I ❤ Anime

فن آرت های فانتزی سری (1)

هیساشی بوری دس مینا سان !

اوگن کی دسکا ؟

گاکو وا دو دس کا ؟

مینا ~ ایشونی گامباری ماشو !

این پست = » فن آرت !

پدیده ای بسی دوست داشتی که خب من فضیلتی ازش ندارم !

خوشا به حال اونایی که میتونند !

برید ادامه ... نظر هم یادتون نره !





























بیست بیستی😚
آریگاتو ;)
منکه معمولا فن آرتام بیشتر توهیین به اون شخصیته D=
 هنوز یادم نرفته چجوری با قیافه و آبروی گورن بدبخت بازی کردمو فن آرتامو ازش گذاشتم تو اینستام -___-
خخخخخخ ...
چندتاشم برام بفرست منم ببینم
فند آرت چیه؟میشه یکی برام توضیح بده
فن ارت به عکس های گرافیکی یا نقاشی های گفته میشه ک طرفدارا طراحیشون میکنن
اینا فوق محشرن رایان هنگ کردم به خداo_o چقد بااستعدادن...عاشقشون شدم من Yakattadesu(ایشالله که درست نوشتم)
یوکاتا یعنی خداروشکر !
منظورت همین بود؟
تو گوگول زدم " عالی بود " به ژاپنی : اینو نوشتYokattadesu. اشتباه نوشتم؟o_O
یوکاتا ینی خداروشکر 
عالی بود میشه سوگوی 
اوکی ، پس یه عااااااااالمه سوگوی ^^
آریگاتو
خیلی خوشال شدم بات حرف زدم رایانم ، دلمون واست بی نهایت تنگ شده... آجا آجا فایتیییینگ رفیقم ^^
منم همینطور آرام ... ^^ 
مرسی که با وجود فعالیت نداشتن وب هنوز بهم سر میزنی :)
تو هم فایتینگ 
بهترینا رو واست آرزو دارم رایانم ،همیشه سلامت و خوسحال و موفق باشی عزیزدلم ، کنکور رو هم ایشاله با موفقیت سپری میکنی
مرسی آرامم
رایانم سال نوت مبارک عزیزم امیدوارم سال خوبی داشته باشی و سال جدید کنکورو با موفقیت و اونجوری که میخای پشت سر بذاریش ... یه عاااااااااااااالمه آرزوهای قشنگ دارم واست و یه عالمه شادی و خنده اونم از ته دل و از روی خوشحالی رفیقم ^_^
سلام آرامم :) حالت چطوره زندگی؟
مرسی برای تو هم سال عالی ای رو آرزو میکنم
پر از شادی ، پر از آرامش  پر از دوستی
فدات بشم من رفیقم خیلی دوست دارم عزیزم ^_^ من وقتی دوستای به این ماهی دارم عاااااااالیم ^_^
:)
آرام ، دوروبریات آدمای خوش شانسین که تورو دارن
فدات بشم من ، من به خاطر داشتن شماها خوش شانسم ^^ اینو از ته قلبم میگم رایانم ، من باشماها واقعن دوباره متولد شدم...
:) خوشحالم که بودنم خوشحالت میکنه آرام

ببخشید اسم آرتیستشونو میدونی؟!

مدت ها پیش از DEVIANTART گرفته بودمشون
اصلا یادم نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan