I ❤ Anime

والپیپر های انیمه غول توکیو | Tokyo Ghoul Wallpaper

اوهایو ناکاما تاچی ^^
دای جوبو دس کا ؟!
امروز ...
تصاویر انیمه معروف و زیبای غول توکیو [Tokyo Ghoul] رو گذاشتم .
برای دریافت تصاویر برید به ادامه مطلب و لطفا این پست رو بدون نظر ترک نکنید ^^
ماتا ...




عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید



عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید



عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید


عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید



عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید


عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید



عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید


عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید



عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید


عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید




عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید


عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید



عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید


عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید



عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید


عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید




عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید


عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید



عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید


عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید



عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید


عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید



عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید


عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید



عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید


عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید



عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید


عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید




عکس ها برای لود راحت تر کوچیک شدند . برای دریافت هر عکس روش کلیک کنید و بعد اندازه واقعی تصویر رو کلیک کنید

این نظر صرفا جهت بدون نظر ترک نکردن می باشد:|
خخخخخخخخ....اوکی
ممنون
عاااااااالی بودن...
قابلی نداشت
راستی تزوکا ... از هاکو خبری نداری ؟

عا..یه نفر زده گند زده تو این انیمه..خیلی دلم میخواد ببینمش..
ولی ختی تصپیر هم ک ازش میبینم..یاد اون فرد که میفتم کلا از دیدنش صرف نظر میکنم...
ولی عکسا خوب بودند افرین
یا خدا ! حالا کی بوده ؟ وچی در مورد توکیو غول گفته ؟!
چه خوشگل شده بلاگت:)
مبارکه:)
مرسی
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۶:۰۴ 💖 miss fatemeh 💖
فوق العاده بودن ^^
قابلی نداشت ^^
وای وای وای سیزده روز دیگه تا شروع مدارس مونده یعنی مهر ۲۰۱۷ چرا فصل سوم توکیو غول رو نمیسازن؟من انیمه های زیادی دیدم ولی این انیمه فوق العادس محشره!و تا حالا هیچ‌انیمه ای این حس رو بهم انتقال نداده بوده و برام سخته که باور کنم فصل سوم حالا حالا ها ساخته نمیشه.راستی سنسه من یه کانال دارم تو تلگرام داستان می‌نویسم اگه بیاین خوش حال میشم.
t.me/theoceanofstory
کانال عشق سیاه.
توکا چان . هیساشی بوری دس !  فقط میتونیم منتظر بنونیم . کار دیگه ای نمیشه کرد ... من تلگرام ندارم ...!
همشون بسی کاواااایییییی دس =)
آریگاتو ;)
چه قدر عکس!!!!!!!
همشون رو خودت داری?????
پ.ن:همشون عالییییییییی بودن!!!!:-):-):-):-):-)
عاره ! از روی سیستم خودم عکسا رو آپلود میکنم  دیگه
آریگاتو
مطمئن نیستم که درست مینویسم ولی : سوگویی نه!
آریگاتو ^^
وحشتناک خوب بودن
خوشحالم خوشت اومد
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چقدر غرق شدیم...
** *** ***** ***** *** * ** *** ***** **** * *** ***** ** ** ****** **** ***** **** *** ** *** ******
** *** **** ** **** **** ** *** ***** ***
*** ** ** ** *** ******
*** **** ** **** ****** **** *** ***** ****** ********
اوکی 
شما ?
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** **** ** ** *******
**********
* **** **** ** *** ******
** *** ** **** **** **** *** **** *** *******
*** ** ********** ********
اها ! باشه
بای بای
سلام اینجا واقعا محشره
من تازه اوتاکو شدم توکیو غول خیلی دوس دارم
ولی هرچی گشتم نتونستم مانگای فصل یک و دو رو پیدا کنم
انگلیسی هم میتونم بخونم
اگه آدرس بدین ممنون میشم
سلام تشکر
خیلی خوش اومدید .
خودم هم الان سرچ کردم واسه مانگای فصل 1 و 2 انگلیسیش اما چیزی نیوورد . فکر کنم مانگای فصل یم و دومش از نت پاک شده ! باز میگردم اگه جایی پیدا کردم میزارم
بعدا نوشت :
اوکی اینجا رو پیدا کردم
https://bato.to/chapter/1035635
Wow هونتونی سوگوی دس:)
سنپای شما تو گروه گات سون و بی تی اس شبیح کدوم فردی؟ من خودم شبیح بم بم و جیهوپ .....
اما من حدث میزنم اخلاق شما شبیح جیمین باشه چون گفتی وقتی عصبانی میشی کسی نمیتونه جلوت بمونه یا شوگا چون شوگا هم بد عصبی میشه ....
هممم توی بی تی اس ، شبیه شوگا
از گات 7 شبیه جکسون 
Wow شوگارو درست حدث زدم هووو
ولی چه اخلاق جذابی دارید که شبیح شوگا و‌جکسونید هردوشون به طرز فوق العاده ای جذاب و باحالن ....من مثل جیهوپ و بم بم همش در حال شوخ و خندوندن بقیه ام خخخخ اما خب خدایی در حد جیهوپ نمیترسم جیهوپ خیلی میترسه XD من ترسیدنم در حد ترسیدن بم بم هست ...
ㅋㅋㅋㅋ
شوگا همیشه خسته اش منم همیطنور
خیلی جدی میشه منم همینطور
جکسون هم بخاطر اینکه هم تعاملات اجتماعیش بالاست هم بقیه رو میخندونه
ممنون.والپیپر های بسیار خوبی بودند.لطفا برای انیمه های دیگه مثل monster و evangelion هم والپیپر بذارید.🙏
خواهش میکنم
باشه هر وقت تونستم حتما
عالی هستین
سپاس
انیمه خوبیه یه آهنگ ازost این انیمه وجود داره ک خیلی قشنگه بزاریدش
خب اگه میشه اسم اهنگ یا ایپیزودی ک اون اهنگ پخش شده رو بگید
اگه منظورتون اهنگ شروع فصل یک هست لینک دانلودش به همراه معنیش توی وبلاگم موجوده. 
انیمه خوبیه یه آهنگ ازost این انیمه وجود داره ک خیلی قشنگه بزاریدش
سلام. من دیوونه ی توکیو غولم. خیلی خیلی ممنون که این عکسا رو گذاشتی ^_^ 
و یه چیز دیگه: بلاگت عالیه. *_*
سلام . خواهش میکنم
تشکر ^^
چه ترسناکن ایناo_o بی نهایت سپاس گلم*-*
آره انیمه اش جزو انیمه های ترسناکه
بنظر من ترسناک نیستن
خواهش
خیلی خوب بودن راستی میشه از انیمه های دیگه هم پست بزارید
با تشکر فراوان
خواهش میکنم
چه انیمه ای مد نظرتونه ؟
واقعا انیمه فوق العاده ای بود. ممنون بابت عکس ها.سایت خوب وزیبایی دارین لطفا توسعش بدین
:) خواهش میکنم

تو اینستا پیج انیمه ای نداری؟

نوپ
واقعا انیمه فوق العاده ای هس
:)

اینستا چیه؟

!
یه برنامه برای اشتراک عکس و ویدئو

سوگوی:| ...

آریگاتو :) 

دو ایتاشیماشته ><

کونیچیوا!

عکس های بسی جالبی بودن. عاشق این انیمه ام. اریگاتو 

 

کنیچیوا ^^
دوایتاشیماشته میتسوها سان><

عالی بودن ...💖

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan