I ❤ Anime

برترین انیمه های جهان که حتما باید آنها را ببینید !

تادایماااااااااا ... ^w^

مینا سان هیساشی بوری دس ^^

اوگن کی دس کا ؟! ^^

در این پست من انیمه هایی ها رو معرفی کردم که بیشترین طرفدار رو در جهان دارند . دوستان ، ممکنه بعضی از این انیمه ها امتیاز بالایی هم نداشته باشند اما طرفدار زیادی بین اوتاکو ها داشته باشند .



One Piece / وان پیس


انیمه ای با ژانر اکشن و ماجراجویی که در مورد دنیای دزدان دریایست . پادشاه دزدان دریایی قبل از اعدامش به تمام دزدان دریایی اعلام میکند که در دنیا گنج بزرگی به نام وان پیس وجود داد و از آن موقع به بعد ، بدست آوردن این گنج آرزوی دزدان دریایی میشود Monkey D. Luffy نیز یکی از دزدان دریایی ایست که بدست آوردن " وان پیس " را هدف خود قرار داده و وارد دنیایی پر از خطر و ماجراجویی های بزرگ میشود ...
این انیمه ، طولانی ترین انیمه دنیاست که تا کنون بیش از 800 قسمت داشته و هنوز هم آنگوئینگ میباشد .
مانگاکا : Eiichiro Oda
سال انتشار : 1999
( نمیتونم واسش کار گردان بنویسم چون هر چند وقت یکبار کارگردانش عوض میشه )

Naruto/ ناروتو

انیمه ای با ژانر اکشن و فانتزی ، که در مورد دنیای نینجا ها و شینوبی هاست . وقتی یک روباه قدرتمند به اسم " نه دم " به کونوها ؛ دهکده مخفی برگ در سرزمین آتش که یکی از 5 قلمرو عظیم شینوبی هاست حمله میکند ، رهبر دهکده کونوها ؛ هوگاکه چهارم آن روباه را در بدن پسر تازه به دنیا آمده اش یعنی ناروتو اوزوماکی قفل میکند و به این ترتیب سرنوشت ناروتو کاملا تغیر میکند .
جزو پر طرفدار ترین انیمه های دنیاست ... ^^ تا حالا دو تا فصل داشته که فصل اولش Naruto و فصل دومش Naruto: Shippuden نام داره
مانگاکا : Masashi Kishimoto
سال انتشار فصل اول : 2002 تا 2007 ( 220 قسمت )
سال انتشار فصل دوم : 2007 تا 2017 ( 500 قسمت )
( نمیتونم واسش کار گردان بنویسم چون هر چند وقت یکبار کارگردانش عوض میشه )

Fairy Tail / فری تیل


انیمه ای با ژانر اکشن ، درام ، فانتزی و ماجراجویانه است که داستان این انیمه در سرزمینی به نام " آسو راندو - سرزمین زمین - " که یک دنیای جادوگریه اتفاق میفته . لوسی دختریه که برای اینکه جادوگر معروفی بشه به دنبال یکی از معروف ترین گروه های جادوگری یعنی فری میره . در راه توسط فرد شیادی که خودشو یکی از اعضای فری تیل معرفی کرده دزدیده میشه اما توسط Natsu Dragneel که یکی از اعضای واقعی فیری تیله نجات داده میشه و به گروه فری تیل دعوت میشه .
انیمه ایه که طراحی خیلی زیبایی داره و جامعه اوتاکو خیلی طرفدارشن.
مانگاکا : Hiro Mashima
سال انتشار : 2009 ( 277 قسمت )

Bleach / بلیچ

انیمه ای با ژانر اکشن ، ماوراطبیعی و ماجراجویانه که در باره ی بلیچ ماجراهای پسری دبیرستانی به نام ایچیگو کوروساکی است که توانایی دیدن ارواح را دارد. زندگی وی با برخورد با یک شینیگامی یا خدای مرگ که بر جریان گذر ارواح از دنیای انسانها به دنیای بعد از مرگ نظارت می‌کنند بکلی دگرگون می‌شود. ایچیگو با روکیا کوچیکی که یک شینیگامی و بدنبال یک هولو (یک روح گمگشته شرور) است، برخورد می‌کند. روکیا در حین نبرد با هولو بسختی مجروح می‌شود و بعنوان راه حل سعی می‌کند تا نیمی از ریاتسو (به انگلیسی: Reiatsu) یا نیروی روح خود را به ایچیگو بدهد تا او را قادر به نابودی هولو بسازد ولی در اتفاقی عجیب ایچیگو با گرفتن تقریباً تمامی نیروی روکیا تبدیل به یک شینیگامی می‌شود و می‌تواند براحتی هولو را شکست دهد. روکیا که بیشتر نیروی خود را از دست داده است مجبور است مدتی در دنیای انسان‌ها ماندگار شود تا بتواند نیروی خود را بازیابد. در همین حین ایچیگو هم مجبور است بجای روکیا وظیفه شینیگامی بودن را بر عهده بگیرد و با نبرد با هولوهای متعدد ارواح انسانها را به دنیای بعد از مرگ که جامعه ارواح نام دارد رهنمون کند.
مانگاکا : Tite Kubo
سال انتشار : 2004 تا 2012 ( 336 قسمت )

وان پانچ من/ One-Punch Man

انیمه ای با ژانر اکشن و ابرقهرمانی که درکلان‌شهری خیالی به نام «شهر زی» روایت می‌شود و دربارهٔ ابرقهرمانی به نام سایتاما است که به قدری سخت تمرین کرده‌است که به مرور زمان موهای سرش کم‌کم شروع به ریزش کرده و در نهایت به‌طور کامل کچل شده است. او می‌تواند بر هر دشمنی تنها با یک مشت غلبه کند، و بدلیل اینکه بسیار قدرتمند است و قادر است به راحتی حریفانش را شکست دهد این قضیه برایش خسته‌کننده شده و به دنبال پیداکردن حریفی قوی‌تر از خود رفت که بتواند با او مبارزه کند.
مانگاکا : One
سال انتشار : 2015 ( 12 قسمت + 6 تا OVA )

Hunter x Hunter / هانتر x هانتر

انیمه ای با ژانر اکشن ، ماجراجویی و ماورطبیعی که داستانش در مورد پسریه به اسم گوُن (Gon) که دنبال پدرش جینگ میگرده که یه شکارچی یا همون هانتر خیلی معروف و قوی ایه . گون برای اینکه پدرشو پیدا کنه تصمیم میگیره یک هانتر بشه و برای همین سفر بزرگی رو شروع میکنه .
این انیمه دو سری داره . یکی سری نئونه که سال 1999 ساخته شده و یکی سری جدیدشه که سال 2011 ساخته شده.
مانگاکا : Yoshihiro Togashi
سال انتشار سری نئون : 1999
سال انتشار سری جدید : 2011

Code Geass / کد گیاس


انیمه ای با ژانر تخیلی ، درام ، مکا و اکشن و تاریخی که در مورد شاهزاده سابق بریتانیا، لولوش لامپروژ است که صاحب قدرت فوق‌العاده‌ای به نام گیاس می‌شود و تصمیم می‌گیرد از این نیرو برای نابودی امپراتوری مقدس بریتانیا استفاده کند.
این انیمه دارای دو فصله که فصل اولش Code Geass: Lelouch of the Rebellion و فصل دومش Code Geass: Lelouch of the Rebellion R2 نام داره .
مانگاکا : ! Majiko
داستان اصلی توسط : Gorō Taniguchiو Ichirō Ōkouchi
سال انتشار فصل اول : 2006 تا 2007 ( 25 قسمت )
سال انتشار فصل دوم :  آپریل 2008 تا سپتامبر 2008 ( 25 قسمت )
کارگردان : Gorō Taniguchi

Fullmetal Alchemist  / کیمیاگر تمام فلزی


انیمه ای با ژانر اکشن ، علمی فانتزی و ماجراجویانه است . دستان این انیمه درباره ی دو برادر به نام‌های اِدوارد و آلفونسو الریک، پس از مرگ مادرشان تصمیم می‌گیرند که وی را با کیمیاگری حیات دوباره ببخشند. به علت «قانون تبادل برابر» در کیمیاگری، آلفونسو کل بدنش و اِدوارد یک پای خود را از دست می‌دهد، و خود فرایند زنده‌سازی نیز با شکست کامل مواجه می‌شود. اِدوارد فداکاری می‌کند و دست راست خود را قربانی کرده تا روح برادر خود را درون یک زره قرار دهد. دو برادر برای بدست آوردن بدن‌های سابقشان، در جستجوی سنگ کیمیاگری روستای محل تولدشان را ترک می‌کنند.
انیمه اش دو سری داره . سری Fullmetal Alchemist و سری دوم یعنی Fullmetal Alchemist: Brotherhood
مانگاکا : Hiromu Arakawa
سال انتشار سری کیمیاگر تمام فلزی : 2003 تا 2004 ( 51 قسمت )
سال انتشار سری کیمیاگر تمام فلزی : برادری : 2009 تا 2010 ( 64 قسمت )
کارگردان سری اول : Seiji Mizushima
کارگردان سری دوم : Yasuhiro Irie

Soul Eater / روح خور


انیمه ای با ژانر اکشن ، ماجراجویانه و ماورء طبیعی است . داستان این انیمه در آکادمی سلاح مرگبار یا به اختصار " DWMA " که شهری تخیلی در نوادا در ایالات متحده آمریکا است صورت میگیرد. این آکادمی فقط مخصوص شینیگامی ها ( در فرهنگ ژاپن به معنای خدای مرگ میباشد ) است .
مانگاکا : Atsushi Ōkubo
سال انتشار : 2008 تا 2009 ( 51 قسمت )
کارگردان : Takuya Igarashi

Dragon Ball / دراگون بال


انیمه ای با ژانر هنرهای رزمی و عملی تخیلی است. از روی مانگای این انیمه دو سری انیمه ساخته شده. هر دوم سری توسط کمپانی Toei Animation ساخته شده که سری اول Dragon Ball و سری دوم Dragon Ball Z نام داره که از سال 1986 تا 1996 بخش شده . همچنین دو سری با نام های Dragon Ball GT از سال 1996 تا 1997 و سری Dragon Ball Super در سال 2015 در ژاپن پخش شدند . از سال 2009 تا 2015 سری دیگه ای از این  بخش شد که کل انیمه رو با سرعت بیشتری جلو برد که تحت عنوان Dragon Ball Kai شناخته میشه .
مانگاکا :Akira Toriyama
سال انتشار مجموعه دراگون بال : 1986 تا 1989 (153 قسمت )
سال انتشار مجموعه دراگون بال زد : 1989 تا 1996 ( 291 قسمت )
سال انتشار مجموعه دراگون بال جی تی : 1996 تا 1997 ( 664 قسمت )
سال انتشار مجموعه دراگون بال سوپر : 2015  - این مجموعه هنوز آنگوئینگه و بیش از 100 قسمت داره -

کارگردان :

Attack on Titan / حمله به تایتان



Sword Art Online / هنر شمشیر زنی آنلاین

انیمه ای با ژآنر عاشقانه ، اکشن و ماجرایویانه که طرفداران بسیار زیادی دارد .

در سال ۲۰۲۲، یک بازی واقعیت مجازی با نام هنر شمشیرزنی آنلاین رونمایی می‌شود که بازیکنان آن با گذاشتن کلاهی بر سر که با عصب‌های گردن ارتباط برقرار می‌کند(نروگیر به انگلیسی:NeroGir) می‌توانند به دنیای مجازی بازی که آینکرد (Aincrad) نامیده می‌شود منتقل شوند. آینکرد، قلعه فلزی بزرگی است که در میان آسمان شناور است و دارای صد طبقه می‌باشد. هر یک از طبقه‌های آن ممکن است دارای جنگل‌ها، کوه‌ها، دریاچه‌ها، زیرزمین‌ها و مراحل پنهان مختلفی باشد. در این طبقه‌ها جانوران و دیوهایی هستند که بازیکن با نابود کردن آن‌ها تجربه و امتیاز بدست می‌آورد. برای رفتن به طبقه بالاتر باید غول آخر مرحله را شکست داد که در آخرین مکان طبقه قرار دارد.

در ۶ نوامبر ۲۰۲۲ تمام بازیکنان برای اولین بار پس از آزمایش نسخه بتای آن، به بازی متصل می‌شوند اما متوجه می‌شوند که دکمه‌ای برای خروج از بازی وجود ندارد. کایابا آکیهیکو، سازنده بازی، به آنها اطلاع می‌دهد که برای خروج از بازی باید تمامی ۱۰۰ مرحله بازی را فتح کنند (۱۰۰ طبقه بازی) و در این بین هرکس که آواتارش بمیرد در دنیای واقعی نیز کلاهش با فرستادن فرکانسی به سرش او را می‌کشد. همچنین در صورتی که در دنیای واقعی کسی کلاه را از سر آن‌ها بردارد باعث مرگ آنها می‌شود.

داستان درباره چگونگی برخورد ۱۰ هزار بازیکن بازی با این مسئله و گذر سال‌هایی است که با جنگ و فتح طبقه‌های قلعه آینکرد می‌گذرد. نقش اصلی این داستان و انیمه، پسر جوانی با نام کیریتو (Kirito) است که به زودی با دختر جوانی به نام آسونا (Asuna) نیز آشنا می‌شود.

این انیمه 2 فصل داره .

سال انتشار فصل اول : جولای 2012 تا دسامبر 2012 ( 24 قسمت )

سال انتشار فصل دوم : جولای 2014 تا دسامبر 2014 ( 24 قسمت )

کارگردان : Tomohiko Itō


Cowboy Bebop / کابوی بیباپ


انیمه ای با ژآنر وسترن که فضایی آخر زمانی داره . داستان این انیمه در سال 2071 اتفاق میفته وقتی که جمعیت اونقدر زیاد میشه که مردم حتی روی قمر های منظومه شمسی هم زندگی میکنند . در این دوره جرم و جنایت زیاد میشه برای همین برای کسایی که این جنایت کاران رو دستگیر کنند جایزه ای در نظر گرفته میشه . این افراد که مجرم ها رو دست گیرم میکنند و اونها رو زنده به پلیس ISSP منظومه شمسی یا به اختصار " ISSP " تحویل میدند Cowboy نامیده میشند.
مانگاکا : Yutaka Nanten
سال انتشار : 1998 تا 1999 ( 26 قسمت )
کاگردان : Shinichirō Watanabe

Death Note / دفترچه مرگ



شاهکار دنیای اوتاکو ها این انیمه است . دفترچه مرگ رو به همه پیشنهاد میکنم .

Psycho-Pass / روانی


انیمه ای با ژانر آینده و جنایی . داستان سایکو-پاس در آینده رخ می‌دهد جایی که امکان اندازه‌گیری حالت روحی و شخصیتی انسان‌ها و همچنین احتمال ارتکاب جرم رو برای هر فرد فقط با استفاده از تصویربرداری از مغز او و پردازش آن تصویر در قالب اعداد و ارقام تعیین می‌کند. این بدین معنی است که فکر کردن به ارتکاب جرم، فرد را مجرم تلقی کرده در نتیجه مجرم قبل از ارتکاب جرم شناخته شده و بوسیله سلاحی ویژه به نام دومینیتور که طوری طراحی شده که فقط به مجرمینی با ضریب جرم بالاتر از حد مجاز شلیک کرده و آن‌ها را مجازات می‌کند. کسانی که ضریب جرم بالاتر از حد مجاز داشته باشند در جامعه جایی ندارند و باید از بین بروند. داستان درباره دختری است که به تازگی عضو نیروی امنیتی عمومی شده‌است. این نیروی امنیتی نیز خود به دو دسته تقسیم می‌شود: دسته اول مجری‌ها هستند که خود مجرم‌هایی ماهر بوده، که ضریب جرم آن‌ها از حد طبیعی بالاتر است و وظیفه درگیری و مجازات مجرین در گروه را بر عهده دارند. درک بالای مجری‌ها از جرم و جنایت باعث شده تا بهترین انتخاب برای به دام انداختن مجرمین دیگر باشند، اما چون احتمال اینکه خود مجری‌ها تبدیل به مجرمین شوند زیاد است به همین دلیل دسته دومی که کاراگاهان هستند بوجود آمده است. وظیفه کاراگاهان همراهی و نظارت بر کار مجری‌ها است. آن‌ها حتی می‌توانند در مواقع اضطراری از دومینیتور خود علیه مجری‌ها استفاده کنند.

سال انتشار فصل اول : 2012 تا 2013 ( 22 قسمت )
سال انتشار فصل دوم : اکتبر 2014 تا دسامبر 2014 ( 11 قسمت )
کارگردان :  Katsuyuki Motohiro / Naoyoshi Shiotani

Yu Yu Hakusho / یو یو هاکوشو


انیمه ای با ژانر ماوراء طبیعی و اکشن که در مورد پسری به اسم Yusuke Urameshi است که در حین نجات دادن جان پسر بچه ای با ماشینی تصادف کرده و کشته میشود اما روح وی توسط Botan نجات داده میشود . Botan مسئول انتقال روح ها از دنیای انسان ها به دنیای زیرین است . جایی که ارواح انسان ها مورد قضاوت قرار میگیرند تا بر اساس اعمالشان به بهشت یا جهنم بروند . Botan به او اطلاع میدهد که عمل شجاعانه اش حتی دنیای زیرین را هم تعجب زده کرده است و هنوز جایی برای او در بهشت یا جهنم ساخته نشده . به این ترتیب Koenma که پسر Enma ؛ پادشاه دنیای زیرین است به Yusuke  شانسی میدهد تا به بدنش باز گردد اما برای این کار باید چند تست را پشت سر بگذارد .
مانگاکا : Yoshihiro Togashi
سال انتشار : 1992 تا 1994 ( 112 قسمت )
کارگردان : Noriyuki Abe


InuYasha / اینویاشا


انیمه ای با ژآنر اکشن ، کمدی ، رومنس و ماوراطبیعی است . اینویاشا یک اهریمن دورگه (Half Blood Demon) است که پدرش یک اهریمن سگ و مادرش انسان بوده است. اینویاشا در صدد بدست آوردن جواهر مقدس (Sacred Jewel) برای تبدیل شدن به یک اهریمن کامل بود که در این میان با کاهن زنی به نام کیکیو آشنا می‌شود و به او دل می بندد اما به خاطر حقهٔ ناروکو (نیمه اهریمن و ضد قهرمان داستان) آندو به هم خیانت می‌کنند و اینو یاشا به وسیله تیر جادویی کیکیو به درختی دوخته شده و به خواب ابدی فرو میرود.

پنجاه سال بعد این تیر به وسیله کاگومه از بدن او جدا می‌شود و دوباره آزاد می‌گردد و به همراه کاگومه، شپیو، میراکو و سانگا به دنبال یافتن تکه‌های پراکنده شده جواهر مقدس و همچنین نابود کردن نوراکو سفرشان را آغاز می‌کنند.

مانگاکا :Rumiko Takahashi
سال انتشار فصل اول : 2000 تا 2004 ( 167 قسمت )
سال انتشار فصل دوم : 2009 تا 2010 ( 29 قسمت )
کارگردان فصل اول : اساشی ایکِدا (قسمت ۴۴-۱)  / یاسونائو آئوکی (۴۴ به بعد)
کارگردان فصل دوم : یاسونائو آئوکی

 Angel Beats / تپش های قلب یک فرشته



زیبا ترین انیمه زندگیم این انیمه است که دیدگاهمو نسبت به زندگی عوض کرد.

Steins;Gate / دوازه مقدس





Yu-Gi-Oh! / یو-گی-اوه !


Rrouni Kenshin / سامورایی سرگردان کنشین



Tokyo Ghoul / غول توکیو


شاهکاری آغشته به داستانی تراژدی ...

Blue Exorcist / جنگیر آبی


Guilty Crown / تاج گناهکار


Another / دیگری


D. Gray-Man / دی. گری-من



مطمعنا آثار زیبا و شاهکار های دنیای ما اوتاکو ها خیلی از اینها بیشتره . اما انرژی و حوصله بنده کفاف نداد برای همه شون خلاصه پیدا و یا ترجمه پیدا کنم . دانلود هر کدوم از این انیمه ها رو اگه خواستید بگید تا بزارم ^^
وااهاهای اصلا عالیی اولین نظرو من دادم ویییییی خیلی خوش حالم یک دوست اوتاکویی پیدا کردم ویییییی یوروشگو میتونی الینا' رینکا ' یا می یا ریکا یا هرچیزیکه دوست داری صدا کنیییی^_^ ^_^ 
:) آریگاتو رینکا چان ....
هاااای یوروشکو اونگای شیماس ^^ 
شما هم میتونی منو رایان یا دانته صدا کنی 
پس دانته _ چان n_n 
اوکی
ظاهرا اون crown(تاج) رو با clown(دلقک) اشتباه گرفتین
مطلب عالیییی ای بود ممنون ^-^ بلاگتون هم محشره
ممنون ک گفتید
همش درست ولی بهترین انیمه را یادت رفت
:/ گینتاما ؟
بهله پ چی؟
:/ از این انیمه خیلی چیزا رو باید فاکتور بگیری ک بره تو لیست برترین ها
بهله پ چی؟
توهین بود؟
خیر ، انتقاد بود !
تو همشا ببین اگ خوشت نیومد میکشمت باشه؟
وات د فااااز ؟! ... :/

حداقل به قسمت دیوست وچند را ببین بهت قول میدم فقط غکس کامویی میزاری قسمتیه ک من پنج شیش یا بیشتر دیدم فکز کنم 217بود
.... یادم نمیاد کودوم قسمت گینتاما بودم :|
عالی بود واقعا من نصفشون رو نگاه کردم واقعا محشر بودن مخصوصا هنر شمشیر زنی آنلاین البته این 3 فصل داره فصل سومش تازه اومده سینماییه 
من یکم هنر شمشیر زنی نگاه کردم اما خوشم نیومد

وااهههاااااییییییی^_^😃
خیلی خیلی خیلی خیلیییییییییییی خوبه
بابا اوتاکوووووو😅😅
خدایی خیلی خوبه عاشقشم
مرسی از بلاگتون
خیلی خوبه
اصن خوب چیه
عااااالیهههههه😃😆
هههههه ^^
آریگاتو ><
مرسی که کامنت گذاشتی **
تقریبا همشون رو می شناسم بعضی هاشون رو هم کامل دیدم بعضی ها رو هم فقط در حد دونستن داستان و 2/3 قسمت نگاه کردن 
ولی بعضی ها رو حتی اسمشون رو هم نشنیدم مثل: یو گی اوه ، اینو یاشا ، یویو هاشوکو و تپش قلب فرشته!
همونطور که آخر پست نوشتی انیمه های زیادی رو جا انداختی 
به نظرم یه پست دیگه همینجوری بزار 
آها راستی عکس های بعضیا ش باز نمی شد 
وای تپش قلب فرشته رو حتما حتما حتما ببین !
جزو مححححشر ترین انیمه های عمرمه !
تجربه بهم ثابت کرد تکی تکی معرفی کردن انیمه ها و گذاشتن لینک دانلودشون مفید تره نسبت به این که یهویی کلی انیمه معرفی کنم . مطالب این پستم ب مرور زمان تفکیک میکنم و تبدیلش ب پستای جداگانه میکنم
آپلودرشون خراب شده
از شکل دلقکی الن والکر خیلی خوشم میاد
دقیقا !
طراحیش معرکه اس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan