I ❤ Anime

عکس نوشته انیمه ای (سری هجدهم)

یو مینا ^^

با سری 18 عکس نوشته های انیمه ای اومدم :)

امیدوارم خوشتون بیاد.

کامنت یادتون نره .



انسان ها ساخته شدند تا به اونها عشق وزیده بشه و اشیاء ساخته شدند تا از اونها استفاده بشه.

علت اینکه دنیا در هرج و مرج قرار گرفته ،

اینه که به اشیاء عشق ورزیده میشه و از انسان ها استفاده میشه.

انسان ها تغیر ، و احساسات محو میشوند.

مهم نیست تبدیل به چه انسان بزرگی میشی ،

هیچ وقت فراموش نکن چجوری شروع کردی.

انسان های ساکت و خوشحال رو دست کم نگیر.

یادت باشه.

هیچ کس نقشه یک قتل رو با سروصدا نمیکشه !

میخوام بهت بگم که

هر جای این دنیا هم که بری

من دنبالت خواهم گشت

و از همه چیزهای دیگه خسته ام

اما انگار هیچ وقت از تو خسته نمیشم


موقع هایی که نیاز به کمک داری خواهی دید که دوستان واقعیت کی هستن

وقتی نتیجه رو ببینی ، خواهی فهمید که مردم چقدر میتونند تقلبی باشند.

یه چیز خوب درباره موسیقی اینه که وقتی محو معنیش بشی ، هیچ دردی رو احساس نمیکنی .

دو نوع درد وجود داره

دردی که بهت آسیب میزنه

دردی که باعث تغیرت میشه

بنظر خوشحالی ،

اما احساس خوشحالی نمیکنی

این کاریه که افسردگی باهات میکنه

من قسمتی از خودم رو کشتم

تا تو رو زنده نگهدارم

اگه نمیتونی از پس حقیقت بر بیای

پس بهم نگو که باهات روراست باشم

هرچی که بیاد بهتره از چیزی که به عنوان از دست رفته شناخته میشه

بهم گفتی که رویا ها میتونند تبدیل به واقعیت بشند

اما یادت رفت بهم بگی که کابوس ها هم نوعی رویا هستند.

افرادی که درخشان ترین لبخند و بلند ترین صدای خنده رو دارن ، دردناک ترین گذشته ها رو دارن.


عالی بود میشه بازم بزاری؟
اگه وقت کنم باشه
مثل همیشه عالی ...

آریگاتو گزایماس ><
وای خیلی خیلی عالی بود
به شدت حال کردم باهاشون
میشه بازم ازینا بزاری ؟
با تعداد بیشتر!
البته اگه بشه در پرانتز اسم انیمه ها رو هم بگی
عالیِ عالی میشه (: مرسی که
عههه  .... مگه یادم رفته اسماشونو بنویسم ?!
فوق العاده شرمنده چون توی سری های قبلی یادمه مینوشتم . بعدا میام درستش میکنم ، پستای قبلی عکس نوشته رو هم دیدید ؟
اره سری دو سری قبلشون رو دیدم ^^
خیلی ممنون (:
خواهش میکنم
میگما این عکس نوشته اخری 
مال کدوم انیمه هاس؟
راستی عکسای سری چهارم باز نمیشن ☹
اگه وقت کردم اضافه میکنم اسم انمیه ها رو
اوکی تشکر که گفتید
جالبه بیشتر عکس نوشته بزار ممنون
اوکی
خواهش
سوگوی ^_^
آریگاتو
گریستن*
بیست^^
دومو
ایول بازم بزار👍👍👍
اوکی
چه زیبا
سپاس
آخریه اصلا خرابم کرد...
^^
چقدر خوبن اینا
:)

عالیه

^^ ممنون

عالیییییییییییییییییه من خیییلیی دوست دارم واقعا کارتون عالی هست 

گفتی و کردی خرابم ...
دوست عزیز ، انیمه ! نه کارتون

عالییییییییییی بود لطفا از تویکیو غول و ناروتو بیشتر بزار کارت خیلی درسته.

سلام وقت کردم حتما
خواهش میکنم
تشکر بابت کامنت

خیلی عالی بود

تشکر

نابودم کردی لعنتی!!!! هرچی میگردم توی بلاگت بیشتر گل برگام میریزن وقتی دیدمشون فقط گفتم: نانیییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!! خیلی عالین هم خود متن هم عکسش 
 

^^ خوشحالم که خوشتون اومده

اریگاتو

خیلییییی خوووووب بوووود

دو ایتاشیماشته
^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan