I ❤ Anime

بیوگرافی +تصاویر Lightning

کنیچیوا ^^

طرفدار های FF ... این پست برای شماس ^_&

امروز براتون تصاویر لایتنینگ به همراه بیوگرافیشو گذاشتم ، یکی از معروف ترین دختر های سری فاینال فانتزی ... امیدوارم خوشتون بیاد^_^

برید ادامه مطلب و نظر یادتون نره ^^



نام: لایتنینگ"Lightning"
نام واقعی: کلر فرن "Claire Farron"
سلاح: شعله آتش سابر
"شمشیری است که به تفنگ هم تبدیل میشود"

سلاح نهایی: سلاح امگا
قد: 171 سانتیمتر
محل زندگی: بودهام "Bodhum"
طراح:  Tetsuya Nomura
شخصیت:
لایتنینگ شخصیت اصلی فاینال فانتزی 13 است و سومین دختر برتر و
دومین دختر اصلی در کل مجموعه ی فاینال فانتزی (در کل 15 سری)می باشد.
او پدر و مادرش را از دست داده و تنها فردی که برایش باقی مانده خواهر کوچکش ساراست.
هیچ کس نام واقعی او را نمیدانست تاوقتی که به هوپ (Hope) نام واقعی اش و دلیل تغییرش به لایتنینگ را میگوید.
نام واقعی او کلر فرن است ولی همه ی شخصیت ها تنها نام خانوادگی اش را میدانستند.
Lightning به عنای رعدوبرق یا آذرخش است
و به مهارت ها و سرعت لایتنینگ در مبارزه اشاره دارد.لایتنینگ سلاحی به نام gunblade دارد که یک اسلحه ی ترکیبی است
یعنی می تواند از میان شمشیر (Melee Combat) و اسلحه اتوماتیک یکی را انتخاب کند و
به مبارزه با دشمنان بپردازد.
لایتنینگ شخصیت سرد و خشک و اخلاق جدی نظامی دارد
و این شخصیت از زمان مرگ والدینش در وجود او ایجاد شده.
از زمان ورگ والدینش لایتنینگ درد های زیادی را تحمل کرد اما تصمیم گرفت که آنها را بروز ندهد.

منبع : http://www.ffw2.blogfa.com





























ندیدمشااا ولی ازش خوشم میاد
جذبه خاصی تو چشماشه :دی
آری آری
منم خیلی ازش خوشم میاد
از کاراکتر های سرد خوشم میاد :دی
آری آری
موافقم :دی
^^
این دختره؟؟؟؟؟؟؟
عاشق سلاحش و رنگ چشاشم...
پ ن پ !
پسره :دی
هاکو اینجایی؟
خخخخخ 
دانته خودت خوبی؟؟؟ خخخخ
تشکر ... شما خوبی ؟
راستی یکشنبه را میری؟؟؟
باید دید
Wow 
من که نیستم :دی
چرا پس ؟
از نه صبح تا یک بعد لز ظهر در فضای باز با سنسی
ok
شاید هم کنسل بشه
.....?!
?!...یعنی چی؟؟؟=-O
چی یعنی چی ؟
این :؟!....
یعنی چی؟؟؟
یعنی واسه چی ؟
چی واسه چی؟؟
خودت نوشته بودی
هیچی
بگذریم
گذشتم 
خخخ
خداروشکر
حالا میخوای نگذرم؟؟
نوچ
چرا ناراحتی؟؟؟
از کجا فهمیدی ناراحتم ؟ (Freak !!!)
درست گفتم ؟؟؟؟!؟!
حسم 
نشسته بودم Death Note میدیدم (برای بار سوم بود فکر کنم :دی)چون آخرش فوق العاد تراژیک و اشک آور تموم میشه الان ناراحتم
تا سه نشه بازی نشه خخخ 
اخی 
گریه نکن 
بیا اکالیپتوس بخور خوب میشی 
T_T T_T
نه تشکر
خودت میل کن :|
هاکو جان از اون موقع تا حالا خودشو کشت بهت بگه واسه چی شاید کنسل بشه 
نمیدونم چرا در مقابل فهمیدم مبارزه میکنی
هههههههههههههههههههههههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آورین .. آورین
خیلی خوب بود جمله آخر :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خخخخخخخخخ
**** ** ***** ******* ***** **** **** **** **** ***
استغفرالله ... تزووووووووووووووووکا
نگو ... زشته :دی
چشششششششم مامان بزرگ
آفرینننننننننننننننننننننن نوه عزیز
حالم بده
دلم گرفته
من نمیخوام از دوهفته دیگه برم مدرسه، هیچ کسی را نمیشناسم، دلم میخواد فقط گریه کنم
نگران نباش فرزندم
... توی کلاس من هم آشنایی نیست
نمیدونم چرا روز ثبت نام خیلی از مدرسه خودمون دیدم اما الان انگار آب رفتند !
شاید هم پشیمون شدند و ثبت نام نکردند و یا رفتند کلاس های تجربی
راستی یادته توی دفترچه راهنما نوشته بود که ظرفیت تجربی واسه مدرسه من 30 نفره ؟!
لامصبا (اعصاب ندارم :دی) 90 تا تجربی گرفتند!
90تا؟؟؟؟؟؟؟؟؟هیچ راهی نداشت تو را تجربی بنویسن؟
خداوکیلی این انصافه ؟ این عدالته ؟
قرار بود 60 به 30 باشیم حالا شدیم 60 به 90
من بهشون گفتم ک اگه میشه اسممو واسه تجربی بنویسند اما ...... نشد دیگه ... چ کنیم !؟
اما دو تا موضوع هست
1- من شغل هایی که از رشته ریاضی میشه بهشون رسید رو بیشتر دوست دارم چون اکثرشون مهندسی دارند.
2- واسه کنکور کار تجربی ها سخت تره چون ظرفیت کمتری تجربی میپذیرند. (البته اگه مثله همین دفعه ظرفیت ها رو بعدا تغیر ندند.)
حالا خوبه تو ریاضیم دوست داری
اما فک کنم فقط مدرسه شما اینجوری کرده چون ما مکتبی رفتتیم تو ادره هم آشنا داشتیم گفتن تجربی نمی نویسن، مدرسه شاهدم گفت ریاضی مینویسیم
صباغ به من گفت برو شاهد ریاضی قول میدم برا کنکور یه رشته خوب قبول شی نرفتم
هعییییییییییییی
خب دیگه ... هر زندانی قوانین جدید خودش رو داره :دی

چی میشد کلا بی زندان میشدیم😂
ایده خوبیه :دی
راستی چرا امضای Ap یت اونطوریه
مگه نمیتونی عکس هارو ذخیره کنی ؟
چون با گوشی میام نمیتونم ذخیره کنم، مجبورم با خود گوشی عکس بگیرم

ها  .... !
اوکی . :|
 تزوکا پشت سرمن حرف‌زدی قسمت رو حذف کرد؟؟
خو باشه
من نمیفهمم😐
نه عزیزم ... حرفی نزده رفیق جان
ی شوخی ای کرد ک گفتم سانسور شه بهتره
هاکو جان من همینجا رسما ازت معذرت خواهی میکنم...
:|
چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی ؟!
😠😠😠😠😠😠
خب حالا لوس نشو :دی
مثل صدا و سیما ایران 😂
تو رئیس صدا و سیمایی😆
هاااا ؟
فیلم کره ای ها را چیکارمیکنند؟؟؟

آها . اوکی گرفتم :دی
اورین کپی ایاتو
:دی
خیلی عذر میخام ولی من اونجا حکم چعندر رو دارم ک شما در زندان جدید تنهایی:|
منظور از بچه های کلاسم بود :دی
در رابطه با رشته هم اگ واقعا میخاستی بیای ت باید ی کم کنه بازی درمیاوردی جا ب جا میشدی!!!
ولی حالا ک ب ریاصی علاقه داری برو شاد باش!!!😆😆😆
(ایموجی هارو فرستادم یا ن؟یادم نمیاد!😳)
من و ریاضی با هم کنار میایم انشالله :دی
ن نفرستادی :@
قیافه این خانومه هم خعلی اشناس...
تووی پرتره دیدم ی خانومی رو ک با این خانومه مو نمیزنه...
قیافش باحاله...
پرتره ؟ شوخی نکن ... عکسه کامپوتریه هااااااا :دی
والا بچه های کلاستون دو روز دیگ باهاشون چنان رفیق نیشی ک پاتو از کلاستون نمیزاری بیرون:)))))😂
نگران نباش!
بیرون نیومدن من به خاطر رفقا نیست فرزندم . درک کن
من حال ندارم زنگای تفریح برم توی حیاط ... توی کلاس موندن خیلی بهتره
آماده سازی میکنی واسه زنگ بعدی :دی
میگم تو فازت با ریاضی معلوم نیس...:/
از چ لحاظ ؟! :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******************************************************************************************************************************************************
این فقط صفحه اول ایموجی هاست(دوتاشو سانسور کردم)
چهار صفحه بعدی رو هم میخای؟(اصلا میتونی ببینیشون؟)
فرزندم ... من اگه نتونم ببینمشون چطوری میتونم توی نظرام بزارم پس :دی
آری صفحات دیگر را نیز بده لطفا سانسور هم بکن :دی
ن خدایی...فیاقه شو تو ارث پورتریت دیدم!
مطمعنم!!!
خب عکس پورتریت رو بفرست برام :|
بین شیشصد هفصد تا عکس من چ جوری پیداش کنم؟؟؟
خودت ک اینستا دار شدی برو پیداش کن😅😅😅
کی گفته من میخوام اینستا دار بشم ؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*****************************************************************************************************************************************************************
عاشق این ایموجی ام**
(انگشتم درد میگیره😔)
همینا کافیند ... آریگاتو ^^
خب اینستا دار نشو😒
آخه بدردم نمیخوره :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*********************************************************************************************************************************************************************************
رفیق بسه ... تشکر :دی
فکر میکنی ب دردت نمیخوره...
ببین من قصد اینکه کاری کنم اینستا دار بشی رو ندارم...
ولی لذت اینک از پیج شرکت محبوبت یا هنرمند محبوبت ب صورت مستقیم باهاش ارتباط داری بی نظیره...
و اینکه اگه بدونی چ قدر عکس انیمه ای اینستا داره 😂😂😂
(اینستا ب شبکه جهانی وب وصل نیس...یعنی تو گوگل سرچ کنی ون عکسا رو نمیاره برات!)
اینستا مگه همونی نیست که نمیشه عکساشو سیو کرد ؟
اون نظر هایی ک توش ایموجیه رو یا هرزنامه کن یا ایموجی هارو سانسور کن لططفا:|
کتاب درسی هارو گرفتی؟
نه ... مگه تو گرفتی ؟
چرا میشه عکساشو سیو کرد:|
اره من امروز رفتم نه تاشو گرفتم!اومده کتابا ن هنه اش!
از اونجایی که لوازم تحریری ای ک من کتابامو سفارش دادم بهم گفت که وقتی کتابا بیاد بهمون اس میده و گوشی من نیز سوخته خبر نداشتم ک اومده
ممنون ک خبر دادی ...
سانسور کن اون دو تارو😒
سانسور کردم ولی ی سوال
چرا ؟
چونکه اسکل بازیه😳
اسکل بازی ک خوبه :دی
خاهش میکنم😊ولی هنوز کامل نیومده...
گوشی جدید هم ک گرفتی شیرینیش یادت نره...تو بلاگمم تبریک گفتم بهت!😅
عاقا من احتمالا یه پنج شیش رو نباشم...نگران نشو😅😂
5 6 رووو 😮
میخوای من از تهنایی دق (دغ ؟!) کنم .... ؟ 😟😰
اسکل بازی خوبه ولی جار زدن اسکل بازی خوب نیس...
ملت خودشون باید اسکل بازی رو درک کنن!
اوکی ... بحث پیچیده شد 😔

ن دق (دغ؟) نکن...😕
میخام برم ی کم خوش بگذرونم...
ماشالا تنها هم ک نیستی...بودن و نبودنم فرقس نداره😉
میگما ... این پست خیلی نظر گرفت
ادامه بحث رو میشه توی پست پایینی بدیم ؟ 👇
سوزومه خب منم میخوام برم سفر و نمیرم محو بشم ... در ضمن
نقل قول :ماشالا تنها هم ک نیستی...بودن و نبودنم فرقس نداره😉
😒 Can I kill you ? Right here & right now ?
درسته بحثپیچیده شد ولی تو فهمیدی یعنی چی..نفهمیدی؟
فهمیدم
خنگ ک نیستم 😣
عاقا هنینجا راحت ترم!(تو ی روز 20 تا نظر!)
اما من میرم سفر تو بلاگ محو میشم!(وای الان ی شوکولات لبنانی خوردن...طعمش عالی بود😋)
U can't kill me...right here & right now...exept u come over!😂
خوبه ک خنگ نیستی!😂
آخه اون پسته گناه داره...
میتونم روحم رو بفرستم بیاد اونور ... خوبه !؟ :دی
منو خنگ فرض کرده بودی ؟ 😪
رو جلد زیستمون ی کفش دوزک گنده دار!!😍😍😍😍😍
وووووووییییییییی...... خوشابه حالت ک کتابا رو گرفتی
Ok..من منتظر روحتم!😆
ممکنه خنگ هم باشی!کی میدونه؟😕
بعله خیلی هم خوش ب حال من!البته همه اش نیس   ...
میدونستی ریاضی ما با شما یکیه!😲
کتاب تخصصیها نیومده هنوز انگار...
من برم دیگ!!!😊
مواظب خودت باش تو این چند روز...
بچه خوبی باش😆
بابای!👋
به معنای کامل شستیم ، پهنم کردی رو بند الان دارم خشک میشم
باشد ... برو . تو هم مواظب خودت باش
خوش بگذره ^^
عالییی ... لانتینگ عشقه مخصوصا بازیش ... من توی کل سه بازیش سه شو با یکشو دوست داشتم ... زن جذاب من توی کل اف افاست ... ( البته فقط جذاب ) خخخ ... این اسکوئر یه نامردی کرد باید اف اف 15 رو ادامه میداد طرفدارش بیشتر خودم اگر ادامش میداد میرفتم ژاپن دستشو میبوسیدم خخخخ ...
مرسی. آره طراحی جذابی داره و خیلی قوی هم هست اما دختر مورد علاقه من از اف اف نیست! 
آرهههههههه ... ای کاش اف اف 15 رو ادامه میداد
اره ... البته لانتینگ رو گمونم توی سریه دوم بازی اخرش کشتن بعد سریه سوم زندش کردن ... نمیدونم والا ولی سریه جدید بازی اف اف 15 که برای گوشی های اندروید امده انگار ادامشه البته زیاد مطمعن نیستم ... ولی وقت کنم صد در صد گرفتم بازیشو که مطمعن شم
واسه اندروید ؟ جدی ؟
واوووو
نمیدونستم ... ممنون ک اطلاع دادید
خوهش :) ... تو اینترنت سرچ کنی عکساشم میاره ... قبل از اینکه بازیو بگیری یه نگاه بهش بنداز
اوکی
واای چه قدر دختره ناز و زیباست ...ببخشید شما تو انیمه دورارارا کیو دوست دارید ؟ من اول از همه عاشق شیزو ام بعد از شیزو از ایزایا و میکادو خوشم میاد...شیزو شخصیت عصبی و بامزه ای داره از دوبله گرشم که خیلییی خوشم میاد قیافشم که دیگه حرفی برای گفتن نذاشته خخخخ 
توی دورارارا من ایزایا و شیزو و سلتی رو دوس دارم .
بله دوبلور شیزو دوبلور سباستین تو انیمه خادم سیاهه اگه دیده باشید و دوبلور اروین تو اتک ان تایتانه
صدای فوق العاده زیبایی داره ..
دوبلور سلتی هم دوبلور خیلی معروفیه ... دوبلور کوراپیکا از انیمه هانتر ایکس هانتره
دوبلور ایزایا هم ک ... وای ! عاشق صداشم . دوبلور آکاشی از کوروکو نو باسوکه و ترافالگار لا از وان پیسه .
من دوبلور کیدا رو هم خیلی دوس دارم . اسمش مامورو میانو ـه ... دوبلور خیلی معروف و خیییییلی خوش صداییم هست
دوبلور هایاتو ساما تو پرنس موسیقی هم هست ...
توی دورارارا تمام دوبلور های مورد علاقه من جمع شدن XD
فکرکنم دوبله گر شیزو در انیمه نوراگامی دوبله گر شخصیت دایکوکو بود و دوبله گر ایزایا هم دوبله گر یاتو دوبله گر شخصیت یوکینه هم دوبله گر شخصیت ارن هستش از دوبله گر یوکینه خیلی خوشم میاد ارن رو خیلی طبیعی دوبله کرده بود دوبله گر یاتو هم دوبله گر لیوای هستش و اگه دقت کرده باشید دوبله گر شیزو دوبله گر میدوریماهم هست خیلی جالب نه؟ دوبله گر کوروکو هم دوست دارم 
اره اره
صدا هایی مثل صدای یاتو خیلی واسه من جذابه ....
صدای کوروکو هم قشنگه ولی من زیاد خوشم نیومد چون صداش خیلی زیره
 سارا و لاتینگ روحتون شاد . یه سوال ؟ نول کیه ساراست😕😕😕😕
منظورتون ارتباط خونیه ؟ کسیش نمیشه
یه سوال داشتم این کاریکاتور چه انیمه ایه؟
بازی فاینال فانتزی 13
انیمه اش چطوره و اینکه همه سری ها به هم مربوتن یا نه؟
همه سری هاش انیمه ندارن و نه . هر سری داستان مربوط ب خودش رو داره
همه ی عکساش عالین *-* عاشق خودشو و شخصیتش شدم^_^ خیلی خیلی مرسی رایانا:))))
کاراکترش تو دنیای گیم خیلی معروفه ... البته ناکتیس روشو کم کرده :دی
خواهش میشه

ندیده ازش خوشم میاد. اون دوتا دختر دیگه که ازش برتر هستن کیا هستن؟؟ 

چون خودم این بیو رو ترجمه نکردم نمیدونم سورس اصلیش کجاست اما احتمال میدم دو تا دختر دیگه تیفا و یونا باشن


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan