I ❤ Anime

معرفی + دانلود OVA انیمه One Punch Man ( به همراه زیر نویس فارسی )

 
لینک دانلود OVA ها قرار گرفت


انیمه ای با ژانر اکشن و ابرقهرمانی که در
کلان‌شهری خیالی به نام «شهر زی» روایت می‌شود و دربارهٔ ابرقهرمانی به نام سایتاما است که به قدری سخت تمرین کرده‌است که به مرور زمان موهای سرش کم‌کم شروع به ریزش کرده و در نهایت به‌طور کامل کچل شده است. او می‌تواند بر هر دشمنی تنها با یک مشت غلبه کند، و بدلیل اینکه بسیار قدرتمند است و قادر است به راحتی حریفانش را شکست دهد این قضیه برایش خسته‌کننده شده و به دنبال پیداکردن حریفی قوی‌تر از خود است که بتواند با او مبارزه کند.
مانگاکا : One
سال انتشار : 2015 ( 12 قسمت + 6 تا OVA )
خودم انیمه شو دیدم ... عاغا رک و راست بگم من نفهمیدم کی شرو و کی تموم شد XD
جای خالی پر نشده هم هنوز زیاد داره ... :/
با این حال من از دیدن انیمه اش پشیمون نیستم ... حالا هر چه خود دانید :)
برای دانلود به ادامه مطلب برید ...
 

دانلود OVA ها :

One Punch Man : Road to Hero

مرد تک مشت : جاده ای به سوی قهرمانی
رمز فایل فشرده : www.download.ir

قسمت 00 : کیفیت 720 || زیرنویس

× منبع : https://download.ir ×

 


 

One Punch Man : OVA

تک قسمتی ها
رمز فایل فشرده : www.download.ir

قسمت 01 The Shadow That Snuck Up Too Close : کیفیت 720 || زیرنویس

 

قسمت 02 The Pupil Who Is an Extremely Poor Talker : کیفیت 720 || زیرنویس

قسمت 03 The Ninja Who is Too Complicated : کیفیت 720 || زیرنویس

قسمت 04 Bang, Who is Too Overbearing : کیفیت 720 || زیرنویس

قسمت 05 The Sisters Who Have Too Many Things Happening : کیفیت 720 || زیرنویس

قسمت 06 The Murder Case that is Too Impossible : کیفیت 720 || زیرنویس

 

× منبع : https://download.ir ×

 


میشه یک چندتا انیمه بهم معرفی کنی ؟  از ژانر کمدی'اکشن'معمایی.....دارم در به در دنبال انیمه میگردم که ببینم اما یا نیست یا اگرم هست ژانر مورد علاقم نیست 
اگه کمدی اکشن میخوای حتتتتتما سگ های ولگرد بانگو رو ببین . معرفیش تو وبم هست . از قسمت سمت راست وبم ک موضوعات نوشته روی معرفی + دانلود انیمه و گیم ک بزنی همه انیمه هایی ک معرفی کردم رو میاره بعد سگ های ولگرد بانگو / Bungo stray dogs رو پیدا کن . 
ژانر معمایی هم تو همین انیمه هست
دیدم اینو :'( 
اها اممممم 
انیمه دیگری و 91 روز رو دیدی؟
اره دیدم فعلا دارم روح خوار رو تموم میکنم دارم دنبال یک انیمه میگردم که بعد اینکه روح خوار رو تموم کردم ببینم 
دفترچه مرگ رو اگه ندیدی حتما ببین ...
اخرین اسرافیل هم انیمه معروفیه ... نوراگامی قشنگه
دی.گری من فوووووق العاده است ... هانتر ایکس هانتر که دیگه کلا محشره
اینا رو ببین
انووو اینارو هم دیدم ....... هانترx هانتر رو دیدی؟ کیو بیشتر دوست داری من کیلوارو خیلیی دوست دارم 
واااااییییییی کیلوا و هیسوکا چ کرولو لوسیفر عاااااالی ان
چون خیلی طولانی بود انیمه اش تا ۱۰۰ قسمت دیدم بلیچ رو چی بلیچ رو دیدی!؟
نههه
بلیچ رو میخواستم این تابستون ببینم ک نشد
بخ این رینکا بگو انیمه Gosick معمایه با این حال که اخرشا دوس نداشتم ولی بعضیا دوس دارن 
کمدی و فوق کاوایی هم کوبایاشی سان را معرفی میکنم
این رینکا ؟ باکاسوگی درست صحبت کن :/ رینکا چان دسو ... 
فوق کاوایی دیگه چ ژانریه ؟ :/
گمن رینکا ساما
یعنی انیمه ای که همش بگی کاوایی
افرین حالا شد :دی
خخخخ ... عاشق ژانر بندیتم باکاسوگی
دامارعه کسی که حتی بلد نیس بزنه ی ذره به فکر من باش بدون آیچان کی منا بزنه؟
تمه وا داماره بااااااکککااااااا ! آی چان برام تعریف کرد ...  :/
باکاسوگی تو کلا نمونه کامل سادیستی :/
خدا شفات بده ...
امممم ببخشید مشکلی در مورد من پیش اومده ؟ متوجه نشدم منظور ایشون چی بود 
...
اهان داشتید انیمه معرفی میکردید حالا متوجه شدم باشه ممنون بابت معرفی تون ^_^ 
اوکی ^^
تازه ی استیکر فرستادم از سوگو بعد وجیح میگفت اع عشق رایان
نانی ؟! تو گینتاما فقط تاکاسوگی عشقه ! البته واقعا انتخاب بین توشی و تاکا سخته :دی
((takasugi )) چان ممنون بابت معرفی انیمه ^_^
^^
رینکا سان لازم به تشکر نیس فقط به ی همنوع کمک کردم امیدوارم از انیمه هاش لذت ببری
رایان=هوی تو تکلیفت با خودتم مشخص نیست اول شیش نفر بودن بعد بهت گفتم من میگم تو توشی را دوس داری میگی ن صرفا جهت اینه ک بگی اشتباه گفتم هروقت دودوتا چهارتا کردی عشق واقعیتا معرفی کن
تمه ! عاهو باکاسوگی ... اوماعه سا ... گاتا گاتا اوروسه نا ... ! چوتو داماره !
واتاشی نو آی وا ، آناتا نی وا کانه اینای ... ( عشق من ربطی بهت نداره XD )
بعد کلی تحقیق و جستجو فهمیدم که جمله اخرت اشتباهه م این که تو نوشتی یعنی تو پول نداری هست 
هاهاها داداش اشتباه زدی برو برو
اخ .... کانکه اینای رو نوشتم کانه اینای ... یدونه "ک" جا انداختم ... 

سلام 
نوشتید 12 قسمت + 6 قسمت ova ...  ولی قسمت های ova  رو با زیرنویس شون نگذاشتید میشه لطفآ در وبلاگ قرار بدید 
تشکر
سلام باشه
اینکه بخاطر تمربن کچل شده ذهنمو مشغول کرد ک چ تمرینی میتونه کرده باشه ک کچل شده باشه 
بیشتر اگه کچلیشو با دلایل وراثتی توجیح میکرد از نظرم خیلی باحال تر میشد اخه با تمرین ک ادم کچل نمیشه مرحوم بروسلی ام کلی مو داشت 😐نداشت ؟ نمیدونم درست یادم نیس اما انگار داشت نداشت ؟
مثلا اگه میگفت وقتی بچه بوده خانوادش یکاری باهاش کردن ک موهاش دیگه رشد نکرده یا .. نمیدونم یه چیز خفن میگفت باحالتر بود نبود ؟ شایدم نبود بعدم اخه قهرمان کچل ؟ 😐
من باز ب وبت باز گشتم رفیق و قصد رفتنم ندارم  
hahahahahah
اییییی خدا .... جک رو نگیر از من ! تو معرکه ایییییی
ای ای دلممممم ...
ن دیگه ... مانگاکاس میخواسته داستان اینطوری پیش بره ... اعتراض داری با مانگاکاش بحرف :دی
خیلی خوش برگشتی رفیق ...
قدمت رو چشم :)

حالا از کچلیش صرف نظر میکنیم ک بخاطر تمارین زیاد بوده میایم رو قضیه ی امم اسکولیش 
یکی نیس بگه داداش مرض داری اخه نصفه شبی اعصاب منم خورد کردی ! عه خب میبینی کسی حریفت نمیشه بشین پادشاهی کن مثه چی زور بگو اصن بشین مانگا بخون بشین انیمه ببین چیکار ب مردم داری میخای با بقیه مبارزه کنی اخه ؟ کسی از تو قوی تر باشه خودش میاد بیچارت میکنه دیگه چ کاریه خدایی ! اسیر شدیم این وقت شب 
جک !
خداروشکر سایتاما طرز تفکر تو رو نداره ! :|
وگرنه کلا دنیای انیمه اش ی جور دیگه میشد !
:دی
قربونت عزیزدلم😂❤
مانگاکا شی شی هعه ؟ همون برادریه ک مانگا رو نوشته ؟ بعدم مگه این انیمه نیست ؟ شگفتا کف نمودیم 😮😮😐😐
الان برای سایتاما تفسیری در دست ندارم ک حدسم بزنم اون دیگه چیه ؟ اونم نویسندس ؟ اسم کمپانیه ؟ ن خدایی فک کن اگه مثه من خسته فک میکرد چی میشششششد اصن میشد یه تحول نوین یه ملت میشستن دور هم مانگا میخوندن بعد انیمه میدیدن (اینجا دیگه میره تو ذهن من میشینن انیمیشن میبینن فن فیک میخونن ) 
مانگاکا کسی ک مانگا مینویسه
انیمه ها هم از روی مانگا درست میشن
سایتاما اسم همین کچله 
خخخ ... واسه اون باید رف ژاپن !

انوووو سنپای میشه انیمه k project هم بزاری
باشه گلم .رفت توی لیستم
سلام ممنون از سایتتون من یه سوال داشتم من تازه میخوام شروع کنم به دیدن انیمه به جز انیمه های قدیمی که ایران پخش میکرد چیزی ندیدم الته کارتون زیاد دیدم!!!!میخواستم به نظر شما بین one punch manو full metal alchemis و attack on titan کدوم بهتره برا شروع یا اصلا یه چیزی دیگه شروع کنم؟بیشتر توی ژانر ماجراجویی و ابر قهرمانی میخوام جفتش باشه 
سلام دوست عزیز
خیلی خوشحالم که داری به ما اوتاکو ها ملحق میشی 
هر سه انیمه ای که انتخاب کردی بهترین اند !
با اینکه جز انیمه های قدیمی چیزی ندیدی گزینه های خیلی عالی ای انتخاب کردی یا اگر کسی بهت معرفی کرده ، معرف خیلی خوبی بوده . 
پیشنهاد من فول متال هست . 
بنظر من با فول متال شروع کن چون خط داستان فوق العاده چشم گیری داره . 
بعدش هم اتک و وان پانچ رو ببین . 
در ژانر های ماجراجویی بهت انیمه hunter x hunter رو توصیه میکنم . 
انیمه های قهرمانی هم boku no hero academia جالب هست . 
اگه ماجراجویی ، اکشن و ابر قهرمانی میخوای وان پیس رو حتما ببین . 
شاید اولش از طراحی و گرافیکش خوشت نیاد یا از زیاد بودن قسمت هاش بترسی اما از کسی که این انیمه رو داره انگوئینگ میبینه اینو بشنو ، از دیدنش پشیمون نمیشی ، مبارزه هاش هر چقدر جلوتر میری محشر و محشر تر میشه  . 
سلام
میشه چنتا منبع خوب معرفی کنید
سلام 
منبع چی ?!
انیمه ، مانگا ، چی ?!
فصل جدیدش فکر کنم از 21 ام شروع میشه
21 ام همین ماه ?!
من شنیدم برای 2020 تمدید شده که ?!
اره 21 مرداد امسال که فکر کنم میشه 16 جولای پخش میشه
انشالله ک بیاد
فردا 21 مرداد شروع به پخش میکنه
اها
نمیدونم من تو یه سایتی دیدم نوشته بود 21 مرداد ماه همین سال پخش میشه تاریخ میلادیش میشه 12 اگوست نمیدونم راسته یا نه امید وارم درست باشه
امیدوارم
https://infoanime.ir/تاریخ-انتشار-فصل-دوم-انیمه-one-punch-man/             اگه خواستین خودتو هم یه سری به همون سایت بزنید
امروز ک چیزی نیومد. شایدم اومده هنوز لینک قرار نگرفته
فصل دوم انیمه وان پانچ من فروردین اخرای تعطیلات نوروزی شروع به پخش میکنه {به میلادی ماه اپریل 2019 پخش میشه}
تشکر بابت اطلاع رسانی :)
سلام
بهترین انیمه های سریالی در سبک جادوگری میتونید اسمشونو بگید؟
سلام بالای وبلاگ یه بخش هست ب اسم انیمه چی ببینم. به اونجا مراجعه کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan