I ❤ Anime

معرفی انیمه Seraph of the End


انیمه اسرافیل پایانی "Seraph of the End"یک انیمه پایان یافته با ژانر های فانتزی-اکشن-خوناشامی-آخرالزمانی هست که هم اکنون دو فصل این انیمه با 12 ایپیزود اکران شده اند.این انیمه در مورد دو کراکتر به اسم یوئیچیرو (Yūichirō)و میکائیل(Mikaela)هست.به اختصار به یوئیچیرو میگند "یو"و به میکائیل میگند "میکا". میکا و یو به همراه چند کودک دیگه در یک یتیم خانه زندگی میکردند و برای هم مثل یک خانواده بودند تا اینکه ویروسی به شهرشون اومد و شروع به آلوده کردن مردم کرد.فقط افراد زیر 13 سال در برابر این ویروس در امان بودند اما بعد خوناشام ها به شهر حمله کردند و برای اینکه به خون تمیز نیاز داشتند بچه های زیر 13 سال رو به شهر خودشون بردند و از خونشون استفاده کردند.میکا و یو به همراه بقیه  بچه ها هم به شهر خوناشام ها برده شدند اما میکا تصمیم گرفت که با خانوادش فرار کنه اما فرمانده ی خوناشام ها، فرید(Ferid)از نقشه مطلع میشه و جلوی فرار اونها رو میگیره و فقط یو میتونه فرار کنه.یو تصمیم میگره به گروه اهریمن ماه (Demon Moon compan) ملحق بشه تا انتقام دوستاش و میکا رو بگیره اما متوجه میشه که...

این انیمه واقعا قشنگه.بهتون پیشنهاد میکنم حتما ببینیدش^_^

فقط یو...
لایک داداش ممنون
فقط میکا
قابلی نداش داداشم ^_^
انیمه خیلی قشنگیه من فقط فصل اولش رو دیدم :))
فصل دومش رو هم حتما ببین چون از فصل یکش قشنگ تر بود^_^
راستی دادا..عکست یکم ریخته بهم...
نمیاره بالا
خب بزن پشت گردنش تا بالا بیاره :دی
الان عوضش میکنم.
بار اول واست باز شده؟
حرفی ندارم...😐😐😐😐😐
چی شد مگه :|
عاااالیهــــــ
هرکس ندیده حتما ببینه
مرسی بابت این تاپیک
^_^
عکس باز نمیشه
انیمه جالبی به نظر می رسه 
الان درستش میکنم

خب خب خب، بعد از دوسال، نشستم انیمه رو دیدم.

نظر من :

شروع انیمه و قسمت یک خیلی خوب.

قسمت دو تا قسمت7 فول کلیشه ، و نا منسجم.

قسمت های رو در رویی دوتا شخصیت خیلی راضی کننده و خوب،.

پایان??? WTF

شخصیت های انیمه به جز اون خوناشام نقشه منفیه و دختره ای که کنار شخصیت اصلی بود، همه کلیشه ای وتکراری بودن، شخصیت اون پسر مو صورتیه رو که احساس میکنم تو 10تا انیمه دیگه هم دیدم. نحوه روایت خوب، اکشن و مبارزه خوب. 

داستان خیلی بیس و پایه ی خوب و قوی ای داشت و کلی جا برای پیشرفت.

خبری از ادامه نیست؟

نمره من :7/5.

آریگاتو،برای معرفی.

بالاخره! 
هر دو فصلو دیدی؟ 
مو صورتیه رو آره کاملا موافقم! نمونه اش با موهای بلوند توی هایکیو هست 👌
اینم از اون انیمه هایی که مانگاش بهتر از خود انیمه ان! ناگفته نمونه پایان فصل دو با اتفاقاتی که توی مانگا میوفته فرق داره. من دارم لایت ناول این انیمه رو ترجمه میکنم ... اگ طوری ک توی لایت ناول گذشته کاراکتر ها رو باز کرده و توضیح داده توی خود انیمه هم توضیح بدن خیلی خوب میشه. 
انیمه ایه ک من داستانشو خیلی دوست دارم اما خیلی جای کار داره! بخصوص فصل دوم که گرافیک فایت پایانیش افتضاح بود!
یه سری ova هم داره گرچه همه داستان فرعی ان. 
فعلا که خیلی وقته منتظر فصل جدیدم ... اما هنوز خبری نیست
دو ایتاشیماشته ایوان چان>< تشکر ک دیدی!

پیشنهاد بعدی ...  Demon slayer رو اگ ندیدی ببین 

دیمن اسلیر رو ، اتفاقا همون پارسال دیدم.  و اتفاقا یه پست نقد هم گذاشتم، و خوب بهش توهین کردم:)))just kidding,  هرچند از اونجا که میدونم تو دوسش داشتی، شاید از نقدش خوشت نیاد:|

چان؟؟؟!!!:/

عه جدی دیدیش ؟ خب چ بهتر! مانگاشم بخون اگه دوست داشتی
هه هه، کلا در حال کوبیدنی ها XD
اتفاقا دوست دارم نظرات بقیه رو در مورد چیزی که دوست دارم بشنوم یا بخونم. چه موافق و چه مخالف! بهم کمک میکنه زاویه دید بازتری داشته باشم^^

ساما O_o ؟؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan