I ❤ Anime

تصاویر Katsura Kotaro ( انیمه Gintama )

مینا سااااااان~

براتون عکسای زورا رو اوردم !

- زورا جانای ! کاتسورا دا D:

کاتسورا اولین کاراکتری بود که توی انیمه گینتاما ازش خوشم اومد و منو خیلی یاده کاندا میندازه ! ( انیمه D.Gray-man )

برید ادامه

کامنت اونگای شیماس ^^

× کپی فقط با ذکر منبع ×




































نشستی گینتاما دیدی جوگیر شدی دوباره؟
راستی اسم اون که تو دی گری من هست یو کانداست اشتباه نوشتی 
نظر من در مورد زورا به نظرم ادم خوبیه خیلی رهبر خوبیه ولی بازم شینسوکه رو بیشتر دوست دارم حتی از نظر رهبری(اگه مانگا رو بخونی میفهمی چی میگم)
نوچ ای ام وی دیدم ...
آلن ، کاندا صداش میکنه !
من دوس داشتم یکم شخصیتشو جدی تر نگه داره اما در کل خیلی دوسش دارم.
شینسوکه ک عشقه !
عه:/
زورا جانای کاتسورا دا :/
خخخ
گینتاما انیمه ی محشریه 
با اینکه کل زمین و زمان رو مسخره میکنه هیچ کی بهش گیر نمیده
از بس خر شانسن
با ترامپ هم شوخی کرد
بعله :/
بعضی قسمتاش قشششنگ ساخته شده واسه مسخره کردن انیمه های دیگه ...هعععییی

هاااااااااااا

کاتسورا هم باحال است.

ولی من گینتوکی رو خیلی بیشتر دوست دارم.

(در انیمه و مانگا گینتاما)

کاندا یو  (از دی.گری من) هم عالی استتتت

^^
زورا جانای کاتسورا :/
فقط سادیست اعظم «سوگو» خدایی گینتما همه شخصیت هاش باحالن حتی شینپاچی هم بعضی قسمت ها خودی نشون میده 
آره گوناگونیه کاراکتر هاش منو جذب کرد
همشون عای بودن ولی از عکسای 9 امی و 11 امی خیلی خوشم اومد *-* خیلی سپاس گلم*-*
خواهش میکنم
خوشحالم ک خوشت اومده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan