I ❤ Anime

Finally ! One Piece is ongoing

ووووااااههووووو ! امروز ب یکی از آرزوی های اوتاکوییم رسیدم !

وان پیس رو ، توی قسمت 833 آنگوئینگ کردم ! یاتاااااااا ! 

از این  ب بعد مانگاش رو هم میخونم ! وای خدای منننننن ! 

مبارزه اصلی whole cake island تازه شرو شده ! جیمبهههههههه !

خییییلی خفنییییییییییییی !

زودتر دلم میخواد این ارک تموم بشه و بریم ارک بعد !

از اول آرک whole cake island تا حالا اصلا خبری از زورو و ترافالگار نشده ... خیلی دلم براشون تنگ شده :((

زود باشید بقیه وان پیسو بسازید من صبر نداااارمممممم

تادایمه من برگشتم‌منم دارم تموشش میکنم خیلی چیزا برام گذشت خودمو رسوندم‌دنده چهار لوفی . خیلی شخصیت هایی دیگه بودن که واقعن ازشون خوشم امد کورا سان . سابو . ترا . مینگو . شیروهیکه  یه هفته دیگه تمومه دی 😅
واهاهاهاییییییییی .... اوکایرییییییی ... هیساشی بوری دانه!!!
اوه اوه ... اگه گیر چهاری پس الان ارک درسروزایی!
وای میبینی مینگو چقد محشرههههه !???? عاشقشمممممم
کورا هم همیطنور ! تبدیل ب ی قهرمان شد برای من !
هورااااااا
اره عشق است جوکر و مینگو یعنی عاشق یه جایی تو داستان کورا  هستم که وقتی لاو کوچیک هست میخواد بزارش تو صندوق بهش میخنده بعد میگه میخوامت بعد در صندق رو میبنده اونجاش فوق العاده بود هیچ وقت اون صحنش یادم نمیره
جزو حماسی ترین سکانس های وان پیسه !
چقدر اونجا گریه کردم من !

اره خیلی ناراحت شدم همین طور اونجا وقتی سابو میفهمه ایس مرده  
وای نگو ... نگو نگو
اونجا هم گریه کردم ! ( کلا صورت من در طول وان پیس سه حالت داره : 1) گریه 2) خنده شدید 3) فک افتاده
من که همه اینا باهم قاطیه 
خخخخخخ

سلام بازم الان حدود ۱۰ یا ۱۲ قسمته دیگه میرسم به فلش بکه لاو الان فقط تو تیتراژه ! اما خب متاسفانه اسپویل خیلی زیاد شده برام 

یه سوال کوراسان رو بیشتر دوست دارین یه دوفلامینگو؟

اوووووه! چه سوال خانه مان سوزی XD
واقعا نمیشه بین این دو تا انتخاب کرد
شخصیت هر دو شون رو واقعا دوست دارم و کاراکترشون برام جالبه!
با اینکه هر دوشون در مواجهه با یک واقعه تراژیک قرار گرفتن اما عکس العمل و تاثیری که اون واقعه روشون گذاشت کاااااملا متفاوته!
از طرفی مهربونی و محبت کورازون رو دوست دارم و از یه طرف هم اون خشم شدید دوفلامینگو دربرابر ناعدالتی ای ک در حق خانواده اش شد رو درک میکنم.
کلا هر جفتشون جزو کاراکترهای عمیق و به خوبی به تصویر کشیده شده وان پیسن!


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan