خ دوست داشتم

^^

اصلا جذبم نکرد :/  ینی توکیو غول رو ب این ترجیح میدم.

فقط برای وقت گذرونی نگاش کردم:/

عه خیلی چندشناک بود کم مونده بود بالا بیارم😒😖 مخصوصا اون قسمت ک استفراغ تایتانه ..............😖😖😖😖😖  

موندم اخه چرا این ژانرهای چندش ناک این همه طرفدار داره😖😐

   لااقل با ی چیز ادمی مبارزه میکردن لااقل سازندش ب جا این تایتان های بی ریخت ی  موجود خفن تر اختراع میکرد😂 همشون ی مشت ماهیچه بودن مخصوصا اون زره پوشو دیدم مردم از خنده😂

کلا انیمیشنی مانند ساختن!  فقط با ساشا و آرمین و لیوای حال کردم!  باقیشون  خیلی بی ریخت بودن. 

من ک اصلا خوشم نیومد اصلااااااا  لااقل کاش ترسناک میبود اخه ب کجاش میخوره مثبت17:///////    

و دیگه این نظر من بود( امیدوارم طرفداران بد برداشت نکنن)

خب هرکس سلیقه ای داره^^
ولی انیمه خوش ساختیه با گرفیک بالا و داستان قشنگی داره و دنیا رو انگشت به دهن گذاشته! اما خب بازم میگم
هرکس سلیقه ای داره

ممنووووون فقط مشکل اینجاست که ova لیوای زیرنویس نداره

سایت هایی مثل انیمه لیست
http://anime-list10.pw/
یا انیمه سابتایتل رو چک کنید

من انیمه زیاد دیدم ولی این واقعاا سمی😭😍😍

سمی؟
چرا😭

سلام میخواستم ببینم این انیمه نیاز سانسور داره یا نه و اگه نیاز داره سایت میگید و تعداد قسمت هر فصل و ترتیبش هم بگو چون دارم کمکم سیزن یکو تموم میکنم (^---^)

سلام
این انیمه خشونت بالایی داره... سایتی ک سانسور کنه نمیشناسم والا
تو سایت انیمه لیست یه سرچش بکنید براتون هم ب ترتیب هم با لینک دانلود میاره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan