I ❤ Anime

آتش، آب، خاک، باد ؟

خب خب

اینم 15 همین نظر سنجی انیمه ای اما ایندفعه بین کاراکتر ها نیست

بجاش ی سوال ازتون دارم ...

اگه توی انیمه آواتار بودید، دوست داشتید که توانایی کنترل کدوم عنصر رو داشته باشید ؟؟؟

آتش ؟ آب ؟ خاک ؟ یا باد ؟


https://www.uplooder.net/img/image/24/12ff7f1350f18a9c7e15bf0d2b673630/3200x1200px-864445-elements-402-11-kb-03-07-2015-xzibit.jpg

عنصر آتش ^^
عالی ^^
منم همینطور
از طرفی عنصر ماه تولدمم هست D:

هوووووم 
ناروهودو!
اتش رو خیلی دوست دارم
(^.^)
آتش از همشون خفن تر 
حالا مثلا طرف با آب و باد و خاک چ کار خفنی میخواد انجام بده?!?!?
فوقش یکیو با آب خیس کنه نهایتش
یا خدا ملت چقدر آتیشی اند !!!
البته اگ انیمه اواتار رو دیده باشی قدرت های بقیه عناصر رو هم نشون میده . با بقیه شونم کار خفن زیاد میشه کرد
من که این انیمه را ندیدم اما عنصر آب....
^^
بهت میاد !
ب عنصر اب کلا علاقه بیشتری دارم...
احساس داره انگار😅😆
سوزوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووممممممممممممممممممممممممهههههههههههههههه
دوباره این بحث ماورای فریک رو باز نکننننننننننننننننننننن :@
وااااااای رایان خوبه بحث آب شد یه چیزی میخواستم بهت بگم یادم میرفت
سر کلاس رسانه دو جلسه کامل درمورد شعور آب سخنرانی برامون گذاشتن، و باید بگم اون چیزی که سوزومه میگه واقعیت داره،دلایل علمیشم هست

ای خدااااااااااااااااا😱
ی فریک دیگه ب جمع «آب زنده پندار ها» (!!!!!) ها اضاف شد
احتمالا چون عنصر ماه تولدم آبه بهم میاد
اهااااا 
آب مرده پندار برات دلیل میارم
دلیل نمیخوامممممن 😅
😒😒😒
اصلا هم فیریکی نیس!!!😒😒😒
چشم بصیرت میخاد تا ببینیش😂😂😂😂
 یا خداااااااااا !
ببین!!!
تزوکا هم پشت منه💪✌
:|

پس بدون دلیل خودت قانع شو...

آزمون چطور بود؟

اوکی سخت
خب!
دادم بهت چیزارو..
تو قسمت تنظیمات برو ایمیل منو با ی ایمیل دیگ ب جز اونی ک تو بیان داری جا ب جا کن...
رمزتم عوض کن ی چیزی همینجوری زدم😅
بعد باید بری ی سری تاپیک هارو فالو کنید تا تو قسمت فید ات ب صورت خودکار بیاد...
ی نگاهی بهش بنداز مشکلی داشتی با سیستمش بهم بگو;)
اپی است بسیار مزخرف !
حتی ایمیل تو رو هم زدم ولی بازم میگهemail lookup failed
ببین توی نت نوشته باید توی پینترست دات کام اول عضو شم اما فلفله . یادته ی لینکی بهم داده بودی واسه ثبت نام . میشه اون لینک رو دوباره بهم بدی ؟ لطفا ... ؟
عنصر باد*-*
بسی عالی و متفاوت!!!
سلام گلممم

وبت خیلی قشنگعع

به منم سربزن

سلام . وبلاگ رنگارنگ شاد و باحالی داری ولی من وان دیرکشن دوس ندارم :دی
عنصر آب و باد رو دوست دارم از بین این چهار تا بعدش هم زمین^^
بسی هم عالی
شنبه ۴ دی ۹۵ , ۱۵:۲۷ 💖 miss fatemeh 💖
آتیش زیباست و با خاک قوی میشی و باد هم سرعت رو زیاد میکنه
ولی آب به آرامش روح کمک میکنه :)
پس آب ^_^
ممنون ک دلیلتون رو هم بیان کردید ^^
BAD!!!Asheghe badam
^^
اتتتتتتششششش

منم همین طور^^
خب من همشونو میخوام!میشه اواتار باشم؟البته دوست دارم علاوه بر همه عنصرا خون افزار هم باشم خیلی خفنه  ک بتونی بدن یکی رو کنترل کنی یا بکشیش😅 اگر فلزافزار و گدازه افزار هم باشم در کنار بقیه عناصر عالیه.فک نکنم همچین اواتاری وجود داشته باشه!
در این قضیه مثه خودمی
منم همیشه دوست داشتم که قدرت ماوراییم کنترل تمام عناصر و مواد باشه
اتش یا باد خوبن
^^
من میخوام خود آواتار باشم ولی به جز اون من باد رو ترجیح میدم میشه باهاش پرواز کرد؟
عاره فکر کنم بشه
من اتش رو ترجیح میدم
^^
من که فقط آب اونم توماه کامل که بقیه روکنترل کنی
awesome
آتش توی انیمه اش هم از  (آزرا یاآزورا  )خوشم میاد 
ممنون برای کامنت :)
آب قشنگ تره و یجورایی چون خاصیت شفا بخشی داره پس آرامش بخش تره همون آبو میخوام به خاطر شفا بخشیش🌸
:)

من عنصر فصلمم خاکه، و به خاک و تاف حس خوبی دارم، پس خاکککککککککک، من مثل سنگ هم از نظر جسمی هم از نظر روحی محکمم و قوی، شکست نمیخورم و نا امید نمیشم😂به قول تاف، مثل سنگگگگگگگ🌱🌱🌱🌱

 

^^ عالی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan