I ❤ Anime

معرفی انیمه Charlotte

 

 

 

انیمه چارلوت "Charlotte"یک انیمه یک فصلی دارای 13 قسمت با ژانر های کمدی، درام و ماورا طبیعی است . کاراکتر اصلی این انیمه با نام یو اوتوساکا"Yuu Otosaka" متوجه میشود که قدرت تسخیر کردن دیگر افراد را به مدت 5 ثانیه دارد. وی که از قدرتش برای تقلب کردن در امتحانات استفاده میکند متوجه میشود که فقط خودش دارای قدرت های ماورا طبیعی نیست. او با افراد دیگری آشنا میشود و در مورد قدرتش چیزهای بیشتری یاد میگیرد. کاگردان این انیمه زیبا Yoshiyuki Asai و کمپانی سازنده این انیمه استدیو  

 

P.A.Works میباشد. این انیمه زیبا رو به تمام طرفداران انیمه پیشنهاد میکنم. واقعا زبیاست.حتما ببینیدش و اگه نظری در مورد این انیمه دارید لطفا توی همین پست بگید تا در موردش بحث کنیم ^_^

ها....
این انیمه ی واقعا محشریه....
ممنان..
بیا ببین هی من میام نظر میدمممممم
یکم از داداش کوچیکت یاد بگیر...
من که همش نباید تو رو همراهی کنم که..دی

:دی آری آی بسی محشر است :دی

آها این ینی نظر بدم ؟!

چشم :دی

سایت نوا کریستال هست معروفه دیگه حتما میشناسیش:)

منظورتو نفهمیدم :دی
آره سایتشو قبلا هم رفته بودم. واسه اون پسته تاپ 20 وبلاگت میگی؟
آخه واسه من خیلی عجیب بود. ناکتیس خیلی طرفدار داره.
من از داداش یو خوشم میومد قدرتشم باحال بود واون دوستش که مرد.
آره...داداشش خوشگل هم بود :دی
اسم اون خدا بیامرز هم کوماگامی بود.
واقعا انیمه ی عاااااالی بود
Like ^_^
من شنیدم charlotte شارلوت خونده میشه!!!
اشتباه شنیدم عایا؟
نه. کاملا درست شنیدی سوزومه ساما.
هم چارلوت میگند هم شارلوت. انگیلیسی ها معمولا شارلوت میگند
آره خوشگلم بود:دی
آخه میدونی این رنکینگ مال سال 2013بود فکر کنم اون موقع هم فاینال فانتزی پونزده زیاد رو بورس نبود وکسی نمیشناختش.
شاید هم اینطور باشه !!!!
Ok
TNX
یور ولکام
خیلی باحال بود...
داداشش قشنگه :-!
:دی
آره
لینک دانلودش را میگذارید یا خیر؟
با تشکر...
میذارم
خییییییلییییییی قشنگه.عاشق قدرت هاشون شدم.اما این انیمه فصل دوم هم داره؟
نه نداره 
واییییییییییی این انیمه محشر و بی نقصهههه
آخراش به گریه افتاده بودمممم
عالیهههههT-T
ارههههههه انیمه اش خیلی قشنگ بود... البته منو ب گریه ننداخت اما خیلی قشنگ بود
اسمش رو زیاد شنیدم 
با اینکه همین الان هم  10 تا انیمه دارم هم زمان دنبال میکنم مگه میشه این تو لیست دانلود قرار نگیره !
توصیه میکنم حتتتتما ببینیدش! 

اوهایو
نمیتونم قسمت 3 رو دانلود کنم .
مسئولین رسیدگی کنن
کنیچیوا
روئیت شد
بزودی لینک جایگزین براش میزارم

انیمه ش مالی نیست.شروع بسیار خوبی داشت اما ایده ها در طول انیمه خیلی بد پیاده شدن و بعضی جاهاش هم بشدت کلیشه ای بود.تهش رو هم که رسما ماست مالی کردن!


منم پایانشو دوس نداشتم 
چقدر انیمه خوبی بود:)) من که لذت بردم از 2 بار دیدنش...
:)

Oh my god! Episode 7 was incredible!
نظرم نسبت به کل انیمه عوض شد!
اپیزود هشت هم عالی بود ! 
تا قسمت هفت به چشم یک انیمه کمدی و اصطلاحا easy  به انیمه نگاه میکردم 
!Impressive
^^
خوشحالم ک خوشت  اومد 
من یکم با پایانش مشکل دارم ...اما در کل انیمه خیلی عالی ایه
انیمه قشنگی بود ... توصیه می کنم 
پایانش هم ... خوب بود ! 
میشه بگی دقیقا با چیه پایانش مشکل داشتی ؟
Arigato!
از انیمه ای که چنین داستان یونیک ، طرای عالی و شخصیا پردازی فوق العاده ای داشت ، انتظار میرفت پایان جالب تر یا به قول دوستان، پایان شاخ تری داشته باشه
ببخشید من دان کردم ولی زیر نویس نداشت
دوست عزیز. زیرنویسش چسیبده بهش نیست. باید زیرنویس رو جداگانه دانلود کنید
این انیمه محشر  توصیه میکنم حتما ببینید 
بابت اینکه این انیمه رو میزارید اریگاتو !
:) خواهش میکنم
تشکر بابت کامنت
زیرنویس مشکل داره باز نمیشه
زیرنویس رو چک کردم
لطفا از جدید بودن نرم افزاری که برای extract استفاده میکنید مطمعن باشید
ببخشید من دانلود کردم زیرنویسشم دانلود کردم برنامه ای که زیرنویس رو میزاره رو هم دارم اما تو این برنامه ای که زیرنویس میزاره نمیتونم فیلمی که درست کردم رو ذخیره کنم 
چه کنم؟
اممم دقیق متوجه مشکلتون نشدم ... میخواید برای انیمه هارد ساب بزنید؟

همه لینک ها بجز زیرنویس خراب هستن

لینکها قدیمی اند متاسفانه

سلام میشه یکم بیشتر درباره ی این انیمه توضیح بدین عاشقانه نیس ؟♥

سلام
چرا عزیز عاشقانه هم بحساب میاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan