I ❤ Anime

کلود یا ناکتیس؟

سلام به طرفداران فاینال فانتزی. مطمئنم که همه تون کلود و پرنس ناکتیس رو میشناسید دیگه !

کلود از سری VII و ناکتیس از سری XIII

امروز یه نظز سنجی میزارم که ببینیم بیشتر کدوم یکی طرفدار داره ...

نظر خودم

فقط پرنس ناکتیس

کلود                                                                   ناکتیس

Noctis x Cloud

من نمیتونم انتخاب کنم...
خیلییییییییی نامردی که یه همچین نظر سنجی ای رو گزاشتی...
ادم توش میمونه...
جدا الان توش موندی؟
من نمیدونم کلود چی داره ک شما ها ازش خوشتون میاد
از ناکتیس شکوه و ابهت میباره :دی
نه ..توش دارم راه میرم...
خب اره دیگه...
من نمیتونم انتخاب کنم..
گزینه ی هردو ای و جود نداره؟
نوچ فقط یکشون
نظراتو خصوصی نده تا در مورد انیمه بحث کنیم خب...
نچ....
دوتاشون..
میدونم حرص میخوری اگه نظر خصوصی بدیم واس همین خصوصی میدم ...دی
داداش بزرگ رو گزاشتند تا حرصش بدی دیگه
:|
خصوصی نده
دیگه وبت نظر نمیذارم هاااا :دی
داداش کوچیکه رو گذاشتند تا حرصش بدی دیگه
منکه حرص نمیخورم.....:دی
ولی عاشق تهدیدت شدم خخخخخخخ

هاهاها (سایه نوب)
عاشقش بمان برادر :دی
بچه.....😐😐😐😐
نیستم .....😐😐😐😐
نقل قول:
هاهاها (سایه نوب)

I WILL KILL YOU
ITS MIN...
ITS MY SPECIAL IMPRESA...


اوکی حالا ترجمه اش کن :دی
😐😐😐😐😐😡😡😡😡
:دی
من فقط فاینال فانتزی نجات کودکان رو دیدم ولی از کلود خوشم میاد :دی 
وااااااااااااااای
چطور دلت میاد ؟
فقط ناکتیس
عااااااااااااااااااااااااششششششششششقشممممممم
خخخ ناکتیس هم باحاله ففقط یخورده خشنه :دی 
وااااااااااااااااااااااای
من اصلا شیفته همین خشن بودنشم :دی
خیلی تمیز آدم میکشه
اینش جالبه :دی
من کلود رو دوست دارم خوبه اما همون موقع ک دیدمش از شخصیت ناکتیس خوشم اومد چون یجورایی دارک هس و پر از اندوهه و قدرت باحالی داره کلا خیلی خفنه😊
نگو دارک و اندوه ک گریه ام میگیره! تریلر جدید بازی اف اف ۱۵ ک ناکتیس توشه رو ک دیدم قشنگ تا سه چهار روز تو شک بودم!
من از کلود اصلا خوشم نمیاد😐
فقط فقط نوکتیس ... نوکتیس تکرار نشدنیه ... البته من نوکتیس 2016 رو دوست دارم خخ
طراحی نوکتیس برای من خیلی جذابه! اولین چیزی خیلی جذبم کرد سبک سریع در کشتنش بود ک اصن نابودم کرد! همینطور ک جلو‌اومدیم ناکتیس طراحیش هم بهتر میشد! واقعا به نظرم کاراکتر فوق العاده ایه ! 

اره من از اول از استلا بدم میومد ... لونافریا خیلی باحاله ... تو اخرین لحظه ی زندگیشم تمام قدرتشو به نوکتیس میده ... راستی وبلاگت خیلی عالیه
استلا کاراکتری بود ک اومد و رفت ! گرچه خیلی ها فکر میکردند قرار یکی از کاراکترای خیلی بزرگ و معروف اف اف بشه اما نشد!
خیلی از طرفدارای اف اف از رفتن استلا و حذفش از نسخه جدید اف اف ناراحت شده بودن !
فداکاری لونا خییییییییلی سکانس افسانه ای بود ! فوق العاده بود ... وقتی تیکه مرگ لونا رو دیدم واقعا ناراحت شدم !
مرسی البته خیلی وقته توش آپ نکردم ...
اره دقیقا ... خواهر من استلا رو خیلی دوست داشت ... وقتی فهمید رفته ... کلا از فاینال فانتزی متنفر شد ... این 2016 رو هم که نشونش دارم دوست نداره ... اخه از لونافریا بدش میاد ... ولی هنوز نوکتیسو دوست داره ... من سر مرگ لونافریا دقیقا تا دو هفته داغون بودم ... اخه مظلومانه و خیلی مرگ قشنگی داشت ... فوش هایی به اسکوئر انیکس که به نزدیک ترین کس تو زندگیم ندادم خخخخخخخ ... ولی وقتی اخرشو دیدم ... حرفامو پس گرفتم هع هع
یا خدا ! خانوادگی علاقه دارید ب اف اف . فاینال فانتزی رو برادرم بهم معرفی کرد اما خودش خوشش نیومد .مم اصن با استلا آشنا نشدم. اولین بار لونا رو تو انیمه ۵ قسمتی brotherhood فاینال فانتزی ۱۵ دیدم و بعد هم تو kingsglave ... اما وقتی کلیپ مرگشو دیدم خیییییلی ناراحت شدم.
اره بابا این پسر دایی جون میده واسش از اولم اون بهم اف اف هفتو نشون داد ... مامانمم هم بازیشو دوست داره خخخ ... اخی اشکال نداره بازیه دیگه مرگ میر داره ... همه اخرش میمیرن ( سخنی از بزرگان ) خخخ
خخخخخخخ ... طرز حرف زدنتون یکم واسم آشناست . نمیدونم شاید هم اشتباه میکنم
احتمالا عضو سایتی به اسم AP نیستید؟
خیر
اوکی ... شرمنده ! خیلی شرمنده ...
آخه یکی رو میشناختم ک خیلی ب اف اف ۱۵ علاقه داشت ... اشتباه شد
شرمنده
نه بابا اشکال نداره عزیزم
:)
ناکتیییس خیلی دوس دارمش
ناکتیس عالیه
میدونی دیگهههههههه کلودد خخخخ کلود عشق منه خیلییییییییییی دوسش دارم ناکتیس هم بد نیست  اما کلود دل ادمو میبره 
خخخخخ ... اوکی 😉
ناکتیس و ناکتیس
نایکتیس رو دوست دارم چون خوشگله و جذاب اما کلود هم تو مدل خودش میپسندم هر دوتاشونو دوست دارم اما نایکتیس رو بیشتر🌸
تشکر بابت کامنت

شخصا کلود رو خیلی دوست دارم 

هردو در نوع خودشون عالی هستن. کلود سعی میکنه با مشکلات و ترس هایی که داره مقابله کنه و هم زمان از کسایی که دوستشون داره محافظت کنه و نجاتشون بده، نوکتیس هم به عنوان پرنس و پادشاه مسئولیت هایی زیادی رو بر دوش میکشه و سختی ها و دردهای زیادی رو تحمل میکنه تا همه چیز رو درست کنه. 

برای همین واقعا نمیتونم یکی رو انتخاب کنم 

 

واقعا درست میگید. هر دوشون مشکلات زیادی رو تحمل کردن! انتخاب سختیه.
ممنون که نظر خودتون رو بدون توهین به کاراکتری بیان کردید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
No Anime = No Life
New Anime = New Life
I'm an OTAKU & I'm proud of it
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan