I ❤ Anime

خداحافظی انیمه D.Gray-Man

خداحافظی ...

خداحافظی ... 

خداحافظی ای که قلب همه طرفداران انیمه دی.گری-من رو شکست !

همینجا و در همین لحظه با تمام کسایی که الان احساس منو، احساس متوقف شدن پخش انیمه مورد علاقه شونو، درک میکنند احساس همدردی میکنم.

مدت زیادی بود که مانگای انیمه دی.گری-من روی چپتر 223 گیر کرده بود که این به علت مریض بودن مانگاکاش بوده.

و حالا بعد از یک سیزن 103 قسمتی باشکوه و یک سیزن 13 قسمتی ، این انیمه به پخش خودش پایان داد و تا وقتی که مانگاکای این انیمه دوباره سلامتیش رو بدست نیاره و چپتر جدیدی نده این انیمه در حالت متوقف شده باقی میمونه.

متسفانه به خاطر تغیراتی که در سیزن دو به وجود اومد (فرق کردن طراحی ها و صدای کاراکتر ها با سیزن یک) این انیمه بسیاری از طرفداران خودش رو هم از دست داد و این هم یکی دیگه از علت های متوقف شدن این انیمه س ولی من تا تهش طرفدار این انیمه میمونم و منتظر دوباره بخش شدنش خواهم بود حتی اگه سال ها هم طول بکشه.

دی.گری-من؛

برای بازگشت هرچه سریعترت دعا میکنم


[تصویر:  afbe81cbf40dc89dc25394161bfb51e61224756152-full.jpg]

پ.ن : آخه چرا دقیقا همون قسمتی که کاراکتر مورد علاقه من برگشت باید انیمه متوقف بشه ؟! آخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟!!!

 
نمی دونم خبرداری چپتر 224 منتشر شده یا نه؟؟؟؟؟؟ به هر حال لینکش:
http://mangaleader.com/read-d-gray-man/224

وای! الان ک کامنت رو خوندم از شدت خوشحالی گریه ام گرفت
نمیدونید چقدر منتظر این اتفاق بودم. واقعا ممنون
نمیدونم چطور تشکر کنم. هونتونی آریگاتو

منم داشتم از خوشحالی سکته می کردم هر چند کم بود اما خودش روزنه امیدی بر شب تار طرفداران دی گری من بود. باشد از چپترها و خبر ها که ذوق ادبی منم گل کنه چرت و پرت ادبی بگویم D:
شفا پیدا کنم صلوات ختم کن 

جدا دمت گرم! از خوشحالی دیشب نمیدونستم چیکار کنم
همیشه خوش خبر باشی

خواهش میکنم اینقدر زود ناامید نشید اگه واقعا انیمه رو دوست دارید برید مانگای فارسی شو بگیرید بخونید تا الان تا چپتر ۲۳۲ اومده فقط یکم باید صبور باشید چون هر چپتر دو ماه یکبار میاد وقتی مانگاشو بخونی قشنگ دهنت وا میمونه. خیلی باحاله.

مانگاشو تا چیتر 223 خوندم ! و میدونم معرکه اس
در جریان نبودم ک مانگاش دوبار یک ماه میاد !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan