I ❤ Anime

تادایما ^^

یو مینا سان ^^ هیساشی بوری دس ~

حالتون چطوره ؟ امیدوارم خوب باشید :) من بعد از یه مدت طولانی قصد دارم دوباره وب رو اپدیت کنم .

این پست قبلا با عنوان " نظرات برای بهبود وبلاگ " درج شده بود که تغیرش دادم به پست کامبک تا نظراتی که داده بودید رو حتما حتما در پست های آینده و ادیت پست های گذشته درج کنم.

عذر میخوام از تمامی دوستانی که قول داده بودم سریع بعد از کنکور برگردم اما نتونستم ! علتشم بخاطر بیخیالی یا کمبود علاقه و اینجور چیزا نبود ! این تابستون مشکل فیزیکی زیاد داشتم XD بخاطرش از خیلی چیزها عقب افتادم ! تجربه فوق العاده " کمپ بازی سازی " یم به نصفه موند و خیلی چیزای دیگه ! درست شنیدید ( خوندید! ) بازی سازی ! بلاخره دارم به آرزوم نزدیک میشم ... و الان هم که میخوام وبلاگ رو دوباره راه اندازی کنم هم سرم اصلا خلوت نشده ، شلوغ تر هم شده اما دیگه واقعا نمیتونم اینجا ول کنم :) بهش نیاز دارم.

بزودی خاک گیری کردن و آپدیت کردن وبمو شروع میکنم . خیلی از پست ها ممکنه پاک بشن یا اگر لینک خرابی دارن برای مدتی محو بشن تا لینکای جدید براشون پیدا کنم یا خودم آپلودشون کنم ! ( پدرم قراره در بیاد XD )

در کل ...

مینا سان ، تادایما ^^

منم قراره برم تو تحریم:/ کنکور نزدیک است. 
راستش بلاگت طوریه که باید براش وقت زیادی بزاری، انیمه های جدیدو ببینی براش نقد بنویسی و اینجور کارا
به همین خاطر هیچ پیشنهاد خاصی ندارم
کُمه;)
خدا به همه مون صبر بده  :/
اممم ... الان ینی خوبه این یا نه ؟
خوبه ;)
آریگاتو :)
وبلاگ خیلی خوبی داری کمتر نظیرش دیدم . تواین دوره زمونه معمولا کسی وبلاگ نمیزنه همه دنبال سایت زدنن . بابت زحماتت ممنون ❤❤❤👏👏👏👏👏
خیلی ممنون .
تشکر بابت کامنت ^^
سلام من هم یه اوتاکویی هستم از آشنایی با شما خوشبختم. راستش دوست دارم انیمه هایی که ریت بالای هشت دارن رو معرفی کنین به خصوص اونایی که جدید میان و راجع بهشون کم گفته می شه ممنون
سلام.
https://www.imdb.com/list/ls070229314/

این لیسته IMDB ئه

بنظرم یکی از کارهایی که برای افزایش بازدید ها می تونید بکنید اینه که موسیقی متن ، اوپنینگ و اندینگ انیمه های مختلف رو قرار بدین.خیلیا-از جمله خودم-وقتی از موسیقی یه انیمه خوشمون میاد هر چقدر که میگردیم هیچ جا نمی تونیم موسیقیشون رو برای دانلود پیدا کنیم.اگه موسیقی انیمه های محبوب رو روی سایتتون بذارید مطمئن باشید بازدید سایتتون بالا میره.

البته جدای از همه ی اینها اول باید فعالیتتون رو زیاد کنید ، خدایی با فاصله ی زیاد مطالب جدید میذارید.همین باعث میشه ملت بعد یه مدت قید وبتون رو بزنند و یا کامنت نذارند.

سلام. گذاشتن اپنینگ اندینگ ها بیشتر یه بخش سفارشی توی وبم هست. ینی سفارش داده میشه تا من ترجمه آهنگ رو بزارم .
شما منظورتون اینه که بدون متن آهنگ رو بزارم ؟
بله متسفانه بخاطر کمبود وقت و نت این مشکل برام زیاد پیش میاد

نه:دی، منظورم اینه که موسیقی انیمه(مخصوصاً موسیقی متنش)رو بذارید.لازم نیست ترجمه کنید ، مثلا اگه موسیقی متن رو بذارید اصلا نیازی به ترجمه نداره ، چون بی کلامه!:)

آها Soundtrack منظورتونه ...
خب مثلا چ انیمه ای رو بزارم ...
انیمه های مشهور! مثلا خودم دنبال موسیقی انیمه های قلعه متحرک هاول ، کابوی بیباپ ، سامورایی چامپلو ، kizumonogatari و یه چند تا انیمه ی دیگه بودم ولی هیچ جا پیداشون نکردم.
اوکی بذار بگردم ببینم چی پیدا میکنم برات
آپدیت :
 این مال هاول ==» http://discogs.vmusic.ir/single-albums.php?id=973
آپدیت دوم : اوپنینگ اندینگای kizumonogatari رو پیدا کردم میخوای؟ یا همه آهنگاشو میخوای ؟

تشکر‎:D
خواهش
آقا هرچی پیدا کردین بذارید ، ممنون میشم.
اوکی ^^
اینکه نظر ها نسبت به بازدید ها کم باشه عادیه نگران نباش وبلاگت خیلی خوبه همه چیزایی که یه اتاکو دنبالش میگرده رو داره ^-^ یکنواخت هم اصلا نیست فقط یکم از  اوپنینگ ها  بیشتر بزار  (*^_^*)
باشه سعیم رو میکنم
ممنون بابت کامنتت
کنیچیوا^.^
وبلاگت یکم زیادی رسمی شده و خیلیا اینجور وب ها نمیان و دوست دارن جایی برن که احساس صمیمیت توش بیشتر باشه^^
باید بینه مطلب هات یه سری مطلب روزانه هم بزاری درباره ی اون روز و نیاز هم نیس همه چیزو بگی*^*
فقط چیزایی که خودت دوست داری بقیه بدونن^_^
و البته سعی کن زبانه وبت رو یکم امیانه تر کنی^.*
اگر خاستی برگردی بیا وبمو کامنت بده تا بدونم هستی و مرتب سر بزنم^~^
جانا~.~
من بخاطر درسام وقت خیلی کمی دارم ... برای همین گاهی طول میکشه تا نظرات تائید بشن. و کلا زیاد نمیتونم تو نت عامیانه صحبت کنم ... زیاد رسمی هم حرف نمیزنم اما خیلی کم گرم میگیرم... اکثرا با کسایی ک میشناسمشون
یوووو رایان سان 3:
ایسااااااااشیییبوووووووری!
گنکی دسوکا؟
میدونم میدونم خیلی خیلی محوم واقعا!
گومنااااسااااااای دشتاااااا
برای همین گفتم یه خبر بهت بدم که... دارم بازگشت میزنم به وب نویسی :")
آهان... هپی نیو یئر تو یو *^*
نکوووووووووووووووووووووو
کامنتتو ک دیدم جیغ کشیدم نامرد
چرا محو شدی یه دفعه ؟
حالت چطوره ؟ واقعا داری برمیگردی ؟ ایوولللل
شیرینی D:
هیهیهیهیهیهی XD
گومنااااسااااای . تبدیل به روح شده بودم ِ:D
کلا یمدت نت و اینا رو ترک کرده بودم ، اما خب دیدم واقعا دلم تنگ شده برا اینجا :") این شد برگشتم.
واتاشی وا گنکی دسوووو QWQ
های های ، دارم برمیگردم تا تو وبت پلاس شم و دوباره باهم کلیییی گپ انیمه ای داشته باشیمممم >3<
شیرینی؟ آخ...چی میخوای؟ XD
خیلی خیلی خوشحالم که برگشتی رفیق :)
دلم واقعا برات تنگ شده بود
با خودم میگفتم کورو کجا رفته ؟ چرا رفته ؟ چرا برنگشته ؟
:) عاره شیرینی ... اممم باید بزاری فکر کنم ی چیز خوب ازت بگیرم
کورو نکو هم اکنون وب خود را رونمایی میکند!
ری چان ، ری چان ،از این به بعد با اسم کورومی بهت نظر میدم *3*

خوش برگشتی کورو :)
ای جونم ری چان :_(

+ یا خدا XD باشه خوب فکراتو کن! *سعی در مخفی کردن خود پشت دیوار*
پشت دیوار قایم نشو D:
باید فرار کنی ... هاهاها
مثلا میخواد نشون بده خیلی بچه شجاعیه XD
*سینه سپر بیرون اومدن از پشت بیرون* نااااح من از تو نمیییترسم...بیا جلووو بیاااا...حرفتو مستقیم بهم بزن XD
D:
هاهاها ... کاری میکنم ک بترسی
یوهارو ری چآن. 
دایجوبو؟ :(
فکر کنم الان غرق امتحانات درخشان شدی. نهایی نه؟
امیدوارم موفق بشی 💖
ری چان فاااااایتو  ><)\
گامباااااااااارههههههههه >~<)\\\\♡♡♡
نکو چان !!!!! یوهارو
دایجوبو دس ... کیمی وا دو دا ؟
هاااای ~ گامباریماس
آریگاتو
یوهارو ری چآن .
آریگاتو واتاشی وا هکی دسو *3*
قالب جدید مبارک! خوشگل شده *^*
یو ><
آریگاتو ^^
سلـــــام^^
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ^^
چطوری ؟ کجایی تو ؟
داریم اسباب کشی میکنیم عروسی خواهرمم هست بخاطر همین سرم شلوغهD: دلم برای وبلاگ باکلاست تنگ شده بود😎چه خبراااا؟چیکارا میکنی؟😄
واییی ! مبارکه
تنکیو آریس :)
هممم هیچی راحت از کنکورم

مرسی^^

کنکورتو دادی راحت شدی؟تبــــــریـــــــــــــک:دی

شیرینی بدهD:

آره دیگه ....
خخخخ شیرینی چی میخوای ؟

سلام رایانااااا

4 سالگیه وبت یه عاااااااااااااااالمه هپییییی ^ㅅ^

فایتیییییینگگگگگ رفیییققققق ♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡♡♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥♥

آرام !!! چقده تو بفکری اخه ؟!!!! دمت گرم من خودم بی خبر بود
مرسییییییی

بذار یه دوری بزنم ببینم

قالبت که قشنگه اگه فونت iransans رو هم به قالبت اضافه کنی بهتر میشه 

مطالبت که اختصاصیه خیلی عالیه تنوع موضوعی هم داری که. دیگه چی میخوای اخه

ممنون بابت کامنت ^^
مرسی که وقت گذاشتید

کنیچیوا منم تازه اوتاکو شدم. ...دقیقا تو سال کنکورم-___-

وبتون عالیه لینکتون کردم^^

اگه مدیر شمایید لینک کنید^^

http://wallpaperworld-riverdale.mihanblog.com 

 

کنیچیوا
خدا رحمتون کنه
تشکر بابت لینک .
اوکی

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

* نوشتم رحم نه رحمت XD

وقت کردید سر بزنید...وب تازه اس ولی خب تازه شروعشه

فن ریوردیل نیستم ... ینی اصلا ندیدم سریالشو ولی باشه

شرمنده...کور بیدم شدید-__-

به نظر من ارزش دیدن داره خواستی برو ببین

نویسنده هم نیاز داریم اگه دیدیش و اگه خواستی نویسنده شو^^

نه خواهش میکنم
اوکی اگه دیدمش حتما
جمعه ۱۹ مهر ۹۸ , ۲۰:۰۴ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

ششششللللام خوش برگشتی^^

 

سلام :) ممنون

بازگشت پرافتخار تبرییییک:)

شما که راحت شدی من هنوز تا ۱۴۰۰ هستم با درس و مشق.

کمپ بازی سازی باید چیز باحالی باشه. یعنی الان طراحی بازی و اینطور چیزا انجام میدی؟

مرررسی !
واو ... امیدوارم هر چه زود تر از دستش راحت شی
ارههههه XD

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

تم جدید چه خوشگلهههه ^_^

آریگاتووووو

سلام خوشحالم که برگشتی ⁦:-)⁩

بی صبرانه منتظر پست های جدیدت هستم ⁦^_^⁩

سلام :)
آریگاتو  ^^

بَه..!

ببین کی بعد از مدت ها آپدیت کرده و ستاره اش روشن شده:)

یس یس

واااااااااای! سوووووناندا!!!

اووووکایــــــــــــــــــــــــــــــــــــری! ری چان!

امیدوارم از حالا به بعدم مثل همیشه تو هر زمینه ای که دلت میخواد موفق باشیییی رفیق!

با کلی بازی جدید و موقیتای بزرگ منتظرتم! XD

و نزدیک شدن به اهدافتو بهت خیــــــــــــــــلی خیــــــــــــــــــــلی تبریک میگم!

 

+ و اینکه...مشکل فیـــــــــــــــزیکی؟ QAQ

هاااای ~
آریگاتو کورو چان ><
*از ذوق اشک در چشمانش حلقه میزند*

عاره ... داستانی طولانیست! 
خلاصه شو بگم ... بی علت آپاندیسمو درآوردن و مشکل ساز شد. اما الان خوبم><
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan