I ❤ Anime

معرفی + دانلود انیمه Diabolik Lovers More, Blood (فصل دوم انیمه عاشقان شیطانی + زیرنویس فارسی)

http://vignette2.wikia.nocookie.net/diabolik-lovers/images/9/9e/Diabolik-Lovers-More-Blood.png/revision/latest/scale-to-width-down/270?cb=20150813193540

Diabolik Lovers More,Blood
عاشقان شیطانی,خون بیشتر
ディアボリックラヴァーズ モア、ブラッド
ژانر
خوناشامی,ماوراطبیعی,رومنس
کارگردان
Risako Yoshida
طراح کاراکتر
Yuko Yahiro
تعداد قسمت ها
   12
استدیو
Zexcs
وضعیت
پایان یافته
تاریخ انتشار
2015

داستان این سیزن مثله سیزن قبل در مورد دختری به اسم یویی و 6 برادرهای ساکاماکی هست.اما به کاراکتر های خوناشام این انیمه 4 کاراکتر دیگر، معروف به برادران موکامی اضافه شدند.داستان حضرت آدم و حوا به نحوی جای خودشو توی این انیمه باز کرده و از همون لحظه های آغازین شما شاهد درخت سیبی هستید که ربط به اخراج آدم و حوا از بهشت داره.در این فصل، چهار برادر موکامی سعی در

تبدیل شدن به حضرت آدم با خوردن خون یویی رو دارند. اونها تمام تلاششون رو میکند اما... .
برای اینکه اسپول نشه به طرفداران این انیمه توصیه میکنم که خودشون این انیمه رو تماشا کنند.

در ادامه مطلب لینک دانلود این انیمه به همراه معرفی برادرای موکامی رو گذاشتم


برای دانلود به ادامه مطلب برید .



دانلود فصل دوم انیمه Diabolik Lovers

قسمت 01 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
قسمت 02 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
قسمت 03 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
قسمت 04 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
قسمت 05 : کیفیت 720 || کیفیت 480 || 
قسمت 06 : کیفیت 720 || کیفیت 480 || 
قسمت 07 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
قسمت 08 : کیفیت 720 || کیفیت 480 || 
قسمت 09 : کیفیت 720 || کیفیت 480 || 
قسمت 10 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
قسمت 11 : کیفیت 720 || کیفیت 480 || 
(End)✚ قسمت 12 : کیفیت 720 || کیفیت 480 || 

دانلود زیر نویس قسمت 1 تا 12

روکی موکامی


[تصویر:  ruki_mukami_render_by_kuroko201-d6ujzkt.png]

Ruki Mukami
نام به کانجی
無神 ルキ
تاریخ تولد : April 24th
سن : 18
موقعیت : زنده
گونه: خوناشام (قبلا آدم بوده)
جنسیت : مرد
وزن : 64kg
گروه خونی : AB
رنگ چشم : آبی
رنگ مو : مشکی

آزوسا موکامی


[تصویر:  azusa_mukami_render_by_kuroko201-d6vg92d.png]
Azusa Mukami
نام به کانجی
無神 アズサ
تاریخ تولد : October 28th
سن 17
موقعیت : زنده
گونه: خوناشام (قبلا آدم بوده)
جنسیت : مرد
وزن : 50kg
گروه خونی : A
رنگ چشم : خاکستری
رنگ مو : مشکی

کو موکامی


[تصویر:  kou_mukami_render_by_kuroko201-d6vfdnn.png]
Kou Mukami
نام به کانجی
無神 コウ
تاریخ تولد : January 28th
سن 17
موقعیت : زنده
گونه: خوناشام (قبلا آدم بوده)
جنسیت : مرد
وزن : 55kg
گروه خونی : B
رنگ چشم : آبی(چشم چپ)قرمز (چشم راست)
رنگ مو : بلوند

یوما موکامی

[تصویر:  yuuma_mukami_render_by_kuroko201-d6mwwif.png]
Yuma Mukami
نام به کانجی
無神 ユーマ
تاریخ تولد : July 23rd
سن 17
موقعیت : زنده
گونه: خوناشام (قبلا آدم بوده)
جنسیت : مرد
وزن : 70kg
گروه خونی : O
رنگ چشم : قهوه ای
رنگ مو : قهوه ای


من نمردم که
اوکی متوجه شدم :دی
خو الحمدالله
^^
فقط روکی‌و یومااااااااااااا
هاها😈😈😈😆😆😆
اتفاقا من اون دو تا رو دوست دارم 😉
کو ... لامصب طراحیش بلند شده رو دست طراحی ساکاماکی ها 👌
آزوسا ... وای . اونو ک دیگه نگو ... دوبلورش هم دوبلور کــــــــــــــــانــــــــ❤ــــــــامـــــــــــــــــــــه هستش که دیگه خودت میشناسیش
اطلاعات در حد بنز
عالیه عالی رفیق
حال میکنم با اینجا
ما نیز با بلاگ شما بسی حال میکنیم ^^
واقعا ممنون خسته نباشیدn_n
تشکر
نظراتتون واقعا خستگیمو از بین میبره ^^
Zir nvis farsisho nmizari?
الان اضافه میکنم
لطفا زیرنویس هارو درست کنید دانلود نمی شن 
زیر نویس ها دانلود میشند ! الان چک کردم!

اگر ایانو و ...رو هم میزاشتید بهتربود ولی خیلی قشنگه ممنون از کار وتاش شما
آیانو اسم انیمه است؟ اگه سفارش برای دانلود دارید بگید تا بزارم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ممنون از تلاش شما اما چجوری میتونم فیلماشو دانلود کنم ؟
***** ***** **** ** ***
 

لینک ها درست شدند
شما کافیه روی عدد 720 ک جلوی هر قسمت نوشته بزنید و دانلودش کنید در آخر هم زیر نویس ها توی ی پک 12 تایی هست
مشکلی بود بگید
کو وروکی


واقعا ممنون خسته نباشید

خواهش میکنم از شما هم بابت نظرتون ممنونم
عزیز جان
های؟
من چطور باید این انیمه رو دانلود کنم ؟
جلوی هر قیمت عدد 720 رو نوشتم . روش که بزنی صفحه دانلود میاد باز میشه. بعد شروع دانلود رو میزنی و دانلود میشه .
بعد هم زیر نویساشو میگیری
مشکلی اگه بود بگید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ممنون از توجه به من ***** ****


خواهش میکنم 
نیازی نیست سن و مشخصاتتون رو بگید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مشخصات خانواده ی ساکاماکی از عاشقان شیکانی رونشون نمیدید ؟




اگه بزارید ممنون میشیم
****

باشه . اگه وقت شد پستش رو میزارم

من چنتا عکس دارم نیاز میشه ؟

امممم ... الان دقیقا چی بزارم واستون ؟

مشخصات برادر های ساکاما کی همراه باعکس

 

 

 

 

ممنون میشم

من قبلا ازشون عکس گذاشتم.
از منوی سمت چپ
در مورد چی مینویسه ^^
عاشقان شیطانی رو انتخاب کنید
من قبلا از سایت wikia اطلاعاتشونو میگرفتم اما الان فیلتر شده .


تو مشخصات شخصیتا دی ان ایو یادت رفت XD
دیگه والا از اونا پیدا نکردم :|
چرا لینک دانلود زیرنویس رو وقتی میزنم میگه این فایل فعلا در دسترس دانلود نیست
لینک ها تصحیح شدند.
بابت اشکالی که پیش اومد شرمنده
اگه بازم اشکالی در لینک های دیگه مشاهده کردید ممنون میشم بهم اطلاع بدید
من نظرم عوض شد :|
قیافه آیاتو زیادی رفته رو مخم -_-
هی میگه بیا دانلودم کن کج سلیقه :\
شاید فرجی حاصل شد و خوشم اومد XD
خخخخخ
آیاتو خیلی خوش قیافه اس ! سوبارو هم همین طور XD
شو و ازوسااااااااا عاشقققق این دوتام
آزوسا عالیه!
امممم بهش توی ساکاماکی ها سوبارووووووووووووووووووو رو خیلییییییییییییییییییی میدوستم با ایاتوووووووو لایتو هم ببببببببدنیست اما بیشتر از همه این تا اما اول از همه سوبارو بعدش ایاتوووووووو
خب واسه من آیاتو و سوبارو توی یه ردیف اند :دی
کاملا موافقم ازوساا تک اشکالی نداره باهات همین جوری حرف میزنم؟
نه اشکالی نداره ! چ اشکالی!؟
دوبلور آزوسا همون دوبلور کانامه توی انیمه ی شوالیه خوناشامه نمیدونم دیدی یا نه !
ولی تا صداشو شنیدم از خوشحالی پر در اوردم!
اره دیدم n_n خخخخخخخخ
وای کانامه خیلی عالیه :دی
اره اخ گفتی به خصوص لحن صداش :-)
اصلا کلا عالیه!
اما من عاشق زرو هم هستم خیلی دوسش دارم
زرو هم عالیست! بسی عالیست
به طرف دار های یوکی بر نخورن اما من اصلا از یوکی خوشم نیومد به خصوص از وقتی که فهمید خون اشامه و موهاشو بلند شد خیلی دختر لوسی اصلا ازش خوشم نیومد>_<البته اگه تو یوکی رو دوست داری یه وقت ناراحت نشی من نظر شخصیت رو بیان کردم اگه کسایی که یوکی رو دوست دارن ناراحت شدن بهتره که ناراحت نشن چونکه من به نظر خودم کاردارم :-) من از ایدو'زرو'شیکی' خوشم میاد:-) حالا درست یادم نیست دیگه از کی خوشم میاد اما زرو و ایچیرو رو خیلی دوست دارم از همه بیشتر
 والا من نه از یوکی خوشم میاد نه بدم!
اصن نظری در موردش ندارم
اما زرو و ایچیرو رو موافقم !
اخییییشش. بالاخره یکی بامن موافقت کرد اخییییشش ممنون ممنون مممنووون اریگاتوگزایماس :-):-):-):-):-):-):-):-)
خخخخ
دوی داشیماشته
خخخخخخخخ راستی من چند روز دنبال انیمه ی جدید میگردم دلم میخواد یک انیمه ای تو مایه های خنده دار و هیجانی و ترسناک و خون اشامی باشه انیمه ای  پیشنهاد نداری که تو این مایع ها باشه
اگه خنده دار میخوای پرنس موسیقی 
اگه هیجانی میخوای حمله به تایتان
اگه خنده دار و هیجانی میخوای سگ های ولگرد بانگو
اگه ترسناک میخوای انیمه ی دیگری
خوناشامی به خیر از عاشقان شیطانی و شوالیه خوناشام و آخرین اسرافیل والا چیزی نمیدونم ک همه رو دیدی شما
انیمه ی یونا دختری در سپیده دم سرخ رنگ رو اگه خواستی ببین
باحاله
لازم نیست بامن رسمی صحبت کنی عزیزم راحت باش اما یه چیز بگم باورت نمیشه من از بین این انیمه ها تنها انیمه ای که ندیدم پرنس موسیقی پس برماست ببینمش:-):-):-):-):-) ممنون
پرنس موسیقی خیلی قشنگه ... انیمه ی شاد و پر‌خنده ایه
چهار‌فصله ... مواظب باش به ترتیب ببینی
دوی داشیماشته
اووو وههههه ۴ فصل؟ من حوصلشو ندارم :دی خخخخخخخخn_n
خب میتونی فقط ی فصلشو ببینی😁
نه کلا بی خیال شدم بی خی خی :دی
اوکی ... از من گفتن بود ... خخخ
نه بابا مگه داریم مگه میشه؟@_@
هم داریم. هم میشه:دی
لینک دانلود error میده..!!
لطفا اخرین پستی ک گذاشتم رو بخونید
انیمه ش داستان جالبی نداره فقط کارکترا ژذابن:)

Dance with devils رو به این ترجیح میدم 
اره خب ... اما خدایی طراحی های تک و یونیکی داره !
البته فکر کنم ی انیمه دیگه همین طراحی رو داره ... شاید‌ مانگا کا هاشون یکی باشند ...
Dance with devils رو ندیدم ... جالب هس ک دانلودش کنم ؟ اینم خوناشامیه؟
ممنون عالی بود
مرسی 
خواهش میکنم
قابلی نداشت
ممنون که نظر دادید
ببخشید میتونی به من تو وبسایتت کار بدی؟
منظورت اینه ک نویسنده ات کنم؟ شرمنده من نویسنده نمیپذیرم
ام سلام میشه به من تو پیشرفت وبم کمک کنی؟

چون من اولین وبه کار باهاش رو نمی دونم
البته ... آدرس وبتون چیه؟
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶ , ۲۲:۵۴ انجلhttp://64587644.blogfa.com
عادرس وبمو تو قسمت مشخصات گزاشتم
وبتونو دیدم .... خیلی قشنگ بود
شرمنده الان به علت اینکه سرم شلوغه نمیتونم نظر بزارم 
اما لینک شدی
این انیمه واقعا محشره . فصل سومش اومده ؟؟؟؟
نه نیومده.....
ببخشید میدونید کی میاد ؟؟؟
هنوز خبری در موردش ندادن
وقتی خبری شد حتما توی وبلاگم میزارم
مرسی . میشه لطفا یه انیمه خوب بهم معرفی کنید زیاد ژانرش برام مهم نیست 
سگ های ولگرد بانگو البته اگه ندیدیدش! (Bungou stray dogs)
فوق العاده اس ^^
اگه دیدیدیدش
Servamp در ژانر اکشن-خوناشامی
Noragami در ژانر اکشن-ماوراطبیعی
Haikyuu!! در ژانر ورزشی-مدرسه ای
Akatsuki no Yona در ژانر عاشقانه-ماوراطبیعی
Angel Beats ( فوق العاده اس ) در ژانر مدرسه ای-ماوراطبیعی


مرسی واقعا : )
خواهش میکنم . 
اگه بازم سوالی بود ، خوشحال میشم بپرسید :)
سلام 
میشه لطفا یه سایت بهم معرفی کنید که منبع زیرنویس های انیمه باشه 
سلام 
فارسی ؟ 
http://animesubtitle.ir

مرسی 
خواهش‌میکنم
عالی
تشکر از نظر شما 
سلام خسته نباشید لینکا کار نمی کنه میشه تصحیح کنید ممنونم
سلام . سپاس
حتما فردا صبح بهشون رسیدگی میکنم .
ممنون از اطلاع رسانیتون
 سلام دوباره شبتون خوش
ببخشید من خیلی دنبال این انیمه می گردم.سریال کره ایش هست ولی انیمشو می خوام اگه بتونید پیداش کنید ممنون میشم.اسم فارسیش شوالیه شبگرد هست The Scholar Who Walks the Night
 سلام دوباره شبتون خوش
ببخشید من خیلی دنبال این انیمه می گردم.سریال کره ایش هست ولی انیمشو می خوام اگه بتونید پیداش کنید ممنون میشم.اسم فارسیش شوالیه شبگرد هست The Scholar Who Walks the Night
سلام. همچنین شما
باشه دنبال میگردم و اگ پیداش کردم حتما میذارم
بعدا نوشت: اینی ک گفتید اسم ی سریال کره ایه !
انیمه نیست
ممنون از لطفتون
خاهش
من عاشق انیمه عاشقان شیطانی ام لطفا فصل سوم را زود بگذارید☺☺☺☺
فصل سوم این انیمه هنوز نیومده
من عاشق انیمه عاشقان شیطانی ام لطفا فصل سوم را زود بگذارید☺☺☺☺
سلام.
فصل اولِ این انیمه موجوده؟ چون تو قسمت جستجو برام نیومد. امکانش هست لینکش رو برام بذارید؟

سلام . پست دانلودش توی وب من نیست
اگر میخواید دانلودش کنید چهارشنبه براتون پست دانلودشو میزارم
فصل 1 نداره؟:/

قرار لینک دانلود فصل یکش رو چهارشنبه بزارم
واقعا ممنون. لطف می کنید.
چون خیلی دلم میخواد این انیمه رو ببینم و ترجیح میدم از فصل اول شروع کنم.
چشم پستتون عصر چهارشنبه گذاشته میشه
میشه بگین کی فصل سه میاد چون دوستم میگه قسمت 1اومده 

اریگاتو:-) 
من لیست تمام انیمه های انگوئینگ رو به طور هفتگی از سایت انیمه چک ، چک میکنم ! 
این انیمه هنوز فصل سومی نداره
اما احتمال اینکه امسال بیاد خیلی هست
بعضی ها هم میگند شاید سپتامبر بیاد
یه سوال فنی داشتم  
چطور!؟
هم اینامیتونستن تو قرن 16هم باشن هم تو قرت21 ام بعد17 سالشون باشه.
«با رسم شکل لطفا»
سوووتی دادی اونم سووتی یی
امممم کی گفته اینا تو قرن 16 ان ؟
چطوری میتونم دانلود کنم وقتی که 720 و میزنم بعد چی کار کنم
بعدش صبر کنید تا اون شمارش معکوسی که توی یه دایره داره صورت میگیره تموم بشه.  بعد روی تولید لینک بزنید. بعد روی دانلود بزنید
اگه سوالی بود بپرسید
من اعتداد 1و2و3و4و5و7و8و9و10 ژاپنی بلدم فقط شیشو نمیدونم ایچ نی سان یون گو نانا هاچی کیو جیو 
رزمیش : ایچ نی سان شی گو روکو شیچ اچ کیو جو
عادیش : ایچ نی سان یون گو روکو نانا هاچی کیو جو
سلام ببخشید زیرنویس فصل دو خرابه میشه درستش کنید لطفا؟🙏
سلام
دقیقا کدوم قسمتش خرابه !?
سلام ببخشید فصل سومشو نمیذارید؟ :(
ببخشید ?!
مگه اومده ?!
اینا که هر دو فصلش یکیه ..... ؟!
نه نیست ...
سلام زیرنویس فصل 2 نیاز به همگام سازی داره چک کنید لطفا 
رفیق من زیرنویساشو نزدم
سلام فصل سومم لطفا با زیرنویس بزارید.
لطفا تاریخ پخششم بگید.
ممنون
سلام.
فصل سوم هنوز نیومده
فصل سوم نداره؟ خیلی مزخرف تمومشد کههههه
هنوز ک ن

نمیدونی کی فصل 3 میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیر. خبری ازش نیست

سلام ببخحشید شما گفتید این زیر نویس فارسی داره اما من نگاه کردم نداشت 

نانده؟؟؟؟؟؟

زیر نویس چسبیده؟ هارد ساب نیستا

عالیهههه عشقن همشون😻👑

:)

ببخشید لینک ها مشکل دارن هر چقدر روی ۷۲۰ کلیک میکنم دانلود نمیشه😢

روی لینک کلیک کنید
صبر کن که شمارش معکوس صفحه که معمولا 45 ثانیه است تموم بشه بعد روی دانلود کلیک کنید

و اینکه میدوند کلا فصل سومش نیومده یا اومده ولی هیچکدوم از سایت ها ندارنش اگه جواب بدید ممنون میشم 

خیر. فصل سومی نداره

s

سلام خیلی ممنون از لطفتون عاااااالی بود

بدبخت یویی فک کنم تو فصل4 زنده نمونه

من شنیدم فصل4هم داره فصل3هم داره تو فصل3بنیانگذارا وارد انیمه میشن و توفصل4 شاهزاده خون اشاما اگه اومد بزار لدددفن

ی چی دیگه فصل3 رو نگا کردم قسمت1 اومده ولی تو گوگل سرچ کردم 2017 سال96 اومده بئد انگار تو ایران نی فک کنم لددددفن اگه فصل4و3 رو دیدی بزار

سلام... اگه دیدم ک حتما میذارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan