I ❤ Anime

معرفی انیمه Death Note


 

انیمه دفترچه مرگ «Death Note» ، انیمه ای با ژانر ماوراء طبیعی و رازآلود است. این انیمه با داستان روزمرگی تکراری یک پسر به نام " لایت یاگامی" آغار میشود. شاید در ابتدا فکر کنید او هم مثل یکی دیگر از دانش آموزان هم سن خودش است و دغدغه های فکر او به موضوعات ساده ختم میشود اما نه . او بیزار از دنیای پوسیده اطرافش است . دنیای تاریکی که انسان های درون آن ، خودشان را با توهمی از روشنایی خورشید گول میزنند. او بیزار از دنیایست که انسان های آن چشم هایشان را بروی حقیقت و زبانشان را بروی عدالت بسته و قتل و جرم و جنایت را تبدیل به تفریحی برای خود کرده اند. یک روز عادی، لایت یاگامی از پشت پنجره کلاس ، شاهد سقوط دفترچه ای سیاه از آسمان میشود که زندگی اش را و تمام دنیا را تغیر میدهد. آن موقع اون نمیدانست که به جای دو فرشته نگهبان ، یک شینیگامی «Shinigami : خدای مرگ در فرهنگ ژاپن» بر روی شانه هایش نشسته و منتظر است که او دفترچه را بردارد . روی آن دفترچه دو کلمه نوشته شده بود :

" دفترچه مرگ "

بدون شک میشه گفت انیمه دفترچه مرگ ، جزو بینظیر ترین آثار و از شاهکار های دنیای انیمه و مانگاست. انیمه ای که حتی کسانی که انیمه نمیدیدند یا دوست نداشتند هم بعد از تجربه کردنش ، کاملا راضی بودند.

این انیمه از ابتدا با تم تاریکی شروع میشه ، و پایانش هم ... نتیجه گیری رو بر عهده خودتون میذارم !

اوتاکو ها که حتما این انیمه رو دیدند ! اما احیانا اگه کسی ندیده ، شدیییییدا پیشنهاد میکنم این انیمه رو ببینه .

این انیمه دارای یک فصل 37 قسمتی بدون قسمت ویژه هست . کارگردان این انیمه  Tetsurō Araki و مانگاکای مانگای دفترچه مرگ  Tsugumi Ohba  هستش.

 
خوشحالم که خوشت اومده
^_^
اسمشو دوس دارم...
خوشگله:دی
چیزی فراتو سوزومه....به فکر درست کردن ی دث نوت هستم:دی
بعد توش چی مینویسی؟؟؟
چیزی خاصی نمینویسم :دی 
در حال ترجمه ی مانگاشم میزارم تو وبم اگه دوست داشتی بخونش
باشه حتما^_^
:|
بعد ب چ دردی میخوره؟
به ی دردی میخوره :دی
این انیمه رو دیدم خیلی باحاله!!!
من از ریوک خیلی خوشم اومد:))
:(
من هنوز ندیدم...به احتمال زیاد تابستون سال آینده خواهم دید^_*
هرکی این انیمه رو ندیده نصف عمرش به فناست
با دیدن این انیمه اصلا به دنیای انیمه وارد شدیم
واو !
عالیه عالیه هرچقدر بگم کمه 
بهترین چیزی بود که توی عمرم دیده بودم
اصلا هرچی رو که تاحالا دیدید بریزید دور بشینید اینو ببینید 😍😍😍😍😍
بله دث نوت ی شاهکار بی نظیر و تکرار نشدنیهر
من میخوام این انیمه رو شروع کنم 
میتونی لینک دانلود انیمه رو زیرنویس رو بزاری؟
خیلی وقته میخوام بزارم اما وقت نمیکنم
من این انیمه دیدم اما کامل ندیدم از همون سایتی که گذاشتین قبلا دانلود کردم از نظر شما زبان اصلی بهتره یا دوبله فارسی من که زبان اصلیشو دانلود کردم با اینکه دوبله اش کامل اومده بود از نظر شما کدومش بهتره از نظر من زبان اصلی
حتما زبان اصلیش رو ببینید !
نسخه دوبله انگلیسیش هم واقعا صداگذاری های محشری داره اما من کلا انیمه رو با صدای فارسی پیشنهاد نمیکنم
خوب شد گفتی درسته انگلیسی صداگذاری خوبی اما بیشتر طرفدار انیمه فکر کنم زبان اصلی میبینم {و میگن انیمه رو باید با زبان اصلی دید} همون اصلی میبینم بهتره موشیشی رو دانلود کردم فصل اولش انگلیسی و ژاپنیه اما بازم دلم میخواد زبان اصلی ببینم خودت اگه بودی کدوم و انتخاب میکردین بین انگلیسی و ژاپنی
مطمعنا برای انیمه دیدن زبان ژاپنی بهتره .
چیرو دانلود کردی ؟ " موشیشی " ینی چی؟
موشیشی mushishi انیمه است اگه خواستی ببین جزئه انیمه های برتر قرار داره یک فصل 26 قسمتی و دو فصل ده قسمتی 
اها تشکر ک گفتی
اگه وقت کنم حتما
سلام این انیمه خیلی عالیه اما چرا تو بیشتر سایت ها این انیمه رو به عنوان اولین انیمه پیشنهاد نمیکنند؟
دومین انیمه ای که دیدم هم همین دفترچه مرگ بود.
سلام ، خب فرق میکنه !
اینکه بخوای به یه اوتاکو انیمه سفارش کنی ، یا به کسی که اصلا انیمه ندیده ، یا تازه شروع کرده باشه ، یا مخاطب عام باشه مطمعنا فرق میکنه . 
بستگی به علاقه شخصی کسی که داره لیست پیشنهادات رو مینویسه هم داره .
گرچه دفترچه مرگ مطمعنا جزو شاهکار هاست اما کسانی هم هستن که با دیدن فضای تاریک و دید منفی و البته اکثر اوقات واقع گرایانه اش نسبت به مشکلات امروزی دنیا ، از این انیمه خوششون نمیاد. من خودم این انیمه رو خیلی پیشنهاد میکنم اما شاید خیلی ها خوششون نیاد

سلام بعضی سایتا این انیمه رو به عنوان اولین انیمه پیشنهاد نمیکنن برای چی؟؟؟
اونوقت دومین انیمه ای که دیدم همین بود.
ببخشید{گمن ناسای}اون لینک فیلتره از این لینک دانلود کنید محمد

animelist3.info/wp-content/uploads/formcraft3/8/d6a51dc1c14de46efd2edef3e0478c13-AW-Dragon-Ball.rar
تشکر بابت همکاری تون ^^
سلام انیمه monster هم جزو ساخته های mad house studioهست اگه این انیمه رو دیدید نظرتون راجبش چیه؟
چون میخوام ببینمش.
میشه چند تا انیمه با ژانر روانشناختی معرفی کنید؟

سلام. تعریف این انیمه رو زیاد شنیدم اما حقیقتش خودم ندیدم پس از سمت خودم پیشنهادش نمیکنم چون نظری در موردش ندارم
این انیمه محشره...  هرکی نبیندش ..... 
من اپیزود 20 ام و دلم نمیاد که انیمه رو نگا کنم ( میترسم تموم شه ) 
راستی تو توضیحات اشتباه نوشتی ...( قسمت ویژه ova داره ) 
واقعا محشره .
جدا ova داره ؟ مطمعنی ؟
لایو اکشن و بازی داره شنیدم داره اما فکر نکنم چنین انیمه ای قسمت ویژه براش بسازن . میشه لینکشو بدی؟
Sorry  اشتباه کردم ova نداره... بلکه دو تا anime movie داره 
اره بابا میگم !( اگه ova داشت خودمو میکشتم ک اینهمه مدت نمیدونستم ) اره لایو اکشن داره ولی از اونجایی ک پستر هاشونو دیدم و ریوک رو توش خوب در نیوردن واسه همین نمیبینم.  

خب... خوشحال باش نیازی نیست خودتو بکشی ( تازه مدیون من هم شدی ) :دی 
راستی دلیلت هم برای ندیدن لایو اکشن ها رو درک نمی کنم..
چرا مدیون ؟
پستر های لایو اکشناشو دیدی؟ریوکشون افتضااااحه 
خب شاید تو پستر آرت رو تغییر دادن درضمن یک کاراکتر شخصیت اش بیشتر مهمه تا طراحی ش و به نظر من داستان خوب طراحی بد رو بی اهمیت میکنه... تو خود انیمه هم دم به دقیقه آرت عوض میشه
نه بابا گرافیکش بده ! خود شخصیت های دث نوت ک عشقن ... طراحی انیمه اش هم خوبه !
اما توی لایو اکشنا ، ریوک رو با گرافیک بدی درست کردن
بعدم من دیگه لایو اکشن نمیبینم ، ی لایو اکشن اتک ان تایتان رو دیدم قشششنگ داستان رو عوض کرده بود :/
Narihodo...ok 
^^
راستی اگه ova انیمه ای رو نبینی چیزی از داستان رو از دست میدی؟{چون من تا حالا  ova هیج انیمه ای رو ندیدم}
بستگی داره ! 
بعضی ova ها خیلی داستان هاشون فرعیه ، بعضی هاشون گذشته یه کاراکتر یا کلا اتفافات گذشته رو نشون میده پس باید ببینی تا اطلاعاتت کامل بشه

ببخشید انگار یه مانگا اومده که توش ریوک دفترو به یه پسر دیگه میده و بعد اون دفتر به ترامپ فروخته میشه ، شما خوندینش؟ چون من گشتم هیچجا نبود که دانلود کنم

یه چیز دیگه، چرا اون سکانسی که لایت میره سر قبر ال رو از انیمه حذف کردن؟

سلام بله یه وان شاته! از اینجا دانلودش کنید
https://virgool.io/@mahdi7d1rostami/%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87-%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1%DA%86%D9%87-%D9%85%D8%B1%DA%AF-gnfqheuhomja

ژاپنی ها خیلی به مرده هاشون احترام میزان. سکانس رفتن لایت سر قبر ال و اون عربده کشی و ایناش بی حرمتی به مردگان به حساب اومد و حذف شد

خیلی ممنون، و اینکه شما میدونین کاراکتر beyond birthday کی هست و از کجا اومده؟

خواهش میکنم. از کاراکترای رمان دث نوته. مثل M و N یکی جانشینا برای L بوده. که البته بعدا تبدیل به قاتل زنجیره ای میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan