I ❤ Anime

Totoro's collection

از حسای خیلی خوب برای یه اوتاکو، جمع کردن وسایل انیمه ایه مخصوصا از انیمه های مورد علاقه اش !

برای منی که با انیمه های استاد هایائو میازاکی و استودیو جیبلی بزرگ شدم توتورو ، آشیتاکا ، هاکو ، پونیو و .... اسم هایی اند که شنیدنشون باعث میشه برام کللللی خاطره زنده بشه ! 

و این کلکسیون بسیار کوچک اما دوستداشتنی توتوروی منه !

هنوز خیلی چیزا هس ک میخوام بهش اضافه کنم ... !

از خواهرم ممنونم چون همه اینا رو خواهرم برام خریده !

آنه اوئه ... هونتونی آریگاتو

کاتاجیکه نای

امشب اون دفتر سیاه به کلکسیونم اضافه شد . خیلی خووووووبهههه

سوگوووووییییییی

همه اش سیاس ! باید برم خودکار نئون بگیرم براش ! 

واهاهایییی 

رایان الان خیلی خوشحاله 

رایان بره بقیه درسشو بخونه

ماتا نه 


Wow! چه شاخ ! 
گامباره!
آریگاتووو
منم که لیوان ترا رو دارم و گردن بندش 😋 هاکو بره ابشو بخوره 
ترا !? صبر کن ببینم منظورت توتوروئه یا ترافالگار !? اخه لوفی ترائو صداش میزنه
سومیماسن ترا فالگار میگم ولی تازه میخوام توتور رو ببینم وای که چقدر سرم شلوغه 
واهواهاهاهاهاهاهاااتیییییییبیییینرزپتیسمزپسمدمرمل
ماگ ترافالگار رو داری !!!! عکسش ! چ  عکسی روشه !?
عکس خودشه ولی کلاه سرش نیست میخوام گردن بندشم نماد ترا روشه 
عکسشو ببینم 
تو وبم میزارم ببین یوهوهووو
هاااای
 اهایو راجب ماگ بهت  دروغ گفتم فقط خواستم جلوت کم نیارم  میدونم الان عصبانی میشی  خودت میدونی   اشتباه من بود سومانای سومانای 
یو هیساشی بوری . 
بله خودم وقتی عکسشو دیدم متوجه شدم !
عیبی نداره ... گاهی پیش میاد !
دای جوبو دس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan