I ❤ Anime

معرفی انیمه Mayoiga

https://www.uplooder.net/img/image/68/bb85f171904e2ff6c65ba788ed45fba8/credit.jpg

 

انیمه روستای گم شده (Mayoiga) انیمه ای با ژانر های راز آلود و ترسناک است که دارای یک فصل 12 قسمتی بوده . کارگردان این انیمه Tsutomu Mizushima میباشد . وی همچنین کارگردان انیمه معروف " دیگری " (Another) که این انیمه نیز اثری بینظیر در ژانر ترسناک است میباشد . داستان این انیمه مورد گروه 30 نفره از افرادیست که به دلایل مختلف سوار اتوبوسی شده اند که مقصد آن روستایی به نام روستای " ناناکی " است . در شایعات و افسانه هایی آمده که این روستا ، باعث میشود تمام مشکلات انسان برطرف شده و زندگی اشخاص کاملا دگرگون شود . برخی به دنبال شانسی برای شروعی دوباره و برخی برای فرار از مشکلات زندگیشان سفر به این روستا را انتخاب کرده اند اما ... آیا واقعا این روستا میتواند مشکلات را از بین ببرد ؟ زندگی ای عاری از مشکلات ، کمی دور از تصور نیست ؟

قالبت خوشگل بیدش... این انیمه رو هم میگم بچه ها بیارن واسم.. ممنون معرفی کردی
ممنون آیین :)
خودم تازه شروعش کردم اما به نظرم جالبه
پارسال دیدمش و خیلی خوب بود اما متاسفانه باید بگم میتونست یه کم بهتر باشه.
دیگری انیمه ایه که دیگه تکرار نمیشه :) هر کس ندیده انیمه باز نیست !
من فعلا ایپیزود چهارم .... کاراکترای رو اعصاب زیاد داره مثل اون روانیه ک هی میگه همه رو باید اعدام کنید :/
دلم میخواد خفه اش کنم 
بی شک دیگری جزو انیمه های برتر عمرمه
آره اون اعدامیه ...
انیمه خیلی خوبی بودا اما اگه بخوام منتقدانه بگم شخصیتا یه بعدی بودن.منظورم اینه که اگه اون میگه اعدام کنید انگار ویژگی دیگه ای نداره!اما انیمه هایی که شخصیتای زیادی دارن (مثل ناروتو) به خاطر زحمتی که پای شخصیت پردازیشون کشیده میشه اصولا قشنگ میشن :)
راستی وان پیس رو ادامه دادم بنظرم خیلی بهتر از اولاشه! من از اینکه شخصیت کم باشه خوشم نمیاد ! اما کم کم دارم با لوفی انس میگیرم :)) تو گرند لاینن الان.
بله ... شخصیت پردازی مهم ترین ویژگی یه انیمه است ! البته ب نظر من 
اوه وان پیس اینقدددددددر کاراکتر بهش اضافه میشند که نگو ! 
کاراکتر مورد علاقه تو توی وان پیس کیه ؟
البته کاراکترای خییییلی خفنی هم در اینده بهشون اضافه میشه اما فعلا تا اینجا 
سانجی :)
 زورو هم زیادی خوبه ! لوفی هم کم کم داره رفتارش دستم میاد خوبه :))
شما کیو دوست داری تو وان پیس؟

کاراکتری ک بیش از هر کاراکتر دیگه دوسش دارم و برام واقعا حکم یه قهرمان رو داره ایس هست ... پورتگاس دی. ایس !
از خدمه لوفی ، زورو و چوپر و سانجی رو دوست دارم 
خود لوفی رو هم دوست دارم 
از سوپر نوا ها ک بعدا باهاشون اشنا میشید ترافالگار و کاپتان کید رو دوس دارم
از شیچیبوکای ها میهاک چشم عقابی و کروکودایل و دوفلامینگو رو دوس دارم
و از بقیه کاراکتر ها هم کاروزان و شانکس رو دوست دارم . 
میدونم زیاد شد ولی تا اینجا ایناست 
راه زیادی دارم تا همه شونو بشناسم ولی شنکس از همون اول که دستش بخاطر لوفی قطع شد کلا حس خیلی خوبی داشت! اون از سانجیم بهتره :))
خوشحالم که کاراکترای زیادی قراره ببینم توش اینطوری واقعا جذاب تر هم میشه ... نصف بیشتر قشنگی ناروتو بخاطر انبوه شخصیتا و ویژگی هایی بود که داشتن ...
یکی دیگه از ویژگی های مثبتی هم ک داره اینه که هیچ کاراکتری رو رها نمیکنه ! ینی شما که توی همون قسمت اول انیمه آلویدا رو دیدی در اینده هم قراره ببینیش ... ! گاهی چندین اپیزود برای نشون دادن گذشته ی کاراکتر نشون میده واسه همین با کاراکتراش میشه ی انس خاصی گرفت ! واسه من ک اینطوریه.  
راستی داشتم مایویگا میدیدم فهمیدم اون دختره لاوپون چرا هی میگه اعدام اعدام... گرچه هنوزم رو اعصابه حالا ک قضیه اشو فهمیدم دیگه ازش بدم نمیاد :(
شعار نویسنده ها اینه :«شخصیت رو دور نمی ریزیم» البته بعضیاشون!
این اتفاقیه که من توی ناروتو دیدم .
اون دختره تو مایویگا هم گذشته ی جالبی داشت یا همون پسر شخصیت اصلیه! البته من همزمان با اون یه انیمه دیگه هم می دیدم یادم نمیاد اما دقیقا همون اتفاقی که برای شخصیت اصلی افتاده بود برای اون یکی انیمه هم افتاده بود.بخاطر همین از شدت هیجانم یکم کم شد.
اما کلاس ترور هم میتونستن روی شخصیتا بیشتر مانوور بدن  (البته اون موقع قسمتاش میرفت بالای200)به هر حال کلاس ترور هم خیلی نوستالژیک بود.کورو سنسه و ناگیسا واقعا دلنشین بودن.
خیلی خوبه انیمه های طولانی ای که گستره اطلاعات در مورد کاراکتر ها رو بالا میبرند .... مثلا تو وانپیس وقتی به گذشته کراکتر ها اشاره میشه گاهی یه ربط هایی بهم پیدا میکنند که اصلا من وااااقعا باورم نمیشه !
نمونه اش تو ارک مارینفورد هست ... خخخخ 
کلاس درس ترور هم هنوز جای کار زیاد داشت ... اما بنظرم اگر انیمه ای میخواد طولانی بشه و طرفداراش رو از دست نده باید داستان اصلا هیجانش رو از دست نده و تکراری نشه ! خب داستان کلاس درس ترور موضوع باحالی و جدیدی رو به تصویر کشیده بود اما اونقدا کشش ایجاد نمیکرد... بازم میگم این نظرشخصیمه البته
کشش ک ن! ب نظر منم بعضی اپیزوداش الکی بود مثلا اگ زوم رو کاراکترا بود خیلی خفن میشد البته بازم میگم کلاس ترور عالی بود!

زوم کلی داستان روی ناگیسا بود بیشتر ! 
اره بنظر منم واقعا بعضی ایپیزوداش الکی بود اما در کل انیمه خیلی خوبی بود
سلام :)

خوبی؟

من یه سوال داشتم...وقتی میگن مانگا آنگوئینگ یعنی چی؟
سلام . ممنون خوبم ... تو چطوری ؟ 
ینی در حال پخشه ... مثلا هر هفته چپتر جدیدش میاد
کونیچیوا.......سنپای شما گروه کره ای BTS رو میشناسی ...اگه میشناسیشون  یه سوال داشتم...شخصیت وی تهیونگ که تو این گروه هست بعد از مرگ مادر بزرگش تا یه مدت  بی حوصله بود میخواستم  بدونم الانم  ناراحته یا خوب شده چون توی اکثر ویدیوهاش هنوزم میدیدم که غمگین و بی حوصله هست واقعا ممنون میشم به این سوال جواب بدید خیلی خیلیییییی دونبالشم ....
سلام عاره میشناسمشون ... خب کلا فاز خیلی از موزیک ویدیو هاشون غمگینه.... توی یکی از تئوری هاشون فن ها میگند که همه اعضا مردند فقط جین زنده است و این موزیک ویدیو ها هم چیزاییه ک جین به یاد میاره ...
اما والا من نمیدونم ک عایا وی واقعا افسردگی داره یا نه ! با این اتفاقی ک برای جونگ هیون افتاد من دیگه حتی به لبخندای چانیول و بکهیون هم شک میکنم 
اهههههههههههههههههههه موووووووووووووووو خنده ی وی برام خیلی مهمه میخوام بدونم  چرا دیگه زیاد نمیخنده  و شوخی هاشو کنار گزاشته ناندهه کامیساما ناندهههههههههه
واتاشی مو هونتونی شیرانایوووو ... گمن
دایجوبو فقط به محظ اینکه فهمیدی بگو....من وی رو خییییییییییییییییییلللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییی میدوستم خیلیییییییییی بیشتر از اعضای دیگه ی BTS  اینکه ناراحت باشه اعصابمو کلا نابود میکنه ...تو کدوم شخصیت BTS رو میدوستی...
آلتیمیت بایس منم وی یه ... 

واوووو کی فکرشو میکردددد خیلی خوبه ...هههه
شوگا هم عااااااااااالیه
گومن ناسای روانشناختی هم جز ژانر های این انیمه هست؟
بله فکر کنم باشه
چون کلا با روح و روان و گذشته و خاطرات کاراکترها خیلی سر و کار داره
انیمه نکات مثبت و منفی زیادی داره :
+ از اپنینگ و طراحی ش خیلی خوشم اومده 
_ تا پیش از قسمت 8 خیییلی قابل پیشبینی بود  و اینکه داستان و کلا خود انیمه پتانسیل خیییلی بهتر از اینی که هست رو دارند 
ولی درکل انیمه خوبیه 
آریگاتو رایان سان. 
:) ممنون از کامنت مفیدت 
دوی داشیماشته
سلام به ژاپنی تنسای وا اوره نو یومه دا {تنسای وا واتاشی نو یومه دا,تنسای وا بوکو نو یومه دا} یعنی نابغه ارزوی منه
الان این خبری بود یا پرسشی ?!
پرسیدم
اها
اره اره درسته . 
تنسای وا واتاشی نو یومه دا یعنی یعنی نابغه بودن آرزوی منه
از شما دوست عزیز بی نهایت ممنونم که این انیمه زیبا رو گذاشتید امید وارم ایران هم 100 سال دیگه بتونی همچین انیمه هایی بسازه
خواهش میکنم
انشالله 
حتما میتونیم
سلام
زیرنویسا رو نمیشه دانلود کرد لطفا درستش کنید.
بخدا میشه
همین الان چکش کردم

عالییی🤩🤩مرسی از زحماتتون🙏🌸🌸

خواهش
تشکر بابت کامنت

کونیچیوا🖐🏻

انیمه و اریگاتو❣

 هونتونی کیردشتا😍 

اریگاتو گوزایماس🙏🏻😘 

کنیچیوا^^
دو ایتاشیماشته XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan