I ❤ Anime

تصاویر خنده دار Final Fantasy

دوباره کنیچیوا !!!
علت اینکه امروز دارم پشت سر هم پست میزارم اینه که قرار است مهمان برایمان بیاید
ممکنه وقت نکنم پست بزارم واسه همین الان دارم میزارم دیگه
خب ... این پست عکسای خنده دار فاینال فانتزی خودمون
البته همه شون خنده دار نیستند ها ولی خب جالبند
برید ادامه 😀
نظر مییییییییییخواااااااااااااممممممممممم !!!


واییییییی . عاشق چوکوبو های فاینالم




تو رو خدا ناکتیسو ببینید چجوری زیر کرسی جمع شده .... ! خدااااااااااااااااااااا



یک دزد واقعی



دفتر مدرسه رووو !!! چقدر شلوغه !



خدا نیاره اون روزی رو که سفیروث معلم بشه . دانش آموزاش نابودند



راه خوبی برای حفظ جدول مندلیفه :دی



وای این خیلی رفته رو اعصابم !
جدا چراااااااااا ؟!!!!
سمت چپی ها ساسوکه از انیمه ناروتو و سمت راستی ها هم که ناکتیسه خودمونه
ببینید چقدر شبیه همند ؟!




خانواده تتسویا نومورا :دی






نظر یادتون نره ^^
جدول مندلیف با حال بود...😁😁😁
خخخخخخخخ :دی
اوه اوه...راست میگه ها..چقدر شبیه بودند
خیلی این قضیه رو اعصابمه :((
آخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ب متحد:چی شد تو ک نت نداشتی!
ب صاحاب اینجا:نت ندارم وگرنه حتما میدیدمشون:|
اپراتور چت فعال شد :|
رفیق جفتشون مال من...اینطوری رو اعصاب تو نیست دیگه.....
عاقا جدا اگه سفیروث دبیر میشد ...به جون خودم ترک تحصیل می کردم
بشین سر جات :|
ساسوکه رو شاید برم ... اما ناکتیس 6 دنگ مال خودمه .
خخخخخخ.... خداوکیلی واااااااای به حال دانش آموزاش ... :دی
ب متحد..از مادر پنج تومن کش رفتم....با نت گوشی میام😂
ب برادر دانته...ابنو یا ناکتیس؟؟؟😂
هر کدوم رو انتخاب کردی اون یکی مال من میشه...

به برادر ریوما ... بشین سر جات 😈
از دوتا انیمه جدا گانه مقایسه نکن :|

به دانته...
خب حالا که تو نمیگی دوتاشون مال من
عمراااااااااااااااااا ....
حتی اگه منم بزارم که البته عمراااا خودشون قبول نمیکنند ... هاهاهاهاها
خب..پس بیخیال..مال خودت.
ایول ... بالاخره کوتاه اومدی هااااااااا :دی
کوتاه نیومدم..احترام ریش سفیدتو نگه داشتم....😡
ریش سفید خودتی :دی
خب..یعنی میگی من داداش بزرگه شم؟؟.
اوکی از نظر من اشکالی نداره😁😁😀😊
............... عمرا ... داداش بزرگه شی من به فنا میرم
نه بابا..به جز دوتا پس گردنی که کاری باهات نمیکنم......
.... نه جدا شاید نتونم بیام
بعد از رفتن مهمون ها من میرم مسافرت
عخی..خب ..پس بعدا جیگرتو در میارم..شاید سال اینده که دیدمت😆😆
خخخخخخخ... انشالله :دی
کپی همن ساسکه و ناکتیس
این ذهن منو زیاد درگیر کرده
وااای سفیروت و معلم شدن؟ مدیر مدرسه رو رو انگشت کوچیکش میچرخونه چه برسه به دانش اموزان !!!! :دی 

اهان راستی من ناکتیس هم دوست دارم یادم رفت بگم :-) 
فرض کن ..... واااااااییییییییییی....😹😹😹
ناکتیس عااااالییییهههههه
سفیروث رو من خیلی دوست دارم نوع بدجنسی هاش نوع قدرتش حالت موهاش اخلاقش اصلا کلا همه چیش کلود هم که دیگه نگو عالیییییییه ناکتیس هم عالیییییییه ویییییی 
سفیروث و ناکتیس عااالللییییی اند اما خب من کلود رو دوست ندارم
چراا؟ باحاله که خخ اما کاداج از همشون باحال تره 
کلا از کلود خوشم نمیاد
زک بخاطر کلود خودشو فدا کرد ...
کاداج فوق العاده اس
خب درسته که زک بخاطر کلود خودشو فدا کرد اما تقصیر کلود نبود که!! حالا اشکال نداره که دوستش نداری اما من که خیلی ازش خوشم میاد باحاله اما من بیشتر از شخصیت های بد جنس خوشم میاد کاداج شخصیتی بود که خودمم دلم میخواست مثل اون بد جنس بشم همرو بکشم و دیگران رو مجبور کنم هر کاری که من میگم و انجام بدن  و هیچ پشیمونی ای هم پشتش نباشه تا حالا مثل من شدی؟ 
نخ راستش تا حالا این طوری نشدم ... اما کاداج بدجنس نبود ... تمام کارهایی ک میکرد برای رسیدن به هدف لرد جنووا بود ... حتی سفیروث هم بدجنس نبود... خودتو بزار جای سفیروث ... وقتی خیلی ناگهانی متوجه بشی پدرت یه پروفسور روانی بوده ک فقط واسه این با مادرت ازدواج کرده ک روت ازمایش انجام بده و تو هم تا به حال حتی یکبار چهره مادرت رو ندیده باشی و بدونی ژن های یک موجود بیگانه روت ازمایش شده اعصابت خورد نمیشه و همه چیز رو پس نمیزنی ؟ البته من خودم اگه بودم برام مهم نبود چون ژن ها و سلول های اون موجود بیگانه یا همون لرد جنووا سفیروث رو در حدی قوی کرده بود کخ سرباز درجه 1 شینرا و جزو قهرمانای شینرا محسوب میشد ... 
این کاراکتر ها بدجنس نیستن ... فقط ضد قهرمان داستان ان اما این ب معنی بد بودنشون نیست ( میدونم ... بحث اف اف ک میاد وسط دیگه فکمو نمیشه بست 😅 )
وقتی کاداج مرد ...... اصلا نابود شدم........ کاشکی نمیمرد اما خب مهم نیست چون من همیشهههههه دوستش دارم 
البته فکر نکنم کاداج مرده باشه ... فکر کنم روحش ب لایف استریم برگشته ...
از بد جنس منظورم دقیقا همین بود نمیدونستم چطوری بیانش کنم ممنون که گفتی ( نه بابا راحت باش خودمم همین طوریم ) واقعااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟ زندسسسسسستتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟ 
آها اوکی ... توی نبردی که کلود و سفیروث توی بازی کرایسس کور داشت ، سفیروث خودش پرید توی لایف استریم و نمرد ! اما تبدیل به روحی شد که میتونه احضار بشه که دقیقا کاری بود که کاداج کرد ... آخر انیمه فرزندان ظهور هم وقتی کاداج روی دستای کلود داشت محو میشد روحش به رنگ لایف استریم شد . واسه همین میگم نمرد ...
منم یکم شک داشتم که نمرده اما چون توی قسمتای دیگه کاداج نبود گفتم شاید مرده باشه اما خداروشکر که زندست یوهووووو ممنون که توضیح دادی اریگاتو دانته چان 
عیه ... دوی داشیماشته رینکا چان ^^
ببخشید یه سوال داشتم.. این پسوند اسمای ژاپنیا چه جوریه؟. مثلا این چان کون سان.. مثله شوسان تو عاشقان شیطانی.. یا مثلا آیاتو کون.. چه مدلیه؟ مثلا رو چه حسابی همدیگه رو اینطوری صدا میزنن؟ مونث مذکرش جداس؟ خیلی درگیر این سوالم.. مثلا پسرا رو کون صدا میزنن دخترا رو چان؟ ربطی به سنشون هم داره؟ مثله هیونگ و نونا و اونیه کره ایا؟ 
سلام مطمعن باشید با اونی و نونا خیلی فرق داره چون اونی و نونا هر جفتشون خواهر بزرگتر میشه فقط بستگی داره چ جنسی در حال صدا کرد باشه .
سان - رسمی . جنسیت براش فرقی نداره همون Mr - Mrs و Ms انگلیسیه ک خیلی هم رایجه
ساما - ورژن خیلی محترمانه تر سان هست ک برای وقتیه ک میخوای با کسایی حرف بزنی ک در مقام یا جایگاه بالایی هستند
کون - اکثر اوقات برای مذکر بکار میره . وقت کسی ک سنش بیشتره یا سال بالاییه از کون برای خطاب کردن پسری ک سنش کمتره استفاده میکنه اما میتونه بین کسایی ک در یک سن هستند هم استفاده بشه ( بیشتر پسرا )
چان - مثل عزیز یا جان خودمونه ... بین دوست ها و کسایی ک عاشق همند هم استفاده میشه ... دخترونه هم هست
امیدوارم جوابتونو کامل تونسته باشم بدم

پس شما میشن رایان-ساما؟ میشه من بهتون بگم رایان چان؟.. البته اگه اشکالی نداره؟..آریگاتو از اطلاعاتی که دادین رایان-چان
ساما :/ ؟ سنپای صدام میکنند اما ساما نه :/
 اوکی من مشکلی ندارم
معمولا رایان چان صدام میکنن^^
ینی اصن نمیشه گفت کدوم عکس بهتره ... همشونو خیلی دوس دارم...عاشق خونوادشون شدم خیلی باحال به نظر میان ^_^ اون عروسکا و موجودات کوچیک تو خونه شون چی ان ؟ خیلی بامزه ان^_^ ناکتیس عم بسیار بسیار خوش تیپه و خوش سیما^_^ خعلی مرسی رایانا^_^
ناکتیس عششششقه .... 
خخخ
کدوم عروسکا ? 
همونایی که رو سرشون یه توپ دارن ، ولی انگاری زنده ان که !
خخخ آیتمای بازی ان

ناکتیس و ساسکه چقدر شبیه همدیگن ولی من ساسکه رو ترجیح میدم 

جدی!؟ خب البته هر کس نظری داره
منکه ناکتیس رو ترجیح میدم

واقعا کاداج زنده است؟؟!!! خیلی خوشحال شدم سر مرگش خیلی دلم براش سوخت 

کسایی که سلول های جنووا رو داشته باشن بعد از مردن به لایف استریم برمیگردن

باید از طراح فاینال فانتزی 15 بپرسیم چرا ناکتیس رو عین ساسکه طراحی کرده 😂😂

آخ آخ عارههههه 😂😂😂😂😂گل گفتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan