I ❤ Anime

(1) تصاویر Trafalgar Law ( انیمه One Piece )

بعله D:

من توی وان پیس خیلی ها رو دوست دارم !

ایس ، ترافالگار ، میهاک ، زورو ، دوفلامینگو ، شانکس ، یوزتاس ، کروکودایل و در آینده هم قرار بیشتر بشند.

وان پیس کلا انیمه ایه که هر آرکی یکی دو تا کاراکتر خفن نشون میده و فن ها رو با خاک یکسان میکنه !

البته بگذریم از آرک "شابوندی" که معنای کامل آسفالت شدم :دی

این آرکی بود که ترافالگار لاو اومد ، یوزتاس اومد ، هاوکینز اومد ، پادشاه تاریک سیلورز ریلی اومد و با هاکیش کیش و مات کرد همه رو ...لوفی هم که زحمت سلستیال دراگُن ها رو کشید و خیلی اتفاقات دیگه .

بعد هم که ... بگذریم ! زیاد اسپویل کردم واستون :دی

و اما ... ترافالگار لاو !

اگه بگم عاشقشم دروغ نگفتم چون این بشر دقیقا نسخه ایه که من دوست داشتم اگه پسر باشم این مدلی باشم و اعتراف میکنم COOL ترین کاراکتر انیمه ای ک تا حالا دیدم !

حالا فاکتور بگیریم از دوبلور فوق العاده اش ینی هیروشی کامیا ( دوبلور آکاشی - بسکتبال کوروکو - / دوبلور ایزایا - دورارارا - ) ، خیلی طراحیش عالیه !

دو تا ویژگی توی طراحیش فوووووق العاده چشم منو گرفت :

1. تتوی D E A T H روی انگشتاش

2. جای رد پاهایی که روی لباس و کلاهشه

و کلا لاو آدمیه که محاله ببینیش و فنش نشی !

پ.ن 1 : به اوتاکوهایی که وان پیس رو ندیدن پیشنهاد میکنم این انیمه رو حتما ببینید.

وان پیس انیمه نیست باور کنید ! زندگی یادمون میده ...

پ.ن 2 : همکلاسی ها و دوستان عزیز :دی ایشون علت و دلیل اینه که من حدود دو سالیه رو دستام D E A T H مینویسم :دی

پ.ن 3 : عکس اولین پست وبم هم ایشون هستند :دی

برید ادامه برای تصاویر






https://www.uplooder.net/img/image/48/beb8de2bccbaff543c6d44fabbe2ee03/9dae3320b8d83bfb79fdd1ad0d22b0e7.jpg

https://www.uplooder.net/img/image/44/3c9d1d2cdde20f9a9224dce37e058062/87a85a37309786e2e31be4be99c6c4e1.jpg

https://www.uplooder.net/img/image/46/f585b5d88f06aac06de18f3074fb2b0d/250bb2e2e4b12208a8bab891df0a820f.jpg









https://www.uplooder.net/img/image/12/107f0309cead9cfe40f132cdb4ec3de2/f61fbc93ffa9ac60dd1ba972a6038400.jpg
https://www.uplooder.net/img/image/76/e7bb0d15c1d7f94e10ffba8b7ea2312f/5d4c7e32dc1a2b50e4030fcf5a4d35f0.jpg

https://www.uplooder.net/img/image/26/6ca6138ce7693001dbaec640f8624413/765cf55ef5d49927c687baf616d6dcc0.jpg

https://www.uplooder.net/img/image/30/dcd67e9457bd64523deff063703a59ec/e499cca922b8f3b60dc4d892bfc8df1f.jpg

https://www.uplooder.net/img/image/37/9048c21145eef7eedacd54c510ed390c/Trafalgar-D-Water-Law-YFgu8UVYp-b.jpg





جدا!؟ *-*
منم یکی دوساله رو انگشتام death مینویسم، گرچه دلیلش این نیست و برمیگرده به "رسویدا" .-.
مگه رسویدا یعنی چی؟
رسویدا یه شخصیت خیالی و من درآوردیه که حتی براش داستانم نساختم مثل بقیه شخصیتام!!
 فقط خیلی رو احساساتش زوم کردم...
اها
من تا الان فکر می کردم شما پسرید0_0
عادیه !
خیلی فکر میکنن من پسرم
سوباراشی انیکی عالی بود عالی فکر کنم یکی از شخصیت های مورد علاقم بشه 
عاشق خالکوبیاشم 
اریگاتو
ااااااخخخخخ عشق است و خالکوبی هاش
باورت میشه هنوز ندیدمش عاشق ترا شدم  
من دوک سنه 
خلاصله موندم چجوری وان پیس رو قسمتاشو ببینم 
اوه ! ببینش چی میشی پس !!!
خخخ
چه باحاله واقعنی*-* مرسی فدات واقعن عکسای قشنگین
خواهش میشه عزیزم
مرسی بابت کامنتات

سلام. منم از لاو خوشم میاد🤗 شخصیت خفنی داره. هر چند بعد از قاطی شدن با لوفی خونسردیشو برای همیشه از دست داد🤣

اما همیشه برام سوال بود که چرا بعد از اسم اشخاص پسوند "یا" اضافه میکنه🤔

لا عشقههههههههههههههههه
از بهترین کاراکترای وان پیسه بنظرم!
انیمه زیاااااد که ببینی متوجه میشی که برای خاص کردن بعضی کاراکترها، بهشون ویژگی هایی اختصاص میدن!
مثلا تو انیمه کوروکو نو بسکه، کیسه همیشه بعد از اسم ها "چی" اضافه میکنه. مثلا آئومینه چی، کوروچی.... اینطوریا!

سلام ، ولی راست میگی منم شخصیت مورد علاقم لاو الان تو ارک پانک هازاردم خیلی شخصیت باحالیه ممنون از عکسلت عالین👌

لاو عالللللیه... پانک هازاردید از آرکای مورد علاقمه چون لاو توش زیاد بود. آرک بعدی، درسورزا هم فوق العاده خواهد بود. ^^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

منم عاشقشم. یعنی میمیرم واسش .😍😍 تو درسورزا خیلی باحال بود. هر چنر بدبخت خیلی اذیتش کردن. ******** **** ********** ***** *** ***

اسپویلتو پاک کردمXD
به فنهاش سکته قلبی وارد نشه ی وخ

سلام دوباره الان رسیدم به درسروزا اوایلشم تازه رسیدن به گرین بیت خیلی شخصیت خوبیه و منم مثل شما اگه پسر بودم دلم میخواست مثل اون باشم 

با درسورزا خیلی حال کردم. آرک طولانی ای بود اما عالی بود.

من دخترم!

سلام سه باره میدونم دخترین ! یه جا گفتین اگه پسر بودم دلم میخواست شبیه لاو باشم منم حرفتونو تایید کردم نظر منم همینه 😅الان تو درسروزام فوق العاده است امیدوارم سریع به فلش بکش برسم .

آها ... 😅 یس یس^^

وای فلش بکاش.... چقدر زار زدم

سلام بازم ، چرا زار زدین ؟ وااای خدا جووون دارم از کنجکاوی میمیرم !

 

سلام^^
نهههههه اسپویل نمیکنم! یکی از قشنگ ترین بک استوری ها رو Law داره
به آخرای آرک ک برسید متوجه میشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan