I ❤ Anime

گینتوکی یا تاکاسوگی ؟

اوهایو ^^

اومدم با یه نظر سنجی دیگه بین دو تا از کاراکتر های معروف انیمه Gintama

خب ، اول از همه یادآوری کنم

کاراکتری که بیشتر دوست دارید رو بدون توهین به کاراکتر دیگه بهم بگید !

خب حالا ...

گینتوکی یا تاکاسوگی ؟


https://www.uplooder.net/img/image/1/9a9b7be4e392684e6e5534fba0cc8e23/f45cd05729e4ac0afde91cf29b6e8737cd26fbb0-hq.jpg

لازمه بگم؟ 
اینجوری که از نظرات فراوانت مشخصه فکر کنم کسی ندیده 😕کلا گینتاما همیشه مظلوم واقع میشه
نه مظلوم نیست.
چون وب نویسی دیگه خیلی رواج نداره کسی نمیبینه 
گینتوکی♡_♡
^^

گینتوکی ♥ رو دوست دارم.

از اون تاکاسوگی هم خوشم میاد.

ولی اولویت بخوام بگذارم، گینتوکی اولویت اول است

منکه به سختی میتونم از بینشون انتخاب کنم
به نظر من سوگو از جفت اینا بهتره ولی بین این دو تا گین سان
سوگو هم خفنه !
اصلا این انیمه کاراکتر خفن زیاد داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan