I ❤ Anime

دانلود انیمه Final Fantasy XV : Brotherhood ( زیر نویس انگلیسی و فارسی)

سلام به طرفداران انیمه فاینال فانتزی. از پخش قسمت های ویژه یا همون OVA های جدید این انیمه با خبر هستید دیگه ؟ گفتم اگه نیستید با خبر بشید که از سری Final Fantasy XV داره یه OVA پنج قسمتی به اسم Brotherhood (برادری)بیرون میاد . بازی فاینال فانتزی رو هم که میدونید دیگه ماله کمپانیه اسکوئر انیکسه.

 

داستانش در مورد پرنس ناکتیس و سه تا از دوستاش و ماجراجویی هاشونه ... قشنگه حتما ببینید.

زیر نویس فارسی تمام قسمت ها اضافه شد


زمان هر قسمت : 12 دقیقه
ژانر : اکشن
وضعیت : پایان یافته
امتیاز : 7.32


رمز فایل ها : www.download.ir
قسمت 01 : کیفیت 720 || کیفیت 480 || زیر نویس فارسی
قسمت 02 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
زیر نویس فارسی
  قسمت 03 : کیفیت 720 ||کیفیت 480 ||
زیر نویس فارسی
قسمت 04 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
زیر نویس فارسی
قسمت 05 : کیفیت 720 || کیفیت 480 ||
زیر نویس فارسی
دانلود زیر نویس انگلیسی قسمت 1 تا 5


دوستان این انیمه 5 قسمتی تمام شد
ممنون از کسانی که با نظراتشون این پست رو حمایت کردند ^^

 
اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییول!
چ خوب شده بلاگت:)
مبارکه رفیق!
ممنون...قالبه تمیزیه :دی
ارع خیلی خوب شده بلاگت ولی همون مشکل قالب من رو داره!
آواتار کسایی ک نظر میدن رو نشون نمیده!
:| تا حالا متوجه نشده بودم اینو
اخیش
چه قالب خوبی
چشام باز شد :دی
^_^ خوبه
جادار بزرگ مطمئن :دی
دمت گرم داداش..ما داریم دانلود میکنیم.
ولی قالبت رو مخه....
چشم رو میزنه.
قربون دست عوضش کن
باشه امیدوارم خوشت بیاد از انیمه ش ... ی مدت این باشه بعد عوض میکنم
یه سری از قالب هاشون این مشکلو داره...
منم قالبم رو دادم اقای مرادی برام توش ی سری تغییر ایجاد کرده وگرنه خسته شدم از قالبش...
اواتار اینجا چیز زیاد مهمی نی
هوووووووممممم
زیبا 
امن 
ضامن سلامتی :-!
:دی
قالب وبت خیلی بهتر شده اما رنگ نوشته هاش یه جوریه 
نمیشه خوند
امممم...الان سفیدش میکنم. سفید و خاکسرتیش راحت خونده میشند
هاااااای
الان عالی شد
خب خدا روشکر
به به به به به چه پست خوبی من میخواستم بذارم وبم اومدم دیدم گذاشتی:دی
راستی دانته چان قالب جدید وبت مبارک باشه:)
خدا رو شکر ک خوشت اومده آریس چان ^_^
ممنونم
خواش میکنم:)
^_^
دادا من هیچی از قسمت دومش نمی فهمم O_O
خخخخخ... تو زود تر از من دیدی!!!
من سفارش دانلود دادم ... سه شنبه میرسه به دستم
وقتی دیدم میام بهت میگم چی شده :دی
سلام! 
ببخشید آوای فینال فانتزی فارسیه؟ یا زیر نویس داره؟ 
نه ژاپنیه . هنوز دوبله فارسی نشده. قسمت اولش هارد ساب انگیلیسیه
اگه زیر نویس میخواید بگید تا بگردم
من عاشق این فاینال فانتزی هستم ... ممنون
سلام وااااو‌خوشحالم ک ی فن اف اف اومده بلاگ! بله این فاینال فانتزی معرکه است
یه چیزی بالا تر از فن من با این فاینال فانتزی زندگی کردم ...
دقیقا ! اولین قسمت فاینال فانتزی ای ک دیدم فرزندان ظهور بود ! البته اونموقع دوبله فارسیشو دیدم و حتی اسمشم اشتباه ترجمه کرده بودند و نوشته بود نجات کودکان ! اونموقع کلاس سوم دبستان بودم ! دیدن اف اف تمام دنیام شده بود اما وقتی فهمیدم اف اف بازیه و قسمت های دیگه ای هم داره انگار دنیا رو بهم داده بودن !
من انیمه زیاد دیدم و در آینده هم قرار خیلی بیشتر از الانم ببینم ... اما الان و با قطعیت میگم که سری فاینال فانتزی بهترین ، با معنی ترین و قویت ترین انیمه ای بود که تو عمرم دیدم و تونستم بیشتر ارتباط رو با داستان و کاراکتراش بر قرار کنم !
فاینال فانتزی برام دنیایه ک توش زندگی میکنم !
چه بامزه دقیقا عین من ... منم اولش فاینال فانتزی هفتو دیدم ... بعد چند سال با  xiii اشنا شدم دیونش شدم ولی متوجه شدم تولید بازی لغو شده و خیلی ناراحت شدم تا سال 2015 یا 16 گمونم که تو یوتیوب یه تریلر ازش دیدم با نام xv  ... قیافه ی من در اون لحظه دیدنی بود خخخ ... خیلی خب توضیح بیشتر نمیدم خخخخخخ ... با این حال رفتم کینگز گلیو رو دیدم اول بعد یکمم دمو شو تو یوتویوب دیدم بعدم رفتم پی اس فور خریدم بازیشو کنم ... چون دیونه وار عاشق بازیش و نوکتیس شدم ... البته همه اینا زمان بردا ... اخه من تقریبا خیلی سخت پسندم خخ
خوش بحالتون تونستید پی اس فور بگیرید. واسه من تقریبا غیر ممکنه ک تا ۳ سال آینده پی اس فور یا‌ کلا هر‌کنسولی‌ بگیرم . چون خودم خیلی ایکس باکس دلم میخواد . فقط میتونم آخر هفته ها برم گیم نت و با ایکس باکس بازی کنم ک اونک اینقدر کلاسای تابستونیم زیاد شده ک نمیتونم ‌‌. 
خوبه بابا من این اخرین تابستون تو عمرمه ... از سال دیگه باید بشینم برای کنکور خر بزنم ... نه انیمه ایی نه پی اس فوری نه اف افی نه هیچی ... البته من از درس خوندن لذت میبرم اونقدا واسم سخت نیست ... ولی بازم نمیتونم اونقدا انیمه ببینم ... بدون انیمه میمیرم خخخ
اصن زندگی بدون انیمه و گیم واسه من معنی نمیده !
زیرنویس هاش رو برام نریخته بودی
مرسی^^
جیییییییغ! خب منکه سکته زدم . میگفتی ی گاوی گوسفندی قربونی میکردیم !
چطوری ژینگول ؟ چ خبر ؟
اونموقع ک بهت دادم هنوز کسی واسش ساب نزده بود 
 دوی داشیماشته
چرا بقیه قسمت ها زیرنویس فارسی نداره؟!:|
مترجمش خسته بوده حال نداشته واسه بقیه قسمتا سای بزنه :/
خخخخ ... نداشت . سایتی ک ازش ساب گرفتم فقط همینا رو داش
واااااااااای^^
کینگزگلیو فوووووق العاده بود:((
نیکس عاااااالی بود:((
کرو می تونست قهرمان بعدی من باشه اما کشتنش:((
عااااشق پرومپت شدم!^^

یاد بچگیامون افتادم!
تیفاس و کلود...
هه یادش بخیر!
کینگزگلیو ناببببودم کرد ... اصن ی وعضی
وای وای پرومپت عاااالیه البته هیشکی ناکتیس نمیشه 
وای آره تیفاس 
خخخ چ زود گذشت . پیر شدیم 
چاکر شوما:دی گاو و گوسفند چیه؟ من مرغ بریون دوست دارم:دی
بعد از مدت هاااااااا وب گردی کردم:دی

خب یعنی اون مترجم محترم نمی دونسته که یکی از خودش خسته تر هست که حال زیرنویس انگلیسی خوندن نداره؟!:/

راستی زیرنویس اپیزود 2 رو برای اپیزود 3 گذاشتی:دی
ناموسا بگرد زیرنویس بقیه ش رو هم بذار:((

تو فکرم دوباره این وبلاگ دوران جاهلیتم رو راه اندازی کنم:دی نظرت؟:دی
به یاد دوران جوانی:دی
بعله ... دسر با چه طعمی؟
یا خدا ینی در این حد خسته ای؟ ماساژ بدم ؟ :دی
اوکی
اوهوع امروز افتاب از کودوم طرف در اومده ؟ خخخخ
تصمیم خودته . من نظری ندارم XD
در ضمن با بزرگترت درست صحبت کن:|
ژینگول چیه؟!:/
چشم ننه جون XD
اکی...
قسمت 4و5 که نه زیرنویس انگیلیسیه نه فاااارسی!!!×_×


پ.ن:
لینک زیرنویس دو و سه درسته من اشتباه کردم
اوکی بزار ویفرمون ( وای فای XD ) مون وصل چشم میگردم دنبال ساب
.... خو اشتبا نکن فرزندم 😁
چیه؟خسه ندیدی؟:/
تو ماساژ بدی؟نه دادا قربونت یه وخ میشکنی میفتی رو دسمون من حااااااال مریض داری ندارم:/

فعلا که حس گزینه (ممتنع) رو توی نظرسنجی ها دارم.خنثی خنثی:/
باس دید شُتُر میشه:/

ننه جون هم عمه ته:/ هارهار به قول نگار:/
والا با این نوناشون:/
من میشکنم ؟! 
والا ما هر وقت شما رو میبینم ی جات تو گچه ... یا دنبال عصایی XD
روی پیشونیت باید بنویسن ( شکستنی ، با احتیاط حمل کنید) :دی
خب ننه جون نه ... خاله جون ! D: از پشت گوشی احساس میکنم ک دلت میخواد الان منو بزنی
خخخخ ... کی همدیگه رو ببینیم؟
حالا نه تو تاحالا نشکستی؟!
من یه بار پام شکست و رفت تو گچ دیگه جاییم نشکسته که:|

من تورو ببینمت یه مدته زیر دستم نبودی حالتو جا میارم !!

امشب چطوره؟
XD
حالا نه تو تاحالا نشکستی؟!
من یه بار پام شکست و رفت تو گچ دیگه جاییم نشکسته که:|

من تورو ببینمت یه مدته زیر دستم نبودی حالتو جا میارم !!

امشب چطوره؟
XD
واهاهای این انیمه جالب بنظر میرسه برم ببینمش o_o" 
بله انیمه ی زیباییه البته برای کسایی ک با مجموعه فاینال فانتزی آشنا باشن .... شما قبلا چیزی از مجموعه اف اف دیدید ؟
های دیدم :-) 
اوهوع! ی اف اف فن پیدا کردم ... کودوم سری ها رو دیدی؟ کاراکتر مورد علاقه ات کیه ؟
کلود'سفیروت'لایتینگ و ساراو  یونا رو دوست دارم ..... بازی هاشو تو لپ تابم داشتم اما حجم لپ تابم پر شد حذفش کردم طرفدار دو آتیشه فاینال فانتزی هستم قبل اینکه اوتاکویی بشم یبار  تلویزیون نشونش داد کم کم جذبم کرد نشستم تا اخر دیدم ....بعدش دیدم نمیتونم از فکرش بیام بیرون نشستم تو اینترنت سرچ کردم تمام بازی هاشو دانلود کردم اصلا یک حال و هوایی بهم دست داد که نگو محشر بود بعدش تریلر توکیوغول رو دیدم نشستم انیمه اش رو هم دیدم کم کم انیمه هارو زیاد و زیاد تر دیدم ....یک روز که لپ تابم خراب شد دیدم دارم میمیرم تا انیمه ببینم مردم و زنده شدم تا لپ تابم درست شد بعدش نشستم دوباره انیمه دیدم تا اینکه فهمیدم من یک اوتاکویی هستم تا اینو فهمیدم نشستم زبان ژاپنی یاد گرفتن از اون موقع تا الان ۶ سال شده که من اوتاکویی کویی هستم ''من تا عمر دارم اوتاکویی خواهم ماند '' انیمه یعنی نفس کشیدن .... بعله این بود داستان اوتاکویی شدن بنده :-|
واااااووو ... منم 6 ساله ک اوتاکویی ام ... اول با مجموعه هایی مثل پوکیمون و دیجیمون اشنا شدم ... بعد انیمه های استاد هایائو میازاکی و بعد هم استارت اوتاکو شدنم وقتی خورد ک فاینال فانتزی فرزندان ظهور رو دیدم ... از اون موقع ب بعد حتی ی بار هم انیمه ها رو کنار نذاشتم ... بله انیمه ینی زندگی... ینی ی دنیای جدید ... کسی مثل من ک انیمه ها از مرگ نجاتش دادن خیلی خوب این جمله رو درک میکنه :)
وااای هونتونی گورشی دس :-) چه قدر تفاهم چه قدر تفاهم واقعا جالب که مثل هم ۶ سال اوتاکویی هستیم.... هوموشیروی هونتونی ماژی هوموشیروی  
هاااایییی .... هوموشیروی دس :)
کاراکتر های مورد علاقه من از اف اف ، جنسیس ، سفیروث ، ناکتیس ، زک و. آریس هستن
من اون موقع که ازم پرسیدی چه شخصیتی رو تو اف اف دوست دارم حواسم زیاد به شخصیت ها نبود برای همین باورم نمیشه که کاداجی رو فراموش کردم بگم من عاشق کاداجی ام حتی بیشتر از سفیروث اصلا کاداجی و کلود رو در حد مررررررگگگگگگگ دوست دارم در حد مررررررگگگگگگگ باورم نمیشه فراموشش کرده بودم کاداجی رو (اهان و یک چیز دیگه تو انیمه روح خوار شخصیت مورد علاقم پسر جناب شینیگامی هست خیلی باحاله ) پس یادت باشه. که من  در حد ممممممممممممممممممممممممممممممممرررررررررررررررررررررررررگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ عاشق کاداجی ام ( کلا ادم هیجانی ای هستم و اگه از شخصیتی خوشم بیاد این هیجان ده برابر میره بالاتر )بعله .....بعله ...... 
خخخخخخ .... بله کاداج هم فوق العاده است ...
اهان فکر کنم منظورت همون death the kid باشه . ازش عکس زیاد دیدم
Death the kid? متوجه نشدم 
اسم همین کاراکتری ک گفتی ب انگلیسی death the kid میشه
البته فکرکنم
همممممم ماژی؟ 
های . ماجی دس
کالاهای عالی از شما، مرد من چیزهای قبلیم را درک میکنم و شما هستی
فقط فوق العاده است من واقعا دوست دارم آنچه شما در اینجا به دست آورده اید، قطعا
مانند چیزی که شما بیان می کنید و نحوه بیان آن.
شما آن را سرگرم کننده می کنید و هنوز مراقبت می کنید تا آن را عاقلانه نگه دارید.

نمی توانم صبر کنم تا بیشتر از شما بخوانم این واقعا سایت بزرگیه.
Are you tring to speak with me or this is just a spam ?
آهههه...اف اف تمام دنیای منه.
من طرفدارش نیستم، توی فاینال فانتزی زتدگی میکنم!
محشر بود داداش، دمت گرم.7 دفعه دیدم:))
درکت میکنم ... اف اف برای من هم یه انیمه یا بازی نیست . 
زندگیمه ... چون توش زندگی میکنم!
زیر نویس ها رو نمیتونم دانلود کنم خواهشن راهنمایم کنید دوستان
روی زیر نویی فارسی ک جلوی هر قسمت نوشته شده کلیک کنید و روی مستطیل سبزی ک براتون باز میشه کلیک کنید. دانلود میشه
سلام
وبلاگ خوبی دارید بهتون تبریک میگم به سایت ما هم سر بزنید خوشحال میشیم ممنونم ازتون دوست عزیز
slm damet garm dadash faghat zirnevis farsi anime brother hood moshkel dare dorostesh kon

سلام . خواهش میکنم . 
درستش کردم . ی چک بکنید ببینید الان براتون درسته یا نه
وبت عالیه*-*
عاشق سری فاینال فانتزی ام این بازی آخریه بدجور پشت کنسول میخکوبم کرذ...

مرررسی ^^
واو شما بازیشو انجام دادید ?! خوشبحالتون ...
من انیمه هاشو دیدم و استوری لاین بازیشو خوندم

سلام حالا علاوه بر سایت تک انیمه که فیلتر شد ، سایت آمی دانلود هم فیلتر شد حالا چی کارکنم.

سلام 
https://anime-list6.pw/

این سایتی که در پاسخ mahsima نوشتین دقیقا منم از همین استفاده میکنم و خیلی خوب و کامله. ولی من black butler نتونستم توش پیدا کنم.

https://anime-list6.pw/search?type=anime&s=Black+butler
هست ک 

من فکر کنم اشتباه تایپی داشتم... به هر حال یه شباهت اسمی باعث شده الان من به جاش black clover ببینم

>< اوکی

سلام خسته نباشید

قسمت 4 و 1 زیر نویساشون یه لینکه قسمت 2 زیرنویسش نیست

ممنون از سایت خوبتون.

سلام
تشکر ک اطلاع دادید. لینکا رو درست کردم

اگر بازم مشکلی بود حتما بهم بگید
تشکر لطف دارید.

از کجا میشه انیمه های سینمایی رو با زبان اصلی و زیرنویس پیدا کرد؟؟ 

سایت های زیادی هست
سایت فارسیش
https://anime-list7.pw/

سایت خارجیش
kissanime.ru/

خیلی جالب بودن این قسمتا. یه سوال شما بازی رو کردین؟ میدونید آخرش چه اتفاقی میوفته؟ من یه ویدئو از پایانش دیدم ولی دقیق نفهمیدم چی شد 

اشکی که سر اندینگ این بازی من ریختم ...
در کل تمام کاراکترهای اصلی ینی ناکتیس و دوستاش خودشونو فدا کردن
ناکتیس که در نبرد آخرش با آردین و بقیه هم با جنگیدن با بقیه دشمنا.
اگر احتمالا اون تیکه کلیپ از ناکتیس و لونا رو دیدید که با هم ازدواج کردن و خوشحالن اون یه حالتی داشت که انگار روحشون به آرامش رسیده و با هم خوشحالن...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan