I ❤ Anime

معرفی انیمه D. Gray-Man

 انیمه D.Gray-man (دی.گری-من) انیمه ای بسیار زیبا و منحصر به فرد با ژانر های تراژدی و فانتزی تاریک است که تا کنون داری 2 فصل بوده است. فصل اول آن با نام D.Gray-man دارای 103 قسمت و فصل دوم با نام D.Gray-man Hallow دارای 12 قسمت است. داستان این انیمه در مورد نبرد بین خیر و شر است . نبردی عظیم بین نور و تاریکی . شخصی به اسم Millennium Earl برای نابودی نسل بشر شروع به ساختن موجوداتی به نام " آکوما " میکند. در این بین سازمانی به اسم " محفل سیاه " برای نابود کردن آکوما ها افرادی به نام Exorcist را از سراسر جهان جمع آوری کرده و به کمک آنها، شروع به نابودی آکوما ها میکند. شخصیت اصلی این انیمه یعنی Allen Walker (آلِن واکِر) که به تازگی عضو محفل سیاه شده است به همراه شخصی به نام Kanda Yuu به اولین معموریتش میرود. چه خطراتی روبروی وی خواهد بود؟ آیا آلن میتواند از پس میلیون ها آکومای موجود در زمین بیاید؟ هنگامی که نسلی به نام نوح شروع به همکاری با آکوما ها میکند، چه خطرات جدیدی وی را تهدید میکند؟

 
 
 

 به جرات میتونم بگم که اگه این انیمه رو ببینید اصلا پشیمون نمیشید. درسته که این انیمه ژانر تاریک و تراژدی داره اما بعضی قسمت هاش هم اینقدر طنز میشه که نمیتونید جلوی خنده تونو بگیرید. از اون انیمه هاییه که توش هم خنده هست هم گریه ... حتما حتما ببینیدش ^_^

 
قسمتاش زیااااااده
هه هه
پس وان پیس رو چی میگی که تا الان هفتصدو خورده ای قسمت داشته ؟ :دی
تازه هانتر X هانتر هم 148 قسمت بود :دی
اگه تونستی از جایی گیر بیاری حتما ببین
باس برم ببینمش...
ولی لامصب قسمتاش زیاده
من خودم از نازلی گرفتم
دو تا DVD بود
خدا هر چی میخواد بهش بده
لامصب خیلی انیمه قشنگیه ...
بذار فعلا انجل بیتسو تموم کنم
تازه باهاش معتادش شدم
امروز نشستم تا قسمت شیششو دیدم بردار گرام اومد بقیشو نتونستم ببینم
:دی
انجل بیتسو حتما حتما ببین...
واست زیر نویس هاشم ریختم دیگه؟
سو استفاده گر !_!
»_»«_«
سو استفاده نبود...
نازلی با رضایت بهم داد :|
سو استفاده .....
سواستفاده..
الان دیگه منو میزنی..دی
خخخخ... ن نمیزنمت
از نازلی خبر نداری؟
اره ریختی
فقط تیتراژ آخرش زیرنویس نداره
اگه میشه یه پست بزن معنیشو بزار
منظورت آهنگ اندینگشه ؟
همون آهنگی که وقتی تموم میشه میذاره
اوکی . بهش میگند اندینگ :دی
الان واست ترجمه میکنم.
مرسی مامان بزرگ...
خواهش میکنم نوه جان :|
نه داداشم..
من فقط روزی که زندان بودیم دیدمش..دی
ولی از خواهرش خبر دارم... بهش میگم ببینیم چه خبره
وبلاگش هم که نابود شده
خیله خب داداش . خبری شد ب منم بگو
راستی
توی این زندان جدیدم یکی از پرسنل هاش شبیه رئیس زندان چ هست :@
ما هر جا میریم گیر خ.ج باید بیفتیم کلا :|
خخخ
خوش بگذرد در زندان جدید ..بدون ما..
من از همین الان به فکر دوست (د) های جدیدم خخخ
نامرد مارو فراموش نکنی ها....
از همین الان دارم کار میکنم فراموش کنم همه رو...
والا چی خیال کردی؟ دی
بی مرام ... به تو هم میگند داداش ؟
بله میگند داداش..به غیر از دوستای گرام که چیز های دیگری میگویند..
ایا به شما می شود گفت داداش؟؟؟؟
دی
البته ک میشه گفت :دی
قانع شدم..
آفرین
قانع باش
میشه یه سایت خوب مث خودت معرفی کنی که میشه ازش دی گری منو دانلود کرد+زیرنویس
لینک دانلودشو این هفته براتون میذارم . احتمالا فردا یا پس فردا
عجب! از این رباتیا که نیست؟!
ربات نه ! موجوداتی به اسم اکوما داره ک توسط شخصی به اسم ملنیوم ارل درست میشن اما رباتی نیست
اااهههه   دمت جیز  دست درد نکنه  12ساعت بود نتونستم بیام دلم تنگ شده بود 
حواهش میکنم قابلی نداشت
خیلیی انیمه خوبی بود 0____0 به جرعت میتونم بگم این انیمه رو بیشتر از توکیو غول دوسداشتم -___-
انیمه فوق العاده ای ! 
منم خیلی دوسش دارم
فقط ژنرال کروس باحال بود بقیشون مفت نمی ارزن ولی داستان باحالی هم داشت خونواده نوحم بد نبود از شخصیت های اصلی داستان خوشم نیومد خیلی همشون لوسن مخصوصا الن
یووووووووووو هیساشی بورییییی ..... اومدم با یک سوال اخلاقت شبیح کدوم یکی از شخصیت های انیمه ی دورارارا ست
یووو ! هیساشی بوری دانه ؟
اممممم هیچ کس :دی خخخخخ
واقعا ... اخه ترکیبیه ! گاهی از پشت هدایت میکنم مثل ایزایا ، گاهی اعصابم خورده میشه در حد شیزو و کلا این مدلی
واکاته نای شی خخخ 

یعنی میخوای بگی وقتی عصبانی میشی در حد شیزو عصبانی میشی؟ 
من که اره من با اینکه شیزو رو از کل دورارارا بیشتر دوست دارم اما اخلاقم کپی ایزایا و یوماساکی هست 
عاره ... در اون حد ! موقع عصبانیت چیزی جلو دارم نیست ...
جدی کپی ایزایاست ؟ چ اخلاق جذابی داری پس !
اره .... کپی برابر اصلللل .....میزان رفتارم نسبت به ادم هایی مثل شیزو که خیلییییی عصبانی هستن چون خیلی از ادم های عصبی خوشم میاد  میزان شادیم میزان اخلاق اصلا کلا همه چیزم شبیح ایزایا هست 
خخخخ
بسیییییی هم جالب و جذاب !
خوش به حالت اخلاقت شبیح شیزو عه من اینقدر دلم میخواست شبیح شیزو باشم اما دیگه نشد......

من شیزو رو خیلیییییییییییییی بیشتر از ایزایا میدوستم اما دیگه خودمو چطوری گول بزنم....اخلاقم شبیحش نیست ......هههععععییییی 

من عصبانی شدنم....امممم... مثل کیدا هست دقیقا عین اون عصبانی میشم خیلی باحاله نه.. خخ
اوه نکتتتتهه...جاخالی دادنمم عین ایزایاست ....

البته خدا رو شکر کن ک اخلاقت شبیه ایزایا نیست . این نوع اخلاق هم به خودت و هم ب اطرافیانت بدجوری آسیب میزنه .
نانی.......سنپای الان من داشتم میگفتم....اخلاقم شبیح ایزاست....بعدا شما گفتین خدارو شر کن اخلاقت شبیح ایزایا نیست.............. 

ننننننننننننننناااااااااااااااااااننننننننننننننننننننیییییییییییییییییییییییی
ببخشید ی لحظه ایزایا و شیزو رو قاطی کردم ... خخخخخ
اوووه سودسووو میدونستی دوبله گر میکا توی owari no seraph  دوبله گر اکوتاگاوا توی سگ های ولگرد بانگو هم هست.....
عااااااارهههههههه .... صداشو خیلی دوس دارم اما الان اسمشو یادم نمیاد
صداش محشره ...هر وقت اسمشو یادت اومد میشه بگی...اریگاتو سنای ..جااااننننععععع


ر
از اونجایی ک تا 10 قرن دیگه هم یادم نمیومدش سرچش کردم
Kenshō Ono
سنپاااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییی  واقعا معدرت میخوام یک دنیا معذرت میخوااااااااام دوبله گر کوروکو همون دوبله گر میکاست یعنی دوبله گر کانکی نیست وااااااااااااقععععععععععاااااااااااااا معذرت هونتونی گومن  
دای جوبو دس رینکا چان !
کینیشینایده کوداسای ^^
حوصلم سر رفت یه کاری بکن
همممم...ی انیمه بگو معرفی کنم
Aho girl شنیدم قشنگه تابستونم اومده یا elfen lied اینم یه انیمه خشنه که شخصیت اصلیش یه دختره ژانرش ترسناک و درام هم هست فعلا تو فاز این دوتام 
اوکی فعلا ک تعطیلیمون تموم شد. اخر هفته میزارم
چرا اینقدر درساموم زیاده من دیگ نرسیدم تاریخ بخونم
من با تمرینای اخر فصل مشششششششکل دارم ... :/
تستای گاجو ک دیگه نگو
اره باور دارم تستاش خیلی عجیبه رو تمرینا هم فکر نکردم فقط نوشتم 😃
واااییی اسم تمرینا رو نیار !!!! 4تایه اخرش رو ک خوندم نزدیک بود گاجو، کتابو جزوه ئو ... کلا همه چیزو پاره کنم ! 
سلام یک سوال داشتم کاراکتر 
 
misaki yata توی کدوم انیمه هست ... خیلی دنبال انیمه اش هستم  
سلام
انیمه k missing Kings
انیمه اش رو هر وقت وقتت شد میتونی بزاری ....**جمله سوالی بود **
باشه رینکا چان ^^
سعیم رو میکنم ^^
واقعا ممنون !! اریگاتو سنپای
^^
سلام فایل زیرنویس فصل یک خرابه یانیست لطفاااا ۹واب بدید😓😥😢😭
سلام
الان درستش میکنم
مممنوووون
خواهش

برادر میشه بگی که کی درست میشه من تازه قسمت1رو دان کردم اما زیر نویس هیچ کجا پیدا نمیکنم که دان کنم میشه درستش کنی لطفااااا😓🤧😭😢
درست شد .
جایی که نوشتم زیرنویس فارسی==» کلیک کن رو بزنید . براتون دانلود میشه
ممنوووونممممم اریگاتوووووووو
دوی داشیماشته
بابت دیر شدن عذر میخوام 
ببخشید زیرنویس بعضی از قسمتا مشکل داره خیلی بزرگه بعضیاش هم یه زبون دیگه انگار هستش زیرنویسش انگار اذریه لریه ترکیهه میشه برسی کنید 
اون قسمت ها رو با یه پلیر دیگه نگاه کنید. اینا رو پیشنهاد میکنم 
VLC 
KMPLAYER 
CLASSICPLAYER
سلاممم ^^
میشه اگه سرتون خلوت بود و حوصله داشتین, یه لیست از انیمه های پیشنهادیتون درست کنین؟ من قسمت معرفی گیم + انیمه رو چک کردم ولی اکثرا وقتی معرفیشون رو توی بلاگتون خوندم, دانلودشون کردم.
ممنون :)

سلام . 
معمولا تو نظرات وبم زیاد ازم میبپرسند که بهشون انیمه معرفی کنم. 
اگ وقت شد باشه
فک کنم عاشق آلن شدم😐😐😐
دوفصل سریالوبه عشق آلن حدود هجده باری نگاه کردم اگه بیشترنشده😐😐😐
واااو ! 18 بار ! مطمعنم عاشقش شدید 😀

خبرندارین سری سومشومیخوان بسازن یانه؟
آخرش چی به سرآلن میاد؟😟
سلام
فعلا ک خبری ازش نیست .... باید ببینیم مانگاش ادامه پیدا میکنه یا نه
اوکی،مرسی
اگه خبردارشدین بزنین توبلاگتون
سرمیزنم گهگاهی
باشه
حتما
سلام
یه انیمه میخوام درحد دی گری من باحال باشه وتراژیک هم باشه عین همون.
پیشنهادادمین چیه؟
من فقط دوانیمه دیدم،دی گری من و توکیوغول،مورددومی اصن محتوانداشت😕کاملابرخلاف مورداولی
سلام انیمه دی،گری من انیمه بسیار تک و یونیکیه .
شاید در انیمه ها رومنس موارد مشابه بهم زیاد دیده بشه اما اینجور انیمه ها از نظر محتوایی نظیر ندارن .
بهتون انیمه هانتر ایکس هانتر رو پیشنهاد میکنم که ژانر اکشن ، ماجراجویی و مبارزه ای داره  . 
همچنین انیمه تپش قلب یک فرشته رو هم بهتون پیشنهاد میکنم . این انیمه ژانرش خیلی با دی.گری من متفاوته اما انیمه پرمحتواییه
ممنونم ادمین عزیز
خواهش میکنم
سلام به دوستان من عضو جدیدم و من انیمه کمیاگر تمام فلزی برادری رو دیدم و خیلی خوشم اومد و با تشکر از مدیر سایت که انیمه d.gray-man گذاشتید و انیمه attak on titan را هم دیدم و یه هتون پیشنهاد می دم ببینید
سلام . خیلی خوش اومدید . 
من هم در حال دیدن انیمه کیمیاگر تمام فلزی ام . واقعا انیمه قشنگیه . 
سپاس. قابلی نداشت
سلام
من انیمه ی attack on titan رودیدم،خیلی ازش خوشم اومد
وبه توصیه ی ادمین عزیز،هانتر ایکس هانترروهم دارم میبینم،تااینجاش که قسمت چهل ودوهستم که خیلی داستانش بچگانس
لینک دانلودش رونمیذارین برای دانلودبقیش؟سایتی که ازش دان میکردم دیگه جواب نمیده
سلام . دوست نداشتین داستان هانتر رو ؟ اگه میبینید خوشتون نمیاد بزور نبینید خب .... ! 
باشه میگردم دنبال لینکش
سلام عید همگی مبارک انشاالله سال خوبی داشته باشید
من همان عضو جدید هستم
سلام^^
سال نو شما هم مبارک 
انشالله سالی سرشار از موفقیت و سلامتی داشته باشید
سلام
به پیشنهادتون انیمه ی هانتر ایکس هانترودیدم،اوایلش خیلی بچه گانه ومزخرف بود امااون اواخرش خیلی قشنگ شد،از گون وکیلووا خوشم اومد😉
بابای باحالی هم داشت گون
مرسی ازپیشنهادتون،ادامه که نداره دیگه نه؟
سلام . فعلا ادامه ای نداره .
اما مانگاش هنوز ادامه داره فکر کنم
من هنوز ندیدم اما چرا فصل اولش با فصل دومش اینقدر با هم تفاوت دارن
والا خودمم نمیدونم
سلام اگه مانگای دی گرای من رو پیدا کردین حتما قرار بدین ممنون
سلام باشه
سلام یه سوال یائویه :|¿¿
وات د ...
نه .
سلام چرا وقتی میخوام فصل اول دانلود کنم نمیشه؟؟؟ پوشه اولی 1تا7 قسمتو داره باقی پوشه‌ها هم خالیه... آخه چرا؟؟؟ 
لینک ها مشکل پیدا کردن. سر موقع درستشون میکنم

سلام این انیمه چرا تا قسمت ۷ بیشتر نیس اگه میشه ادامه انیمه را بزارید

کنسل شد

کوننیچیوا سنسی..استاد من هر چی میزنم رو فایلا دانلود نمیشن ک :(

کنیچیوا
سنسی؟ استاد؟ قضیه چیست؟

لینکا خرابن. خیلی وقت پیش باید بر میداشتمشون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan