I ❤ Anime

تصاویر Zenitsu Agatsuma ( انیمه Kimetsu no Yaiba )

تصاویر زنیتسو^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چه عکسای قشنگی چشمام برقی شد لایک

شخصیت عجیبی داشت ولی یهو خیلی خفن میشد

^^ ترکیبی از عکسای پینترست و زرو چان 
خیلی خوبه ... از زنیتسو و گیو خیلی خوشم اومد

یادش بخیر D:  شخصیت باحالی داشت :)) 

+ یعنی عکس آپلود نمی‌کنه ؟ درست شده فکر کنم ، الان امتحان کردم  :) .

><
واسه من تو اپلود نمیکرد. اینا رو یجا دیگ اپ کردم

من که وقتی حرکتش رو دیدم واقعا حال کردم ... 😁

+ خیلی تصاویر باحالی بودن ... مخصوصا سومی که خیلی خوب درستش کردن ...

+ لایک ... 🌹

اینقدر اون سکانس رو هی عقب زدم ک!!! 
دست  آرتیستاشون درد نکنه
تشکر بابت کامنت ^^

عالی بود

خیلی قشنگن

عکسای تانجیرو هم بزار

همچنین بک گراند واسه کامپیوتر و گوشی هم لطفا بزار خیلی خوب میشه

واسه پروفایلم عکس بزاری که دیگه محشره

ممنونم

واقعا عالی بود

تشکر 
ممنون بابت کامنت
این عکسایی که میذارم بعضیاشون تم پروفایلی دارن. اگه بیشتر پیدا کنم ی پست جدا میذارم براش. 

خواهش

واقعا عالی بود من که عاشقش شدم فقط اگه تونستی از تانجیرو هم بزار درسته اگه بزنم گوگل میاره ولی اگه تو درست کنی خیلی عالی تر میشه پس لطفا اگه آماده کردی بهم خبر بده مرسی واقعا عالی بود محوش شدم ؛)

حتما میزارم ازش ><

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan