I ❤ Anime

تصاویر Nakahara Chuuya ( انیمه Bungo Stray Dogs )

×پست سفارشی×

تصاویر چویا ^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چه تیپ جالبی داره ... :)

بعله
تیپ رئیس مافیاست XD

اصلا اوففففففففففففف♡~♡

عکس 15 امی خیلی باحاله

از کاراکترای دیگه ی بانگو هم داشت؟

از کاراکترای دیگه بانگو سفارش نداده بودی mobi

جههرخچرهجبجهبخفبپخربخجهلجه

ممنون^^

خواهش میشه :)

عنوان رو که خوندم، گفتم احتمالا چندتا با دازای هم گذاشتی،«چون تو اینستا خیلی زیاد این دوتا رو با هم شیپ کردن»...

قبول دارم شخصیتش خوشگله، ولی با اخلاقش کنار نمیام:|

یه چندتاییش رو دان کردم!

من طرفدار شیپ نیستم 
از این کاراکترای بی اعصاب که دائم داد و فریاد راه میندازن تقریبا تو هر انیمه اکشنی هست 😂
نمونه اش باکوگو از مای هیرو آکادمیا
یا ارن اتک ان تایتان
اعصابشون همیشه خط خطیه

سفارش میگیرین؟

سفارشتونو بگید. به لیست اضافه میکنم
وقت کردم حتما میذارم

از همون عکس 15 ام اگه از کاراکتر های دیگه هم داره بزارید لطفا

مدل کارت تاروت مد نظرتونه؟ من سرچ کردم استایلای مختلف ازشون دیدم اما هیچ کدوم دقیقا همون استایل عکس چویا نبودن
کارت تاروت بودن اما با دیزاین های متفاوت
اگه میخواید اینو سرچ کنید

bungou stray dogs tarot cards

بله همون

راستش خودم خیلی گشتم خوبشونو پیدا نکردم

میخواستم ببینم همین تم کارت اگه از کاراکترای دیگه ی بانگو هس بزارید لطفا

اگه پیدا کردم حتما

چویا QwQ

عکس هایی که گلچین کردی رو خیلی دوست داشتم :"(

چقدر دوستش داشتم XD

اصلا هروقت به بانگو فکر میکنم میبینم چقدر کارکترایی که داشت فوق العاده و دوست داشتنی بودن QwQ

( و البته بقیه اینمه ها...اصلا نمیشه مقایسه کرد واقعا :")) )

^^ برخلاف تصورم عکس خوب ازش کم پیدا میشد
اینا ترکیبی از عکسای pintrest  و zerochan و deviantart ئه

عشقه بانگو! همه شون عالین به خصووووص دازای و آکوتاگاوا و چویا

فن آرت که زیاد داره اما کمتر تنها پیدا میشه ، همیشه کنار دازای میزارن بچه رو XD

ولی همینا هم که گذاشتی فوق العادن☆

 

دقیقااااا به شدت موافقممممم ;-; با روح و روان مخاطب بازی میکنن این سه نفر و کارای دیوانه کنندشون ، دیدی سینمایی دد اپلوووو؟

آره ... :/ ههعی
آریگاتو

آرههههههههههه عالی بود ...

من هنوز فصل 3 رو ندیدم ولی

 

واقعا سینماییش عالی بود ، مخصوصا تیکه اخر چویا و دازای ، من مردم و زنده شدم QvQ

 

هییییییع کوروووووو
فصل سه رو حتماااا ببین
البته بعد کنکور XD 

اوهوم. تنها کسی ک میتونه چویا رو کنترل کنه دازایه 

بخدا الان جوری که گفتی حکم اینو داشت"اب دستته بزار زمین برو ببینش"😂

 

دازای چویا رو کنترل میکنه و چویا دازای رو نجات میده...

و این چرخه مرا هلاک کرد~

نه نه (اره اره) منظورم این نبود (منظورم دقیقا همین بود) بشین درس بخون(انیمه ببین)
XD

واقعا وسوسم کردیااا XD

ولی حیف نیتونم واقعا :"| ولی اولین انیمه ای که خواهم دید همینه XD

 

(حالا معلوم نیست زمان کنکورم چطور بشه =| تا اون موقع اوتاکوی فسیل شده میشم :| )

XD خخخخ
حتما ببین بعده کنکور

نه انشالله ><

ویییی

چویا

خیلی عکسای ناز و بانمکی بودن 😍

چند تاشونو دانلود کردمممم ☺

><
تشکر بابت کامنت

خیلی قشنگ بود

من چند تا عکس از کانکی میخواستم

ممنون

راستی این وبسایته یکم اذیت میکنه چرا نمیری بلاگفا ؟

یا میهن بلاگ ؟ این 2 تا بهترین سایتای وبلاگ نویسی شناخته شدن منم تو دو تاشون وب دارم

تشکر.
عکس از کانکی هست توی وبلاگ. از سمت راست موضوعات وبلاگ توکیو غول رو انتخاب کنید
من قبلا توی بلاگفا و میهن وبلاگ داشتم! از لحاظ کارایی اینجا راحت ترم. 
از چه لحاظی اذیتتون میکنه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan