I ❤ Anime

تصاویر Gojo Satoru ( انیمه Jujutsu Kaisen )

^^

ps: major Hatake Kakashi vibes~

ps2: Where the hell is utana senpai?

ترجمه + دانلود آهنگ How close you are (انیمه Ajin)

×پست درخواستی×

 برای خواندن معنی و دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

تصاویر Zenitsu Agatsuma ( انیمه Kimetsu no Yaiba )

تصاویر زنیتسو^^

 

 

8 انیمه شبیه Tokyo Ghoul که باید دید!

 

قبل از خوندن این پست به دو نکته توجه کنید :

1. این پست شامل اسپول از توکیو غول و اتک آن تایتان و چندین انیمه دیگه است. نه از پایان انیمه بلکه از داستان و سیر تکامل انیمه.

2. تمام انیمه هایی که در پست زیر ازشون نامی برده شده میزان قابل توجه از خشونت دارند. قبل از انتخاب هر کدوم برای دیدن مطمعن باشید که سلامت روحی و جسمی مورد نیاز رو دارید. اگر ندارید، چیز زیادی از دست ندادید، بیاید پیش خودم کلی انیمه باحال دیگه بهتون معرفی کنم :) سلامت فکر و روح و روانتون مهم تره

 

دوستان و یا بازدید کننده های عزیر. اوتاکوها، تازه اوتاکوها و یا غیر اوتاکوها. امروز اومدم جواب یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که تا حالا توی وبلاگم ازم پرسیده شده رو خیلی اجمالی بهتون بدم و برم. مطمعنا همه تون با انیمه توکیو غول آشنایی دارید. مهم نیست اوتاکوی باسابقه باشید یا تازه شروع به انیمه دیدن کرده باشید. توکیو غول انیمه ایه که اسم خودشو همه جا و برای همه جا انداخته و شناخته شده است، حتی اگه کسی هستید که تا عمرش اسم این انیمه رو نشنیده احتمال اینکه با رفرنس، عکس و یا آهنگی از این انیمه در فضای مجازی برخورد کرده باشید خیلی زیاده و اگرم هیچ آشنایی ای با این انیمه معروف ندارید، عیبی نداره چون قراره در ادامه همین پست یک خلاصه کوتاه ازش گفته بشه.

اخیرا شاید متوجه شده باشید که اسم یه سری انیمه ها بیشتر از بقیه سر زبونا میخرچه. انیمه هایی که در مدت کوتاهی فندوم هایی عظیمی تشکیل دادند و محبوبیت زیادی پیدا کردند و حتی یه جورایی جایگذین بعضی از انیمه هایی شاخ قدیمی شدن. درست فهمیدید، منظورم حمله به غول و توکیو غول هست. قبلا اگر وبلاگی میخواست از تگی با سرچ و جذب مخاطب بالا استفاده کنه پناه به عاشقان شیطانی یا خادم سیاه می برد. اما الان، توکیو غول و اتک آن تایتان. اما علت چیه؟ طراحی؟ داستان پردازی؟ اوپنینگای خفن و یا پلات توئیست های فک انداز؟ خب میشه گفت همه اینها اما مهم ترین ویژگی این انیمه ها، داستان اونهاست. آیا تا حالا متوجه شباهت های زیاد داستان این دو انیمه شدید؟ بزارید یه خلاصه ساده از انیمه ... بگم.

کاراکتر اصلی یا همون قهرمان داستان، در دنیایی زندگی میکنه که موجوداتی به نام غول یا تایتان درونش هستند و از انسان ها تغذیه می کنند. نیروهای ویژه ای آموزش دیدند که با این موجودات بجنگند و گرچه فکر میکنند که همه چیز رو درباره این موجودات میدونند، گاهی بعضیهاشون از بقیه قوی ترند و به اصطلاح باس به حساب میاند. این کاراکتر به طرز غیرمنتظره ای وارد جنگ بین غول و انسان میشه، بدون اینکه حتی روحشم خبر داشته باشه که خودش هم بزودی قرار تبدیل به یکی از همون موجودات بشه! البته نه کامل... فقط نیمه یا به اصطلاح یک هایبرید نیمه انسان / نیمه غول یا تایتان.

 

خب! آیا تا اینجا تونستید تشخیص بدید کدوم انیمه منظورم بود؟ اتک یا توکیو؟ کاراکتر داستانی که قرار خودش تبدیل به دشمن بشه همون ارن بود که قدرت تایتان شدن رو بدست آورد یا کانکی که با یه آزمایش تبدیل به نیمه غول یا به اصطلاح همون غول تک چشم شد؟ اون نیروهای ویژه آموزش دیده همون گروه شناسایی اتکند یا فاخته های توکیو غول؟ می بینید؟ داستان های این دو انیمه از لحاظ استخون بندی یکی اند! فقط جزئیاتی تغیر کرده که در ادامه به این جزئیات هم میپردازیم. تعجب نکنید اگه بهتون بگم فقط این دو انیمه نیستند که داستان مشابه دارند. اگر از این سیر داستانی خوشتون میاد، مطالب زیر برای شماست :)

لذت ببرید ><

 

کاسپلی های Hakken

دوستان نظرتونو بگید. دوست دارید از این به بعد پستای اینطوری در مورد کاسپلرها بزارم؟

نام هنری: Hakken

نام واقعی: Hakken Ryou  

ملیت: مالزی

جنسیت: دختر

سن: ؟؟؟

پیج اینستاگرام: برای مشاهده بقیه کارهای این کاسپلیر پیچ اینستاشو ببینید

https://www.instagram.com/_hakkencoser_/

 

 

تصاویر Nakahara Chuuya ( انیمه Bungo Stray Dogs )

×پست سفارشی×

تصاویر چویا ^^

تصاویر Nezuko Kamado ( انیمه Kimetsu no Yaiba )

  تصاویر نزوکو ^^

بعد از Poco از انیمه Poco's udon world، تنها کاراکتریه که باعث شد بگم :

کاواییییییییییییییییی ><

 

(2) تصاویر سیاه و سفید انیمه ای / Black & White Anime Pictures

×پست سفارشی×

سری دوم تصاویر سیاه و سفید انیمه ای ^^

(2)تصاویر Sebastian Michaelis (انیمه Black Butler)

×پست سفارشی×

سری دوم تصاویر سباستین ^^

ترجمه + دانلود آهنگ I'm ALIVE (انیمه Black Butler)

 برای خواندن معنی و دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

۱ ۲ ۳ . . . ۱۶ ۱۷ ۱۸
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan