I ❤ Anime

دانته یا ورجیل؟

این نظر سنجی بین دو کاراکتر بازی Devil May Cry هست...همون طور که میدونید دانته و ورجیل برادر هم هستند.از بین شون کدوم رو بیشتر دوست دارید و چرا؟

    دانته                                       ورجیل


من نمیتونم انتخاب کنممممممممم.....
خدا بگم چیکارت نکنه رایان..
لامصب یه چیز ساده بزار...
هردو
هر دو
هر دو نداریم
فقط یکی :دی
عاقااااااااا
بیخیال دیگه...
هردو..
باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خودم هم میدونم ک خیلی سخته من خودم هم هنوز انتخاب نکردم :دی
ولی یکی رو بگو :دی
10 ، 20 ، 30 ، 40 کن :دی

ورجیل *______________________*

یه یه *0*

ورجیل مای لاو *0*

اوهوع !!!
ببین من روی داداشم ورجیل غیرتیم هااااا :دی
رفیق چپ دست من...
22مرداد روزت مبارک 😊😄
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ^_^
ورجیل.
باریک
داداشم هم میگه ورجیل :دی
ولی من خودم نمیدونم
ورجیل خیلی رسمی و اشرافی و البته فوق العاده قویه
دانته خیلی شوخ طبع و باحاله مثلا بستی توت فرنگی و پیتزا خیلی دوس داره :دی
(از بستی توت فرنگی متنفرم :دی)
جدا نمیدونم کدوم
تو چطوری انتخاب کردی ؟
خب...
اگه بگم منو میکشی خخخخ
ولی یه لحظه احساس کردم شبیه خودمه...
بعد فکر کردم اگه تو دانته باشی و من ورجیل میتونم با اون شمشیر بزنم نابودت کنم خخخخخخ دی
شوخی کردم ها..
منو نکشی..

:| فقط الان دلم میخواد بکشمت
محظ اطلاعت شمشیر دانته از شمشیر ورجیل قوی تره
در ضمن توی بازیش هم دانته شمشیر خود ورجیلو فرو کرد توی بازوی ورجیل ... کلا ورجیل داشت نابود میشد :|
چه ادمه نامردیه این دانته..
چطوری دلش اومد داداششو اینطوری زجر بده...؟؟؟؟؟؟
برای اینکه داداشش فکرای شومی توی کله اش بود :|
میخواست دروازه دنیای اهریمنا رو به دنیای انسان ها باز کنه همه رو بکشه
جدی؟؟؟؟؟؟؟؟
ورجیل اینکاره بوده..
من انقدر خوشم میاد از اینجور ادما..
مثل نبرد با شیاطینه ...
بله ورجیل از اول نقشه اش همین بود :|

بدون شک ورجیل :D از دانته متنفرم :D البته ببخشیدا :D
هاهاهاها.... بسیار هم نظر خوبی بود:دی
آخه جدا گاهی دانته میره رو اعصاب
ممنون بابت نظر
بی شک دانته اخه من همه قسمتاشو تا اخر رفتم  دانته یه روی جدی هم داره

Like
فقط دانته اینقدر با حاش حال میکنم مخصوصن تو سری بازیش تو   dmc 
ایول!
گیمر هم هستی؟
مگه میشه نباشم بعد از انیمه از گیم هاش خوشم میاد 
واهههااییی ... چ خوب ^^
من نمیتونم انتخاب کنم 
یکی از سخت ترین نظرسنجی هاییه که میشه بین دو تا کاراکتر گذاشت
باحالی دانته/شاخی ورجیل.....
موافقققققمممممم
نمییشههه

دانته بهترینه هیچ کسم نمیتونه ازش ایراد بگیره دانته بدون شک قویترین شخصیت بازیه اصلا DMC رو دانته تاسیس کرده ورژیل اصلا شخصیت منفی بازی نرو هم خوبه:-)

خوشابحال شما که تونستید انتخاب کنید
من هنوز موندم

دانته بهترینه هیچ کسم نمیتونه ازش ایراد بگیره دانته بدون شک قویترین شخصیت بازیه اصلا DMC رو دانته تاسیس کرده ورژیل اصلا شخصیت منفی بازی نرو هم خوبه:-)

به نظر من دانته رو انتخاب کن

ورجیل پس چیییی.....
جدیت ورجیل رو دانته نداره !
از اون طرفم فن بودن دانته رو ورجیل نداره...

بابا شما از روی اخلاق انتخاب میکنید ولی کسی که جنبه ی فان داره پیروزه

من نمیتونم واقعا ... ینی اگه دویل می کرای پنج نیومده بود شاید " شاااااید " میتونستم محکم بگم دانته
اما دویل 5 واقعا جذابیت ورجیل رو چند برابر کرد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan