I ❤ Anime

عکس نوشته انیمه ای (سری هفدهم)

میننننااااا ^^

یو !

اومدم با سری جدید عکس نوشته های انیمه ای :)

 

 

تو نمیدونی " من " بودن چه احساسی داره .

 

 

 

وقتی به بقیه اهمیت میدی ، درد هم جزوی از همون دسته است.

( تصویر انیمه توکیو غول . جمله مال این انیمه نیست )

 

 

 

 

در تعجبم ، چند دفعه ما میبخشیم ، فقط بخاطر اینکه نمیخوایم کسی رو از دست بدیم . حتی اگه اون افراد ، لایق بخشیدن نیستن .

( تصویر انیمه هفت گنار مرگبار . جمله مال این انیمه نیست )

 

 

من نمیخوام بمیرم ، فقط میخوام دیگه وجود نداشته باشم.


 

همه مون توی یک بازی هستیم

فقط مرحله هامون فرق میکنه.

با یه جهنم سروکار داریم

فقط اهریمن هامون فرق میکنه .

( تصاویر به ترتیب انیمه های ، حمله به غول ، هنر شمشیر زنی آنلاین ، بدون بازی هرگز ، توکیو غول)

 

 

 

گاهی اوقات ، اطرافت دیوار میذاری نه برای اینکه مردمو بیرون نگه داری

بلکه ببینی کی اونقدر اهمیت میده که اون دیوار رو بشکنه

( تصویر انیمه نوراگامی. جمله مال این انیمه نیست )

 

 

حتی اگه همه چیز دردناک و سخت باشه ، مردم باید بابت زنده بودنشون شکرگذار باشند. یاتوگامی ( انیمه نوراگامی )

 

 

هر انسان ضعیفی ، میتونه به قوی ترین هیولا تبدیل بشه.

( تصویر انیمه توکیو غول . جمله مال این انیمه نیست )

 

 

من وقت نگران درست یا غلط بودنشو ندارم. شما که آرزوی یه پایان خوش برای یه داستان ترسناک رو نمیتونید داشته باشید ! آره ! دنیایی که اون بیرون ، ظالمه .

ارن یئاگر ( انمیه حمله به غول )

 

 

یک لبخند میتونه از خیلی از موقعیت های سخت نجاتت بده ، حتی اگه واقعی نباشه. سای ( انیمه ناروتو ) 

تو نمیدونی من بودن چ احساسی داره...

LIKE

خیییلی این عکسو دوست دارم

رایانی عکس نوشته های انیمه ایت محشرن...!

امروز نشستم همه رو از اول دیدم...

بلخره تموم شد!!!!

واسه همه ی زحمتایی ک میکشی لایک...!

LIKE

مررررسی عزیییییییییزم ^^
خیلی خوشحالم میکنی 
مرسی از حمایت و زمانی ک براشون گذاشتی ^^
عآلی بود ایدن سری ام حرف ندآطست وآقعن ممنون عآلیه~
*-*
^^  خواهش میکنم

اینا که میگی جمله تو خود انیمه نیست از کجا میدونی؟مگ همشونو مانگاشو خوندی؟ یا مطمئنی که تو خود انیمه نیس؟؟؟؟؟؟
جمله ها رو سرچ میکنم تو نت و جلوش اسم انیمه رو مینویسم بعد سایتایی ک میاره رو میخونم و میفهمم اصلا ربطی به این انیمه یا مانگا داره یا نه
سوکا... بعد اگه بخوام سرچ کنم چی بنویسم که از این عکسا برام بیاره؟
اسم انیمه رو مینویسی و جلوش کلمه quotes مینویسی
مثلا gintama quotes
آیگو  خب میدونی چه مثلایی باید بزنیا
آیگو !? وات د هل ! 
آیگو !!!? تاکا ...  راستشو بگو 
من کی پاپرت کردم یا حوری !?
بگو ... هر کدوم ک باشیم خودکشی میکنیم
 ....
باکاسوگی ! من نشناسمت کی بشناسه !?
😃بولا 
نشستم یه فیلم کره ای دیدم چندتا چیز یادم گرفتم همین... کی پاپر سعیتم بکنی نمیتونی😛من اهنگی میبینم که اولا صداشون خیلی خوب باشه بعد زیرو بم استادانه باشه بعدشم اگ موزیک ویدیو باشه یه مفهوم خاصی توش باشه یا خرجش کرده باشه البته صدای طرفم صاف باشه 
آها بعله ... دِسِر با طعم وانیل یا توت فرنگی ؟ :/

خیلی منتظر عکس نوشته هات بودم!!!!
اخه خیلی عالیننننننن!!!!
قالب جدیدت هم مبارک!!!!!
راستی دارم وارد عرصه ی کی پاپر ها میشم!!!!!:-):-):-):-)
فعلا دارم کارای گروه بی تی اس رو گوش میکنم!!!!!
گفتم بدونی!!!:-):-):-):-):-):-)
مرسی ^^
عه !!! خوش اومدی آرمی عزیز !
من اکسو ال ، آرمی ، انسیتیزن  و اگاسه هستم . 
این وب اکسو مه www.exolover.blog.ir
فقط شکلاتی زود
داماره باکاسوگی
همیشه به این اعتقاد داشتم که خود درگیری مزمن وجود نداره تا اینک که با تو اشنا شدم لامصب زدی اعتقاداتمو داغون کردی
هاهاها D:
به متفاوت بودن من عادت کن
تو متفاوتی برا همین منو به هیجان میاری ولی جالبه که چرا سعی میکنی متفاوت نباشی؟ چرا میخوای عادی باشی؟
سعی میکنم متفاوت نباشم !? سعی میکنم عادی باشم !? اها اونوقت کی اینا رو بهت گفته ?
من از عادی بودن میترسم !
ولی داری عادی میشی...
مهم اینه خودم احساس متفاوت بودن بکنم ... نظر بقیه برام مهم نیست !
اععع ضد حال گند نزن به چالشام پوف خیلی رو مخی میزاشتی یه ذره کیف کنم
کوتاباره ! 
حوصله ات سر میزه مردم آزاری نکن 
حوصلم سر رفته چیکار کنم؟ ازاینکه بگی برو بشین انیمه ببین بکش کنار چون اصلا حالشو ندارم
هوی تاکاسوگی !
برو شاد باش ! همین الان دوفلامینگو ( وان پیس ) اعلام کرد هدفش دقیقا مثل هدف توئه ! :|
خرشانس !
کدوم هدفو میگی؟ همون که میخوام تو اینده بهش برسم؟ که قراره دنیا...
اری دقیقا همونه :/
اخی کاوایی یادم بیار بعد عید بهت چندتا چیز در این مورد بگم
کاوایی !? :/
های واکاتا
تصاویر 1و2و4و5 واقعا محشرن 
آریگاتو
عااااااالییییییییی
ممنون
قابلی نداشت
خواهش
جمعه ۲۱ دی ۹۷ , ۲۰:۰۲ من منم تو تویی
سلام ببخشید منظور عکس دوم چیه؟
دوست داشتن دیگران هیچ وقت بدون درد و سختی نیست
ببخشید تصویر اول مال چه مانگایی هست؟؟؟
سلام نمیدونم. همینطوری تو نت بود
خیلی باحاله دمتون :-) 
:) ممنون بابت کامنت
سلام این انیمه OVA  هم داره؟؟
کدوم انیمه ؟
چطوری عضو شم؟؟
سایت نیست ! وبلاگه :)

خودت عکسنوشته هارومینویسی؟یا فقط ترجمه میکنی؟

فقط ترجمه

مممررسیییی از ساییتوووننن خییلیی عاالیوو بی نظییرهه (>^<)

ممنونمم بایبت وقت و زحمتی که پای ما اوتاکوها میزارین (>^<)

^^
دو ایتاشیماشته

خوشحالم خوشتون اومده

سلام ، من تازه وارد وبلاگتون شدم. وبلاگ بسیار زیبا یی دارید.

از تمام عکس ها لذت بردم 

ممنون از زحماتتون

سلام. خوش اومدید^^
خوشحالم که خوشتون اومد
تشکر بابت کامنت

وای محشر بود مرسیییی💞

خواهش ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan