I ❤ Anime

تصاویر Mikasa Ackerman ( انیمه Attack on Titan )

مینا سااااان ^^

اوگن کی دسکا ؟!

براتون تصاویر میکاسا رو اوردم .

امیدوارم خوشتون بیاد :)

کامنت فراموش نشه


× کپی فقط با ذکر منبع ×



















خوب بودن

آریگاتو ^^
راستی ، کامنت خصوصیم رو دیدید ؟
خیلی قشنگ بود ... مخصوصا این یکی :
http://uupload.ir/files/in98_55023fc02320ee1f348545c3ca62d591.jpg
خوشحالم خوشتون اومد.
تشکر بابت کامنت
لیوای خیلی خفنه ولی میکاسا یه چیز دیگست♥‿♥
اره ... تو پسرا لیوای خیلی خفنه اما از دخترا فقط میکاسا
وااااااوووو... عااولیی
:)
یعنی بین پسرا من تنها کسی ام که از ارن خوشش میاد
خخخخ 😂😂

سلام .
من چند تا انیمه دارم همزمان نگا میکنم مثلا :  3-gatsu no lion ,
Mirai Nikki , aoi bungaku , ajin, Inuyasha, Natsume youjinchou و یه دو سه تا دیگه ....
میخواستم بپرسم به جز اجین کدوماشو دیدی؟ 
و اینکه با حدسی که از سلایق تو دارم « میرای نیکی» رو بهت توصیه میکنم
ناناتسو یوجینچو چند تا از فصلاشو دیدم اما کامل نی
اره اسمشو زیاد شنیدم. باشه میبینم
این میکاسا خیلی موجود عجیبیه همه باید برن کنار این یدونه برا همه تایتانا بسه
محشره .
خیلی از این کارکترای خفن خوشم میاد
وای رایانا اینا همش خیلی خیلی فوق العاده بود ...واقعنی خیلی خوشم اومد از این mikasa*-*
^^
کاراکتر محشریه
ممنون بابت کامنت
سلام رایان جان عالی بودن کل عکس ها شخصیت میکاسارو نوشون میداد راستی یه سزال که من هنوز متوجش نشدم میکسا عاشق ارن یا فقط مثل برادرش دوسش داره من که هنوز نفهمیدم؟
ممنون بابت کامنت

والا منم نمیدونم :/
اما فکر میکنم عاشقش باشه
جمعه ۲۳ شهریور ۹۷ , ۱۸:۴۳ اوتاکوی غم زده
سلام به رایان جان میشه بگی ایرادی نداره که من یکی از این عکسارو برای پروفایل توی بازی بردارم؟
نه اشکالی نداره
* کپی با ذکر منبع برای کساییه ک وبلاگ ، سایت یا کانال و گروه و اینجور چیزا دارند و میخواند این عکسا رو منتشر کنند.
برای استفاده پروفایل نیازی نیس از من اجازه بگیری رفیق
قشنگ بود 
ممنون^^

کی میرسه ببینم میکاسا داره اون راینر رو میکشه

:|

سلام رایان جان میکاسا عشقه عشق واقعا یه دختر که قد صد تا مرد می ارزه 

من تازه به وبلاگت ملحق شدم اطلاعات حالبی هم راجع به انیمه ها دارم خوش حال میشم اگه با هم همکاری کنیم ایمیلم رو هن که داری خوش حال میشم با هم تبادل تظر کنیم wibgsoffreedom313gmail

نیازی نیست اسمتونو عوض کنید و دوباره کامنت بدید. 
گفتم ک من مطالب نویسنده های دیگه رو درج نمیکنم. 

خیلی باحاله این میکاسا

><

خوشم اومد ازشون^^

بازم عکسای خفن بزار^^

اگه میتونم درخواستی داشته باشم میشه عکس پسر موسیاه و چشم ابی با شنل بزاری؟^-^

^^ حتما
ههممم چقدر با جزئیات! یاد شیل از خادم سیاه فتادم
باشه چشمم خورد بهش میذارم

چرا ارن و میکاسا بهم نمیرسن طاقت ندارم

عه هه هه
:/

عالی هست

^^

اوومم... باید بگم که.....بین همه شخصیت های انیمه ای از میکاسا متنفرم در حد مرگ ^^

نفرت عجیبی بهش دارم که تا حالا نسبت به هیچ کاراکتری نداشتم!

ینی تا فقط عکسشو میبینم اعصابم خورد میشه و حس فوق العاده بدی میگیرم. عجیبه واقعا!

خیلی ازش متنفرم خیلی خیلی!

واو! واااااااااااو ... هممممم
عیبی نداره
یکی از یه کاراکتر خوشش میاد یکی بدش میاد
سلیقه ها متفاوته

خوب بود من از تمام انیمه هایی که دیدم atack on taitan باز همه بهتر بود من عاشق شخصیت میکاسا هستم و اصلا دوست ندارم تو آخرین فصل اون بمیره

با جناب ایسایاما همه مون یه صحبتی باید داشته باشیمXD

او لالالا عالی بود خیلی خیلی کیف بله این انیمه واقعاَُ حرف نداره من خودم از بین پسرا فقط لیوای رو دوست دارم از بزن دخترا هم میکاسا و اگر اشتباه نکنم تا ۴۴ روز دیگه این انیمه تازه تو کشور ژاپن اکران میشه یا خدا یعنی هر ساعت هر دقیقه و هر ثانیه به یاد این انیمه هستم به هر حال عالی بود وبلاگت عکس هایی که گذاشتی عالی بود ^_^♥︎♥︎♥︎ 

خوشحالم از عکسا خوشت اومد><
شمارش معکوس براش شروع شده و واقعا اوتاکوها از تماااااام دنیا دارن براش لحظه شماری میکنن^^
ممنون بابت کامنت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan