I ❤ Anime

تصاویر Corazon ( انیمه One Piece )

یو !

خب ... با یه پست دیگه پر از عکس در خدمتم ! Corazon

با توجه به اینکه من هنوز آرک گیوجین آیلندام اصلا روحم هم نباید از وجود ایشون

خبر داشته باشه اما به علت کنجکاوی بیش از حد بنده ، برام اسپویل شد !

به طرز بسیار فجیعی هم اسپول شد !

یه نصیحت یا پیشنهاد از طرف یه اوتاکو به شین اوتاکو ها ( تازه اوتاکو ها ) :

وقتی هنوز یه کاراکتری رو نمیشناسید ، نه از گذشته اش میدونید نه چیزی ، در موردش توی اینترنت سرچ نکنید ! خود انیمه نشونش میده ... یکم صبر کنید تا الان مثله من پشیمون نشید ! راسته که میگند آدم هر چی بیشتر بدونه بیشتر زجر میکشه !

هعععیییی !

از درد های دیگه اینه که ندیده ، فوق العاده ازش خوشم اومده !

به طرز فجیعی دلم میخواد ببینمش ... اما نه ... :(( یه چیز غمگین یادم اومد !

خداااااااااااا

حافظه منو پاک کن !!!

خب ... برای دیدن عکساش برید ادامه !

نظر هم نذاشتید طوری نیست ... اینجور پستا بیشتر واسه حال دل خودمه ...




https://www.uplooder.net/img/image/26/717b7f190ec60f0adf8f92c93f76af86/1d38a9ba3720a768ec5b8664879dd505.jpg


https://www.uplooder.net/img/image/1/ff93c73b3ce4fb9954abff25a4b4a565/5ac5668d60a047296212165a22b4d759--anime-love-one-piece.jpg


https://www.uplooder.net/img/image/56/a9f1a61dcbe654479b7d1d56b8edec2a/6d82788e03e102453d86c6e20538a9b5.jpg



https://www.uplooder.net/img/image/85/703a11fd4d511293a589b024213da98e/14dca9d0f9f15875c1a357bf94912caf.jpg


https://www.uplooder.net/img/image/78/1ac05d958b93b50ebb4560bbbfd78676/34f0588cbf8b03d494434d6e57a85b19.jpg


https://www.uplooder.net/img/image/5/4aeac3c0eb0da20a2ca3c36c8e82cd86/390a31ba26a21cce9e76f76853069d89.jpg



https://www.uplooder.net/img/image/3/f15fbf6934116bf5dccb3e0ea8add6c4/1382916d4767c006759d1016fd00ca65--funny-texts-pandas.jpg




https://www.uplooder.net/img/image/2/c968593ffb1f9c1cea04dd40e5a1acfb/ce3dc2940dd8b600aae0e28fc9baa46d.jpg


https://www.uplooder.net/img/image/89/3c3ec0529dea4a822b8ff7e5acded84e/d6e32d7dcabcd382a64f067c6c4a6e28.jpg


https://www.uplooder.net/img/image/96/402366fc817e51c095240917d5ffbc68/e285e971c88d0aa9d93bc05971e27170.jpg







https://www.uplooder.net/img/image/64/c463010f328097544c2274186be41480/78ef5da7adb2e1208809739f2bd8e4a7.gif

" گیوجین آیلند" ؟ کدوم آرک  است؟ من اسمی نمی دونم.

ولی مانگا و انیمه رو آنگوئینگ هستم.

از قدرت این کورازان خوشم می اومد.

می تونست کاری کنه کسی صداش رو نشنوه

گیوجن آیلند منظورم جزیزه آدم-ماهی هاست .... امممم
بعد از 3D2Y که لوفی و اعضای خدمه اش همدیگه رو دیدند رفتند زیر دریا دیگه !
بعد رسیدند به گیوجین آیلند ... همون آرکیه که شیراهوشی هیمه توش هست و لوفی با هوردی میجنگه !
وایییییی .... نگووووو .... اسپوبل میشه براااااااممممم
دمتون گرم که هم مانگا و هم انیمه رو آنگوئینگ هستید !
چند ساله وان پیس میبینید؟
یه سوال....از آزار و اذیت من لذت میبری عایا؟...
من الان وقت نمیکنم انیمه ببینم اعصابم آبگوشته..😣😣😣
بعد تو اینا رومیذاری..منم بچه ام خب دلم میخواد
آیین راستشو بگم ، وقتی حرص میخوری بسی کیوت میشی در نتیجه ..... 😁
بچه ؟ کی ؟ آیین ؟ درسته داداش کوچولومی اما منو یاسینو با اینکه هیونگتیم روی ی انگشت میچرخونی 😂
باور کن واسه ازار نذاشتم .... ( دروغ میگه ... به حرفاش گوش نکن )
تابستون ک اومد هر چی دلت خواست انیمه ببین ... الان درس ! 😎 ( ببین کی به کی میگه ؟ خودت همین دیروز یه فصل کامل انیمه رو نیگا کردی !!! )
الان به خونم تشنه ای نه ؟ !
اانقد نگین به من کیوت.. من اصن کیوت نیستم ای بابا
آره خودمو میگم دیگه بچه.. نه پیر دورانم پس.. ااا بد نشو دیگه سنپای مگه من چیکارتون کردم؟؟؟.. فقط خیلی دردسرتون میدم که اونو به بزرگی خودتون بخشیدین تموم شده دیگه
یییاااااا.. توی یه روز یه فصل انیمه میبینی؟؟ به شخصه خودم دو هفته طول میکشه تا بیست قسمت بیست و سه دیقه ای رو ببینم.. البته ایام درس. حالا تابستون را میفتم.. این اوتاکوهای مدرسمون منو سردرد دادن انقد انیمه معرفی کردن.. موندم چیکارشون کنم
نه واس چی به خونت تشنه باشم؟؟. اصن تشنم نیس که.. 
حقیقته ! موجود کیوتی هستی D:
نه دونگ سنگ کیوتم ! تو کی درد سرمون دادی !!!!!???!!?!
اره ... اوتاکو ها هر انیمه 13 یا 12 قسمتی رو تو یه روز میبینند . زیاد طول نمیکشه ... حداکثر چهار ساعت و بیست دقیقه اس.... 
اسم انیمه هایی ک معرفی میکنند رو یادداشت کن بیا بهم بگو چی بهت معرفی میکنند ک ی وقت نری یه انیمه بد ببینی ! اوکی ؟ 
خخخ ... دونگ سنگ کیوت خودمییییییییی 
اداره ی ارشاد رایان سنپای..زمانی که حس کنم از چیزی چندشم میشه دیگه ادامه نمیدم به دیدنش..منظورم توکیو غول نیستا..منظورم یه سری ژانر های دیگ اس
برای بار دوم نگین من کیوتم..خداااااا
چهار ساااععععععتتتتت؟؟؟..خشک نمیشین؟؟ببخشیدا ولی خب آدم فسیل میشه چارساعت پشت لپ تاپ..البته بر و بچ ما هم همینطورین..
دختره میگفت من پشت کامپیوتر میبینم خسته میشم میذارم کنار گوشیو بر میدارم تو اون میبینم..
اداره ی ارشاد ... !!!! D: وای خدا !
میگم کیوتی میگی نه !!!
عزیز من یه دوره ای معتاد کامپیوتر بودم و در 24 ساعت 8 الی 10 ساعت پای سیستم بودم !
تازه این الان ورژنیه که توی تَرک بوده ! :دی
خخخخخ
13 قسمت انیمه که چیزی نیست !
اگه اشتباه نکنم رکورد تعداد ایپزود هام در روز یا 35 بود یا 40 !
ینی نزدیک 12 ، 13 ساعت ... !
ببین انیمه وقتی جذاب باشه ، جدا شدن ازش واسم مثه نفس نکشیدن میمونه ! :دی
مرسی از نصیحت :))
الان نمیدونم چرا به شدت وسوسه شدم برم وان پیس رو ادامه بدم؟

وااااوووو .... تا کجا دیدید وان پیسو ؟
فکر کنم یبار بهم گفته بودید اما حافظه ماهی من فراموش کرده :دی
سلام دوست عزیز !
وبلاگت رو واقعا دوست دارم 
من خودم قبلا وبلاگ نویس بودم ولی به نظرم چند وقته وبلاگ دیگه طرفدار های خودشو نداره 
ولی وقتی وب تو رو دیدم دوباره ترقیب شدم وبلاگ درست کنم 
سلام :)
ممنونم ! خوشحالم ک وبمو دوست دارید ! 
بله بخاطر شبکه های مجازی مثل تلگرام و اینجور جا ها ، وبلاگ دیگه مثل قبل طرفدار نداره اما من وب نویسی رو خیلی دوست دارم ...
چ خوب ! خوشحال میشم اگه وب زدید آدرسشو بهم بدید !
تا 40 وان پیس دیدم ولی میگم داستانش برام اونجوری نبود که نگهم داره :(
با کاراکترا تاحالا ارتباط نگرفتم.
ااووووففف ! من جوری با کاراکترا ارتباط گرفتم که عمرا تا اخر عمرم بتونم جدا شم از وان پیس ! 
خب سلیقه های فرق میکنه ! تا قسمت چهل !! همممم پس فکر کنم لوفی هنوز وارد گرند لاین نشده !
در کل وان پیس برای من انیمه محشریه :)
من جاتون بودم ادامه اش میدادم ... چون خودم عاشق مبارزه های خفنم و مبارزه های وان پیس مخصوصا وقتی هاکیش فعال میشه اصلا مرز خفن بودن رو رد میکنه ! 
فک کردم تا قسمت آخر قرار نیس ب گرند لاین برسه!
یکم امیدوار شدم ادامه میدم...ناروتو هم بخاطر جنگای خفنش دوست داشتم :)))
نه اتفاقا زود وارد گرند لاین میشه چون داستان تازه از اونجا جدی میشه و حریفای قوی میفته بهش
سلام چطوری؟ یه سوال، اگه بخوایم پی دی اف به پاور تبدیل کنیم نمیشه؟
سلام خوبم
تو چطوری
نه ... باید مطالبشو کپی کنی تو پاور
ممنون
اخه کپی نمیشه
وقتی روی متنش کلیک میکنی برات نوشته ای میاد ؟
اگه میاد متنشو ببین چیه بهم بگو 
احتمال داره فایلش رو نوسینده اش قفل کرده باشه تا جلو کپی رو بگیره
نوشته نمیاد، ولی تو گزینه هایی که میاد کپی نداره
با گوشی داری کپی میکنی یا لپ تاپ ؟
با کامپیوتر
متنو انتخاب کن ، کلیک راست نکن برای کپی !
کنترل + سی رو بزن ... ببین نمیشه
اتفاق خاصی نیفتاد
بعد توی ورد یا پاور کنترل + v رو زدی ؟
وای قالبت عوض شده، فکر کردم وبلاگا اشتباه اومدم، مبارک باشه
خخخخخخ
مرسی
سلام، پاوره را امتحان کردم درست شد
دستت درد نکنه
عه ؟
خداروشکر 
خواهش میکنم رفیق
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اره، خیلی ذوق کردم چون باید 30 صفحه درست میکردم
ایشالا برا ****** جبران میکنم😂😂😂😂
وات د ..... ! 
گلم وات د فاززززززززز ؟ 😕 
البته اگه شیومین باشع من مشکلی ندارم 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عزیزم امر دیگه ای باشه
بالاخره شتریه که درهر خونه ای می خوابه، حالا یا شیومین یا اگه خدا نخواست ** ***** ****
اولا که ایشالله خدا میخواد !
دوما تو حالت خوب نیستا !!!!!!! :/
ما که بخیل نیستیم، ایشالا
اره اصن حالم خوب نیست، اعصاب ندارم، نمیدونم چه مرگیمه
همممم 
برو جواب اس ام اس منو بده اول :دی
دیدم اما ش ندارم، بذار از خانواده بپرسم خبر میدم
OK
رایان من نمیتونم بیام😐، تو و هاکو برین، خوش بگذره
ایشالا برا تولدم می بینمت

عههههههه ... چراااا !???
خب اگه نمیتونی اصرار نمیکنم اما کاش میشد بیای ...
ایشالله یه روز سه تایی میریم پرواز
خیلی دلم میخواست ببینمت، شرمنده دیگه
ولی شما برین
منم همینطور
دشمنت شرمنده
باشه گلم :)
ایشالله ی بار دیگه
راستی گفتی کلاس میری، پنج شنبه عصر ها که کلاس نداری؟؟؟؟؟؟
نه پنج شنبه ها عصر کلاس ندارم البته فعلا !
اگه بخوام برم کلاس کره ای مو ادامه بدم شاید تایمش اون موقع باشه 
خب به نظرم یا الان ادامش نده یا تایمشو یه جوری بذار پنج شنبه نیوفته
با تشکر😊
خخخخخ
امر دیگه !!!!!
ببینم چی میشه
عرضی نیست،نمیدونم درست نوشتم یا نه😕
ببینم چی میشه نداریم، لطفا اعصاب منا خورد نکن😊

:/
خدا شفای عاجل عطا کنه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
شما که در این روابط سررشته داری، میخوام بدونم اصن میشه آدم تولد بگیره، **** **** *********
نه واقعا سرت به ی جایی خونده !
فکر کنم فشار امتحانا خیلی زیاد بوده !
تزوکا !!!
پاشو برو ی لیوان آب بخور ... از این ستون به اون ستون فرجه !
فشار امتحانا، فشار نمرات امتحانا، فشار خانواده، فشار دوستان، فشار............
اصن دارم له میشم زیر این همه فشار، دیگه فرجی نیست
عه !
نه زود نا امید نشو ... نمره های منو ببینی شاااااااااااخ در میاری :دی
پایین ترین نمره های عمرمو گرفتم ! :دی
من اتفاقا نمره پایین 19 نداشتم اما بعضیاش خداوکیلی به ناحق کم شدم، براهمین دارم حرص میخورم
تو دیگه چرا کم شدی؟
بعله :/ 
هه هه ... من امسال نابووووودم
خسته نباشی عزیزم
رایان حالا بی شوخی تا جایی که برات مقدوره کلاستو برا پنج شنبه ها ننداز
خخخخ
باشه سعی میکنم
هوی این چه انیمه ایه؟
وان پیییییس
😃اسپویلر یه اخطاری چیزی میزدی
:/
امروز آفتاب از کدوم ور در اومده ؟!
پادشاه اسپویلر ها داره میگه چرا اخطار اسپویل نزدی !!!!?!??
تو یکی داماره !  باکاسوگی
واااایییی کورازوووونننممممممم! من خیییلی سرش گریه کردممم لعنتییییییی! واااییی واااقعا دوستش داشتمممممم
عاغا چیزه ... من میدونم چ اتفاقی واسش میوفته چون برام اسپویل شده
ولی جانه من ی وخ اسپول نکنید !!!! چون توی انیمه هنوز نرسیدم بهش 
وااایییی من خیلی دوسش دارم
خیلی زیاد .... چرا کسایی ک من دوس دارم اینطوری میشند ؟ اون از ایس اینم ک از کورازون
سلام اگه الان زنده بود کاراکتر خوبی میشد در کنار لا حیف که کشته شد خخخخخ
قدری سر مرگش زجه زدم ، که یکی از اعضای خانواده ک شاهد زجه زدن هام بود اومد دست رو شونه ام گذاشت گفت چرا داری خودزنی میکنی !!!
ینی ب قدرت تصمیم گیری اودا در نابودی امید و زندگانی فن ها ایمان اوردم . نمیکشه نمیکشه وقتی میکشه لامصب جوری میکشه که فقط دلت میخواد همون لحظه جون بدی :/

تنکیووووو رایانا*-* پانداها خیلی باحالن^_^
خخخ ... آره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan