I ❤ Anime

ترجمه + دانلود آهنگ I'm ALIVE (انیمه Black Butler)

 برای خواندن معنی و دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

نام آهنگ : I'm ALIVE (ENDING)

هنرمند : BECCA

دانلود آهنگ ==» Click

در صورتی که لینک دانلود کار نکرد، این لینک را امتحان کنید ==» Click

 اندینگ اپیزود 1 تا 13

Nothing I say comes out right

هر چه که میگویم درست از آب در نمیاید
I can't love without a fight

من نمیتوانم بدون دعوا عشق بورزم
No-one ever knows my name

هیچ کسی هیچوقت اسم مرا نمیداند
When I pray for sun, it rains

وقتی برای بیرون آمدن خورشید دعا میکنم باران میبارد
I'm so sick of wasting time

از وقت تلف کردن دیگر خسته شدم
But nothing's moving in my mind

اما هیچ چیزی در *مغذم حرکت نمیکند

*نیاید بگید مغذم اشتباهه ها ! این علت داره XD
Inspiration can't be found

هیچ موضوع الهام بخشی پیدا نمیشود
I get up and fall but...
من بلند میشوم و زمین میخورم اما
[chorus]
I'm ALIVE!

من زنده ام !
I'm ALIVE! Oh, yeah

من زنده ام! آه، بله
Between the good and bad's where you'll find me

بین خوبی و بدی مرا پیدا خواهی کرد
Reaching for heaven

دست یافتن به بهشت
I will fight

من مبارزه خواهم کرد
And I sleep when I die

و هنگام مرگم خواهم خوابید
I live, My life, I'm ALIVE!

من زندگی ام را، زندگی میکنم، من زنده ام !
Every lover breaks my heart

هر عاشقی قلب مرا میشکند
And I know it from the start

و من این را از همان ابتدا میدانم
Still I end up in a mess

اما باز هم کارم به پریشانی ختم میشود
Every time I second Guess

هر وقت که دو دل میشوم
All my friend's just run away

همه دوستانم فرار میکنند
When I'm having a bad day

وقتی که روز بدی را سپری میکنم
I would rather stay in bed 

ترجیح میدهم در تخت خوابم باقی بمانم
But I know there's reasons
اما میدانم که دلایلی برای بلند شدن هست
[chorus]Repeat
(تکرار)
When I'm bored to death at home

وقتی که تا سرحد مرگ در خانه حوصله ام سر میرود
When he won't pick up the phone

وقتی که او تلفنش را جواب نمیدهم
When I'm stuck in second place

وقتی که در جایگاه دوم مانده ام (نمیتوانم از جایگاه دوم بالا تر بروم)
Those regrets I can't erase

آن پشیمانی هایی که نمیتوانم پاکشان کنم
Only I can change the end 

فقط من میتوانم پایان را تغیر دهم
Of the movie in my head

پایان فیلمی که در سرم هست
There's no time for misery

وقتی برای بدبختی نمانده
I won't feel sorry for me
برای خودم احساس تاسف نمیکنم

 

چقد ارتباط برقرار کردم با این متن
:دی
آهنگشو گوش دادید ؟!
تم فوق العاده ای داره :دی
امان ازین مغذ :دی
خخخخخخخخخخخخ ... :دی
جدا مغذ بهتر از مغزه !!!
البته ب نظر من :دی
نظره منم همینه
والا اصن نمیدونم چرا گذاشتن مغز :دی
دقیقا . باید برم دنبال برگردم ببینم کی چنین اشتباه به این بزرگی ای کرده :دی
مهم اینه حالا ادیت شده و به نسل های اینده میرسه :دی
انشالله :دی
چ لیریکس خوبی داره...
الان نتونستم دانش کنم ولی از روی لیریکس مث i want to live اسکیلت میمونه(تو نشنیدیش انگار:دی)

حجمش خیلی کمه ! دو مگ و خورده ای !!!
نه هنوز آلبوم جدیدشونو ندادی بهم :دی
کلمه mess پریشانی؟!
بیشتر خرابکاری دیدم ترجمه کردند!
یعنی بنویسم در آخر خرابکاری میکنم ؟!
اخه همش با گوشی اومدم... با سیستم اومدن دان میکنم مسعله حجمش نیس...
خودت ازم نگرفتی!من ک نباید بیام بگم توروخدا انلیش رو ازم بگیر گوش کن:دی :))

اها . اوکی
خب فلش میارم تا واسم بریزی
اره فکر کنم خرابکاری بهتر باشه...
نمیدونم اگ ب نظرت درسته...
اوکی درستش میکنم
دسته درد نکنه😊
میشه اوپنینگ فصل اول هم بزاری 
سلام خواهش میکنم
اگه وقت شد حتما
😍
😉

سلام خسته نباشید

میتونم در خواست کنم که آهنگ اوپنینگ انیمه  Toaru Kagaku no Accelerator یا شتابدهنده علمی خاص رو برام قرار بدید لطفا؟؟

سلام تشکر. لطفا سفارشتونو بالای وبلاگ اونجا که نوشتم سفارشات بیان کنید و بگید ترجمه هم میخواید یا نه .

مرسی عزیزم‌ ^_^ 

خستخرنباشید 

:)
تشکر
ممنون از کامنت

آهنگ قشنگه خود انیمه چطوره؟

فکر کنم تا صد سال آینده وقت کنم ببینمش

هممم... سوال سختی پرسیدید.
ببینید انیمه ایه که اونقدر بد نبود که بخوام از دیدنش پشیمون باشم برعکس جذاب بود اما نمیدونم چرا نمیتونم به کسی معرفیش کنم :|
آخه چندانم چیز بدی نداشت ولی احساس میکنم خوب درش نیوردن ! جا برا کار داره
از اونجایی ک آخرشم داستان از مانگا جدا شد . اتفاقا پست معرفیشم گذاشته بودم قبلا. چون لینکای دانلودش خراب شدن فعلا پستشو تو حالت پنهان گذاشتم . هممم ... یه نفرم سفارششو داده ک معرفی کنم انیمه شو ...
تصمیم سختیه.

چند نفرم به من میگفتن ولی نمیدونم چرا دلم نمیخواد براش وقت بذارم

انیمه بعدی که میخوام ببینم اینه Kimetsu no Yaiba

آره ... نکن این کار با خودت. اممم دی گری من رو دیدی؟ چقدر سیزن یکش خوب بود سیزن دو نابودش کردن وسط کارشم که مانگاکاش حالش بد شد انیمه کلا دراپ شد ؟
خادم سیاهم مثله اون شده.
Kimetsu no Yaiba ببییییییییییییییییییییییین

قشنگ بود D;

^^
خوشحالم خوشت اومد

اریگاتوووووووووو ♡♡♡

خواهش میشههههه
به نظرتون بهترین انیمه ای که دیدی چی بود ؟؟؟؟
سریالی؟
Angel Beats
Bungou stray dogs
One Piece

آریگاتو گوزایماس👍

دو ایتاشیماشته

عالیه ... چه کار خوبی کردی که معنی آهنگ رو هم گذاشتی ...

چه آهنگ خوبی هم هست ...

:) از بهتریناست کارای TK
 خواهش میکنم
ممنون بابت کامنت

اونی_چان آریگاتو

 

دو ایتاشیماشته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan