I ❤ Anime

کانامه یا زرو؟

سلام به همگی مخصوصا طرفداران انیمه شوالیه ی خوناشام.نظر سنجی

امروز درباره ی دو تا از کاراکتر های معروف این انیمه به اسم زرو(اون که موهاش سفیده) و کانامه (اون که موهاش قهوه ای تیره است)هست.لطفا بدون توهین کردن به هر کدوم از این کاراکتر ها بگید کدوم رو بیشتر دوست دارید و چرا.اگه هم این انیمه رو ندیدید و می خواهید از روی قیافه بگید حتما تو نظرتون ذکر کنید.با تشکر...یادتون نره که حتما شرکت کنید....

کانامه(Kaname)                            زرو(Zero)


https://www.uplooder.net/img/image/77/93a89473c6a02fd0fdb55ac85e6298e5/Vampire-Knight-Volume-16.jpg


خودم میگم فقط زرو.چون به نظرم خیلی تنهاست و به یوکی بیشتر علاقه داره...
خب خب من اومدم نخیر به نظر من.هیچکدوم فقط و فقط ایچیرو الاهی بمیرم براش ایچیروووووو جون انقد از یوکی بدم.میاد دختره ی........... به نظر من...........وخیلی............بازم.............و..... خب فک کنم بسش باشه ولی من کلا زیاد از این انیمه خوشم نیومد همش بخاطر این یوکی دختره ی.........بود
:@
من با زرو ارتباط خوبی برقرار کردم ... خیلی جیگره
ایچیرو هم داداشه زرو ست دیگه؟
شوالیه خوناشام رو کامل داری؟
اره دیگه داداشن اره دارم 
میخواااااااااااااااااااااااااام....
مدارس باز شد کلی انیمه دان کردم خواستی بگو بت میدم
اوکی^_^آریگاتو نازلی چان^_^
کانامه رو بیشتر دوست دارم ولی دلم واسه زرو هم میسوزه بدبخت... از این یوکی یه هم متنفرم دختره ی رو اعصاب
اها ... منم هر دو تاشونو دوس دارم البته به یه اندازه !
کانامه ب عنوان ی خوناشام اصیل زاده خیلی ابهت داره و
زرو هم به عنوان شکارچی خوناشام خیلی خفنه 
البته هر دوتاشونم خیلی خوشتیپ ان و صداهاشونم خیلی قشنگه 
اخییی^_^ من زرو و ایچیرو رو دوست دارم ' کانامه هم خوبه' اما اگه از بین کانامه و زرو باشه من میگم زرو 
اها ... 😉
سلام من هر دوشونو دوست دارم  ولی یه سوال داشتم تو قسمت اخر فصل دوم زرو خودشو می کشه؟
سلام . نه
مگه فصل دوم قسمت اخر زرو می میره؟
نه !
خداروشکر من فکر کردم زرو میمیره  کلی غصه خوردم
من توی انیمه ک ندیدم زرو بمیره ... اما از اتفاقات مانگا خبر ندارم
پس کدوم قسمت زرو میمیره ؟یکی از دوستام که جلوتر این کارتون دیده بهم گفته فکر کنم میمیره.اصلا زرو میمیره؟
من خیلی وقت پیش این انیمه رو دیدم و درست یادم نیست اما تا اونجایی ک یادمه زرو نمرد
پس کدوم قسمت زرو میمیره ؟یکی از دوستام که جلوتر این کارتون دیده بهم گفته فکر کنم میمیره.اصلا زرو میمیره؟
پس کدوم قسمت زرو میمیره ؟یکی از دوستام که جلوتر این کارتون دیده بهم گفته فکر کنم میمیره.اصلا زرو میمیره؟
یکی از دوستام که جلوتر این کارتون دیده بهم گفته فکر کنم میمیره.پس کدوم قسمت زرو میمیره؟اصلا زرو میمیره؟
یکی از دوستام که جلوتر این کارتون دیده بهم گفته فکر کنم میمیره.پس کدوم قسمت زرو میمیره؟اصلا زرو میمیره؟
یکی از دوستام که جلوتر این کارتون دیده بهم گفته فکر کنم میمیره.پس کدوم قسمت زرو میمیره؟اصلا زرو میمیره؟
یکی از دوستام که جلوتر این کارتون دیده بهم گفته فکر کنم میمیره.پس کدوم قسمت زرو میمیره؟اصلا زرو میمیره؟
یکی از دوستام که جلوتر این کارتون دیده بهم گفته فکر کنم میمیره.پس کدوم قسمت زرو میمیره؟اصلا زرو میمیره؟
یکی از دوستام که جلوتر این کارتون دیده بهم گفته فکر کنم میمیره.پس کدوم قسمت زرو میمیره؟اصلا زرو میمیره؟
یکی از دوستام که جلوتر این کارتون دیده بهم گفته فکر کنم میمیره.پس کدوم قسمت زرو میمیره؟اصلا زرو میمیره؟
یکی از دوستام بهم گفته که زرو میمیره.زرو تو کدوم قسمت میمیره؟اصلا زرو میمیره؟
یکی از دوستام دیده میگه زرو خودشو می کشه .کدوم قسمت زرو خودشو می کشه؟اصلا خودشو می کشه یا میمیره؟
:/
یکی از دوستام دیده میگه زرو خودشو می کشه .کدوم قسمت زرو خودشو می کشه؟اصلا خودشو می کشه یا میمیره؟
دوستم میگفت زرو میمیره .کدوم قسمت زرو میمیره ؟اصلا زرو میمیره؟
دوستم میگفت زرو میمیره .کدوم قسمت زرو میمیره ؟اصلا زرو میمیره؟
دوستم گفت که زرو میمیره.کدوم قسمت زرو میمیره؟اصلا زرو میمیره ؟
من به دوستم گفتم منم ندیدم بمیره ولی اون قسمت اخر فصل دوم رو می گفت که اخر سر زرو تفنگشو در میاره دوستم می گفت خودشو کشته ولی من فکر نمی کنم.
من چنین چیزی یادم نمیاد
احتمالا اون قسمت که توفنگشو در میاره دوستم فکر کرد خودشو میکشه ولی من فکر نمیکنم اون قسمت خودشو کشته باشه
احتمالا
مگه اون قسمت خودشو زرو میکشه ؟همون لحظه که تفنگشو در میاره رو میگم میمیره ؟
مگه اون قسمت که تفنگشو در میاره خودشو میکشه؟
نمیدونم ... هر چیزی از شوالیه خوناشام بوده رو فراموش کردم
زرو فقط زرو
توی فیلم شخصیت جالبی داره تازه خوشگلم که هست پس چرا طرفدارش نباشم کانامه هم دوست دارم ولی نه به اندازه زرو
لایک !
عشق است و زرو !
خب... کانامه بعنوان یه خوناشام اصیل زاده خیلی پر ابهتو باحاله *^*
زرو هم بعنوان یه شکارچی خوناشام و شخصیت بدبخت داستان و ... |:
جفتشونو جدا دوس دارم ولی از بینشون زرو !! در مقابل زرو از کانامه متنفرم -__-
یوکیم که... خب :| اصلا ازش خوشم نمیاد!!
بنظر من زرو چون از همه نظر چه داستان زندگی چه ظاهرش با بقیه کاراکترا فرق داره جذاب تره و بیشتر به شخصیت اصلی میخوره تا یوکی!
انگار داستنِ زرو رو یوکی داره تعریف میکنه...!
عاره ... ی چنین جوی احساس میشه تو انیمه اش....
منم زرو رو بیشتر دوس دارم 

ھاى

یاسمن ھستم و خوشحالم وبت رو دیدم بھ نظر من زرو

های!
رایان هستم و خوشحالم که وبم رو دیدی !
ممنون بابت کامنت
سلام به نظر من کانامه سنپای
ممنون بابت کامنت

زرو خیلی بهتر از کارنامه هست 

زرو تنها عشقم از کانامه زیاد خوشم نمیاد 😍😍😍

تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

نه زرو نه کانامه .....فقط کروس کاین ... و درسته که زرو خیلی غمگینه و مغروره و کانامه پر ابهت ولی ایدول خیلی خوجگله من دوسش دارم 

من عاشق همشون هستم حتی توی عاشقان شیطانی هم همشون دوست دارم همشون عشقن مبینا

><

من که از کانامه خوشم میاد ولی یوکی هم دختر بدی نیس بهتر از عاشقان شیطانیه

 

کنیچیوا رایان ساما

به نظر من کانامه سنپای 

 

کنیچیوا

تشکر بابت شرکت در نظرسنجی

کانامه خیلی گناه داشت🥺فکر کن اینهمه راز رو باید تنهایی نگه میداشت💔خواهری که دوسش داشت رو نمیتونست بگه کیه😔بنظرم کانامه بیشتر زجر کشید😭زرو هم اذییت شد 🤧همشون گناه داشتن 😭🥺🤧💔

🥺
اوهوم

کانامه سنپاییییییییییییییییییییییی

در واقع من زرو رو هم خیلی دوستدارم..

شخصیت فوق العاده ای داره

ولی راستشو بخواین از کانامه سنپای بیشتر خوشم میاد بهایندلیل که هم غرورش زیادی داره هم اونهم شخصیت فوق العاده ای داره..

دلیل اینکه زرو رو انتخاب نکردم اینه که زرو خیلی بدبینه نسبت به خونآشاما و موافق صلح بین اونا نیست یا بهتر بگم اون فکر میکنه که آخر صلح بین اونا تسط خون آشاما از بین میره و اینهمه بدبینی خوب نیست...

البته باید در نظر داشته باشیم که زرو رو پدر و مادرشو یه خون آشام اصیل زاده از خاندان کانامه سنپای کشتن ولی بازم این خوب نیست..

در ضمن یوکی هم خیلی دختره خوبیه

 

من با این انیمه اوتاکویی شدم

^^
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی.
ممنون که نظرتون رو بدون توهین به شخصیتی بیان کردید.

کنیچیوا 

من کانامه سنپای رو بیشتر میدوستم ⁦❤️⁩

کنیچیوا
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی
ممنون که نظرتون رو بدون توهین به کاراکتر دیگه ای بیان کردید

به نظر من کانامه خیلی خفنه یه خون اشام اصیل زاده است.زرو هم عالیهه یه شکارچی که هرچی خون اشام ببینه رو پخ پخ😆😆 بعد یوکی هم بنظرم دختر خوبیه.

^^
تشکر بابت شرکت در نظرسنجی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام من میگم زرو دلم براش کبابه ب**** *** ***** ****** ** ***** *** ** **** *** ****** ** ****** ** *** ** ****** ***** * *** ** *** ***** * *** ***** ** **** ***** **** ** ***** ****** *** **** ****** *********

تشکر بابت شرکت در نظر سنجی
اون بخشی که اسپویل داشت رو مخفی کردم برای کسایی که دارن مانگاشو میخونن

سلام

من با نظر نازنین کاملا موافقم و کارنامه سنپای رو بیشتر میدوستم♥️♥️♥️♥️

سلام
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

به نظرم در اینجور انیمه ها چون طراحی چهره ها زیباست مثل عاشقان شیطانی انتخاب مثلا بین موکامی ها و ساکاماکی ها سخته در انیمه شوالیه خون آشام به نظرم زرو خوب تره چون تنهاست اما کانامه روکا هست دخترای خون آشام دیگه هم هست اما زرو فقط یوکی رو داره من چون زیاد انیمه میبینم از اسماشون میفهمم که انیمه چه جوریه و آخرش چی میشه😍😍😍😍😍

منم زرو رو دوست دارم اما زرو خودش توی فصل دوم قسمت اخر نمیکشه به یوکی میگه که اگر تو خون اشامی از خون بخور اونم خب میخوره اخر سر زرو تفنگش رو در میاره و به یوکی میگه خودم یه روزی تورو پیدا میکنم و میکشمت ولی در کل هیچوقت یوکی رو نمیکشه چون عاشقشه

زرو سر خون اشام شدن یوکی ضربه بزرگی خورد :( ولی بازم اینقدر دوسش داشت ک... هععیی

سلام

من طرف دار کوران کانامه هستم . در واقع ادامه ی این انیمه در مانگاش اومده ؛در مانگا ی این انیمه تمام گذشته ی دردناک کانامه که در واقع جد بزرگ یوکی هست ذکر می شه و دقیقا زمانیکه بعد از ده هزار سال کنار دختری که عاشقش هست داره با آرامش زندگی می کنه اتفاقاتی می یفته که اون رو مجبور می کنه به خاطر نجات جون انسان ها خودش رو بکشه. 

طفلک خیلی بد بختی می کشه ؛مگه می شه طرفش نباشم؟😢😢😭😭😭😭

😭😭😭😟 من مانگاشو نخونده بودم اما الان ک اینو خوندم... واو... کانامه سنپایییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan