I ❤ Anime

بحث و گفت و گو درباره انیمه Attack on Titan (پخش هفتگی)


سلام به طرفداران انیمه " حمله به تایتان " .
این پست صرفا برای تبادل نظر ، اطلاعات ، انتقادات شما درباره این انیمه هست .  شما میتونید هر هفته در مورد قسمت های جدید این انیمه ، در این پست بحث و گفت و گو داشته باشید.
توجه کنید که صبحت های این پست ، ممکنـه دارای اسپویل هم باشه پس خودتون مواظب باشید.
میتونید فصل اول و دوم این انیمه ، همچنین فصل سوم رو هم به طور پخش هفتگی از پست زیر دانلود کنید.
==» کلیک «==
ببین کی زنده اس!
خخخ ... من من !
از کنی متنفرم ولی از کنی خوشم میاد :|
بنبینم کی متوجه میشه :دی
خخخخ ... من فهمیدم 
مثل فصل های قبلش نیست
داره مثل سریال های کره ای میشه کلا رفته سمت حکومت و خیانت و فلان و فلان .... -__- امیدوارم از این وضع درش بیارن
امیدوارم
ولی من که از این پیشروی تو سریال داره خوشم میاد
واسه قسمت بعد که اصلا نمیتونم صبر کنم
قسمتای خوبش هنوز مونده البته مانگاش خیلی بهتره
خوشا بحالتون که مانگا رو خوندید
داستانش خوبه به نظرم ...
فقط این فصل یه مقدار طراحیش از حالت خودمونی در اومده ...
یه کم مدرن‌تر شده اما مثلا انیمه آکادمی قهرمانی من ... اون حالت خودمونی رو حفظ کرد ...
اما یه حالت خشکی گرفته صحنه‌ها ...
ولی خب داستانش این خلا رو پر کرده ... پر از غیر منتظره‌هاست ...
طراحی های اینطوری فکر میکنم بیشتر به داستان اتک ان تایتان بیاد تا طراحی های bnha .

واس فصل 3 داره میترکونه 

امیدوارم توکیو غولم بتونه به این خوبی پیش بره چون فصل 3 که زیاد رضایت بخش نبود :/
توکیو غول کلا رضایت بخش نبود D:
فقط فصل دو قشنگ بود بنظرم
سلام
ربطی به این بحث نداره ولی ارزش دیدن my hero academia چقدره؟
خیلی وقته انیمه ی تازه ای ندیدم :(
حتما ببینش بنظر منکه قشنگه
من نظری درباره ی خود انیمه نمی دم,
ولی قسافه ی هیستوریا توی بچگیش وقتی می خواست مامانش رو بقل کنه جیگرمو کباب کردT_T :|
اوه واو خب منکه ندیدم
یوهارو ری چان.
نیمه دوم فصل 3 هم بلاخره تمام شد :_)
البته من هنوز فصل 3 رو ندیدم :"|
یو کورو ^^
اری اری ....  من فصل سه رو تموم نکردم چون برام وحشتاک اسپویل شده

وای دقیقا منم اینطور شدم.
از طرفی مانگاشم خونده بودم...
الان دارم بقیه انیمه ها رو میبینم تا همه چی از اسپویلا یادم بره بشینم پا فصل 3....
مِندوکسه =-=
من برام با عکس اسپویل شد :/
های های مندو دس
اوه شت.
ولی بنظرم خودت ببینی یه فاز دیگه داره. چون به هرحال دیالوگا و گرافیک و انیمایتد مخصوص خودشونو دارن و توی فضا غرق میشی و ... کلا تا خودت نبینی اینا فایده ندارن.
من میخوام کم کم شروعش کنم. نمیتونم دیگه صبر کنم D:
آره در اون ک شکی نیست
خدا به همراهت رفیق :)
قالبت خیلی شیک شده.=3=
ممنونم کورو ^^ :)

من  تازه ی ماهی میشه که اتکو تموم کردم .واقعا محشر بود!

امیدوارم فصل چهارمشم مثل پارت دو فصل سه شاهکار از اب در بیاد^^

این انیمه داستان خیلی قوی ای داره! واقعا ایسایاما شاهکار آفرید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan