I ❤ Anime

کدام یک از برادران ساکاماکی؟

کنیچیواااااا....^_^

کدوم یکی از ساکاماکی ها ؟
من خودم میگم سوبارو و آیاتو :دی

لطفا شما هم نظرتونو بگید و بیشتر از دوتا کاراکتر نباشه. حتی اگه انیمه شو ندیده باشید هم میتونید از روی چهره شون انتخاب کنید

(گرچه همه شون خوشگل اند :دی)

کاناتو              شو              آیاتو               لایتو           سوبارو              رجی

Sakamakiساکاماکی

Poor final:D
____________
میشه کد امنیتی رو برداری؟
کد امنیتی؟ منظورت همون اعدادند؟
فقط لایتوووووووووووووووو
فقط لایتووووووووووووووووووو
من جدا نمیدونم این چی داره ک تو ازش خوشت میاد :|
ولی خب... اینم سلیقه توئه دیگه :دی
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییهم باحالهههههههههههههههههه
مخصوصا اون قسمتی بود که دختره رو برد تو کلیسا....
اخ اخ اونجاش من داشتم از شدت ذوق امپر میترکوندم...
خخخخخ
مثل خودمه اخه
:| فقط آیاتو و سوبارو :دی
فقط سوبارو جوووووونمو عشقه
Like &_^
سلام من تازه وبسایت شمارو پیدا کردم من ایاتو با کاناتو رو دوست دارم
سلام . به بلاگم خیلی خوش آمدید^^
من آیاتو و سوبارو
آیاتو و لایتو
^^
ترتیب علاقم ب این خوناشامای خل!
آیاتو
شو
سوباره
(فاصله زیاد!!!)
کاناتو و لایتو
رجی
😁
ولی آیاتو خداییش یه چیز دیگس 😐 شاید بخاطر رنگ موهاش و کراواتش و شلوارش میگم 😂 البته یکمیم سرخوشه ک من خیلی خوشم میاد!!
آره ... طراحی آیاتو کلا منحصر به فرده! سوبارو هم ک کلا دیگه نگو!
خفن، عصبی ، لباساش پاره پوره(این نکته اش منو خیلی جذب میکنه:دی)
من اصلا لایتو رو دوس ندارم:|
خب راستش رو بخوای اولین باری که این انیمه رو خواستم ببینم خیلی خر ذوق بودم ولی بعدش حالم بد شد دختره مثه یه کیسه خون بزرگه که چنتا خون اشام ازش تغذیه میکنن این دید منه کلا این انیمه رو نمیدوستم😐بنابراین انتخابی ندارم!
خب منم اول همین حس و تفکر و داشتم ک البته حقیقت هم هست! یویی برای ساکاماکی ها فقط منبع تغذیه است. حالا باز موکامی ها یکم احساس دارند.
اما الان دلم برای یویی میسوزه. خب این انیمه نکات مثبت هم داره مثله طراحی ها و شخصیت پردازی های جالبش . خیلی هم معروفه
شاید عجیب باشه ولی یویی کوموری خیلی خوشگله البته از نظر من بعدشم ایاتو باحاله کاناتو رو دوست دارم (خودمم نمیدونم چرا )بعدشم سوبارو اینم یجورایی بااحساسه بعدشم شو عشق خودمه خوابالوی خودمه خخخخ بعدشم کو خیلی شوخ خیلی نازه بعدشم یوما خیلی منحرفه بعدش روکی کتاب بدست خخخ بعدشم ازوسااخرسرم ریجی بخاطرقیافش دوسش دارم  (خدا برکت بده شخصا به من خوب شد گفتی دو تا خخخ) طراحی شخصیت هاش عالی بوده ولی داستانش بسی چرت است خخخ همش خون میخورن و دختره بی هوش میشه خون میخورن دختره بی هوش میشه وهمین روال ادامه داره خخخخخ اینا خودشون خسته نمیشن شخصیت های به این خشگلی تو این داستان به این  چرتی  خلاصه سرتو بردم سیمیماسه 
خدا رو شکر لایتو جزو کاراکترایی ک گفتی نبود ... لایتو و کاناتو رو نمیتونم تحمل کنم ... آره واقعا از نظر طراحی عالی اما از نظر داستان ضعیفه ...
نه بابا‌... تنها چیزی ک سر مو نمیبرسه صحبت کردن در مورد انیمه است
راستی یوما ک منحرف نیست!
شو و رجی عالییین! 
بعدش آیاتو....

واو! اولین کسی هستی ک میبینم رجی جزو کاراکترای برترشه!
فقط عشقم سوبارو خیلیا سوبارو رو دوست دارن اما از یوما و لایتو متنفرم
یوما نه ! یوما خوبه ....
اما لایتو دیگه شووووورشو در اورده
رجی رجی رو خیلی دوستدارم 
خب . یکی دیگه هم به طرفدارای رجی اضافه شد ... 
چقدر تازگی طرفدارای رجی دارن زیاد میشن!
همشون که خوشگلن!!!
ولی اگه قراره فقط دوتا بگیییییییم....من میگم سوبارو و شو ^^
شو و روکی آروم اند .دقت کنی طراحی های شو و روکی فوق العاده شبیه همه فقط رنگ مو و چشمشون فرق داره
واااااااااااااییییییییییییییییییی من عااااااااااشششششششششققققققققققققققققق سوباروووووووووا ام نمیتونم این احساس رو ترک کنم سوبارو جدیداخیلی کشته داشتهههههههههه
سوبارو فووووووق العاده اس‌ . از کاراکترایی که اینطوری خشن و عصبی اند اما در واقع خیلی اهمیت میدند فوق العاده خوشم میاد!
نتیجه گیری میکنیم سوبارو از همه طرفداراش بیشتر 
من فکر میکردم آیاتو بیشتر طرفدار داشته باشه!
سلام من همشونو دوست دارم
راستی نمیدونستم پسراهم اینو نگاه میکنن!
سلام چطوری لایتو رو دوس داری؟ :|
اسمم پسرونس ... خودم دخترم
امم ... همشون تقریبا باحالن ... ولی ایاتو و سوبارو و شو رو بیشتر از بقیه دوست دارم
:) من آیاتو و سوبارو رو دوست دارم 
لایتو و ایتو
اوه یه طرفدار دیگه به طرفدارای لایتو اضافه شد :)
1ایاتو
2شو
3سوبارو
4لایتو
5کاناتو

















6رجی 
از رجی اصلا خوشم نمیاد
عشششق است و ایاتو و سوبارو
اول از از همه سوبارو
دوم از همه ایاتو
سوم از همه رجی
^^
ایاتو و سوبارو رو خیلی دوس استایلاشون خاصه .... رجی هم دوس یه جذابیت خاصی داره لامصب...
^^
سلام
ایاتو و لایتو :)
راستی اگه میشه بیا با هم تبادل لینک کنیم...
میخوایی؟؟؟ اگه قبوله بیا وبلاگم بگو سمپای :)

سلام 
نه تا ی مدت تبادل لینک نمیکنم .

فقط سوبارو و آیاتو این دو تا عالین

من تازه وارد شدم فصل سوم اومده یا نه؟
خیر فصل سه هنوز نیومده
تازه وارد شدم
من عاشققققققق سوبارووووووووو هستم خیلی خشنه ولی قلب مهربونی داره اما آیاتوووووووووو هم مثل سوبارو دوست دارم آیاتو خیلی شیطونه و لباس های خوشگلی میپوشه
از لایتو و کاناتو متنفرم به شدت لایتو دیگه زیادی شورشو درآورده
من بار اول که آیاتو رو دیدم عاشقش شدم. این عشق اولم. بعد رجی و بعد کارل هاینز. آخه کارل با اینکه سه تا زن داره ولی خیلی مهربون به نظر میرسه. بعدیشم سوبارو جذبه ی بالایی داره. از لایتو و یوما زیاد خوشم نمیاد. 
وااااوووو !
اولین باره میشنوم یکی از کارل خوشش اومده !
جالبه !
اول آیاتو. دوم رجی. سوم کارل هاینز. چهارم سوبارو. پنجم روکی. ششم کو. هفتم آزوسا. هشتم کاناتو. 
از یوما و لایتو زیاد خوشم نمیاد. در کل یوما هم بد نیست. کارل هاینز تو فصل سوم میاد ؟کریستینا به غیر از همسر کارل چه نسبت دیگه ای باهاش داره ؟ من که متوجه نشدم. 
نمیدونم ! باید فعلا منتظر باشیم ... والا نمیدونم ! 
اول آیاتو. دوم رجی. سوم کارل هاینز. چهارم سوبارو. پنجم روکی. ششم کو. هفتم آزوسا. هشتم کاناتو. 
از یوما و لایتو زیاد خوشم نمیاد. در کل یوما هم بد نیست. کارل هاینز تو فصل سوم میاد ؟کریستینا به غیر از همسر کارل چه نسبت دیگه ای باهاش داره ؟ من که متوجه نشدم. 
برام مهم نیست اخلاق کارل چجوره از قیافش خوشم اومد. 
اها اوکی
من تازه اومدم. آیاتو رو دوس دارم. کارلو هم دوس دارم. نسبت کارل و کریستینا  با همدیگه به غیر از زنش چیه ؟ یه جایی خوندم دختر عمو پسر عمو ان یه جایی هم خوندم خواهر برادرن واقعا گیج شدم. 
من زیاد در مورد عاشقان شیطانی اطلاعات ندارم
عاشقان شیطانی واقعا عالیه. از خوناشاما خوشم میاد. به نظرم آیاتو و کارل هاینز( هر چند توش نبود)خوبن. آیاتو که عالیه. از مدل شلوارش خوشم اومده. یویی هم نازه. مخصوصا گل سرش. لایتو رو متنفرم. ولی بازم بگم آیاتو عااااااالیییییییه. هر کس از آیاتو بدش بیاد با من طرفه ها! روش خیلی غیرتیم. 
منم خوناشامو رو خیلی دوست دارم 
از کارل و ریکتر خیلی خوشم میاد. مخصوصا اونجایی که کارل دستشو به طرف روکی دراز کرد ولی نمیدونم چرا رو سایلنت بود ! ریکتر میشه حس قدرت طلبی رو توش حس کرد. ولی این دو دو چیز متفاوتن. آیاتو از اونا متفاوت تر!
بجاش من اصلا از ریکتر خوشم نمیاد !

شرمنده ! ببخشید اذیتت کردم! راستش تازه امدم خیلی ذوق زده بودم. بازم خیلی عذر میخوام. زیاد زر زدم !
نه عیبی نداره 
میشه چیزای تکراری رو حذف کنی ؟لطفا 😳
اَی اَی😞
باشه
سلام ! منم نظرم مثه هیتوکا چانه فقط از ریکتر و کاناتو خوشم نمیاد. آیاتو خیلی باحاله. خیییییلیییییی. 😋👍
:)
من آیاتو و لایتو و رجی رو خیلی دوست دارم 
منم ایاتو رو خیلی دوس دارم
ایاتو . لایتو . سوبارو فوق العادن 
:)
یه چیزی درمورد لایتو تنها عوض خانواده ساکاماکیه که دوست دختر داشته 
اوووه !
آیاتو ساکاماکیییییییی عشقمههههههههههه 😍😍😍
منننم
اوهایو...میشه به پیشنهاد خودت چندتا انیمه کمدی مدرسه ای معرفی کنی؟؟؟؟؟
اوهایو
انیمه مدرسه ای زیاد نمیبینم اما تعریف Hyouka رو زیاد شنیدم
فقط رجی...فقطو فقط رجی
تو دوستام تنها رجی لاورم:|
واااو !!!

خدااااییش لایتو اصن یه چیز دیگس!! (خیلی احساس همزاد پنداری با اون شخص ryoma sama میکنم بزنه قدش)
ولی بعدش ایاتو سوبارو رو دوس دارم
رجی اصن خوشم نمیاد فقط تو تیتراژ فصل دوم موهاشو میزنه کنار خییییلی خوبه !!

معلومه خیییلی لایتو رو دوست داری !
خخخ ... 
تو خانواده موکامی هام یوما و روکی عالین
کو حس خاصی ندارم ولی لامصب با یه رنگ بسی خوشرنگ چشاشو کشیدن
اخ دقیقا چشمای کو خییل قشنگه
زندگی بدون رجی مگه ممکنه
^^
فقط  لایتو و سوبارو عشقن در خانواده ی ساکاماکی و روکی و کو در خانواده ی موکامی عالین
:) من توی خانواده موکامی آزوسا رو هم خیلی دوست دارم
سلام.به نظر من آیاتو از همشون بهتر و خوشگل تره
^^
فقط سوباروووو عشقهههه😍😍😍
^^
لایک
وووووییییی من میمیرم برا سوبارو 

اووووومممممم در کل از برادرای ساکاماکی همه شون رو دوس میدارم ولی تنها کسی ازش فووووق العاده متنفرم کاناتوعهههه ایشششش خیلی سادیسمیههههه 
والا بوخودا 
و درباره ی برادرای موکامی از روکی و یوما وکوخوشم میاد بعدشم مگه یوما چشهههههه 😑
اییییییی ازوسا هم یکی لنگه ی خوده کاناتووووووو مخصوصا وقتی سادیسمیههه😒
سوبارو و ایاتو هم کاراکترای مورد علاقه منن
البته بعضی ها از کاراکتر هایی ک سادیست دارن خوششون میاد !
مثلا من آزوسا رو دوس دارم
ساکاماکی از سوبارو و شو 
موکامی از  یوما و کو و ازوسا
تسوکینامی از هر دو خوشم میاد

:)
شو خیلی جذابه. به نظرم شو جذاب ترین شونه. بعدش آیاتو. من رجی رو هم دوست دارم و جدیدا از لایتو خوشم اومده. بین موکامی ها آزوسا رو دوست دارم چون احساس میکنم رفتاراشون خلی شبیه همه. آها یادم رفت قبل از آزوسا روکی رو دوست دارم. بچه ی خوبیه. 
:)
مرسی بابت کامنتتون
اصن همشون یه جوری باحالن
ولی من رجی و سوبارو رو ترجیح میدم
بقیشونم خیلی نازن
^^
مرسی بابت کامنت
من که ندیدم این انیمه رو...ولی از رویه قیافه و استایلشون....به نظرم آیاتو از بقیه بهتره  :)
انتخاب بسیار بسیار عالی بود . انتخاب منم آیاتو و سوباروئه
لایتو   فقط  
^^
اول سوبارو بعد ایاتو بعد کو بعد یوما بعد کوردلیا بعد...دیگه بعد نداره تا همین جا. از لایتو،کارل،شو،رجی،رجی،روکی و ازوسا به شدت متنفرم راستی من الان رفتم تست زدم که سوبارم چه حسی نسبت به شما داره دیدم نتیجه اومده "خیلی دوستت داره😻😻😻😻😻"منم همینطور تازه به نتیجه رسیدم که سوبارو رو بیشتر از ایاتو دوست دارم

سوبارو و آیاتو عشششقن . عشق
آیاتو و لایتو بیشتر آیاتو 
:)
ببخشید فصل3 کی ریلیز میشه؟؟؟
هنوز خبری ازش نشده
عشق فقط سوبارو

><
من لایتو رو دوست دارم چون مدل مو هاش شبیه کارلی جونه. از وقتی زندگی نامه ی کارلو خوندم دیگه خوشم ازش نمیاد. اول از لایتو خوشم نمیومد چون منحرف بود ولی حالا دوسش دارم چون منو یاد کارل میندازه. نظرم عوض شد از ریکتر هم متنفرم. بلی. 
بسی هم عالی ^^
عشق فقط و فقط کاناتو و ازوسا 😍😍😍
^^
وای فقط شوووو😍میمیرم براش😍
شششششووووووووووو😍😍😍😍
شو فوق العادست ولی سوبارو هم خییلی خوبه 😗😙

ولی منم اصلا از لایتو خوشم نمیاد 😔😔
کاناتو هم منو میترسونه 😨😨😨
آیاتو هم بد نیست ولی من خدایی نمیدونم از چی اون یویی خوشش میاد 😝😝
رجی هم کلا از مرحله پرته      یه ضدحال تمام ایار 😒😒😒
شششششووووووووووو😍😍😍😍
شو فوق العادست ولی سوبارو هم خییلی خوبه 😗😙

ولی منم اصلا از لایتو خوشم نمیاد 😔😔
کاناتو هم منو میترسونه 😨😨😨
آیاتو هم بد نیست ولی من خدایی نمیدونم از چی اون یویی خوشش میاد 😝😝
رجی هم کلا از مرحله پرته      یه ضدحال تمام ایار 😒😒😒
شششششووووووووووو😍😍😍😍
شو فوق العادست ولی سوبارو هم خییلی خوبه 😗😙

ولی منم اصلا از لایتو خوشم نمیاد 😔😔
کاناتو هم منو میترسونه 😨😨😨
آیاتو هم بد نیست ولی من خدایی نمیدونم از چی اون یویی خوشش میاد 😝😝
رجی هم کلا از مرحله پرته      یه ضدحال تمام ایار 😒😒😒
یویی بنظر من کیوته !
آیاتو هاته ... کاپل خوبی میشن !
سلام . آیا این سریال  (عاشقان شیطانی )در کنار دو فصل که گذاشتین فصل سومش هم اومده؟ تشکر
سلام خیر فعلا ک نه
1. shu
2. ayato
3. subaro
4. azusa
5. kanto
6. laito
7. other
D:
بسی هم نایس
من که فقط لایتو رو دوس دارم
منحلف سیتون خودمه💚
D:
هممم ... اوکی
فقط سوبارو و ایاتو کمى لایتو ♥♥

:)
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی
من همشون رو دوس دارم 😍😍😍😍😍😅😅😅😅
اما اول ایاتو 
دوم سوبارو 
سوم شو 
ﭺهارم ازوسا 
پنجم کو
ششم کاناتو 
هفتم رایتو 
هشتم رجی
نهم یوما نمیدونم ﭺرا دوسش ندارم 😂😂😂😂
دهم روکی به خدا نمیدونم ﭺرا اصلا دوسش ندارم 😁
خخخخ
ممنون بابت شرکت در نظر سنجی
فقط سوباره 
خشن بی اعصاب

خخخ
موافقم
فقط ایاتو جونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم
^^
فقط کو عشق خودم
حالا بگیم بعدش آیاتو
شو 
روکی 
و حالا یه درصدی هم قاىل شیم واسه کاناتو و البته سوبارو خب بگیم روما هم خوبه 
رجی و لایتو آزوسا هم میتونن برن بمیرن 
ممنون ک توی نظر سنجی شرکت کردین
هیچکس هیچکس ایاتو نمیشه قربونش بشم خیلی خوبه مخصوصا تو قسمت دوم
هیچکس هیچکس ایاتو نمیشه قربونش بشم خیلی خوبه مخصوصا تو قسمت دوم
خخخخخ
عاره
سلام اوم من خیلی یویی رو دوس دارم البته بین پسرا اگه بخوام انتخاب کنم بترتیب

کو و سوبارو
یوما
شو
ایاتو
شین
کارلا 
ولی بازم یویی رو خعلی دوس^•^
راستی به چنل تلگرام یه سری بزنید t.me/AnimeDiabolik اریگاتو
^^منم از یویی خوشم اومده ... قبلا خوشم نمیومد
ممنون بابت شرکت در نظر سنجی
من شو و سوبارو
ممنون بابت شرکت در نظر سنجی
اینم ترتیب مننننننننن
آیاتو 
لایتو 
سوبارو 
(آنجا یویی) 
شو 
رجی 
کاراتو

تشکر بابت کامنت
فقط آیاتو و سوبارو ،رو عشقههههه ویکمم شو 
^^
سوبارو عشق منه از جایی که چاقورو داد به یویی یک دل نه صد دل عاشقش شدم من کلا این انیمه رو دوست دارم در واقع بیشتر از هر انیمه ای همه ساکاماکی ها و موکامی ها رو هم در اصل دوست دارم ولی حساب سوبارو و ایاتوو شو و روکی از بقیه جدا ست لطفاً اگر میشه یه انیمه مثل عاشقان شیطانی بهم معرفی کنید
:) تشکر بابت کامنت
اگر ژانر خوناشامی میخواد
Vampire Knight
Seraph of the end
 اگه درام میخواید
Kami Sama Hajimemashita
اول از همه لایتو بعدش ایاتو بعدش سوبارو (دوستم فکر نکنه به شوهرش چشم دارم ها*_*) بعدش رجی . کاناتو . شو . کو . یوما . روکی(رودکی) ازوسا بعدشم اون دوتا بنیانگذارا
^^ ممنون بابت کامنت
اولا که انیمه رو دیدم پیش خودم گفتم چ چرت ولی واقعا شخصیت پردازیش خیلی خوبه هرکدوم واسه خودشون یچیزین
من سوبارو بنظرم بحثش از بقیه جداس مهربونه ولی درظاهر خودشو عصبانی و بیتفاوت نشون میده ک اونم همه میفهمن اصن خیلی مردونس:) 
بله شخصیت پردازی های خیلی عالی ان. هم از لحاظ طراحی و هم ویژگی های رفتاری و شخصیتی
من ایاتو و سوبارو وشو رودوست ندارم عاششششششششقششششششونمممممممن
^^
سلام من عاشق یویی ام و اگر بخوام به ترتیب بگم

یویی

ایاتو

شو

سوبارو

ریجی

لایتو هم شلغمه خخخخ
کاناتو 
:) مرسی که نظرتونو گفتید
فقط سوبارو و آیاتو
عاره هر جفتشون عالین
عشق فقط آآآآآاااااایاتوووووو جووووون بعدش سوبار جون بعد شو
از لایتو هم خیلی بدم میاد ولی من حس میکنم آیاتو یویی رو دوس داره
عشق فقط آآآآآاااااایاتوووووو جووووون بعدش سوبار جون بعد شو
از لایتو هم خیلی بدم میاد ولی من حس میکنم آیاتو یویی رو دوس داره
ایاتو سوبارو وشو

^^
سلام من فوق العاده عاشق این انیمه شدم
و شخصیت های شو و آیاتو و سوبارو برای جذابیت و زیبای شون و ریجی برای مقتدر بودن ومغرور بودنش
سلام
ممنون بابت کامنت
من کلا دیوووووووونه سوباروام لامصب جذابیت از سرو روش میباره آیاتو هم که جای خود داره ولی سوبارو یه ۱۰ امتیاز از آیاتو بهتره 
رجی هم بد نیست ازش خوشم میاد چون تو یه ماه به دنیا اومدیم و یه جورایی خصوصیات خودمو داره
تشکر بابت کامنت
آیاتو و سوبارو
تشکر بابت کامنت
ایاتو
سوبارو
شو
.
لایتو
رجی
کاناتو 
تشکر بابت کامنت

سلم وممنون ازتمامی مطالب خوبتون من اول از سوبارو وایاتو به خاطر اخلاقو رفتارو زیباییشون خیلی خوشم میاد


 

سلام. تشکر بابت کامنت

اینم مگه سوال داره فقط یه کلمه سوبارو 

عشق من سوبارو و آیاتو بعدش شو البته توی یه نظرسنجی جهانی به ترتیب شو، آیاتو و سوبارو رتبه ی اول تا سوم به ترتیب تعداد طرفدارا داشتن ولی سوبارو یه چیز دیگه س اصن از وقتی چاقورو داد به یویی عاشقش شدم یه جور خاصی . این اولین انیمه ای بود که دیدم وبیشتر از هر انیمه ی دیگه ای دوسش دارم اصن شخصیتاش یه جور خاصی جذابن لامصبا❤❤❤❤

سلام ممنون برای عکس نوشته های زیبایی که تو سایت قرار دادین امیدوارم همچنان ادامه داشته باشه 

سلام. ممنون برای کامنت
انشالله xd

فقط لایتو و بعدشم آیاتو...

من واقعا نمیفهمم چرا میگید لایتو زیاد شورشو درآورده؟

تازه به نظر من لایتو از همشون بیشتر با یویی صمیمی تره!

شاید یکم منحرفه ولی خیلی شخصیت باحالیه.

:) تشکر که نظرتونو گفتید .
عذر میخوام بابت اون نظر. باید نظراتی که توهین آمیز هستن رو مخفی یا ادیت کنم اما اون یکی از دستم در رفته.

من خیلی خیلی لایتو و آیاتو رو دوست دارم و به نظرم لایتو تو گاز گرفتن اصلا خشونت نشون نمیده!😍😍😍 آیاتو هم خیلی خوشتیپه.....

:) ممنون بابت شرکت در نظر سنجی

سلام من تازه این وبلاگ رو پیدا کردم شو و ❤ریجی❤ رو بیشتر از همه دوست دارم‌ مخصوصا ریجی آروم بودنش مقرراتی بودنش خیلی دوستش دارم  جواب نده میدونم کدومو دوست داری گوشی مال من نیست

فقط ایاتو و لایتو 

سلام من همون طور که گفتم اول سوبارو بعد آیاتو بعدش شو تو یه نظرسنجی جهانی به ترتیب شو آیاتو و سوبارو رتبه اول تا سوم محبوب ترین کاراکتر های این انیمه بودن ولی سوبارو یه چیز دیگه س لامصب در ضمن ممنون به خاطر انیمه هایی که بهم معرفی کردی ولی همشو دیده بودم 😊😊😊

اها
خواهش میشه
عه خب یبار دیگ ژانرتو بگو تا ببینم دیگ چی میشناسم

سلام من روکی رو دوست دارم از لایتو،یوماوآزوسا متنفرم لایتو=🤮                 راستی شما توی نماشا کانال دارین؟

ممنون از کامنت
اره یادمه ی کانال داشتم اما اسمش یادم نمیاد
خیلی وقته استفاده نکردم

سلام اگه دوباره استفاده میکنید میخواستم خواهش کنم یه میکس از انیمه 😘😘چینی عشق شاهزاده روانی😘 بزارید لطفا ممنون که به کامنت ها جواب میدید آریگاتو🙏🏻

انشالله اگر استفاده کردم حتما ^^
جواب این کامنتو بعدا چک کنید، اگه ویدئویی بزارم بهتون خبر میدم

خیلی خیلی از لطف شما ممنونم حتما دوباره چک میکنم فقط یه زحمت دیگه لطفا آهنگش خوب باشه اکثرا میکسارو بخاطر آهنگش نگا میکنم و باز هم ممنون 😘👍🏻

oaky
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

1 ایاتو 

2 شو 

3سوبارو 

** ****** ** *** ** ***** *** **** 

اونایی که دوست داری رو بگو اگه کاراکتری رو دوس نداری نگو

اول آیاتو 

بعدش روکی 

 

وبعدش شو

ولی آیاتو یه جذابیت خاصی داره

 

^^
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

ایاتو و 

شو

ولی اول از همه ایاتو 

فقط سوبارو و ایاتو هردو رو بیش از حد دوست دارم

 

^^

خب من به ترتیب 

آیاتو❤

لایتو💚

سوبارو💙

شو💛

کاناتو💜

رجی❤ 

رو خخخخخخییییییلللللللللللییییییییی دوست دارم 😁

مرسی که توی نظر سنجی شرکت کردی ^^

  اول آیاتوبعد سوبارو بعدم لایتو شو رجی کو آزوسایوما روکی

.

.

.

.

کاناتو

کلا آیاتو ها دلم رو می برن تو توکیو غولم یکی داشتیم اونم حیلی دوست داشتم

XD

به نظر من سوبارو از همه بهتره البته این نظرمنه چون جذبه ی خاصی داره ادم رو جذب خودش میکنه

 

موافقم

ساکاماکی سوبارو5

^^
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

ریجی ساکاماکی.عشق منه واقعا از ته دل دوســش دارم.💖💖💜

ریجی ساکاماکی.عشق منه واقعا از ته دل دوســش دارم.💖💖💜

^^
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی
اخ اخخخخخخخخ عشششششششششششق فقط. موکامییییی. کو
^^
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

اول ایاتورو عشق است........ یعنی میمیرم براش

دوم شو  سومم سوبارو

ولی بازم من ایاتو رو میدوستم

:)
تشکر بابت بیان نظرتون بدون توهین به هیچ کاراکتری

فیلمش واقعا سر و ته نداشت درسته شخصیتاش رو خیلی خوب طراحی کرده بودن ولی اصلا روی فیلمنامش کار نکرده بودن 

فیلم داره ؟ منظورتون همون انیمه شه دیگه؟
بله چون مانگای مشخصی نداره ، استوری لاین خوبی هم نتونستن براش در بیارن

سلام

می خواستم یه سوال بپرسم...

میشه قسمت سوم فصل دوش رو بذارید...

من لینک هایی که میزنم باز نمی شه ...

و در ضمن به نظر من ...

۱-سوبارو

۲-آیاتو

۳-شو 

۴-کاناتو

۵- رجی

۶- لایتو

با اینکه زیاد از لایتو خوشم نمی آد...

سلام
آیا لینکای وبلاگ من رو هم امتحان کردید؟
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

چرا به نظرم هرچی خوناشامه جذااااااابه؟!😭😍

هه هه
همه خوناشاما به غیر از خوناشامای گرگ و میش ^^ (به غیر از گرت)

من عاشق روکی ام. بخاطر اینکه قلب مهربونی داره بعدشم موهاش واقعا دیوونه موهاش هستم خیلی خوشگله واقعا روکی از همشون آدم تره. آیاتو، کاناتو، رایتو، سوبارو، رجی همش از خون این دختره بدبخت می خودن ولی روکی خداییش فقط یه بار از خونش خورد روکی بابقیه اشون فرق داره. ولی اون دسته خون‌آشام های اصیل زاده هستن، بی دلیل از خون‌آشام های اشراف زاده بدشون می آید اونم فقط بخاطر اینکه اون ها قبلا انسان بودن. 

تشکر که کامل علت علاقه ات به روکی رو گفتی ^^
ممنون بابت شرکت در نظر سنجی

اول شو! بعدش آیاتو.....😍😍شو خعلی جذابههههههه

^^
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

اممم در کل همشون خوبن اما من شو و ایاتو رو ترجیح می دم

:)
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

تابلو نیس؟

لایتو از همشون خشگل ترع

خیلیم بامزس

البته توی برادران موکامی هم به نظرم کو از همه باحالتره

تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

سوبارو و رجى

من که عاشق ایاتوو هم اخه نگا کن ^^

><

1-آیاتو

2-لایتو

3-سوبارو

4-کو

5-رجی

6-شو

واااای خیلی آیاتو رو دوس میدارمممم💝💝💝😍😍😍💓💓💓💋💋💋💋💋💋🌹🌹🌹🌹💕💕💕💎💎💎♥♥♥♥💖💖

7-کاناتو

 

اووووووووووولللللللللللللللللللللللل ایاتو(عجقم)بعد شو بعد سوبارو

از لایتو هم بدم می اد خیلی منحرفه

من همه شخصیت ها رو دوس دارم 

نمیدونم چرا خیلیا از لایتو بدشون میاد 😞😞😞

لایتو که باحاله😎😎

ولی در کل همشونو دوس دارم ❤❤

اول سوباروووووووووو بعدم شووووو

فقططططط شووووووو

><

فقط ایاتو و سوبارو من از قسمت هشتم فصل وول خوشم اومده فقط ایاتو وسوبارو

سوبارو ایاتو عشق است

لایتو...شو...کو....رجی...ایاتو....سوبارو....

حیف بیقه شون چنین افتخاری که من دوستشون داشته باشم نصیبشون نشد😎😎😎🤣

رجی حرف نداره

من همشون دوست دارم کلا دوست داشتنین البته نه در یک سطح ولی خب هر کدومشون یه ویژگی جالب دارن داستانشم به نظرم پیچیدن به این سادگی که فقط خون خوردن باشه نیست یوییم دختر خوبیه به نظرم آیاتو و شو و سوبارو و روکی بهترن

تشکر که کامنتتون رو بدون توهین به کاراکتری بیان کردید.

راستشو بخوای من لایتو رو خیلی دوست دارم اولش بخاطریکه منحرف بازی در می اورد ازش بدم میومد ولی کم کم ازش خوشم اومد چون خییلی خونسرده و لحجه ی خاصییییداره که مخصوصا خودشه و خوش سروزبون و مهربونو شوخه البته به مهربونیش نمیشه زیاد اعتنا کرد چون ایشونم سادیسمی هستن ...... من بیشتر زمانیشو خیلی دووس دارم که با اون استایلش لبه ی کلاهشو میگیرههه واقعااا خییلی جذااب میشهه ....! *_*  :-)

از ته ته قلبم واقعا
آیاتو
آیاتو
آیاتو
آیاتو

اول کاناتو بعد سوبارو بعد کینو 😄😄😄😍😍😍

همشون عشقن 😍

سوبارو و آیاتو 😍

سوبارو ....کینو.......کارلا......شین..💗💗

فقط کاناتو 💜💜 💜💜💜

من فقط سوبارو وایاتو😍😍👍

من اول ایاتو جونم رو دوس دارم و بعدشم شو جونم و بعدم رایتو

 

ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاتــــــــــــــــــــــــو فقط ایــــــــــــــــــــــــــــاتـــــــــو

کنیچیوا 

ایاتو و لایتو

کنیچیوا
تشکر بابت شرکت در نظرسنجی

کنیچیوا 

اول ساکاماکی ایاتو ، تیپش رو خیلی دوست دارم و به نظرم تو داستان نقشش از بقیه برادران ساکاماکی پر رنگ تره ، و شخصیتش زیبا طراحی شده و اینکه اولین نفری بود که یویی رو به اسم خودش صدا کرد.

دوم ساکاماکی سوبارو ، خشن و بی اعصابه اما قلب مهربونی داره و مثل بقیه داداشا منحرف نیست و به گفته شرکت سازنده دیابولیک لاورز تنها عضو برادر هاست که عاشق یویی نیست

بقیه برادران هم خوبن اما این دوتا از بقیه بهتر و جذاب تر هستن.

هرکدومشون ویژگی های خاصی دارند . اما من از ایاتو و سوبارو بیشتر خوشم اومد.

یویی هم که بنده خدا خونش الکل شده رگش میکده 😂

کلا انیمه و شخصیت هاش زیبا و جذاب هستن اما داستانش خیلی واضح نیست چی به چیه . امیدوارم تو فصل سوم مشخص بشه همه چیز ، اینکه مثلا کارل هاینز چرا مادر سوبارو رو زندانی کرده بوده و ... .

کنیچیوا ^^ 

درسته داستان خیلی واضح نبود. مشکل خیلی از طرفدارشم همینه. با این طراحی اگه داستان واضح تر و جالب تر و پر محتوای تری داشت بی شک یه انیمه خیلی خوب میشد.

کنیچیوا 

به نظرم ایاتو جونم بیشترین طرفدار رو داره ، همه عاشقشن از جمله خودم ، شخصیت سادیسمی داره اما فوق العاده زیبا و جذاب طراحی شده . 

البته تمام کاراکترها زیبا طراحی شدند مخصوصا چشم هاشون و موهاشون.

سوبارو هم که کلا یه چیز دیگس ، خیلی خفنه... 

کنیچیوا
تشکر که نظرتونو بدون توهین به کاراکتر دیگه ای بیان کردید :)
بله طراحی های این انیمه فوق العاده زیبا و جذابن. 

اریگاتو

وبلاگ شمارو تازه پیدا کردم و خوشم اومد 

 

:)
خوشحالم که خوشتون اومده

فصل ۳ عاشقان شیطانی اومده ؟؟

قسمت ۱ رو دیدم اما ۲ رو ندیدم ؟؟

فصل سه نیومده

خوشگل موسیقی شو🎻 

باااااااااحاله آیاتو😂😂😂

اونی که شخصیتش نرم سوبارو 

بقیه فقط شخصیت های قشنگی دارن 

من ایاتو رو دوست دارم شو هم خیلی جذابه 

از نظر اخلاقی کو و سوبارو رو دوست دارم کلا همشون خیلی جذابن

من خیلی ایاتو و کو رو میدوست🔥🥀👑💫

من رجی 

بخاطر جدی بودنش و شیکی

 

عشق فقط یک کلام آیاتو وسلام😐😐

بعدشم شو جذذذذذابم کراشم😍😍

 

ایاتو،خیلی خوبه من واقعا دوستش دارم و وقتی عکسشو دیدم به خاطر اون این انیمه رو دیدم بعد سوبارو و لایتو هم اخلاقش باحاله

 

تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

ایاتو و لایتو 

لایتو رو بیشتر دوست دارم و بعد ایاتو

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من عاشق ایاتو و سوبارو ام با این حال که دختر عمه ام میگه یک مشت دیوونه ان ولی من واقعا ذیوونه این دوتا ام اخه هردو اخلاقشون مثل منه البته همه ی این 6 تا اخلاقشون مثل منه ولی من عاشق این دوتا شدم ولی اول ایاتو رو که دیدم دیگه داشتم میمردم از عشق 

* ***** **** ** ***** ***** **** ** **** ** ** ****** ****** ** ** *** ** **** ***** ***** **** *** ******* **** *******

نه عزیزم. لازم نیست در کامنتتون به کاراکتری توهین کنید.
نظر سنجی اینه که کدوم یکی از ساکاماکی ها رو دوست دارید. اگرم میخواید بگید کدومشونو دوست ندارید هیچ عیبی نداره! ولی بدون توهین

من از سوبارو و آیاتو و کاناتو خیلی دوست دارم و به خازر همین سه تاست که این 

انیمه رو میبینم

من سوبارو بیشتر از همه دوست دارم.1سوبارو  2 آیاتو  3 کاناتو  4 لایتو 5 شو

و در آخر رجی. از یویی هم که اصلا خوشم نمیاد چون خیلی ترسو و همش میخواد فرار کنه.

از موکامی هاهم زیاد خوشم نمیاد.

فقط سوبارو توی این انیمه خیلی نظرمو جلب کرد هم خوشتیپ بود هم خوش قیافه اخلاقشم خیلی دوست داشتم.

ممنون از شما بابت سایت خوبتون.

^^
احساس میکنم هر کی به یه دسته خوناشام گشنه برسه میخواد فرار کنه XD
خواهش

من خیلی خیلی خیلی لایتو رو دوست دارم چون خیلی خوشتیپ و کاواییه و خوش قیافه هم هست هرکی هم مسخرش کنه با من طرفه.

لایتو♥️⚘

   ❤i, love you layto

:) تشکر که نظرتونو بدون توهین به کاراکتر دیگه ای بیان کردید ^^

1آیاتو

2کاناتو

3سوبارو

4شو

5کو

6لایتو

7رجی

از بقیه هم خوشم نمیاد. مخصوصا از یویی واقعا خیلی اخلاقش مسخرست همش هم میخواد فرار کنه. من بودم انقدر خوشحال میشدم که نگو و ازشون میخواستم منم خون آشام کنن که برای همیشه پیششون زندگی کنم.

آیاتو هم خیلی دوست دارم از همه چیش خوشم میاد.

با تشکر بابت سایت خدانگهدار.

:) واو ... فانتزی جالبیست^^

خواهش میکنم

اوهایووو

به شخصه وقتی یه سری کارکترا رو انقدر جذاب درست میکنن نمیشه از روی یکیشون رد شد. 

در کل یه سری انیمه ها هستن بدون توجه به ژانرشون پسراشونو جذاب درست میکنن که فن گرلایی مثل ما بخونن. = ̄ω ̄=

الان ساعت 7 صبحه و من یه ساعته دارم فکر میکنمe_e

فک کنم ایاتو رو انتخاب کنم~>_<~

اونم چون پرید تو اب که یویی رو نجات بده

و اینکه بیشتر از چیزی که نشون میده پسر خوبیه ●ω●

راستی وضعیتتون تو این کرونا چطوره؟ 

امیدوارم خوب باشین~T_T~

اوهایو ~
اره خب طراحی یکی از تاثیر گذارترین ویژگی های انیمه است! و بعضی انیمه ها هستن که توی طراحی سنگ تموم میذارن ><
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

هممم وضعیت چندان بد نیست خداروشکر! امیدوارم برای همه اوضاع بهتر شه :)
آریگاتو ^^ همچنین شما هم 

آیاااااتوووووووو❤️❤️❤️❤️❤️❤️

آیاااااااتووووووووووووووووووووو

و

شووووووووووووووووووووووووو

تامام تامام

همین که گفتم رو حرف منم حرف نباشه اعصاب ندارم

خخخ XD
اوکی

من از همشون خوشم میاد ولی بیمه برادران ساکاماکی خب صد در صد آیاتو و از کاناتو هم خیلی خوشم میاد شخصیتش باهام خیلیییی جوره

^^ تشکر بابت شرکت در نظرسنجی

حیف که نظر سنجی برای برادران موکامی ندارین😔

:( خب میذارم یه چن وقت دیگه
شو
رجی
لایتو
کو
سوبارو






ایاتو اول بعدم شو

بعدم رایتو

تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

1 سوبارو

2 شو

3 ایاتو

4 رجی

5 کاناتو

6 رایتو

من از رایتو متنفرم

از نظر من همشون در نوع خودشون عالین :)

ولی خب ... ابنم از ترتیب :

 

ایاتو

سوبارو

شو

کاناتو

رجی

لایتو

 

 

حالا موکامی ها :

روکی

کو

یوما

ازوسا

 

 

ولی سوبارو و روکی تنها کسایین که نگران یویی شدن !! روکی به یویی گفت تو مثل منی درد میکشی 

 

سوبارو هم که دلش به حالش سوخت بهش چاقو داد و حتی اومد تا از دست موکامی ها نجاتش بده

 

 

ایاتو هم از بقیه کاراکترا غیرتش بیشتره !! نمیزاره به عشقش یا غذاش بقیه دست بزنن ! ولی هنوز تو فکر اینم که چرا به داداشاش این اجازه رو  میده و بهشون هیچی نمیگه !! اخه این چه غیرتیه ؟!

 

کو هم خیلی مهربونه ! ولی اگه عصبانی بشه بد عصبانی میشه

 

و در نهایت بگم یویی خیلی گناه داره !!! شده غذای چند تا خون اشام .... خیلی سخت و دردناکه که غذای 12 تا خون اشام باشی  !!!

 

 

راستی امیدوارم زودتر بقیه ی فصل هاشم بیان !!! دارم از ذوق میمیرم :)

لطفا هر کسی تونست جواب سوالمم درباره ی ایاتو بده . مرس 

تشکر بابت کامنت و ممنون که نظرتون رو بدون توهین به هیچ کاراکتری بیان کردید :)

احتمال اینکه فصل جدید براش بیاد کمه! یه بازی هم داره که البته انیمه اش از روی اون بازی ساخته شده. اگر خیلی علاقه دارید بهش اون بازی رو انجام بدید^^

رجی  سوبارو

ایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاتـــــــــــــــــو عشــــقــــــــه😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘

شو

ریجی

سوبارو 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیاتو 

لایتو

کاناتو


اول از همه عشقم سوبارو 💓💓 بعد شو 👼

بعدش هم تسوکامی کارلا و تسوکامی شین 😍شخصیت فصل سوم

بعد اینا خیلی تسوکامی کینو رو دوست دارم 😘شخصیت فصل سوم

از موکامی ها خیلی از یوما و روکی خوشم میاد 💟

^^
تشکر بابت شرکت در نظرسنجی
شخصیت های فصل سوم رو از روی بازیش میشناسید؟

فقط لایتووووووووو 

و سوبارو

از نظر من آیاتو و سوبارو 

سلام من تازه اومدم

از همشون خوشم میاد ولی اگه بخوام به ترتیب بگم اینجوری میشه

رجی

یوما

کارلا

آزوسا 

شو

کو

ایاتو

کینو

لایتو

روکی

شین

کاناتو

واقعا انتخاب از بینشون خیلی سخته ازبس همشون عالین

سلام خوش اومدی
ممنون بابت شرکت در نظر سنجی

جاست سوباروووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو*ترکید*

شخصیت های جذابی داره اما از نظر داستان نویسی واقعن ضعیف و به درد نخوره...البته اینم باید در نظر بگیریم که ویژگی های شیطانی رو میتونیم در این انیمه مشاهده کنیم...مثل علامت ممنوعه ۶۶۶ و یا همینطور خود داستان که ۱۰ تا پسر از یه دختر استفاده میکنند...هیچ هیجانی هم نداره و همش چیزای تکراری نشون داده میشه و دقیقن میتونیم صحنه ی بعدی رو حدس بزنیم و من نمی‌دونم چرا این انیمه رو ادامه نمیدن که حداقل آخرش اینقدر بی مفهوم تموم نشه. و باتوجه به سوال شما فک کنم سوبارو شخصیت برتره چون خشن اما درواقع مهربونه و برعکس برادراش مادرش رو به قتل نرسونده...اینم یه نکته منفی دیگه که آیاتو و دو برادر دیگرش و همینطور رجی مادرانشان را با دستای خودشون کشتند و این پیام منفی را به افراد میرسونه....تنها نکته مثبت این انیمه شخصیت های جالبشه

این انیمه از روی بازی ساخته شده! برای درک داستان اصلی و کامل باید بازیشو کرد که من نه فرصتی دارم نه علاقه چندانی بهش که بخوام بازیشو پیدا کنم و همونطور که گفتی انیمه اش رو چون خیلی سر زبون بود و طراحی کاراکتر های قشنگ و چشم گیری داره دیدم اما کسایی که فن واقعیشن شنیدم این انیمه رو بدون بازی نباید دید. چون بازی داستان رو کامل میکنه

به ترتیب

سوبارو 

ایاتو 

شو 

ولی بیشتر فقط سوبارو و ایاتو *-------*

فقط لایتو راستی اصلا کسی میدونہ کینو وجود دارہ یا فقط من باور دارم

آیا تو کون

فقط رجیییییی عشقممممممممم

رجی نفسسس

من دیوونه همشونم 

نمی دونم کدوم

یعنی واقعا تو ده راهی گیرم😆😆😆😆😆

من سوبارو و شو رو دوست ندارم بلکه عاشقشونم

 

فقط رجیییییییییی 

عاشقشم رسمی و با کلاس نه مثل اون یکی ها دهاتی 

رجب فقط رجی

1: آیاتو(باحال مغرور و منحرف)

2: سوبارو(بی اعصاب جذاب)

3: لایتو(منحرف جیگر)

4: شو(کلا تو باغ نیس ولی دوسش دارم خیلی ریلکسه)

5: رجی(به اینکه خیلی خیلی خیلی ضد حاله واقعا ازش خوشم میاد)

6: کاناتو(اصلا و ابدا ازش خوشم نمیار متنفررررررم ازش. به شکل چندش آوری منحرفه تازه رنگ موهاش مثل کوردلیای نکبته. زیادی هم خشنه.... خلاصه هرچی بگم کم گفتمممممم)

خب من کلا بین دو گروه ساکاماکی و موکامی، موکامی و بیشتر دوست دارم ولی خب از بین برادران ساکاماکی شو رو از همه بیشتر دوست دارم واز بین موکامی ها روکی . ولی هر کدوم جذابیت خودشونو دارن . مثلا آیاتو به خاطر خودخواهی هاش و اون حس مالکیتی که به یویی داره جذابش کرده. فکرکنم همه وقتی که لایتو یه حرکتی میزد حس مورمور شدن و حتما داشتن و این برای خیلیا حس خوبیه و جذابه. سوبارو اون خشم و در کنارش مهربونی و اون غروری که نمیخواست قبول کنه یویی و دوست داره خیلی جذابه . هر کی رجی و ببینه با خودش میگه عجب جنتلمنی و به نظرم اون روحیه ی شیک و عاقلش برای هر کسی میتونه جذاب باشه . شو اون بیخیالی و بی شیله پیلگیش و در همون حال خشن و خشک بودنش برای من خیلی جذاب بود و دقیقا وقتی که قسمت اول و دیدم به نظرم واقعا جذاب اومد . به نظرم کاناتو و آزوسا تا حدودی شبیه به هم بودن و اون حس نفرت و معصومیتی که میشد تو چشمای کاناتو دید و این تضاد معصومیت و نفرت اونو جذاب میکرد . برادران موکامی چون همون اول انسان بودن شاید حس بهتری به آدم منتقل میکردن . آزوسایی که میخواست درد بکشه ولی دیگران دوستش داشته باشن واقعا شیرین و البته خطرناک بود. کو خیلی دوست داشتنی بود که درد هاشو پشت خنده هاش قایم میکرد و مهرشو نشون میداد. یوما کسی بود که میتونستی درکنارش با اینکه خون آشام بود ، میتونستی کنارش یه زندگی عادی و در عین حال هیجان انگیز و تجربه کنی . روکی به من حس پاکی و منتقل میکرد اینکه به یویی قدرت انتخاب داد خیلی برای من تاثیر گذار بود و مهمترین دلیل دوست داشتن منم همینه. راستی این داداشه که قراره جدید بیاد که اسمش کینو بود به نظر میاد بی نهایت جذاب باشه . ببخشید اگه زیاد طولانی بود من تازه این انیمه رو دیدم دوست داشتم یه جا دربارش خودمو خالی کنم . معذرت میخوام اگه سرتونو درد آوردم...

 

>< معلومه با این انیمه خیلی ارتباط برقرار کردید و کاراکترا رو خوب درک کردید. کامنتتون رو دوست داشتم :) 
ممنون ک وقت گذاشتید

ارہ ماریانا راست میگی

بہ این ترتیب

اول لایتو بعد شو بعد کینو بعد ایاتو بعد سوبارو بعد رجی

ھیف اینا راتسی اگہ سایت گم شدہ در نایمہ جمع نکردہ بود فصل3 ر ومیدید من دیدم باحالہ یا بہتر بگم بیخودیہ تازہ سازندہ خیلی تنبل بودہ

فصل سومی هنوز ازش نیومده

راستش اول آزوسا بعدش کو و بعد آیاتو را دوست دارم

فقط سووووبارو🤍

فقط سووووبارو🤍و کارلا💛

1سوبارو جونم 

 2شوی عزیزم

3 رایتوی بامزه و شیطونم 

 

 

 

در یک کلا م بگم آیاتو.      💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

اقا اجازه؟-.-

کو..من هی همش میبینم همه ایاتو و سوبارو رو دوس دارن گفتم کو رو هم بگم بچم گوناه داره:((((

کو و امو نکو چانش^^زیبا ی بیداریه واسه خودش

><
من خودم از موکامیا عاشق کو ام! ^^

کاناتو عم گوناه داره اونم دوست:( 

صداش خیلی بانمکه به نظرم..تو بچگیاشم کوردلیا بش میگه پرنده ی اوازخون من...

از طرفی ایاتو کلن دلبری میکنه با اون لباساش..سوباروهم که بچم..خیلی مهربونه

>< همه شون کلا ویژگی های منحصر ب فرد خودشونو دارن و دوست داشتنی ان ^^

آیاتو و رایتو و شو 

اینا عشقن 

فقط یک سوال چرا فصل سوم را نمیسازن

آیاتو و رایتو و شو 

اینا عشقن 

فقط یک سوال چرا فصل سوم را نمیسازن

><
دوباره ی شایعاتی جدیدی اومده... شاید بسازن
شنبه ۲۲ آذر ۹۹ , ۱۹:۰۲ رجی ساکاماکی

همشونو دوس دارم ولی به ترتیب این طوریه 

رجی

آیاتو 

لایتو

شو

یویی

از رجی خوشم میاد چون اون روی آیاتو رو کم کرد بابا این آب میوه هایی که من واسه این دختره میخرم پول خورده... میفهمی؟ پووووووول

منم از شما بازدید کننده عزیز خوشم میاد چون تو کامنتت به هیچ کاراکتری توهین نکردی ^^
ممنون بابت کامنت

فقط 

شو و آیاتو 

آزوسا و لایتو خیلی باحال هستن مخصوصا آزوسا چون شخصیتش بیشتر شبیه منه ☺

فقط آیاتو 

واییی😍😍😍😍

عشق اول 😍ایاتو😍

عشق دوم هیچکس😡😧

سوبارو عششششقه ❤️❤️❤️

شو

ایاتو 

کارلا 

کو

ازوسا

 

آزوسا از همه بهتره

از یویی متنفرم

فقط شو

بعد لایتو

بعد کو

بعد ایاتو

بعد سوبارو

بعد رجی

سوال داره میپرسه از کدوم برادران ساکاماکی...
یویی این وسط چرا...
هععیی

فقط عشقم ایاتو هر کی بهش دست بزنه من میدونم و اون😡

عشقم آیاتو زندگیم شده دووووووسش داااارم 🥺نمیدونم چقدر دوسش دارم مال خودمه به کسی نمیدم سمتش بیایین خودتون میفهمین🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡🗡 آیااااااااااااااااااااااااااااااااآااتوعشقو 

من میرم پیشش😘😘عاشقشم مال منهههه

بعد سوبارو 

اگه راهی پیدا کردی بری ب دنیای انیمه ها به منم بگو... برم دیگه بر نگردم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan