I ❤ Anime

ترجمه لایت ناول و کتاب !

سلام دوستان !

خب من به تازگی شروع به کار در تیم iransafehouse کردم . این تیم کارهای مختلفی از جمله نقد انیمه و بازی و ترجمه کتاب و لایت ناول و غیره رو انجام میده.

فعلا در حال ترجمه لایت ناول انیمه Seraph of the End ام . این پست رو گذاشتم که نظر شما رو بدونم برای پروژه های بعدیم.

چه کتاب ترجمه نشده  ای و یا لایت ناولی دوست دارید ترجمه کنم ؟

اگر چیزی مد نظرتون هست خوشحال میشم بهم بگید.

 

یا پست نمیزاری یا رگ باری میزاری🤣.

آفرین... فعال شونتو تبریییییک میگم:)

XD
هاها ! مرسی

ایول داری آفرین

سعی میشه حمایت بشه

سپاس فراوان ^^

واو ! من عاشق لایت ناول ام :-)

LN دورارارا که شاهکاره ... LN های کوروکو نو بسکت هم خیلی بامزه اس:-)

خسته نباشی کارت عالیه :) 

اوکی پس کارای بعدیم انشالله دورارارا و کوروکو ^^
ممنونم . شما هم خسته نباشی ! ایندکس اهنگ های اتکت معرکه اس! 

واو !( *~*) گانباته نه !

مرسیی :-) خوشحالم که دوست داشتی ^^

 

های ^^ گامباری ماس

I alone level up خیلی جالبه ، اگر امکانش هست ترجمه کنید 

 

باشه رفت توی لیست

I alone level up خیلی جالبه ، اگر امکانش هست ترجمه کنید 

 

ببخشید حدودا کی نوبت ترجمه I ALONE level up میشه ؟ بنظر من یکی از جذاب ترین هاست 

والا من کارم تحویل یه چپتر در مدت زمان یک هفته الی 10 روزه ... زودتر از اون حتی اگ کارو تحویل بدم هم تو سایت نمیزارن !

سلام ، خسته نباشید ، خبری از ترجمه I alone levelup نشد ؟

سلام !
واو چقدر مشتاقید!
اگر اینقدر مشتاقید شروع میکنم همزمان ترجمه اش میکنم !

سلام ممنون خیلی عالی بود ببخشید بقیش کی ترجمه میشه

من که تو خماری فصل 3موندم  اینو بخونم

عه :| من فکر کردم کسی نمیخونه واسه همین کنسل شد!
اگه میخواید بگید حتما ادامه اش بدم
شنبه ۷ دی ۹۸ , ۱۵:۲۹ هیکاری یاگامی

بقیش چی شد ؟چرا نترجمیدید؟

سراف ؟
شما داشتید میخوندید؟
کنسل شد چون خواننده نداشت اما اگر میخواید ادامه اش بدم

واقعا ازتون به خاطر این حرکت خداپسندانه ممنونم 

ژاپن نگهدارتان باشد !!!!!

اگه می شه ناول welcome to the classroom of te elite هم ترجمه کنید

لطفا.....

سلامXD
چشم رفت تو لیستم برا ترجمه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan