I ❤ Anime

معرفی + دانلود انیمه Diabolik Lovers (فصل اول انیمه عاشقان شیطانی + زیرنویس فارسی)


انیمه عاشقان شیطانی (Diabolik Lovers) انیمه ای با ژانر خوناشامی است که 2 فصل 12 قسمتی و یک OVA دارد . فصل اول این انیمه عاشقان شیطانی (Diabolik Lovers) و فصل دوم آن عاشقان شیطانی ، خون بیشتر (Diabolik Lovers, More Blood) نام دارد . این انیمه در مورد دختری به اسم یویی است که به طرز غیرمنتظره ای با 6 پسر معروف به برادران ساکاماکی برخورد میکند و متوجه میشود که ...

برای دانلود به ادامه مطلب برید

فصل دوم عاشقان شیطانی ==» کلیک کن

نظر سنجی این انیمه در این جا ==» کلیک کن

کپی این مطالب حتی با ذکر منبع مجاز نیست .



دانلود فصل اول انیمه Diabolik Lovers

قسمت 01 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
قسمت 02 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
قسمت 03 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
قسمت 04 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
قسمت 05 : کیفیت 720 || کیفیت 480 || 
قسمت 06 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
قسمت 6.5 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
قسمت 07 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
قسمت 08 : کیفیت 720 || کیفیت 480 || 
قسمت 09 : کیفیت 720 || کیفیت 480 || 
قسمت 10 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
قسمت 11 : کیفیت 720 || کیفیت 480 || 
(End)✚ قسمت 12 : کیفیت 720 || کیفیت 480 || 

دانلود زیر نویس قسمت 1 تا 12


انیمه خوبیه بد نیست
وااای من اینقدر از رجی ،‌سوبارو و ایاتو خوشم میااااد خیلی باحالن
من ایاتو و سوبارو رو دوس دارم
این که هیچی تو تابستون داشتیم با اوتاکوهای نخبه حرف میزدیم به این نتیجه رسیدیم که اینقدر انیمه مهم میگن میاد و نمیاد ولی این قرار بود فصل سومش بیاد و میاد این است فرق بین انیمه های....
الان منظورتو نفهمیدم . ینی عاشقان شیطانی 3 قرار امسال بیاد ? 
مگ نمیدونستی تازه فکر کنم تا اخرزمستون حتمی بشه که بیاد یعنی تا چند روز محکم سرمو می کوبدم به دیوار
اوه مای گاد !
اخخخخخخخخ جووووووونننننن
بمیر که ازی انیمه هارم خوشت میاد
اولا هارم نه ریورس هارم . فرقش رو فردا بهت میگم 
دوما ، از انیمه اش خوشم نمیاد ، از سوبارو و ایاتو خوشم میاد و دلم براشون تنگ شده
هییی...یادش بخیر...این انیمه هم یه زمانی خوب بود خزش کردن :/

#چطوری خوبی چخبر؟
اینقدررررررر وب واسش ساختن ک فکرکنم 70 درصد وب های انیمه ای ایران واسه عاشقان شیطانی باشه
ممنون ... تو چطوری ? خبر خاص ? تیزر توکیو غول اومد ... دیدیش?
الان که دقت کردم دیدم یه پروانه بنفش دارم😐چه باحال😎
ها !??!?!!  
نا...نانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟0___________________________________0

توکیو غول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ژژژژژژان ژژژژان

----------------------------

کلا وب انیمه ای ندیدم از اینا آپ نکنه -______-(خودم نمیکنم)

راعاستی اگه کریپی پاستا دوسداری بیا وبم داستان لفینگ جک رو گذاشته بیدم 0__0
اره تیزرش اومد
توی وب خودم هم هست
 کریپا پاستا اصلا چی هست !? اسمشو شنیدم قبلا اما هیچ وقت نرفتم در موردش ی سرچی بکنم ببینم چیه
خب یه سری داستان ترسناک هستن که خود شاسگولم فک میکنم واقعین :|

معروف ترینشون جف قاتله البته زیاد ترسناک نیست -___-

یا ابرفضض این چه صدایی بود؟؟؟

پ.ن:توهم میزنم از بس اینا خوندم 0___0
اها اسم جک ریپر رو شنیده بودم ! نمیدونستم همون کریپی پاستاست
سلام :)

همون اسکارلتم :|

فصل سه اتک آن تایتان میخواد بیاد ._.

البته فکرکنم باید زودتر از من خبردار شده باشی :")
فصل سه اتک ک تابستون 2018 میاد !
سلام عزیزم خسته نباشید من زیرنویس برام کار نمیکنه میشه دوباره لودش کنی لطفا
ینی دانلود میکنید و باز نمیشه یا اصلا دانلود نمیشه؟
دانلود میکنم ولی انرر نمیکنه چک کردم اپ من مشکل نداشت
پلیرتون چیه ؟
کی ام پلیر یا کلاسیک یا وی ال سی ؟
چرا زیرنویس هر چقدر دانلود میکنم باز نمیشه
زیر نویس رو وقتی دانلود کردید روش کلیک راست میکنید تا فایلشو extract کنید؟
چون من خودم الان دوباره دانلود کردم و چکشون کردم و برام باز شدند
دقیقا ویژگی مثبت این انیمه چیه؟ به جز اینکه شیش تا پسر می ریزند سر یه دختر و اذیتش می کنند چه بن مایه خاص دیگه ای داشته؟ دقیقا فرق عاشقان شیطانی با انیمه های ایچی که چند تا دختر می ریزند سر یه پسر چیه؟ :) والا این انیمه در کنار High school dxd جزو بدترین انیمه هایی بوده که در طول عمرم دیدم. اینجور انیمه ها فقط بدرد دخترایی میخوره که روحیه مازوخیست دارند وگرنه اینا که انیمه نیستند انیمه یعنی چی؟ یعنی یه چیزی توی مایه
NHK ni Youkoso که شما با روح و روان شخصیت اصلی اشنا می شید، مشکلات زندگی در اجتماع رو درک می کنید، گوشه گیری و انزوا رو درک می کنید و..

اولا ایچی کلا هر ژانر منحرفانه ای رو میگند ایچی چون از کلمه اجی که در زبان ژاپنی گرفته شده !
اونکه چند تا دختر میریزند سر یه پسر اسمش هارم هست و مدل برعکس ینی مثل عاشقان شیطانی ک چند تا پسر میریزن سر ی دختر ریورس هارم هست
دوما به نظرم ویژگی مثبت این انیمه فقط طراحی هاشه ! چون جنبه اموزشی نداره و من ب شخصه چیزی ازش یاد نگرفتم !
بله منم انیمه هایی مثل انجل بیتس و کلا انیمه هایی که نگاه عمیق و موشکافانه ای به زندگی دارند رو میپسندم و از ژانر های ایچی و هنتای متنفرم.  انیمه هایی که وقتی تموم میشند احساس میکنم به اندازه یه عمر تجربه دارم و باید بگم انیمه های این طوری ، در زندگی خیلی به من کمک کردند.
اما متاسفانه باید بپذیریم که این انیمه های فوق العاده. ، در کنار تمام انیمه های دیگه در تمام ژانر ها ، انیمه محسوب میشند.  برای منی که 6 الی 7 ساله که دارم انیمه میبینم و اوتاکو هستم خیلی درد اوره که تعداد انیمه های هنتای خیلی زیاد شده و متاسفانه طرفدارانش هم زیاد شدن !
راستی اسم این انیمه ای ک گفتید رو تا حالا نشنیده بودم ! 
پیشنهاد میکنید دانلودش کنم ؟
اه راستی ببخشید زیاد حرف زدم

نیازی به بازتعریف ایچی نیست. نوب که نیستم :)
هر ژانر منحرفانه ای؟ این دقیقا یعنی چی؟ :) ایچی یعنی هر ژانری که دارای محتوای جنسی یا ویژگی های جنسی باشه، چیزی که در عاشقان شیطانی فریاد میزنه، اصطلاح انحراف بیشتر برای گرایش ها یا علاقه های جنسی خاص به کار می ره نه صرفا هر گرایشی
در ضمن هارم نادرسته، حارم درسته. حارم از همون حرم در عربی گرفته شده و املاش باید به همون شکل رعایت شه و اینکه حارم هم معمولا با ایچی ارتباط گسترده ای داره و گاها زیرمجموعه هم محسوب میشه لذا استفاده از کلمه ایچی به هیچ وجه نادرست نیست
"Ecchi themes are a type of fan service, and can be found in most comedy shōnen and seinen manga and harem anime
"
Very simple ^__^
این نکات فرعی رو که کنار بذارم باید بگم استفاده از انیمه در متن من به عنوان صفت به کار برده شده. وگرنه هر پویانمایی ژاپنی بایه نوع طراحی خاص انیمه هستش مثل هر کسی که ژنوم انسان داره انسان محسوب میشه اما زمانی که ما از انسانیت صحبت می کنیم الزاما منظورمون کسی نیست که فقط 46 تا کرومزوم هومو ساپینس داشته باشه بلکه منظورمون کسیه که صفات عالی رفتاری مثل صداقت،عدالت،خردمندی و.. رو داشته باشه در مورد انیمه هم وقتی به عنوان صفت خاص به کار برده میشه همین صادقه ^__^
در مورد NHK ni Youkoso اون انیمه نسبتا قدیمیه و از اونجا که یه انیمه بزرگسال و در سبک روانشناختی و مشکلات اجتماعیه، مشخصه که چندان مشهور نیست. بله پیشنهاد می کنم دانلودش کنید

بابت پیشنهاد انیمه ممنون
  چرا زیر نویسش رو نمیاره توضیح بدید چیکار کنم
من فایل زیر نویس  رو دانلود کردم پس حالا چیکار کنم
خب برید جایی ک زیرنویس دانلود شده و با نرم افزار winrar از حالت زیپ درش بیارید. برای این کار روی پوشه (اینکارا با اکثر گوشیها نمیشه ، از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده کنید ) کلیک راست کنید و گزینه extract here رو بزنید . بعد ک فایلای پوشه باز شدن اونها رو کپی کنید و در همون پوشه ای ک انیمه ها توش هستند پیست کنید. بعد هر قسمت رو ک میخواید باز کنید و با موس فایل زیرنویس مربوط ب هر قسمت رو بکشید روی انیمه . اگر براتون پلی نشد. ، اسم فایل زیرنویس رو با اسم اون قسمت انیمه یکسان کنید . بعد براتون پلی میشه
اما فیلم قسمت هفت رو هم که دانلود کردم  نیاورد 
چرا ؟ از چ پلیری استفاده میکنید؟
 ازتون خیلی ممنونم
خواهش
کاری ک نکردم ! ؟؟؟ :/
آخ جون فصل سومشم میاد


ها ؟
هونتو ؟
ایتسوکا ؟
فصل سوم قراره تو اواخر تابستون بیاد؟اینجوری که خیلی بد می شه  کسی تاریخ دقیقش رو می دونه لطفا بگه  من خیلی منتظرم تا فصل سوم بیاد.  بعد اینکه بعضیا می گن  فصل ۸ اومده چیه هنوز فصل سوم نیومده اینا  چی میگن؟
نه فصل سوم هنوز نیومده
ببخشید هونتو و ایتسوکا چیه؟
معنی ژاپنی منظورتونه دیگه ...
هونتو میشه واقعا
مثلا. : هونتو دس کا ؟ 
معنیش : واقعا ؟
ایتسوکا اشاره به زمان داره ... یعنی یه روزی ...
مثلا : واتاشی وا ایتسوکا شینو 
من روزی خواهم مرد 
همه ی پسرای این انیمه خوشگلن مخصوصن آیاتو و سوبارو ویوما و روکی عاشقشونم
عشششق است و ایاتو و سوبارو
ببخشید... داخل رَر زیرنویس قسمت 10 رو نداره.. لطفا اگه میشه یه نگاهی بندازید
چشم حتما
وااااااااااااااااااااای پس کی میاد فصل سوم ؟؟!!
دق میکنیم که تا بیاد
من از قسمت اول تا الان همشو تو 4 روز فک کنم دیدم عادت کردم
چه جوری دووم بیارم واقعا
من دفعه اول که لایتو رو دیدم گفتم او مای گاد این که از هاولم خوشگلتره !!
ولی کلا روکی رو دوس دارم ایاتو که فک کنم واقعا یویی رو به غیر از خون خوردن دوس دارن لایتوام که اصن نگم ...با سوبارو وای خیلی باحاله یه دفعه جو میده میگع خفه شو یا مشتاش...
باید صبر کنیم ... گفتم میاد ... پس باید صبر کنیم 
عششششق است و سوبارو و آیاتو
سلام عزیزم باکلی ذوق و شوق قسمت اول رو دان کردم ولی زیرنویسش با باقیه زیرنویس ها نیست... بادم خوابید اگه میشه زودتر بزارم ممنون!
سلام ینی چی زیرنویسش با بقیه زیر نویسا نیست ؟
زیرنویس هاشو از اونجایی ک نوشتم زیرنویس قسمت 1 تا 12 باید دان کنید
پک کامل زیرنویس هارو دان کردم بینشون زیرنویس قسمت یک نیس
لینک اصلاح شد
این انیمه سومین انیمه سریالی ای بود که میدیدم و خب در کل خوب بود با اینکه بعضی چیزاش جالب نبود و خیلیا میگفتن داستان نداره و حتی تو نظرات یکی گفته بود مازوخیستیه🤦🏻‍♀️ خب این نکته مهم انیمه یا فیلمای ومپایریه که باید خشن باشن ولی مازوخیستی قطعا نبود اون یه مقوله کاملا جداس!
گرچه تو مانگاش که من خوندم انقد خشونت نبود و علاقشون نسبت به یویی بیشتر بود:[ یا اون داستانای مربوط به مادر ایاتو اونجوری نبود🤦🏻‍♀️ یا لباس یویی و کت شلوار ایاتو تو مانگاش*-*
داستانش با این انیمه ای که ساختن کلا فرق میکنه حتی ایاتو و یویی یه جورایی ازدواج میکنن:[ رابطه بقیه هم با یویی انقدری که تو مانگا خوب توضیح داده شده بود تو انیمه نبود:] کلا مانگاش رومنس تر بود اونو بیشتر دوس دارم نمیدونم ترجمه شده یا نه^^ یجورایی مث توایلایت و ومپایر دایریز بود:[ 
گفتم منم نظرمو بگم و مرسی بابت انیمه های خوبی که میزاری^-^ 3>
بله عاشقان شیطانی هم جزو انیمه هایی که داستان خود انیمه و مانگا با هم تفاوت داره اینو من هم شنیده بودم
ناگفته نمونه ، این انیمه جزو انیمه هاییه ک مکمل با بازی هاش هم به حساب میاد !
مرسی که نظرتو گفتی
خواهش میکنم ^^
سلام من زیرنویسشو دانلود میکنم باز نمیکنه اگه میشه زیرنویس درست رو به ایمیلم بفرستید.
ممنون از سایت خوبتون
سلام. زیرنویس توی فایل زیپ هست. بعد از دانلود روش کلیک راست کنید و گزینه extract here رو بزنید
چرا قسمت هفت به بعد که دانلود میکنم باز نمیشه :-:
مطمعنید فایل درست دانلود شده ؟
بنظرم قشنگه. و یه چیزی که وجود داره اینه که هم رمانتیکه،هم دخترا رو بدجور جذب میکنه.و به ترتیب لایتو،کو،روکی و یوما رو دوست بدارم. سلیقه ها هم مختلفه. ممکنه من اصن از سوبارو خوشم نیاد ولی یه نفر هر شب آرزو کنه خوابشو ببینه...خخخخ
(ناگفته نماند که خودم هر شب دارم آرزو میکنم خواب این گوگولیای وحشی و رمانتیکو ببینم..هن هن هن)
^^ بله سلیقه ها متفاوته
من خیلی ها رو میشناسم که از این انیمه خوششون نمیاد اما خودم به شخصه بخاطر طراحی های یونیکش ازش خوشم اومد
من سوبارو ، آیاتو و روکی رو دوس دارم ^^
ژانر های این انیمه چیه ؟ ننوشتین
فقط vampire  ?
ژانر اصلیش خوناشامیه ، ریوس حارم هم هست 
سلام عالی بود ولی میشه بپرسم که این انیمه مال چند سال به بالاست ؟
سلام 
+17
سلام خسته نباشی ممنون برای گداشتن این انیمه که بتونیم راحت دانلودش کنیم من کل انیمه رو دانلود کردم اما قسمت 3 و 4 فقط تا نصفه پخش میشه کامل تا اخر پخش نمیشه حتی دوبار دانلود کردم اما بازم همونطوریه چیکار کنم؟
سلام . خواهش میکنم 
ممکنه مشکل از دانلودرتون باشه . از چی برای دان استفاده میکیند . 
ببخشیـــــد قسمت ۵ و ۷ به بعد اجرا نمیشه!!چرا؟!؟!
ینی توی دانلود براتون مشکلی پیش میاد یا وقتی دانلود میکنید باز نمیشند ?!
نمی دونم چرا زیرنویسش رو که دانلود کردم نمیاد
زیرنویس کدوم قسمت ?!
سلام عزیزم خسته نباشی❤️
زیرنویس فصل اول اجرا نمیشه لطفا دوباره بزار ممنون 🙏🏼
سلام. تشکر
یعنی دانلودش کردید و براتون باز نمیشه ؟
فایلش zip هست ها. Extract اش کردید ؟
خیلی قشنگه
^^
بله Extract کردم ولی میگه فایلش خرابه
از سایت دیگه دانلود کردم زیرنویس فصل اول رو 
و فصل دوم هم زیرنویسش نیاز به همگام سازی داره چک میکنی لطفا ❤️❤️❤️
باشه ، بزار بیام ببینم مشکلش چیه
عاشقشممممم!مخصوصا لایتو
^^
واااای من انقدر سوبارو و آیاتو رو دوست دارم که نگووو
منم !
سلام  زیر نویس فصل اول زمانی که دانلود می کنم و می خوام از حالت فشرده سازی خارجش کنم پیام میده که فایل آسیب دیده و زیر نویس از حالت زیپ خارج نمیشه میشه دوبار فایل زیر نویس فصل اول رو بزارید . تشکر
سلام امکانش هست نرم افزارتون مشکل داشته باشه چون خودم دوباره دانلودش کردم و مشکلی نداشت

اقا یه انیمه خفن معروف حارم هم برا ما پسرا بزارین خب


همممم چیزی مد نظر دارید؟
زیرنویسش انگلیسیه ؟ یا باید تغییراتی ایجاد بشه  ؟ یا پلیر من خرابه ؟

فکر نکنم هارد ساب باشه !
من معمولا هارد ساب نمیذارم
سلام خسته نباشید فصل سومش هنوز نیومده؟
بعد اون قسمت ۵/۶چیه که باهمه
قسمت ۵ و ۷ دانلود میکنم نمیاد
خیر فصل جدید نیومده
چکشون میکنم
من از آیا تو خوش م آمد
اوکی ... منم همینطور
عاشق 3 تا شونم اول آیاتو بعد لایتو سپس سوبارو 
تشکر بابت کامنت
من از این انیمه خاطره دارم با دختر خاله ام اولین انیمه و دلیل اوتاکو شدنم این انیمه بود😢😣😧
عجب شروع طوفانی ای !
سلام ببخشید چرا زیر نویسش باز نمیشه
زیرنویس درسته . چ اروری براتون میاد ؟
سلام مرسی به خاطره وبت اولین انیمه ای بود که دیدم فک کنم تابستون دو سال پیش و واقعا دوسش دارم من خیییییییلی سوبارو رو دوس دارم از وقتی چاقورو داد به یویی عاشقش شدم آیاتو رو هم خیلی دوس دارم عشقه
سلام خواهش میکنم :)
میدونی چیه به نظر من اتفاقا داستان پیچیده ای داره درست حتی اگر دو تا فصلشم ببینی چیز خاصی توش به نظر نمیاد اما اگر دنبالش بگردین ببینین فصلای بعدیش چیه یا داستان اصلیش چجوریه متوجه میشین همه اینا نقشه کارله با یه هدف بزرگ و در واقع این برادرا توی یه رقابت بزرگ هستن به نظر من کاملا برنامه ریزی شدس و معمولا هر دختری قسمت اولشو ببینه جذبش میشه
فصل بعدش ؟ این انیمه مانگای یه تیکه نداره ... شما از کجا تونستید تمام داستانشو بخونید ؟ بازیشو کردید ؟

قسمت پنجم رو نمیاره -_- 

:/

لینک درسته
چک کردم

عاقا من عاشق این انیممم یکی مثه ادم بگه اخر فصل سومش کی میاد هر چی میرم توی سایتای مختلف برام مثل ادمیزاد نمیاره بالا الانه که خودمو......

اخر مباد یا نه الانه ک دیووونه شم 

 

چون هنوز خبر موثقی ازش نیومده
شنبه ۲ شهریور ۹۸ , ۱۴:۱۲ ...::!:: ƙმղεƙἶ_ƙεղ ::!::...

ناموسا خوشمان امد...انیمه باحالیه...و من از ایاتو و شوو خیلی خوشم میاد😐😬

^^

میگم چطوری دان کنم...نمیشه ک ...؟؟؟؟

چرا ؟ رو کیفیت 720 بزنید و در صفحه ای ک براتون باز میشه دانلود رو بزنید

من نمیتونم دانلود کنم

وقتی میزنم روشون دانلود نمیشن 

فقط هایلایت ابی میشن

بااینکه نگه نمی دارم انگشتمو😭😭😭

چجوری دانلود کنم

من نمیتونم دانلود کنم

وقتی میزنم روشون دانلود نمیشن 

فقط هایلایت ابی میشن

بااینکه نگه نمی دارم انگشتمو😭😭😭

چجوری دانلود کنم

با سیستمی مثل کامپیوتر و یا لپ تاپ امتحان کنید.

سلام فصل سومش رو کی می این تو سایت؟؟ 

سلام. هنوز نیومده فصل سومش

سلام چرا برا من دانلود نمیشه ؟ الان هر چی میزنم رو کیفیت 720 قسمت 5 اصلا دانلود نمیشه

سلام.
روش ک کلیک میکنید براتون یه صفحه جدید باز میشه. روی اون مستطیل سبز رنگ ک روش نوشته Download  کلیک کنید تا دانلود شه

من عاشق این انیمه هستم و واقعا منتظرم که فصل سوم کامل بشه!

وعاشقققققق لایتو هستم💓💓💓

:)

سلام یه سوال داشتم من وقتی میخواستم همه ی قسمتارو دانلود کنم بعضی قسمتا دانلود میشدن اما مثل بقیه تو گالری ذخیره نمیشدن حالا نمیدونم کجارفتن...😥😟

سلام
با چه مرور گری دانلود میکنید و اگه از نرم افزار برای دانلود استفاده میکنید اسم نرم افزار رو بگید.

فکر کنم فهمیدم مشکلم چیه... برای منم از قسمت هفت به بعد دانلود نمیشه!

شما دلیلشو میدونید؟؟😥

صفحه مدیا فایر براتون باز میشه وقتی روی لینک کلیک میکنید ؟

سلام خسته نباشید من یه انیمه کوتاه در حد ۱۵ قسمت میخوام که خیلی خوب باشه چه انیمه ای رو پیشنهاد میکنید؟من این انیمه هارو دیدم خادم سیاه.توکیوغول.دفترچه مرگ.چارلوت.دیگری.دروغ آوریل تو.

سلام ...
Angel Beats!

سلام این انیمه واقعا محشره !!!من عاشق ایاتو و سوبار هستم

خیییییییلی خوبن. از همه نظر

از شما هم برای گذاشتن تمام قسمت هاش تشکر میکنم خییییلی گلیییییی😉😉😉😉

سلام.
ممنون بابت کامنت
خواهش میکنم

سلام ،

میگم من از قسمت پنج به بعد رو هر کاری میکنم نمیتونم دانلود کنم، و این رو مطمینم که مشکلی از لپ تاپ و اینترنتم نیست، مثل اینکه فایله یک مشکلی داره، میشه لطفا چک کنی و اگه راه دیگه ای می دونی که میشه دانلود کرد رو پیشنهاد کنی؟

ممنون

سلام
این سایت داره کامل انیمه شو
https://anime-list12.pw/

سلام شما میدونید کی قراره فصل سوم این انیمه کامل بشه فک کنم کارگردان دیگه بیخیالش شده!!! الان از سال ۹۲ این انیمه ساخته شده تا الان که به۹۸ رسیدیم تمومش نکرده😢😑

سلام
فکر نکنم این انیمه فصل سوم داشته باشه

سلام چرا وقتی میزنم رو دانلود یه صفحه باز میشه که میزنه صفحه غیره مجاز است؟؟

لینکا برای من درسته، راحت باز میشن، راحت دانلود میشن، با دو تا لپ تاپ و دو تا موبایل مختلف چک کردم ، لینکا سالمن و کار میکنن
من نمیدونم چرا درصد بالایی از کامنتای این پست درباره اشکال دانلوده.

ببخشید میگما قسمت ۶.۵ یعنی چی؟؟؟😁

خودم خیلی وقت پیش بود عاشقان شیطانی رو دیدم برا همین دقیق یادم نمیاد موضوع قسمت 6.5 چی بود
 معمولا وقتی یه ایپیزود .5 جلوش میگیره دو حالت داره
1. اتفاق جزئی و فرعی رو روایت میکنه ک بین قسمت قبل و بعدش افتاده
2. قراره یه خلاصه ای از همه ایپیزودهای قبلش بگه

خخخخ...ی زمانی خییلی عاشق این انیمه شدم...همون زمانا هم کلی وب درباره ی همین انیمه درست شد و خز شد دیگه :/....اون زمان سوبارو عششششقق منن بوود خخخخ اول سوبارو بعد ریوما بود کی بود خخ یادم نیس..اخه خیلی وقته دیگه ندیدمش...

ببخش زیادی حرف زدم..

نت ی زمانی پر بود از وبلاگای طرفدارای این انیمه . ^^

دایجوبو

Ova یعنی چی؟

قسمت هایی از انیمه هستند که به داستان های فرعی تعلق دارن

من بدجوری عاشق این شش برادر شدم مخصوصا شو را خیلی دوست دارم

 

سلام..

برا من زیرنویس

دان میشه ولی

فارسی نیست..

سلام
انیمه اش خودش ساف ساب انگلیسی داره.
زیرنویس فارسی رو یا درگ کنید یا فایلش رو هم نام کنید با اسم قسمتی از انیمه ک مد نظرتونه

اول یه سلام و خسته نباشید بگم بهت که خیلی وبلاگ خوبی داری و کاش انیمه های بیشتری معرفی کنی و نقد و بررسی بیشتری بذاری

بعدش بگم این انیمه هیچ مفهومی برام نداشت ...صرفا چندتا خون اشام بودن که از خونه یه دختر میخورد  و دختره هم شدیدا کودن و خنگ بود ... 

به همه عزیزانی که این انیمه رو دوست داشتن احترام میذارم ولی برای من این انیمه نه رمانتیک بود نه اورتیک بود نه خشن و نه ترسناک بود هیچ حسی ازش نگرفتم تنها چیزی که باعث شد اینو ادامه بدم اون رازی بود که تو گذشته اشون بود و از قسمت ده به بعد فلاپش کردم 😑

 انیمه های دیگه که معرفی کردی رو هم میخوام ببینم اومیدوارم اونا قشنگ تر باشن 

سلام. تشکر بابت کامنت
بعله این انیمه به نداشتن پلات و صرفا طراحی خوب معروفه.
اگر ژانر خاصی مد نظرتون هست بالای وبلاگم سربرگ انیمه چی ببینم هست. میتونید اونجا بپرسید و با خوندن کامنتا با کلی انیمه خوب آشنا بشید.

سلام چرا نمیتونم دانلود کنم

سلام
چرا؟
چه اروری میده؟

چرا قسمت ده زیرنویس ندارهههه

هیچ جا پیداش نمییییکنمممم

به خودم شک کردم همین الان دوباره پوشه زیرنویسو دانلود کردم
زیرنویس قسمت 10 ک موجوده!!!

سلام خسته نباشید

معلوم نشد فصل 3میاد یا نه؟

سلام تشکر
فعلا ک نه.

من واقعا خیلی دوست دارم زودتر فصل سه این انیمه رو ببینم اما چرا اینقدر طول کشیده و خبری ازش نیست 

فعلا که خبری ازش نیست. طرفدارانش مدت زیادیه که منتظرن

سلام ببخشید من نمیتونم دانلود کنم میشه یه چک کنید بگید مشکل از منه یا سایت لطفا 

سلام. والا الان چک کردم درسته! براتون چ اروری میاد؟

سلام میخواستم بدونم این انیمه برای چه سنی مناسب هست و به نظر شما ایا این انیمه قشنگ هستش ؟

سلام مطمعنا این انیمه به همه کسی پیشنهاد نمیشه. اکثرا این انیمه رو برای طراحی های قشنگش دیدن.

+17

دوست عزیز تو از کجا میدونی همه برای طراحی عالیش دیدن؟ اینو کردی ورد زبونت مانگا داره گیم داره صداپیشه هاش عالین کلی فندوم داره اگه اهل مانگایی و ژانر دارک دوست داری ببین لابد شما فکر میکنی رقص با شیاطین داستان داشت کلش داشتن به دخترو قربانی میکردن این انیمه بنظرم کامل تره و دیدمش باهاش اتاکوـشدن یسریا فقط دوست دارن داستان براشوون اسپویل بشه خواهشا اطلاعات اشتباه نده... فقط برا شخصیتاش چیه؟

دوست عزیز من تو کدوم کامنت گفتم همه؟ 
اولا این انیمه مانگای مشخصی نداره. مانگاهایی که ازش موجود هستن به توضیحات و توصیف شخصیت ها پرداختن و برای هر کدوم داستانی گفتن. اینکه مانگایی بیاد از اول تا آخر داستان رو توضیح بده والا من ندیدم. شما اگر دیدی لطف کن بگو ما هم با خبر بشیم.
دوما من انیمه رقص با شیاطین رو ندیدم، دیدن یه انیمه تو این ژانر برام کافی بود. هیچ توهینی به طرفدارای هیچ انیمه ای ندارم. هر کس ژانری دوست داره اما دیدن این انیمه بدون بازی کردن گیم هاش، داستان کاملی به شخص نمیده. شما اگر باقی کامنت ها رو خوندید، دیدید که بنده هم قبلا به بازی داشتنش اشاره کرده بودم. در واقع انیمه اش برگرفته از گیم هست و داستان هاشون مکمل اند. در نتیجه وقتی کسی داستان بازی و بکگراند تک تک کاراکتر ها رو ندونه، دیدن این انیمه و آشنا شدن با این همه کاراکتر ک توضیح کامل و درستی ازشون تو انیمه بیان نمیشه، پلات رو گیج کننده میکنه! 
من کامنت های توهین آمیزی برای این انیمه گرفتم ک اصلا چرا تو وبم گذاشتمش و به هیچ دردی نمیخوره اما این حقیقته که دیابولیک جزو انیمه های معروفه وفندوم عظیمی داره. شک نکنید که عده زیادی از این فندوم با دیدن طراحی و دیزاین قشنگش بهش علاقه مند شدن بعد سر از داستانش در آوردن.
من به نظر هر کسی احترام میزارم، ژانری ک کسی برای دیدن انتخاب میکنه علاقه شخصیه و من حق نظر توش ندارم برای همین این پست هنوز پا برجاست. شما اگر فکر میکنید اطلاعات من اشتباست، تنها نظرتون و فکرتون با من متفاوته. همین.

اقا جان دلیلای صد من یه غاز نیار

همه وقتی انیمه میبینن اول به شخصیتاش علاقه مند میشن من فقط با قسمتی که هیت میدن هی میگی ارههه فلانه بعمدانه خب اگه تو هیتری چرا گذاشتیش

این انیمه گیمه و گیمش مربوط به یک کراکتره مانگاش هم توسط چند شرکت طراحی،میشه شما سرچ کن مانگا عاشقان شیطانی طراحای ریجت میکشن و ریجت میفروشه و این مانگاها به هم ربط دارن بی ریط نیستن خلاصه خیلیا فکر میکنن چمیدونم قراره بعد دیدن این انیمه به چیز برن بعد اون دوستی با ایچی و School hige dxd مقایس کرد

این انیمه School hige یکی از مزخرف ترین انیمه هاست که بعد دیدنش ممکنه حالت از هر انیمه ای بهم بخوره ولی عاشقان شیطانیو برای اونایی که میخوان اتاکو شن پیشنهاد میدن

تو که نمیخوای حرمسرا ، عاشقانه ، +17 و زندگی روز مره و دارک و ترسناک ببینی انیمه نبینی راحت نری یه گیر سه پیچی به اکادمی قهرمانان من یا توکیو غول دادید اینا عالین خدان تو انیمه ولی گنارش چهارتا انیمه دیگه هم ببینین و اینکه یا تو ایچی ندیدی نمیدونی چیه که هی با عاشقان شیطانی مقایس میکنی یا کلا دلت پره😂

این انیمه از خیلی انیمه ها بیشتر فندوم داره کاری هم ندارم بنظر بقیه دخترا که 15 سالشون بیشتر نیست چیه من 20 سالمه و تازه هم دیدمش پنج روز پیش تمومش کردم بعد رفتم داستانشوو خوندم حقیقتا عالیه 

حقیقتا از داستانش خوشم میاد همین فعلا

خودت معلومه دوست داری بحث رو کش بدی چون دوباره داری حرفات رو تکرار میکنی. 
بله، ژانر حرمسراو ایچی دوست ندارم اما دارک و ترسناک از ژانر های مورد علاقه منن. اگه فکر میکنید ژانر های انیمه فقط در همین ژانر هایی ک گفتید خلاصه میشن اشتباه میکنید. اینکه من تو چه ژانری انیمه ببینم به کسی ربطی نداره! همونطور ک ژانری که شما میبینی به من ربطی نداره.
چرا بیشتر گیر دارم به انیمه هایی مثل هیرو اکادمیا یا توکیو غول؟ چون این انیمه ها ژانر اکشن و شونن دارن و من این ژانر رو دوست دارم. 
اولا این انیمه رده بندی سنی داره و اصلا برای 15 ساله ها نیست. 
دوما، شما از داستان خوشت اومده چون رفتی دنبالش و داستانش رو خوندی، از گیم ها و مانگاهاش خبر داری اما کسی که فقط انیمه رو دیده، میخواد 20 سالش باشه یا 30، داستان براش به درستی توضیح داده نمیشه و گیج کننده میشه. 
حرف منم فقط همینه! 
اگر داستان به طور کامل در انیمه توضیح داده میشد و مکمل 7 تا بازی و چندین مانگا نبود، مطمعا باشید کسی از داستان این انیمه ناراضی نبود. فکر میکنید این حرف فقط حرف منه؟ خیر، این انیمه در کنار فنهاش، اوتاکوهای زیادی هم داره که از طرز روایت داستان راضی نیستند. 
شما اینجور ژانر انیمه رو دوست داری و داستان رو دنبال کردی، خیلی هم خوب، خیلی هم عالی. حرف من در مورد کسیه که به قول خودتون برای اولین بار این انیمه بهش پیشنهاد شده یا حتی کلا انیمه برای اولین بار میخواد ببینه! 

بحث رو ادامه نده لطفا چون میدونم قراره دوباره هی حرف خودت رو تکرار کنی، چیزایی که لازم بود رو گفتید منم چیزایی که لازم بود رو گفتم. 
جمعه ۱۶ آبان ۹۹ , ۱۷:۵۵ ✞︎☠︎︎PARK SUBARU❥︎✞︎

اعع 

مرسی گذاشتی لاو

خواهش

Tokyo ghoul ashegheshammmmmmmmmm🤩🤩🤩

توکیو غول هم عشقه ولی این پست ماله دیابولیکه😅

فصل سومش چرا نیست 

مگه داره؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan