I ❤ Anime

تصاویر Portgas D. Ace ( انیمه One Piece )

قهرمان بزرگ من در وان پیس .

پورتگاس دی. ایس ... ^^

فراموش نشدنی ...







https://www.uplooder.net/img/image/87/8bcf2d598a5fdf70384ce2c71bc8ea13/D..Brothers.600.1525760.jpg





















رایان بدبخت شدم قرار دو نفر تو گینتاما بمیرن دارم مانگاشا میخونم
روانی ! این چ طرز نظر دادنه سکته زدم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ینی چی قراره بمیرن ؟!
برو واسه من اسپویل نکن
بعد این همه وقت اومده میگه دو نفر قراره بمیرن ...
ازرائیل اومد جلو چشمامو رفت !
ببین تاقبل مدارس باید تموم کنی گینتاما را چون قرار پاییز فصل جدیدش بیاد
باعث زجر منم نشو هی میاد میگ ندیدم خب بشینم با کی درودل کنم
تاکا ! اینقدر کلاس‌دارم ک نگو ... فیزیک حسابان بسکتبال کره ای ...
تا الان فقط تونستم فصل دوی کلاس درس ترور رو ببینم و حدود ۲۰۰ قسمت وانپیس ... 
کجا کلاس میری؟( فیزیک و... )
نکنه داری کلاس کره میری؟ 
قلم چی ... 
آره دیگه کلاس زبان کره میرم. پک آموزش ژاپنی هم گرفتم تا خوندن و نوشن ژاپنی یاد بگیرم ... 
وای باید به منم یاد بدی مفهمومه؟
راستی شارژ داری اون پیامی ک گفتما بفرستی؟
ی لطفنی ... ی اگ میشه ای ! خخخخخ
شوخی کردم ... ما اوتاکو ها از این حرفا نداریم ... 
کودوم پیام؟
حرف تاکاسوگی خواهش کرد منم میکنم
همون پیام که خصوصی برات بفرستادم
یادم نمیاد پیام خصوصیت چی بود 😁
😐 ی راه ارتباطی یا شماره خونتونا میخواستم
شماره گوشیمو داری
آدرس وبمو هم داری
دیگه راه ارتباطی از این سر راست تر ؟! XD

😐 گوشیت به من ک میرسه شارژ تموم میکنه وبتا هی گم میکنم کدوماش سر راسته باور کن ایمیل سر راست ترعه
گوشی من کلا شارژ نداره وقتی هم بهش میرسه ی روزه تمومه :دی
وبلاگ ک سر راست تره ! تو گوشی یا حالا هر سیستمی ک استفاده میکنی سیوش کن تا هی گم نکنی
شارژ ک بهم رسید آدرس ایمیلمو میفرستم برات
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وای ***** یکی را پیدا کردم زرت وزرت برام انیمه دان میکنه 
بعله :/ خدا بده شانس
هشت روز دیگه وبلاگت دوسالش میشه، تبریک میگم😀
مرسی شما؟
من که کلا ده قسمت وان پیس دیدم ولی توی یه بازی ای دیدم که اسم این شخصیت Fire Fist هست ؟ یا اون لقبشه؟
Fire fist portegas D. Ace
پورتگاس دی. ایس مشت آتشین
اسمش ایسه ، فامیلش پورتگاسه 
لقبش مشت آتشینه
عجب باحاله این Ace... تنکیوووووووووو رایانااااا*-*
محححححححححححححححححححححححشره .
عشششششششششث نفس زندگی .....
خواهش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan