I ❤ Anime

کلود با کدوم رنگ مو و چشم؟

سلام به دوستان خوبم....امروز با یه نظرسنجی دیگه در مورد اف اف اومدم در مورد کلود.

شما کلود رو تو کدوم حالت بیشتر دوست دارید؟حتی کسایی هم که این انیمه رو نمیشناسند میتونند نظر خودشون رو هم از روی قیافه بگیند^_&

1-کلود با موهای طلایی و چشمای آبی

2-کلود با موهای نقره ای و چشمای قرمز

خوش حال میشم که نظرتونو بهم بگید

 https://www.uplooder.net/img/image/74/b71a1bc0149c5a7dd78ab27b3192aa37/Ff7ac-cloud-render.jpg https://www.uplooder.net/img/image/14/992eb9123ffc7d9c6a1626feff21de23/cloud-strife-silver-hair-by-ryumakkuro-d4denbp.jpg
با موهای طلایی و چشمای ابی 
از اونجایی ک من کلا موی نقره ای دوست دارم میگم با موهای نقره ای و چشمای قرمز
راستی در مورد اون نظر خصوصیت 
لازم نبود ک خصوصی بفرستی من در هر حال از حرف شما ناراحت نشدم اما نظرات افراد متفاوته ... کلود کسی بود که نزدیکانشو از دست داد اما دوباره تلاش کرد تا همه چیزشو بدست بیاره ... کلود جزو معروف ترین و برترین کاراکتر های اف اف هست ... من هم اول از طرفدارای سرسخت کلود بودم اما بعد ازش متنفر شدم ... ولی بعد به خودم گفتم حتما ی دلیلی داشت ک زک تمام قدرتشو ب کلود داد و حتی شمشیر انجیل رو هم ک خیلی براش مهم بود ب کلود داد واسه همین دیگه ازش متنفر نیستم اما ازش خوشم هم نمیاد . من قصد توهین ندارم . به هیچ وجه اما همونطور ک ما با برخورد به یه ادم جدید ، غذای جدید و کلا هر چیزی یا ازش خوشمون نمیاد یا خوشمون میاد ... اینم مثل همونه . اگه من بگم از فلان چیز خوشم نمیاد یا حتی بدم میاد ، این ی نظر شخصیه و توهین نیست 
برادر کلود جان :دی شما هم ببخش اگه ناراحت شدی
باشه ^_^ نه من ناراحت نشدم فقط موضوعی بود که باید بهت میگفتم اری اری بنده برادر کلود هستم اری اری :دی 
ممنون که گفتی ... البته وقتی برادر کلود منظورم خود کلود بود ^^
اما به هر حال امیدوارم هم شما هم کلود ببخشند
خخخخخخخ نه بابا n_n
^^
اصلش جذاب تر و باحال تره ... اون یکی شبیه خون اشاما شده
خب من چون خوناشام دوست دارم گفتم دیگه ..
  😅
اااا ... خخخ ... نمیدونستم ... پس جفتشون قشنگن :)
خخخخ
اره هر دوتاشون خوبن
اولی معصوم تر وقشنگ تره^^
^^
راستی رایان چان ممنون که توی مسابقه شرکت کردی:دی
مسابقه سختیه :/ من هنوز نتونستم ی عکس مناسب انتخاب کنم :|
آره باید اعتراف کنم سخته:دی
ولی من میدونم که میتونید:دی
فقط خیلی به خودت شخت نگیر توی عکس پیدا کردن^^
خخخخخ اوکی .
 من می گم با موها طلایی و چای آبی . تو دومیه انگار خون اشامه 😃😃
سلام.به نظر من با موهای طلایی و چشای آبی خوشگله
ممنون بابت کامنت

سلاااام

پیلیز هلپ می🥺

من میخوام انیمه های فاینال فانتزی رو ببینم...از اولش...منتهانمیدونم از کجا میشه دان کنم🥺

میشه راهنماییم کنی؟💜💜💜

سلام. فاینال فانتزی در کل یک مجموعه بازیه اما برای بعضی از سری هاش، انیمه های سینمایی یا سریالی هم ساخته شده.
من این ترتیب رو به شما پیشنهاد میکنم
The Spirits Within رو اول ببینید. داستان این جدائه.
بعد برای دیدن انیمه های سری 7 فاینال فانتزی
اول
Advent Children رو ببینید تا با داستان این سری و بعضی کاراکتر ها آشنا بشید. (حواستون باشه که Advent Children ی ببینید که جلوش نوشته باشه، complete. چون این نسخه یه سری سکانسایی داره که توی نسخه قبلیش نبود.)
بعد On The Way To Smile رو ببینید ک گذشته دنزل رو نشون میده.
بعد The Last Order رو ببنید که به اتفاقاتی که توی Crisis core افتاده اشاره میکنه.
بعد Dirge of Cerberus رو ببینید ک گذشته وینسنته.

بعد انیمه های مربوط به سری 15 هست.
اول Kingsglaive رو ببینید تا با دنیای این سری آشنا بشید.
بعد Brothehood رو ببینید. تا با کاراکترای اصلی این مجموعه ینی ناکتیس و رفقاش آشنا بشید.
بعد Ardyn prologue رو ببینید که گذشته آردین رو نشون میده که توی Kingsglaive باهاش آشنا شدید.

انیمه های دیگه ای هم از فاینال هست که معروفیت کمتری دارن.
مثل Final Fantasy Unlimited و Final Fantay Legend of the Crystals که داستان سری 5 فاینال رو نشون میده.

میتونید خیلی هاشو از اینجا دانلود کنید
https://anime-list6.pw/search?type=anime&s=final+fantasy
اما برای بقیه اش باید سایتای دیگه رو بگردید.

مرسیییییییییی💜💜💜

من ۵ سالم که بوده یه پارت از فاینال رو دیدم....همونجا برای تمام عمرم رو کلود کراش زدم...

بازم مرسیییییییییی💜💜💜💜

خواهش میکنم :)
اوه ... عشق در یک نگاه بوده پس
بازم خواهش میکنم

بازم یه سوال دیگه😅

مجموعه ی بازیشو از کجا پیدا کنم؟

بازیاش فقط برای ویندوزه یا اندرویدم داره؟میدونی؟🥺

پلتفرم های مختلف میخورن!
معمولا بازی هاش پلی استیشن خورن... بعضی هاشون برا پی سی هم هست. بعضی هاشونم سوییچ میخواد که خب خوشبختانه شبیه سازشون رو برای کسایی که سوییچ ندارن روی پی سی زدن.
شما پلتفرمت چیه؟ رو چی معمولا بازی میکنی؟

من کلا طرفدار کاداج و داداشاشم ولی کلودم دوست دارم به نظر من با موهای طلایی و چشمای ابی بهتره ولی اگه از یه شخصیته دیگه نگاهش کنیم مو ی نقره ای و چشم قرمزم بهش می خوره، ولی من کاداجو از همه بیشتر دوست دارم

😍😍😍😍💌❤💕💓

^^
تشکر بابت شرکت در نظر سنجی

موهای نقره ای با چشمای قرمز 😍😍 من عاشق موهای نقره ایم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan