I ❤ Anime

تصاویر Sanji ( انیمه One Piece )

یو مینا ^^

اوگن کی دس کا ؟!

امروز عکسای سانجی رو براتون میذارم . سانجی آشپز کشتی لوفی هستش ^^

سانجی از اون کاراکتر هایی بود که من بخاطر طراحیش زودی ازش خوشم اومد!

موهای بلوند ، کت و شلوار مشکی ، درجه بسیار بالایی از هات نس و کول نس ... اما بعد علاقه ام بهش کمتر شد چون ...

خب کسایی که وان پیس دیدن میدونن سانجی علاقه زیادی به دخترا داره و توی هر آرکی عاشق یکی میشه !

واسه همین کم کم برام عادی شد . ازش بدم نیومد ها ! گرچه گاهی زیادی میرفت رو اعصاب اما دیگه مثل اوایل اون احساس " عشق سوزان " رو نسبت بهش نداشتم تا وقتی رسیدم به آرک whole cake island ... عااه خدایا !

فلش بک هایی که ازش نشون داد اشکمو در اورد ! (کلا غیر ممکنه فلش بک های وان پیس ، تراژیک نباشه)

و الان واقعا باید بگم ... سانجی عاششششششقتم !

و ببخشید که زود قضاوتت کردم ...

نگاه گرفته سانجی وقتی اسیر خانواده پلیدش جرما66 شده بود ...

بغضی که موقع جنگیدن با لوفی حفظش کرد و به محظ اینکه ازش دور شد ترکید ...

جوری که خودشو به لوفی توی همون نقطه ای که با هم دعوا کرده بودند رسوند و ....

وقتی فهمید پودینگ واقعا چ شخصیتی داره گریه اش گرفت ... اون موقع اشکاش ...

این آرک واقعا جزو احساسی ترین آرک های وان پیسه !!!

بین ویژگی هایی که بالاتر از سانجی ذکر کردم ، ویژگی ای بود که من اون اوایل هنوز در مورد سانجی کشفش نکرده بودم و اون ...

قلب بززززززززرگ و فوق العاده مهربونش بود !

این مهربونی فوق العاده زیادش منو یاد کورازون انداخت !

الان میفهمم ... عمیق ترین لبخندا رو سانجی داره !

الان دیگه سانجی رو بخاطر طراحیش دوست ندارم ... بخاطر خودش و بخاطر همه چیزش دوستش دارم :)






























یوهوهوهو تادایما شوباراشی بلخره رسید به سانجی ایول خیلی ازش خوشم میاد یه اشپز هیچ وقت به دستاش صدمه نمیزنه رایان وان پیس رو تموم کردم حالا موندم چیکار کنم 
یو ! اوکایری 
من ک نشستم مانگای وان پیسو از ادامه میخونم و انیمه ناناتسو نو تایزای و بکونوهیرو اکادمیا رو هم انگوئینگم ...
انیمه میخوای معرفی کنم بهت !?
همه جور انیمه ایی دوست دارم ولی بیشتر روانشناختی ولی تو هرچی خوبه بگو سایونارا 
هممم ... zetsuen no terror رو اگ ندیدی ببین 
شنیدم خیلی قشنگه و فاز روان شناختی داره
واکاریماشتا اریگاتو 
دوی داشیماشته
سلام.ببخشید از کجا میتونم لیست فیلر های انیمه های بلند من جمله وان پیس رو گیر بیارم؟ممنون
سلام . 
http://www.animefillerlist.com/shows/one-piece
ممنون.لطف کردید
خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan