I ❤ Anime

میکا یا یو؟

این نظر سنجی در مورد دو کاراکتر معروف انیمه آخرین اسرافیل هست یعنی میکا و یو.کدوم رو بیشتر دوست دارید؟


میکا                                    یو

[تصویر:  pkp_f3ea113d1519497b3878a7b0f877d0a5.jpg]
سلام
اول کاری که اومدم اینجا قصد نصیحت ندارم، ولی پیشنهاد می کنم توی سایت آپارات بازی ها ی کامپیوتری رو سرچ کنید، نتایج رو بررسی کنید.
شما که اینقدر به بازی های کامپیوتری علاقه دارید و شخصیت هاشون رو دنبال می کنید، بهتره با شخصیت سازنده های این آثار هم آشنا باشید.
خلاصه بگم: ببینید توی این دنیا چی واستون میمونه؟! یا بهتر بگم از خودتون سوال کنید" که چی؟" (پیرو عقاید سازندگان این بازی ها باشم که چی بشه؟)
بنده نه مادر شمام و نه پدر شما و هیچ نسبتی هم باهاتون ندارم، فقط خواستم تلنگری باشم و کمکتون کنم، درست مثل خودتون
موفق باشید
سلام
من اتفاقا دوست دارم که نظر دیگران رو هم در مورد چیز هایی که دوست دارم بدونم اما بهتره بگم که من عقاید سازندگان بازی ها رو دنبال نمیکنم و انیمه ها هم هر کدومشون مثل یک کتاب میمونند و من فقط برای تفریح انیمه ها رو نگاه نمیکنم.بعضی ها با کتاب خوندن به خودشون آرامش میدند اما من با انیمه دیدن.بعدشم انیمه ها نکات خوب و آموزنده هم به آدم یاد میدم.بهتره بگم من کلی چیز های جالب از انیمه ها یاد میگیرم.میدونم که شاید براتون عجیب باشه اما خب من اینجوری ام دیگه^_^
در هر صورت ممنون بابت پیشنهادتون.
وای چه کار سختی اصلا نمیتونم یکی رو انتخاب کنم
آخرین اسرافیل رو دیدی؟O_o
اره پس چی تازه ابجیم منگلم کرده میخواد با یه شیطان قرار داد ببنده پیشنهاد میکنم دفترچه مرگ رو ببینی اگه ندیدی صبر کن دارم اپلودش میکنم میزارم تو وبم هر وقت کامل شد بت میدم
ایول...من برای خودم اهریمن قرار دادیم رو ساختم...بد جور خفنه:دی
آپلود بکن..اما دان شرمنده:دی
من از اینجا نمیتونم دان کنم...راستی مگه وب داری؟
اره وب دارم جات خالی دبروز با ابجیم افتادیم به جون یه چوب یه شمشیری ازش ساختیم که نگو.
ایول....خب آدرست رو بگو دیگه....
فعلا صبر کن یه کم بش برسم فردا بهت میدم 
ok^_^
راستی این انیمه یکی از مشکلای بزرگ منو حل کرد  .ابجیم هی در بارت سوال میکرد منم گفتم فاطمه یو کپ.........(منظورم از جای خالی تویی)و اونم الان داره میگه وای چه ادم باحالیه این.........(اینم منظورم توی
عجب!
من یو هستم...حالا کی میکاست؟:دی
کی شینوا؟:دی
:)) خخخخخخ
ولی من خودم میکا و گورن رو بیشتر دوست دارم...^_^

فقط یووووو
من میکا رو بیشتر دوست دارم^_&
اما ممنون ک نظرتو گفتی دوست عزیز^_^
میکاااااااااااا
LIKE :D
من عاشق میکام علاقه ی بیش از اندازه ای به میکا دارم از ا توهم خیلی خوشم میاد اما میکا رو بیشتر دوست دارم

چ خوب! ی طرفدار دیگه ب طرفدارای میکا اضافه شد ^^
بخشید یک جارو اشتباه نوشتم اونجا میخواستم بنویسم از یو هم خیلی خوشم میاد اما به جای ی ت اومد بازم ببخشید اشتباه تایپی شود ' یک سوال داشتم وقتی بخوایم وبلاگ کشی رو دنبال کنیم باید چه جوری دنبال کنیم؟
بعله . متوجه شدم . عیبی نداره ^^
شما بلاگ بیان دارید ؟ اگه بیان دارید از قسمت ارتباط > وبلاگ هایی که دنبال میکنم میتونید بلاگمو دنبال کنید
آهان کی اینطور خیلی ممنون 😃
^_^
ببخشید این سوالومیکنم اما میخواستم بدونم شما دختر هستین؟ اگه دوست ند ارین میتونید جوابمو ندید چون دخترم میخواستم بدونم
منم دخترم ...
عالیn_n
خخخخخخخخخخ ^^
شما انیمه ی خوردگانی رو دیدین؟ اگه دیدین کدوم شخصیت رو بیشتر دوست دارین اگرم دیدین پیشنهاد میکنم که ببینید چون واقعا عالی n_nکلاس چندم هستین؟
والا اولین باره اسمشو میشنوم. اگه میشه اسمشو به انگیلیسی بنویسید برام ^^
چطور ؟ ^^
من خیلی انیمه دوست دارم اما متاسفانه انیمه های زیادی نمیشناسم میشه چند تا انیمه بهم معرفی کنین؟
البته . چراکه نه !خب به غیر از آخرین اسرافیل
بهتون انیمه نوراگامی Noragami رو معرفی میکنم.
دانلود و معرفیش توی وبم هست.
انیمه تپش فرشته Angel Beats
معرفیش توی وبم هست.
حمله به غول ها Attack on Titan
معرفیش توی وبم هست
Charlotte و Bungou stray dogs
که معرفی اینها هم توی وبم هست
در کل شما میتونید از منوی سمت چپ وبلاگم قسمت طبقه بندی موضوعی از برچسب معرفی + دانلود انیمه و گیم استفاده کنید. من خودم سعی میکنم انیمه های معروف و جالب رو معرفی کنم.
منم منظورم نوراگامی بود تب تم یکم مشکل داره بد  مینویسهn_n
آها ... خب آره
دو تا فصل نوراگامی رو دیدم ! یاتو و بیشامونتن و یوکینه رو دوس دارم ^^
شما چطور ؟
من قصد فضولی نداشتم فقط میخواستم بدونم از من بزرگ تر هستید یا خیرn_n
منم نگفتم فضولی کردید ^^
معمولا من وقتی سن کسی رو نمیدونم فکر میکنم ک هم سنمه و سعی میکنم همون طور که لازمه با اون شخص حرف بزنم ^^

چه خصوصیت جالبیn_n
^^
من از هیوری زیاد خوشم نمیاد یوکینه رو خیلی دوست دارم n_n اممم اسم وسیله ی خدایی قبلی یاتو چی بود؟ هرچی که بود من از اون متنفرم
آره . منم از هیوری خوشم نیومد. اما بیشا و کوفکو خیلی باحال بودند^^
من ۱۱ سالم@_@ عاشق کارتون های انیمه و تخیلی 'از آدم های دورو بدم میاد'حساسم 'سعی میکنم دوستاشو مناسب انتخاب کنم'یکم هم عصبی:':-P متاسفانه عصبی که بشم خیلی خشن میشم >_<
خیلی عالی . فقط ی موضوع کوچیک
ما اوتاکویی ها هرگزِ هرگزِ هرگز و هرگز پشت اسم انیمه ها کلمه کارتون رو نمیاریم! چون کارتون ها و انیمه ها یک دنیا با هم فرق دارند^^
منم وقتی عصبی میشم خشن میشم :دی
چیز های ترسناک خیلی دوست دارم البته کارتون ها ترسناک '

:-):-):-):-):-):-):-):-)خصوصیات من اینه از آشنایی باهات خوشبختم اممم راستی من کوفوکو رو هم خییییللللیییییی دوست دارم مهربون و شیطون یه جورایی اخلاقش صبیح منهn_n
جدی اخلاقت شبیه کوفکوئه !
Wow ... !
چ جالب ^^
تا یک مدت خداحافظیn_n
سایونارا میکا ^^
موافقم به خصوص که وقتی بیشان چشا سیاه میشودخخخخخخ
نبرد بیشامون و یاتوگامی توی سیزن دو خیییییییییلی خفن بود ! من خیلی از اون نبردشون خوشم اومد!
من خودم میدونم فرق دارن >_< من گفتم کارتون منظورم انیمه نبود
چ خوب ! خیالم راحت شد ^^
بابت قضاوت اشتباهم عذر میخوام
یه جورایی نبردن خفن بودn_n
اوهوم....
شوهر کوفوکو خیلی باحال به خصوص وقتیکه به یوکینه گفت تمام تلاشم میکنم تا برات کار پیدا کنم
خخخخخn
خخخخخخخ...البته شوهرش نبودااااا !!! همون طور ک میدونی شینکیش بود اما رابطه نزدیکی داشتند مثل بیشامون و کازوما
احتیاجی به عذر خواهی نیست گلم من به این زودی ها ناراحت نمی شمممممممم:-D
در کل اشتباه از من بود ^^ گفتم عذر خواهی کنم بهتره ^^
میدونم شوهرش نبود:-)
^^آخه گفتی شوهرش :دی
شما ۱۱ سالتونه؟
نه
همین جوری گفتم:دی
خخخخ :دی
پس از من بزرگ ترید
بعله
میدونستم  یعنی حدث میژدم
خخخخخخ...چطور؟
یک چیزی من اخلاقم از نظر شیطونی صبیح کوفوکو
آها ... اوکی ^^
من کارتون تپش فرشته که گفته بودین رو دیدم واااااای خیلی باحال بودددددددددددد
1- کارتون نه ! انیمه
2- چند قسمتش رو دیدید ؟
وا مگه چیه آدم حدث میزنه دیگه :دی


توی آپارات کانال  دارید؟ اگه دارید فکر کنم میشناسمتون
آها ... پس از حس ششمتون استفاده کردید.
نه من کانال آپارات ندارم
۱اوپپپپسسسس ببخشید اشتباه تایپییییی تبلت دیوونم کرده
۲تا آخر
من در ساعت  7:۰۵به شما گفتم انجل بیتسو ببینید ! الان ساعت 9:55 ئه !
یعنی کلا 2:50 دقیقه رد شده . که میشه 8 قسمت و نصفی . کل انیمه اش 13 قسمته . با چ سرعتی دیدید ک الان رسیدید به تا ایپیزود آخر ؟!
پس کنار کسی تو آپارتمان به اسم two only sisterرو دیدین؟
نه ندیدم
من حدث میزنم کههههه امممممممممم ۱۴ سالتونه
نه اشتباه بود
من میکسر حرفه ای هستم o_o"
چ خوب ! من چندان توی کار میکس نیستم
9_6 الان چی شود؟ من نفهمیدم چی گفتین6
هیچی .
پپپسسسسس ۱۵ سالتونه شاید ۱۸ شایدم ۱۳
میگم چطوره بگذریم هاا ... من دوست ندارم سنمو بگم
کارتون پونی کوچولو رو دیدین؟ این دیگه کارتون انیمه نیست:-|
نه . خوشم نمیاد ازشون
من سنم ۱۱ نیست من زرنگ تشریف دارم به کسی نمیگم
از اول معلوم بود !
اصلا نیازی نیست که دیگران سن کسی رو بدونند. ارتباط ها باید از مرز فراتر نرند و خط قرمز ها رو نگذرونند. هدف بحث انیمه ایه !
باشه دیگه می‌پرسم ببخشید
تشکر که متوجه شدید
لخلاقتون توی نوراگامی بیشتر شبیح کیه
خب توی نوراگامی یکم یاتو ... وقتی عصبی میشم کسی جلومو نمیتونه بگیره و وقتی خوشحالم سعی میکنم اطرافیانم رو هم خوش حال کنم
اما توی آخرین اسرافیل شباهت شدیدی به گورن و یو دارم . از نظر اخلاق ^^
من دارم قاطی میکنم >_<
چرا ؟ !
اممم توی پایان جهان کپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ شینوا 'و میکا میکا چون که عین من وقتی دنبال کارش جدی میشه ' و مثل شینوا بازیگوش
شما هم به این انیمه میگید پایان جهان ؟! اشتباهه ها ... ترجمه اسمش میشه آخرین اسرافیل یا اسرافیل پایانی !
من توی نوراگامی شبیح یوکینه یعنی اینکه عین اون خوشم نمیاد کسی تو کارم فضولی کنه. و عین اون از آدم هایی که رو مخ هستن متنفرم و عین اون فداکار به نمام دوستانم هستم و عین اون میخوام دوستامون شاد ببینم و عین اون ''''''اممم همین شباهت از اینبیشتر؟
خخخخخ ... نه همین کافی بود ^^
اسرافیل آخر یعنی دنیای آخرت یا آخر جهان که هم اسرافیل آخر بهش میشه گفت هم پایان جهان فرقی نداره
اگه اونطوری بود اسمشو مینوشتند The End Of The World  (پایان جهان) اما اسمش Seraph of the End هستش . این اسم اشاره به پروژه های ویژه ای داره که توی خود انیمه انجام شد و خواهر کیمیزوکی تبدیل شد به هیولای نابودی . یو هم تبدیل شد به پادشاه نمک ! این پروژه ها اسمشون آخرین اسرافیله . اسم انیمه از روی اسم این پروژه های گذاشته شده .
من خودم همه چی راجبش به انیمه میدونم>_<
اوکی
اممم خداحافظ گلم
شب به خیر میکا
اصلا مهم نیست من با پایان جهان بیستری راحتم
 :|
چیه؟o_o"
ها ؟! هیچی ////
بله درست آدم نباید در ارتباط از خط قرمز اونور تر برهیختن منم متاسفم که سنتو رو پرسیدم منظور بدی  نداشتم
عیبی نداره ^^ راستی
عکسای میکا و یو رو توی صفحه اول وبم گذاشتم . خوشحال میشم سر بزنید ^^
منم فقط سوال هایی که در مورد انیمه دارم ازتون می‌پرسم و جوابشو میگیرم دیگه غیر از این با شما ارتباط ندارم فقط سوال های انیمه ای که دارم رو می‌پرسم و جوابشو میگیرم :-)
خوبه ^^
باشه حتما سر میزنم و نظر میدم
تشکر ^^
اوتا کو یعنی چی؟
توی قسمت بالای منوی سمت چپ بلاگم که نوشتم ^^
اوتاکو ها کسایی اند که طرفداران واقعی انیمه و مانگا ها هستند و از جون و دل اون ها رو دوست دارند
آهان دیدم خیلی باحال بود میشه کنم یک اوتاکو باشم؟
خب واسه اوتاکو بودن باید یک اوتاکو باشی ^^
هستمn_n
منم هستم
مرلین منسون رو. میشناسین ؟ اگه میشناسین یک سوال دارم در مورد این مرد. قاتل گفته شودها مرلین منسون گفته من دیگه شیطان پرست نیستم آیا این حقیقت داره؟
من چندان مرلین رو نمیشناسم والا در مورد این ها هم خبری ندارم
باشه ممنون
شرمنده .... من بیشتر توی فاز انیمه ام.
مهم نیست فقط یه سوال از انیمه دارم تو نو را گامی کازوما چه جوری زنده میشه؟
یعنی چی زنده میشه ؟ منظورتون فصل 2 ئه ؟
آره
نمرد ک بخواد زنده بشه ! فقط زخمی شد !
آخه موقع جنگ یاتو و بیشامون همه شیکی های بیشا مون مردن
نه عزیز . همه شون نمرده ان . فقط به طرز شدیدی زخمی شدند. وقتایی که بیشا داشت گریه میکرد و میگفت دوباره شینکی هامو از دست دادم .دوباره شینکی هام مرده اند منظورش اون شینکی هایی بود که داخل ساختمون بودند و توسط اون هیولای ماسک داره خورده شدند بود
آهاااااان پس اینطوری بود؟ خیلی ممنون از توضیحی خوبتون ' اممم من یک سوال دیگه هم دارم 'شما بازی پنج شب در کنار فردی رو میشناسین؟ بازی خیلی معروفی اگه میشناسین انیمه ایش اومده خیلی خوشگل وقتی تبدیل به انیمه میشن
خواهش میکنم ... نه ولا نمیشناسمش :((
خوب ببخشید که اینو میگم اما همش انیمه نمیشه که:'(
خب من اهنگ گوش میدم و فیلم هم میبینم . البته فقط خارجی.من کلا از فیلم و اهنگای ایرانی خوشم نمیاد ولی بیشتر فازم انیمه ست
منم آهنگ خارجی بیشتر از ایرانی دوست دارم آهنگ ایرانی دوتا سه تا دوست دارم
سلاااااااااام من بر گشتمممممممممn_n
سلام !!!
خوش برگشتی ^_^
ممنوننننننننننn_n
(^.^)
سلامی دوباره گلم من یک سوال داشتم توی انیمه ی توکیو غول ایاتو میمیره یا زنده میمونه خیلی این سوال مهمه سوال دوم اینه که میکا توی اسرافیل اخر یک اصیل زاده هست یاخیر اخه خیلی خوب میجنگه باتشکر اگه به این دوتا سوال جواب بدید ممنون میشم اریگاتووووو
سلام میکا
بعله آیاتو زنده میمونه و توی مانگای فصل سه هم هست
خیر اصیل نیست . اصیل زاده ها باید پدر و مادر خوناشام داشته باشند
سی روز این سوال فکرمو مشغول کرده چون اینترنت نداشتیم نمیتونستم این سوالات رو بگم هنوزم اینترنت نداریم من با لب تابم اومدم بااااای تا هاااای 
خخخخخ... اینقدر سخته !؟
میکا
^^
یکی دیگه هم به جمع طرفداران میکا اضافه شد😀
اخییییییییییششششششششش راحت شدم هوووو من عاشق ایاتو وتوکام هههه از کانکی هم خیلی خوشم میاد توی فصل اول زیاد جالب نبود اماتوی فصل دوم خیلی خوشگل و خفن شد از شخصیت های انیمه ای که جدی هستن خوشم میاد
خیالتون راحت ... ایاتو حالش خوبه:دی

او یک سوال دیگه ببخشیدمیشه ادرس مانگای فصل سوم توکیو غول رو بدین اگه دلتون نمیخواد بدین اشکالی نداره

من مانگا فارسی نمیخونم . اپ mangazone رو روی گوشیم نصب کردم و با اون میخونم اما لینک مانگای ترجمه شدش اینه
http://www.solidfiles.com/v/PMn65zeyyrRDj

Does your blog have a contact page? I'm having a tough time locating it but, I'd like to send you an email.
I've got some suggestions for your blog you might
be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward
to seeing it expand over time.

My blog: Jim
I don't know this comment is a spam or not but if you have any suggestion for my blog use this page
http://viva-avalanche.blog.ir/page/w
I would be so glad to hear theme ^_^
خوب اره صد درصدمانگای باید انگلیسی باشه من تمام انیمه هایی که میبینم با زیر نویس انگلیسی میبینم با زیر نویس فارسی نمیبینم ترم18 زبانم
منم subbed رو به dubbed ترجیخ میدم ولی بعضی دابد ها خیلی خوب در میاد مثل دابده death note و ghost hunt
واقعا منم همین 
طوووور
^^
ببخشید گلم شما انگلیسی خیلی خیلی عالی اگه سوال انگلیسی داشتم ازتون بپرسم؟
بله . اگه در حدی باشه ک جوابتونو بدونم حتما جواب میدم
اریگاتووو
دوی داشیماشته
منه هیچکدومشونو نمیتونم دوست نداشته باشم!
جفتشونو به شدت میدوستم >.<
جدی؟
من از یو خوشم نمیاد
من که میکا و گورن رو دوس دارم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
^^ منم همین طور
یک سوال توی انیمه ی توکیو غول کاکوجا چیه سوال دوم اینه که قسمتی که توکیوغول بچگی ایاتو 
وتوکارو نشون میده کدوم قسمت
تزوکا ؟ مگه تو توکیو غول دیدی؟
وقتی یه غول همنوع خودشو میخوره یعنی ی غول ی غوله دیگه رو میخوره قدرتی به دست میاره که تبدیل به نوع جدیدی از غول به کاکوجا میشه .تو این حالت قدرت کوئینکه و سرعت بدنش هم افزایش پیدا میکنند 
ماله فصل دومشه قسمت پنج سیزن دو و قسمت نه سیزن یک . 
خوب اره دیگه انیمه ی توکیو غول رودیدم و ممنون بابت اطلاعات مفیدتون گلم
قابلی نداشت 
راستی شخصیت موردعلاقتون توی انیمه ی توکیوغول کیه
کانکی و اوتا و تسوکیاما شو
میکا((((:
لایک
میکا،
 هیوری خیلی دوست دارم ، چون  از اکثر شخصیت  های دختر انیمشنهای ژاپنی ، قویتر و مصمم  تر و عقل تو کلشه !
هیوری! تپی اخرین اسرافیل هیوری نداریم ک ! من فقط هیوری نوراگامی رو میشناسم!
فقط میکا فکر کنم میکا برنده شد نه؟
میکا‌ کلا توی آخرین اسرافیل بیشترین طرفدارا رو داره
سلامی دوباره عزیزم 'من یک سوال بسیار بسیار بسیارررررررر مهم دارم که خداکند جوابشو. بدونی:'(' عزیزم جف قاتل رو که همه میشناسن یک قاتل که میخواد انتقام دنیارو بگیره و مادر و پدرش رو برادرش رو میکشه ''''''اممم اما من در مورد برادرش سوال دارم. گفته شده که برادرش زنده هست و به یک قاتل تبدیل شده است ' میخواستم بدونم میتونین کمکم کنین که داستان قاتل شدن برادر جف رو پیداکنم؟ راستی ناگفته نماند که جف و برادرش انیمه ای هستن اما توی انیمه ی خاصی نیستن فقط شخصیت انیمه ای هستن' خداکنه بتونین کمکم کنین :'(:'(:'(T_T
من توی نت سرچ کردم اما چیزی نبود
فقط اینو پیدا کردم ک میگه جف برمیگرده به خونه ی قدیمیش و با روح برادرش لیو صحبت میکنه . لیو هم میگه اگ کشتن چیزیه ک خوشحالت میکنه بکش . من فقط میخوام تو خوشحال باشی . بعد جف از در میره بیرون و دوباره شروع میکنه ب کشتن:| 
نه این داستانی که گفتی حقیقت نداره' جف وقتی پدرو مادرش رو میکشه برادرش هم بیش از اندازه زخمی میکنه و برادرش ازدرد بیهوش میشه' بعد همسایه ی مادر جف  میاد و لیو رو میبره به بیمارستان اما لیو خیلی زخمش شدید بود برای همین دکترا به صورتش بخیه زدن تا زخمش بند بیاد ' وقتی لیو به هوش میاد قیافه رو می‌بینه و دلش میخواد انتقام دنیا رو بگیره یک شال گردن راه راه دور گردنش میندازن و میرهای جف رو پیدا کنه به جف میگه:سلام جف''جف:لیو من واقعا متاسفم و بقلش میکنه لیو هم میگه اروم باش  من الان پیشتم' و باهم دیگه شروع به کشتن مردم میکننn_n لیو اسم برادر جف' اگه میخوای. برادر ف رو ببینی اینو تو اینتر نت بزنhomicidal liu
پس اونی ک من خوندم فن فیکشن بوده!
پس خودت که داستان قاتل شدنشو میدونی ک !

خخخخخخخخ میخواستم مطمئن بشم :دی خخخخخ
شرمنده ... من فقط در مورد خودش اطلاعات داشتم :دی
خواهش میکنمn_n راستی استی راستیییییییی اون میکس پایان جهان رو دیدی تو اپارات هست نوشته شده کنارش mix animeh من عاشق اون اهنگشم
نه
اگه وخ شد میبینم
راستی ببین من یکی از عادت هام اینه که نقاشی خودم و دوستامو میکشم :-) اما هیچ وقت موفق نشدم یک شخصیت خیالی انیمه ای برای خودم بکشم نمیدونم موهام چه رنگی باشه و چه مدلی باشه :'( الان نمیدونم چه کار کم نظر تو چیه ؟ به نظرت دخترای انیمه ای اکثرا موهاشون چه مدلی؟ چون من خیلی دوست دارم خودمو به صورت انیمه ای بکشم اما واقعا گیجم کرده شاید سلیقت کمکم کرد :-):-):-):-)
خوب به نظر من که هر مدلی که خودت بیشتر علاقه داری باید بکشی
مثلا من رنگ موی قرمز و آبی و یا ترکیبی دوس دارم اما در مورد مدل خوب مدل زیاده . من مدل با موهای بلند برای کاراکترای دختر و کوتاه و سیخ سیخی برای کاراکترای پسر دوس‌دارم
ایوووووووووووووووول منم دقیقا همین طوریم
^^
من بیشتر شخصیت های مو مشکی پسر رو دوس دارم پس جوابم معلومه😆
میکا خوشگل تره😁 از یو‌خوشم نمیاد😕
سلام ببخشید شما انیمه ی قلب های پاندورا رو دیدین؟ اگه دیدین من یک سوال دارم اون قسمتی که وقتی گیل هنوز بزرگ شده و به طرفش گربه حمله میکنه بداون میترسه کدوم قسمت؟ منظورم وقتی هست که گیل بزرگ شده و از اوز قد بلند تر شده
سلام. الان قشششنگ انیمه برام اسپول شد! خخخ
خیر. من انیمه شو ندیدم
هان؟
. .
__
والا من انیمه شو ندیدم
انیمه مهمانی جنازه هارو دیدم :-S ترسناک ترین'غمگین ترین'چندش ناک ترین'گریه اور ترین'غمگین انگیز ترین'هیجانی ترین انیمه در کل دنیا الان دارم گریه میکنم خیلی غم انگیزد خیلی
یا خدا!
خب چرااااا ...!!!
من ک انیمه شو‌ندیدم
سلام من یک سوال داشتم من مدت ها پیش با تبلتم میرفتم تو سایت نماشا اما حالا سایت نماشا برای من باز نمیشه باید چی کار کنم تا دوباره بتونم وارد سایت تماشا بشم؟
سلام والا من نمیدونم . شاید مشکل از‌مرورگرت باشه
من از میکا 'یو ایچی'کیمیزوکی'خوشم میاد
عشق است و میکا
راستی یک سوال مرگ یعنی جونم به این سوال بستگی داره یعنی من این سوال رو در دنیا گشتم یعنی'''خوب زیادی بزرگش کردم :-) میخواستم بدونم انیمه فراموشی رو دیدی اگه دیدی من سوال دارم خدااااااایاااااااااا خداکند دیده باشی وااااااااااااای قلبم داره تند میزنه خدااااا
بله دیدم
خداروشکر  میخواستم بپرسم که توی قسمت آخر چی شد دقیقا؟ اون دختره برگشت به دنیای که بهش تعلق داره؟ یعنی اینکه برگشت پیش شین و بقیه ؟
خودت ک دیدی
رفت بعد کارتای پاسور شین و بقیه جلوش بود ینی اینکه باید یکی رو انتخاب کنه
بعد از انتخاب حتما بر میگرده دیگه!
نه من ندیدم  به خاطر همین که دارم می‌پرسم' به علاوه من سرعت نتم پایین به خاطر همین فقط تا قسمت ۸تونستم این انیمه رو ببینم اما نمیدونم کدوم کارت رو انتخاب کرد تو میدونی؟
نشون نمیده که کدومو انتخاب میکنه . آخرش باز تموم میشه
یه سوال توی حمله به تایتان کسی که صدای رن رو دوبله کرده همون کسی که یوکینه رو دوبله کرده؟ 
بله بله ... خودشه
ایول چه دوبله گر خوبی:-)
خیلی صداشو دوست دارم خیلی از انیمه هایی که دیدم رو دوبله کرده
من صدای دوبلور یاتو رو خیلی بیشتر دوس دارم ... دوبلور ایزایا اوریهارا توی انیمه دورارارا و آکاشی سیجیرو توی بسکتبال کوروکو هم هست! صداش فوق الللعاده اس به نظرم ... یکی دیگه از دوبلور های مورد علاقه ام هم دایسوکه اونو هست ... دوبلور سباستین توی خادم سیاه، اروین توی اتک ان تایتان، کیرا توی پرنس موسیقی هم هست ... صدا و اهنگاش محشرند ! البته از نظر اهنگ فقط کیتاجیما ترو ... اهنگ unravel که ماله توکیو غوله و signal که ماله انیمه نود و یک روز رو خونده! صداش محشره!!!
نه من دوبله گر ایاتو رو دوست دارم'دوبله گر کارین'دوبله گر کیمیزوکی'دوبله گر توموعه'دوبله گر کانکی توی توکیوغول' دوبله گر یوکینه'دوبله ناتسو توی فری تیل و..... مورد علاقه ترین انیمه هام'بلیچ'فری تیل'بوسه ایزدی و حمله به تایتان هست من بیشتر از بلیچ و فری تیل خوشم میاد این دوتا محشرن حالا در اینده انیمه بیشتری میبینم که قشنگ تر باشن
خوش به حالت بلیچو دیدی ... من خیلی دنبالشم
هست توی نماشا هست نماشا سایت ایرانی کانال ایتاچی14 گذاشته هر انیمه ای بخوای توش هست' بلیچ در مورد پسری که با ارواح در ارتباط بعد بایک شینیگامی دوست میشه و مشکلاتی براشون به وجود میاد یکم ترسناکه و حالت طنز داره
نه از تماشا دان نمیکنم .... میخوام از یکی بگیرم ولی متسفانه کسی نداره
حالا این هیچی من دارم خودمو میکشم که اون قسمتی که ناتسو به لوسی علاقه مند میشه رو پیداکنم اما نمیدونم کدوم قسمت دارم میمیرم هیچ جا نیستش
من فری تیل رو ندیدم هااا
اشکال نداره. بازم باید بگردم T_T
جوینده یابنده است !
بلی بلی کاملا درست میفرمایید :دی اینم بهت بگ که اگه انیمه بلیچ رو پیدا کردی باید خیلی روش وقت بزاری ۳۰۰ خورده ای قسمت داره اوایلش خیلی قشنگه اما بد کم کم از مد میوفته اخراش قیافه کاراکتر های انیمه بد میشه و عوض میشه اصلا نوع انیمه تغییر میکنه کار بدی کردن اینجوری کردن
میدونم ۳۶۴ قسمته .... اونطور ک من شنیدم اخرش از روی دور مانگاش خارج شده
ولی ب هر حال دوس دارم ببینمش
سلام منم n_n میخواستم بپرسم توی خادم سیاه الویس ترنسی میمیره یا ژنده میمونه سوال دوم شخصیت مورد علاقت توی خادم سیاه کیه ؟ من خودم الویس ترنسی رو درست دارم
الویس میمیره ... 
از چیش خوشت اومد واقعا ؟ :|
من سباستین و اندرتیکر رو دوس دارم
اما من عاشق الیسم چون خیلی خوشگل باااکاااا xd خخخخخخ
خب این نظر توئه میکا ! 
من ک اصلا ازش خوشم نیومد ... حتی بنظرم خوشگل هم نبود
گرل ساتکلیف به اون دیوونگی رو به الویس ترجیح میدم:|
T_T ای بابا اخه چرا الویس به اون خوشگلی من کلا از همه چیزش خوشم میاد مثلا: شخصیتش جوری بدجنس که من دقیقا دوست دارم باشه' بعدش این که کلا من از شخصیت هایی که موهاشون زرده و چشماشون ابی خوشم میادn_n مثل میکا اما میکا خوشگل تره ازش' بعدش از شخصیت های پسر که موهاشون سفید'زرد'قرمز هست خوشم میاد مثل شین تو انیمه فراموشی خیلی ازش خوشم میاد خخخخخخخخ کلا حالم خوش نی :-D
من ک نه از قیافه اش خوشم اومد نه از شخصیتش :|
حالا خدایی واقعا از اندر تیکر خوشت اومده؟
اندرتیکر برای من خیلی جذاب بود چون ی کارکاتر مرموز و  پر از رمز و رازه !
ی شینیگامی بازنشسته ک هنوز با مرگ و مرده ها سرکار داره ... عااااااااااااااالیه! خیلی جذبم کرد
اهان راستی از پسر انیمه ای مو سیاه هم خوشم میاد پس چه نتیجه ای گرفتیم ؟ که من از پسرهای انیمه ای که رنگ موهاشون زرد'مشکی'قرمزو سفید خوشم میاد البته با موهای سیخ سیخی اما بعضی از پسرا ی انیمه ای بدون اینکه به رنگ موهاشون توجه بشه خوشگلن مثل یوکی توی انیمه شیکی ' راستی توی انیمه عاشقان شیطانی کیو دوست داری؟ من سوباااااارووووووو عاشق سوبارو ام با ایاتوووووووو اما سوبارو بیشترررررررر
من سوبارو و آیاتو رو از ساکاماکی ها دوس دارم ... چهره آیاتو و شخصیت سوبارو برام جذابن
موکامی همه شونو دوس دارم جز یوما ...
آزوسا ... چون دوبلورش دوبلور کانامه از شوالیه خوناشامه و خیلی درد کشیده طوری ک ب درد عادت کرده
کو ... دارک سایدش مثل من وقتی عصبانی میشه خوشو نشون میده و کلا خوشگله
روکی ... چون آرومه و احترام زیادی برای یویی قائله ...
اره منم کو و ازوسااااااااا رو دوست دارم با ایاتووو و سوباروووووو
Like^_*
راستی اونه چان میدونستی کسی که ازوسا عاشقان شیطانی رو دوبله کرده دوبله گر کوراما توی انیمه من شروع کردم خدا باشم هست؟ من وقتی فهمیدم پریدم هوااااااا و چیز دوم اینه که انیمه عاشقانه و دبیرستانی سراغ نداری؟
بله بله میدونستم ... دوبلور کانامه از شوالیه خوناشام هم هست
Ao haru ride
Orange
دیگه چه انیمه هایی مثل سگ های ولگرد بانگو سراغ داری؟
دیگه هیچی:دی
نان دایاسوره؟ >_<
گمناسای نِ
دِمو هونتونی نانی مو شیرانای ... 
دایجوه دایجوه :-) گومناسای یکم عصبانی بودم ناراحت نباش n_n گومن
ایو بتسونی^^
ن ن اونه چان انیمه کارناوال رودیدی. از چه شخصیتی خوشت میاد من که عاشقققققققققققق نای و یوگی شدممممممممممم
جییییییییغ! دل‌منو آب نکن!!!!!
کارنوال توی لیست تابستونیمه ... ندیدمش
باشه پس وقتی دیدیش حتما بگو شخصیت مورد علاقت کیه والا از اخلاق مخصوصی که داری شرط میبندم که از گارکی خوشت میاد حالاببین من کی گفتم اما من عاشق نای و کاروکو ام
خخخخخخخخخخخ
باشه
راستی انیمه tricksteredo gawa ranpo رودیدی من تا اخر هرچی میگردم قسمت هاش نیست فقط تا20 تونستم ببینم هرجا میگردم نیسسسسسسسسسستتتتتتتتتتت 
میخواستم از دوستم بگیرم م بهم گفت جالب نیست
جالبه؟
واااااااااااااااااااااااای محشرههههههههههههههههههههههههه من الان چند روزه دونباله قسمت های جدیدشم تا قسمت 20 دیدم بقیشو هرچی میگردم پیدا نیست. اما دارن میسازن قسمت های جدیدشو ........این انیمه رو نبینی از دستت رفته بدجور حتما ببینش 
واو کنجکاو شدم ببینمش! باشه حتما میبینم
تو این انیمه من عاشق کوبایاشی شدم خیلی خیلی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشگلهههههههههههههههههههههههههههههه شخصیتش دقیقا عین شخصیت هایی که عاشقشونم اوه راستی موهاشم سفیده جججججججججججججییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغ
واااای
شخصیت مو سفید دوسسسس!
اوم اوم سودایو
سو دسو
خیلی سوال سختیه ولی خب فطعا میکا
جاست میکائلا😂
بعد یو
بعد گورن خیلیییی جیگر بووود💖💖
بعد شینیا اینم محشششر بییید💖💖💖💖
فقط میکا و گورن! 😻
من از یو خوشم نیومدچون یووقتی میکاروگم کرده بود هیچ تلاشی واسش نکذد و دونبالش نیومد و همیشه هم خوشحال بود و دوستاش دوروبرش بودن بعدشم یو همش میخواست خوانواده جمع کنه و تو ناز و نعمت دوستاش بزرگ شد اما میکا با اینکه خون اشام بود تلاش کرد که قوی بشه دوستی هم نداشت لاکوس و رنه و فرید که اصلا درکش ننمیکردن بعدش میکا برای اینکه یو ازش نترسه خون نمیخوردو خیلی درد میکشید اما یو فقط با دوستاش بود و اصلا حالیش نبود میکا چی میکشه من از قیافه یو هم خوشم نیومد عشق من میکااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
قبول دارم ک میکا از یو خیلی بهتره اما یو هم دردای زیادی کشید

اینکه شب ها کابوس کشته شدن دوستاشو توسط فرید میدید و اینکه میخواست توسط خانواده خودش کشته بشه نمونه های کوچیکی اند
یو سعی کرد قوی بشه و این رو توی همون قسمتای اولم ثابت کرد. میتونست مثله خیلی از دانش آموزای دیگه ضعیف باقی بمونه اما حاضر شد تمام زندگیشو فدا کنه . یو هم درد زیاد کشید ... درد اسرافیل بودنش و حس بدی ک نسبت به گذشته ی دردناکش داره هم نمونه اش! 
از نظر قیافه ک ب نظر منم میکا خیلی خوشگل تره !
ببین توی انیمه servamp لیش و اون عینکی زنده میمونن تا اخرش یا نه وییییییییییییییی من عاشق اهنگ شروعشم از این جور اهنگا خیلی خوشم میادددددددددددد
آره زنده موندند
وایییی آهنگش فوق العاده بود 
خوب یوگاتا من عاشق این دوتام اره شروعش محشره
* یوکاتا
شروعش نابودم کرد ! عالی بود
من که میگم نگین راست میگه جون میکا ناخواسته خون اشام شد و کسی هم نداشت کهدرکش کنه حالا باز لاکوس یه چیزی میکا خون اشام که شد همه ازش ترسیدن  با اینکه اسیبی به کسی نمیزد توی فصل اول قسمت پنج خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دلم براش سوخت درسته یو ختی کشیده اما در گزر زمان خوب شد اما میکا همیشه مبترسید
میکا و یو کلا خیلی درد کشیدند
میکا به خاطر خوناشام شدنش! و یو هم به خاطر از دست دادن خانواده اش و سراف بودنش
سخته:|
میکا...
یوهووو! ی فن دیگه واسه میکا !
میکا😘😘😘😘😘
لایک👌
,سلام بچه ها چطورین😜
خخخخ خوبیم😁
انشا الله همیشه
به همچنین:دی
سلام من عاشق ویو میکاهستم هردو خوبا مخصوصا یو
سلام ^^ :) چ خوب ... پس ی طرفدار دیگه هم اضافه شد
اوخ اوخ چه انتخاب سختی اخه هر دوشون خوبن باحالن ولی باز من میکا هرو بیشتر دوست دارم ... بیخیال خداکنه فصل سه ش زود تر بیاد پیر شدیم به خدا خخ
دقیقا ... دیگه خیلی دارن طرفدارا رو منتظر میزارن ...

عاشقان شیطان و بگو خخخ ... اولین انیمه ی بود که دیدم از فک کنم از سال 2014 بود هر پاییز میگفتن فصل سه ش میاد منم همینطور مثه چی منتظرش بودم خخخ ... دستم به این ریجکت میرسید اتیش میزدمش با این انیمه دادنش ... فقط بلده تریلر بده با اهنگ
واااییییی اون ک دیگه خیلی رفته رو اعصاب ! هنوز فصل 3 نیومده شایعه اومدن فصل 4 اومد ! بعد هم ک کلا نه خبری از فصل سومش شد و نه چهارمش ! :(
همشون حرف مفته ... ریجکت سه شو نمیده چهارشو بده بیرون ... شتر در خواب بیند پنبه دانه ... انقدر بدم میاد الکی شایعع پراکنی میکنن
چرا فصلای‌جدید عاشقان شیطانی نیماد ؟ مشکل کمبود مانگا داره ؟ یا کلا دیگه پرونده اش بسته شده؟
نمیدونم قظعی شده بود که اخر تابستون امسال میاد ... خود ریجکت گفته بود ... ولی جدید دارن میگن نمیاد ... شاید شایعع باشه ... نمیدونم والا ... تو میدونی فصل سه توکیو غول کی میاد ؟
عجبببب! ای بابا
توکیودغول قرار بود پارسال بیاد ک گفتند چون مانگاش کمه نمیشه . گفتند تا آخر امسال حتما فصل دو رو میسازند
وا ... مگه فصل سه ش نیست ؟
ببخشید منظورم همون بود فصل سومش ک اسمش هم Tokyo Ghoul : re هستش.
اهان اوکی ... اریگاتو
دوی داشیماشته^^
هههههه
فقط یو-چان دیگه؟
فقط میکا
سوال وحشتناکیه :| 
هردوشون خیلى سختى کشیدن و تحمل هم کردن....
امممم خب با اینکه هردوشون رو به یه اندازه دوست دارم ولى یو =\ فقط از سر دلسوزى، چون همه گفتن میکا :/
ممنون ک نظرتونو گفتید

من هردو شون رو خیلی دوست دارم. چون خیلی سختی کشیدن و کسی درکشون نکرد. 
واقا انتخاب سخته،ولی من هم از طراحی ظاهر هردو خوشم میاد و هم اخلاق هردو
ولی نمیدونم چرا میکارو بیشتر دوست دارم
:) 
من هم میکا رو بیشتر دوست دارم
سلام
تو کدومشو دوست داری؟
من یاکویا رو بیشتر دوست دارم
سلام 
میکا
سلام مجدد
من همون کسی هستم که با اسم سلام نظر داده بود
انیمه ی پایان جهان خیلی باحاله
به نظر من یاکویا خوشگله 
راستی تو میکا رو دوست داری یا یاکویا بهم بگو؟


میکا
میکا هم خوشگله اما من یاکویا رو بیشتر دوست دارم
هردوتاشون سختی های زیادی کشیدن 
نمیشه گفت که مثلا یاکویا بیشتر سختی کشیده یا میکا
واقعا دلم برای میکا میسوزه که اونو به زور خون اشامش کردم
تو انیمه هم که چه بلاهایی سر یاکویا میاد


بله درست میگید
من یه وب دارم توی بلاگفا
http://dniaiman.blogfa.com/
لطفا سر بزنید
میشه دوست شیم؟
به نظرم پایان جهان از تمام انیمه هایی که دیدم باحال تره
دیگری رو دیدی؟
اینم بالای 18سال هست
عاشقان شیطانی چطور؟
وبتونو دیدم لینک هم شدید . 
عیبی نداره :)
بله اینایی ک گفتید رو دیدم
با چه اسمی لینکت کنم؟
اومدم توی وبتون و گفتم اما نمیدونم چرا نظرم نیست !
منو نمیتونید لینک کنید. من وبم توی بیانه و مال شما توی بلاگفاست . وبلاگ های بلاگفا نمیتونند وبلاگ های بیان رو لینک کنن
هیچکی میکا نمیشه.عشق منه.خیلی دوسش دارم.می خوام کاسپلی ش شم.
^^واو ...
من عاشق میکام.بخاطر اینکه سختی زیادی کشید.از نگاه سردش خوشم میومد.و اینکه حاظر بود جونشم برا یو بده.میکارو از همه بیشتر دوس دارم.حتی از ناروتو.
:)
جمعه ۲۶ آبان ۹۶ , ۲۳:۴۲ إیدا بزاریوس.
دخترم.اما دوس دارم کاسپلی میکا شم.یو ام دوس دارم.چون مهربونه.اما میکا یه چیز دیگه س.وقتی به خودم اومدم دیدم عاشقشم.ما اوتاکو ها اصن خاصیم.غیر اوتاکوها نمیفهمن ما چی میگیم

:) امیدوارم بتونید لباس های کاسپلی اش رو پیدا کنید ...
بله همینطوره
سخته ولی میکا کلاً بهتر از یوئه راستی هردوشون با هم بان بهتره هم میشه-ولی قبل از میکا، سایکا رو دوست دارم ^-^
سایکا ؟
ممنون عالی عالی
^^
خب راستش منم طرفدار میکام ولی یو هم خوبه:-) 
:)
از اونجایی که منم فِرید باتوری ام میکا و یو هردورو دوس دارم ؛)
اوه گاد ! 
بسی هم عالی
هیچی میکا نمیشه میکا روحمه نفسمه وجودمه تمام زندگیمه شاید باور نکنی اما چند بار توی راهنمایی وقتی کسی به میکا جلوی من بی احترامی میکرد اینقدر میزدمش که اخر دعوت به ولی میشدم یک بار هم اخراج شدم اما الان رو به راهم :) و هنوز هم عاشق میکا بیدم :d
ووووواااااااااااووووو ×_× بابا دمت گرم :)
منم همینطور عشق است و میکا ... البته هنوز کسی جرئت نداشته جلوم بهش توهین کنه :دی

خیلی سخته...... ولی یو کله شق تر :)
^^
به نظر من یو شخصیت خوبی داره من از هردوشون خوشم میاد اما بیشتر میکا 
منم بیشتر میکا
سلام...هیساشی بوری....گروه got7 رو میشناسی جمله سوالی 

اگه میشناسی میشه اسم فیلمی رو که در مورد جی بی و جینیونگ هست رو بهم بگی خیلی دومبالشم میدونم چند تا فیلم هست که باهم بازی کردن اما این یکی که من میگم فیلمی که در مورد همین دوتاست فقط ممنون میشم برام پیداش کنی ببخشیدا.
سلام
هه هه ! عجب تصادفی ! همین الان داشتم قسمت 4 برنامه IGOT7 رو میدیدم
هنوز با فیلماشون آشنا نیستم
اما از یکی از دوستام میپرسم برات
تو کیپاپر هم هستی؟
اوهوم..
منم کی پاپرم ^^
این وب اکسومwww.exolover.blog.ir 
سریال از دوستم پرسیدم گفت اسمش رویای بلند دو هستش
ممنون واقعا...عه نمیدونستم وب اکسو هم داری ...راستی توی got7 جی بی و بم بم باهم چه نسبتی دارن...
خواهش میکنم
والا نیمدونم 
توی گروه infinite کیو دوست داری

طرفدارشون نیستم
سنپای معنی این جمله چیه؟ 

You always speak well 
تو همیشه خوب حرف میزنی
وی این حرف رو تو قسمت سی و نه ران بی تی اس یا همون برنامه وی زد... بعد از این حرفش همه دوستاش خیلی تعجب کردن چرا؟ فک کنم وی اینطرف رو به جیهوپ زد ...
اها .... وی اینو ی انگلیسی ب هوپی گفت ؟
با سلام 
به نظر من هر دوی اونا واقعا عالین .باید یه کمی عمقی هم نگاه کرد دیگه 😅😆
یو اون جور خشن نیست ؛ البته منظورم وقتیه که با دوستاشه ها 😶یعنی بادوستاش که هست یا در واقع اخلاق اصلیش خوبه به جاش جدی میشه و این که این نقش اول ، محافظت از رفقا ش یا همون خانوادش این قدر براش مهم میشه که گاهی واقعا کله شقی می کنه انیمه رو پر هیجان و زیبا کرده 
و اما میکا . میکا و البته جوخه ی شینوآ (کیمیزوکی شیهو ، ساتومه یوعیچی(ببخشید تو کیبردم همزه ندارم😅) ، میتسوبا و یو ( دیگه حال ندارم فامیلی بگم 😅😅) خلاصه نو جوونا ی این انیمه فهمیده و عاقل هستن فقط یو بعضی وقتا کله شق می شه دیگه . و نظرم در مورد میکا همینه ؛ فهمیده ست می دونه باید چی کار کنه عاقل و با منطق 

و در نتیجه ی این چیزایی که گفتم می خواستم بگم که از نظرم هر دو رو خیییلییی دوست دارم ولی حالا که باید یکی رو انتخاب کنم 
"میکا" رو انتخاب می کنم 😊😊😊😊
ببخشید این قدر حرف زدم (تایپ کردم) فقط خواستم یکمی شفاف سازی کنم که چرا واقعا انتخاب از بین این تا برام سخت بود 

سلام
نیازی نیست عذر خواهی کنی !
اتفاقا ممنون که دلیلت رو گفتی ^^
منم میکا رو انتخاب میکنم
میکا آروم تر و عاقل تره ^^
و بنظر من خوشگل ترم هست
نه کره ای گفت..
اها ...
بله واقعا همین طوره منم با شما موافقم 😊😊😊😊😊😊😊
😊
بله واقعا همین طوره منم با شما موافقم 😊😊😊😊😊😊😊
وای من همین الان تمومش کردم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ چن ماه دیگه کنکور دارم ولی ببین به چه فلاکتی افتادم🤦🏻‍♀️😂 فک کنم معتادِ انیمه شدم🤦🏻‍♀️
ولی خیییلی خوب بود از ۱۰ بش ۹ میدم^^ یکی از بهترین چیزایی بود که با موضوع قیامت و پایان دنیا ساخته شده من واقعا تو بعضی از ماموریتاشون استرس میگرفتم:|
یکی از نکته های خوبش بنظرم این بود نشون میداد همه ادما مطلقن خوب یا بد نیستن و خاکسترین و ممکنه اونی که همیشه فک میکردیم خوبه ممکنه انقد بد بشه که دیگه هیچی واسش مهم نباشه:]
گرچه باید بیشتر به شخصیت میکا میپرداختن بنظرم اون زمانایی که از هم دور بودن و میکا تنها بود خیلی چیزای خوبی میشد از توش دراورد•-• خیلی مظلوم واقع شده🤦🏻‍♀️
درکل خیلی خفن بود دوسش داشتم ولی هنوز مانگاشو نخوندم:[
دارم جلو خودمو میگیرم نرم توکیوقولو ببینم🤦🏻‍♀️
عه خب شما که اینقدر ی کنکور نزدیکید بنظرم معتاد انیمه نشید !
چون استرس خیلی بدی بهتون وارد میشه ، از ی طرف میخواید انیمه ببینید از ی طرف موقع انیمه دیدن استرس درستون رو دارید !
ولی در کل منم انیمه اسرافیل پایانی رو دوست داشتم ^^
سبک باحالی داره ... امیدوارم توی فصل سه بیشتر به شخصیت میکا بپردازه
انیمه دانگانرونپا رو دیدی؟؟؟ از چه شخصیتی خوشت میاد و اخلاقت شبیح کدومشونه؟
اره دیدمش
اما ازش خوشم نیومد واسه همین الان حتی اسمشونم یادم نیس
اوه سودس کا؟ من عاشق توگامی ام و اخلاقم شبیح ....اتوووو....توگامی هست...چون محیط اطرافم برام مهم نیست و بی اهمیت به اطرافم قابل استفاده دیگران هم میتونم باشم....با این تفاوت که همراه بی تفاوتیم از بعضی چیز ها میترسم که منو ضعیف میکنه ... اما خب بیخیالیم مثل توگامی هست
هه سودس کا !
اوموشیروی
منم میگم میکا😘😍
^^
منم میگم میکا😘😍
من عاشق میکام. یو هم بد نیست اما من فقط میکا رو دوست دارم. عاشقشم. میکا هم خوشگل تره هم خوناشامه ♥️. من خیلی خوناشاما رو دوست دارم. 
منم خیلی خوناشاما رو دوست دارم
طراحی میکا ک فوووق العاده اس !
منم میکا رو بیشتر از یو دوس دارم
میکا رابه شدت دوست دارم😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😝😝😝😝
اورین
چار ساعته نشستم دارم کامنتارو میخونم :/
میشه یه تعداد انیمه معرفی کنی؟
چه انیمه هایی که خودت دوست داری
چه انیمه هایی که خیلی معروفن
چه انیمه هایی که محشرن و باید حتمن دید
و در اخر خیلی ممنون ^^
پیشنهادات من :
Akatsuki no Yona
Angel Beats
Another
Attack on Titan
Bleach
Boku no Hero Academia
Bungou stray dogs
Charlotte
D.Gray-Man
Death Note
Fullmetal Alchemist Brotherhood
Ghost Hunt
Haikyuu!!
HunterXHunter
Kami Sama Hajimemashita
Kuroko No Basket
Made in Abyss
Noragami
One Piece
One Punch Man
Poco's Udon World
Seraph of the end
Servamp
Violet Evergarden
شخصیت مورد علاقه ی من 1-فرید 2-سایتو هستش
عه یادش بخیر چقد فرید رو دوست داشتم !
الان ازش خوشم نمیاد بعد از کاری ک با کرول کرد.
سلام
به همه عاشقان نیمه اسرافیل پایانی اولین نیمه ای بود که من دیدم خیلی قشنگ بود من هم از طرفداران میکابدونید من گرون و شینواروهم دوست دارم و همین طور هم شینیا رو فقط  سوال دارم فصل۳ کی میاد دارم میمیروم من میکاعشق واست بس من خیلی دوست دارم توهمی فیلم ها حداقل دو نفر به هم برسن به نظرشما اگه قرار باشه میکا و یو زن بگیرن نینوا برای یو خوبه?کی برای میکا خوبه?خداکند فصل۳ زودتربیاد 
امیدوارم فصل سوم زودتر میاد
فقط یووووووووو
عاشقشم و در عین حال از میکا متنفرم به شدت خیلی احمق و دست پا چلفتیه ولی در کل توی این انیمه فرید رو به همه ترجیح میدم خیلی جذابه😍😍😍😍😍😍
چقدر بهتر میشد اگر کامنتتون رو بدون توهین به کاراکتر دیگه مینوشتید و به جاش ، علت علاقه تون به یو رو میگفتید ^^
من که عاشق میکام
><
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ***** **** **** *** *** ******* * ***** * **** **** ****** ***** ******* ** * * ** ***** ** * ****** ** *** **** ** ** **** ** *** ***** **** ** ***** ** **** **** **** **** **** ***** *** **** **** * ****** ****** **** ******* *** ***** **** **** ** **** ** ***** *** *** *** ** ** ***** *** ****** **** **** ******* * *** ****** **** ** **** **********
چیزی که نیاز بود به ایشون گفته شد.
اینجا جای دعوا نیست

اگه بین این دو تاس میکا اما در اصل از شینیا و یوییچی خوشم میاد بامزه اند

میشه به منم انیمه معرفی کنی اخه همه اینایی که گفتی رو دیدم

در چ ژانری ؟

من هردفعه بایه چیز میام هر چی بود  هر ژانری بود  بود اهمیت نداره فقط می خوام انیمه ببینم ممنون

demon slayer ببین

من فقط شینیا و❤ فرید ❤رو دوست دارم بقیه رو علاقه ای بهشون ندارم شما چطور؟

میکا و گورن ... عاشق این دوتام !

ممنون

:)
خواهش

فقط فقط میکا اخه خیلی بانمکه

 

عشقه میکا

من عاشق میکامم خیلی دوسش دارم از فرید وگورن و مخصوصاکراولی هم خوشم میاد

تو این انیمه عشق ینی میکا و گورن ... عالین عالی!

مانگا این انیمه رو خوندی؟اگه نخوندیش حتما بخونش واقعا محشرررههههه داستانش داره به جاهای جالبی کشیده میشه و تقریبا حقیقت داره معلوم میشه به جز اون مانگای گورن ایچینوسه هم خییییلیییییی قشنگه داستانش کلا درمورد گورن و هشت سال پیشه که گورن چطور با دوستاشو ماهیرو آشنا میشه و بعد چطوری ازدستشون میده و دوباره زندشون میکنه وکل دنیا رو....  بهت حتما پیشنهادش میکنم البته اگه با مانگای انگلیسی مشکلی نداری

مانگاشو اندکی خوندم...
لایت ناولشو دارم ترجمه میکنم ^^

خوب می دونی از نظر قیافه هردو عالین ولی میکا بیشتر اخلاق یو هم باحاله از وقتی که میکا خون اشام شده  انگار یه جوری شده😐

خوب می دونی از نظر قیافه هردو عالین ولی میکا بیشتر اخلاق یو هم باحاله از وقتی که میکا خون اشام شده  انگار یه جوری شده😐

اتفاقا چیزی که نظر منو جلب کرد این بود که میکا بعد از خوناشام شدنش رفتارش با یو تغیری نکرد.
با بقیه ک همیشه سرد بود! اما با یو همونطوری که قبل بود موند

سلام بر همگی حوصلم سر رفته کسی نیست یه چیزی بگهههه؟😩🤧

!
کسی نیست عایا؟

خب خیلی واضحه!............میکا!.....تا اونجایی هم که میدونم میکا بیشتر از یو طرفدار داره!

از بین دخترا هم به نظرم شینوآ از همشون بهتر............آشورامارو هم با اینکه ترپه دوست دارم!

^^
آشورا عشقه><

میکا رو خیلی و یو هم یکم کمتر

^^
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی و بیان نظرتون بدون توهین به هیچ کاراکتری :)

سلام همه ی این انیمه هایی که اسمشون رو گفتیم من دیدم و باید بگم همه کاراکتر های ای انیمه هارو دوست دارم به جز فرید و ....... بیخیال اینم نظر بنده

کنیچیوا 

انتخاب خیلی سخته من دوتاشونو دوست دارم 

^^ 

فقط میکاااا

فقط میکاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رو عشقه👌👍

هیچ کی جاشو نمی گیره برام😏  اولین و آخرین کرااااااااااشم خیلی خیلی خفن و سوباراشیه مخصوصا از وقتی ک خون اشام شده خیلی خیلی سوباراشی و ژذاب شده👌👌

اولین انیمه ای ک بدجوری عااااااشقشم همینه ☝️👌👌👌 فوق العااادس 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

1:میکا

2:آشورامارو

3:فرید باتوری

4:نویا

5:گورن(چون  باحاله خیلی ازش خوشم میاد👍) 

6:یوئیچی (خیلی شبیه آرمین تو اتکه)............. از اینا خوشم میاد😁

 

بیشترم میشن قراره برا فصل سه ی عالمه خون اشام اصیل زاده اضافه بشه ب انیمه😃😁

ولی حیف.....

هنو هیچی نگفتن برای تاریخ پخش فصل سوم!

مانگاش ک در حال پخشه هنو اونم مااه ب ماه میاد😫

لااقل ی اطلاعی بدن ک قراره ساخته باشه همینم  کافیه!!

 

 

 

به احتمال زیاد فصل سه براش خواهند زد اما تایمش هنوز معلوم نیست. با اون تفاوت داستانی ای که پایان فصل دو با مانگا داشت چجور قراره داستان رو پیش ببرن خدا میدونه.

 خخخخخخیییییلللللییی انتخابش سخته چون دوتاشو جذاب عالی هستند😘

من میکا رو دوست دارم

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
صدددد در صددددددد میکا.خیلییییییی خوشگله لعنتی.خیلی هم مهربون و قویه.******** ***** *********** ** ** ******** *****
کامنتتون رو بخاطر اسپویل بخشیشو پنهان کردم...
واقعا حرفی ندارم... من هنوز تو شوکم!

من 😐

من😐

من عاشق هردوشونم😍

خیلی دوستشون دارم😘🥰😋

^^

میکا مهم تمرین آدم زندگیمه پس معلومه که ازیوبیشتردوسش دارم پس جوابم معلوم شد💕💔⁦❣️⁩Mika💕💖🌹💔❣️

اگه میکاتوزندگیم نبودزندگیم خراب میشد😘😍

من میکا رو ترجیح میدم چون واقعا احساساتی و سرسخت و زیباست من خیلی دوسش دارم میتونم بگم از ته دلم دوسش دارم.

عاشق میکاااااااام . زندگیمو به هم ریخته .یعنی حتی میتونم به خاطرش جونم و فدا کنم.یو هم خوبه اما میکا بهتره

😘😘😘😘

چرا دروغ بگم گرون رو هم خیلی دوست دارم چون خوشتیپ

😜😜😜😜

اوووفففف گورن ک نگو ... اصلا ... واو

باورت بشه یا نشه...

 

 

 

 

 

هیچکدوم جفتشون خنگن عشق فقط یوئیچی😂😂😂

خنگای دوست داشتنی😂

فقط یو چان 😍

اما اینو بگم که صدای یو رو بیشتر دوست دارم، اما خوب میکا خیلی خوشگله، به نظر من خوشگلترین شخصیت انیمه ای پسر: میکا ، و دختر: وتیولت اوگاردن هست👰👰من دوست داشتم اگه تو انیمه پایان جهان بودم، خواهر میکا بشم.

يكشنبه ۲ آذر ۹۹ , ۱۱:۲۵ شینیا هیراگی

یو جان خوبه ولی شینیا از هردو تاشونم بهتره همون شینیا هیراگی😁😁😁😁

عاغا کاملا باهات موافقت میکنم... اصلا ی علاقه شدیییییدی تازگی ب شینیا پیدا کردم ک نگو! هم شینیا هم شینوا !

فقط شینوا و یو و میکا عاشق این سه نفرم 

و البته شینیا خیلی علاقه پیدا کردم 

میکااااااااا 

میکا عشقم میکا نفس میکا جونم میکا تمام وجودم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan