I ❤ Anime

Dressrosa arc , sayonara ^^

یاتا ! آرک درسروزا همین امروز صبح به پایان رسید ^^ گرچه خیلی دوست داشتم وان پیس رو تو این عید آنگوئینگ کنم و بقیه شو از روی مانگا دنبال کنم اما خب نشد ! در کل 168 قسمت این عید دیدم که خب زیاد بد نیست .

گرچه برنامه داشتم دروغ تو در آپریل رو ببینم و ویولت اورگاردن رو هم آنگوئینگ کنم اما نشد :/

موتو گامباری ماس !

× مطالب حاوی اسپویل ×

اصلا فکر نمیکردم لوفی بخوادبزنه دنده 4 ! فقط گفت Gear Forth من نفسم به معنی کااااامل بالا نیومد !

چشمام از حدقه داشت میزد بیرون !!! خداروشکر که این برام اسپویل نشده بود !

از لحاظ اسپویل ، درسروزا برام بدددددترین آرک وان پیس بود ! چون خیلی چیزا واسم اسپویل شده بود !

اما خداروشکر دنده چهار لوفی برام  اسپویل نشده بود .

اوضاعم توی وان پیس دیدن خیلی خرابه ! خییییلی خرابه .

آرکی که در پیشه silver mine ـه اما من از آرک بعدش یعنی Whole Cake Island اسپویل دارم :| شت


 بعد از دین قیافه یوزتاس ، آپو و هاوکینز و عرقی که موقع نزول کایدو از آسمان رو صورتشون نشست فوق العاده دلم میخواد سریعتر کایدو وارد داستان بشه !


« He was Looking for a place to Die »

" وقتی به اعدام محکوم شد ، زنجیر پاره شد

وقتی به مرگ با گیوتین محکوم شد ، تیغه گیوتین شکست

وقتی به چهارمیل کردن با نیزه محکوم شد ، نیزه ها خرد شدند

در نتیجه ، 9 کشتی غول پیکر را غرق کرد .

به این معنی که ، هیچ کس نتوانست او را بکشد

حتی خودش "

یونکوی مورد علاقه من شانکسه اما به احتمال زیاد ، کایدو هم بهش اضافه بشه ^^

Dressrosa arc , sayonara ^^


168 قسمت دیدی؟؟؟ 
خوش بحالت.... 
ما اصن خونه نبودیم که بتونم لپ تاپمو روشن کنم
^^ از رکورز قبلیم پایین تر بود . یادمه یبار دویست قسمت دیده بودم.

مثلا تو چالشم شرکت کن
چشم
من که روز  سی قسمت  نیگا میکنم اونم اگه دوازده شب به بعدو حساب نکنم  وایلت اورگاردنم عالیه 

^^ اصلا مگه میشه از پای وانپیس بلند شد !؟
خخخ
اره اونم کامل دان کردم میبینم
وی توی این انیمه از بروک خوشش میاد خخخ خیلیم خوب صداشو تقلید میکنه خخخ yohoho :دی
یوهوهوهو ^^
یا خود خدا حالا معنایی واقعیی این پست رو درک کردم دیدمششش وقتی خودشو از اسمون انداخت پایین پادشاه هیولا ها کایدو 
دیدیییییی !
کایدو خیییییلی خفنه !
اصلا فکر نمیکردم موجودی مثل یوزتاس هم روزی برسه ک بخواد از کسی یا چیزی بترسه !
باید قیافه کید رو میدیدی واا
خداوکیلی عارههههههههه 



وای خیلی خوشحالم که داری وان پیس میبینی ! 
اریگاتو منم خوش حالم راستی یه چیزی بگم بخندی تو ارک فیشمن ها بود یه جایی که لوفی با بیگ مام صحبت میکرد وقتی پشت گوشی صداشو میشنیدم مو به تنم سیخ میشد نمیدونم چرا 😂
عادیه !
وان پیس سکانسای مو به تن سیخ کن زیاد داره !
ببین ... زیاد به فکر آنگوئینگ کردن وان پیس نباش !
ی زمانی رویای من بود !
اما الان ک آنگوئینگش کردم اصلا نمیتونم واسه اومدن قسمت بعدش صبر کنم و دارم از روی مانگاش میخونم !
از اون روزی میترسم که مانگاشم آنگوئینگ کنم :/

هههه اره ولی شروع میکنم یه قسمت  نیگا کنم یه دفعه میبینی ده قسمت تموم کردم  دست خودم نیست خودتو بزار جایی من سخته 😂
عاره عاره عاره ... کاااااااااملا درک میکنم !!!!!!!
اریگاتو به نظرت لوفی دنده پنجم اختراع میکنه از کجا معلوم شاید ریلی اینم یادش داده باشه 
😂
واهاهای ... فرض کن !!!!!!!
دنده پنجم دیگه چقد خفن میشه
خدا میدونه از لوفی هیچی بعید نیست 
واهاهاییییییی
دلم میخواد گیر 5 هم ببینم
من نوروز امسال{نوروز 97} رو نشستم از قسمت 78 نگاه کردم {78قسمت را یک دو ماه قبل از نوروز دیدم} تا هرچه قدر اومده بود یک ماهم نکشید تموم شد
سوباراشی 
کسی ک من ازش وان پیس میگرفتم بهم هر دفعه خیلی کن میداد . سال تحصیلی هم ک شرو شد دیگه بهم نداد ... واسه همین دیدنش برام خیلی طول کشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan